Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2021-02-16-014567-a ● 764d6d7253ea4302a0679ea69558a45f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласне територіальне медичне об'єднання м. Краматорськ" |
Код ЄДРПОУ: | 21992649 |
Місцезнаходження: | 84307, Україна , Донецька обл., КРАМАТОРСЬК, вул. Олекси Тихого, 31 |
Контактна особа: |
Нескоромний Сергій +380950470491 otmoupovkram@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2021 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2021 14:31 |
Очікувана вартість: | 310 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16611 Одиниця
Канцтовари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 17:09 |
Канцелярія (відкриті).docx |
18 лютого 2021 17:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2021 17:09 |
Канцелярія (відкриті).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Не вказана кількість степлера
Дата подання: 19 лютого 2021 15:18
Дата відповіді: 19 лютого 2021 16:58
Для розрахунку пропозиції вкажіть, будь ласка, кількість степлерів посиленої потужності
Відповідь: 82
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-16-014567-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 18 лютого 2021 11:41
ТХ
Доброго дня. Замовник в додатку вимагає:
«Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати засвідчені належним чином копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну позицію запропонованого товару та сертифікат ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості, виданий на ім'я Учасника торгів.
Для підтвердження якості запропонованого паперу А4 позиції 72, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції:
- Завірені мокрою печаткою учасника копії сертифікатів ISO – 9001, 14001, 18001 (система управління якістю) виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі;
- Засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника та скріплену печаткою Учасника копію паспорту якості або сертифікату якості на товар, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції із зазначенням усіх технічних характеристик товару.
Якщо запропонований папір А4 позиції 72 українського виробництва, учасник повинен додатково надати сертифікат якості на сировину з якої виготовлений даний товар..»
Замовник в тендерній документації не вказав технічний регламент або інший законодавчий акт, яким він вимагає надати вищезазначені документи в підтвердження якості товару, що відноситься до Коду ДК021: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
Слід зазначити, що згідно Наказу №93 від 26.01.2018 р. Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, предмет закупівлі («Офісне устаткування та приладдя різне (код ДК 021:2015-30190000-7) канцелярські товари згідно специфікації») сертифікації в України не підлягають. Посилання на наказ: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/zO 194-18
Вимагаємо внести відповідні зміни до в тендерній документації або зазначити нормативні акти України, якими передбачено їх обов’язковість виробника або постачальника.
Довідково: законодавчо визначено лише ISO/IEC 17050- 1:2006 (Національний стандарт. ДСТУ ISO/ІЕС 17050-1:2006 (ISO/ІЕС 17050-1:2004, IDТ) Національний стандарт України. Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги).
Розгорнути
Згорнути
«Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати засвідчені належним чином копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну позицію запропонованого товару та сертифікат ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості, виданий на ім'я Учасника торгів.
Для підтвердження якості запропонованого паперу А4 позиції 72, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції:
- Завірені мокрою печаткою учасника копії сертифікатів ISO – 9001, 14001, 18001 (система управління якістю) виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі;
- Засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника та скріплену печаткою Учасника копію паспорту якості або сертифікату якості на товар, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції із зазначенням усіх технічних характеристик товару.
Якщо запропонований папір А4 позиції 72 українського виробництва, учасник повинен додатково надати сертифікат якості на сировину з якої виготовлений даний товар..»
Замовник в тендерній документації не вказав технічний регламент або інший законодавчий акт, яким він вимагає надати вищезазначені документи в підтвердження якості товару, що відноситься до Коду ДК021: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
Слід зазначити, що згідно Наказу №93 від 26.01.2018 р. Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, предмет закупівлі («Офісне устаткування та приладдя різне (код ДК 021:2015-30190000-7) канцелярські товари згідно специфікації») сертифікації в України не підлягають. Посилання на наказ: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/zO 194-18
Вимагаємо внести відповідні зміни до в тендерній документації або зазначити нормативні акти України, якими передбачено їх обов’язковість виробника або постачальника.
Довідково: законодавчо визначено лише ISO/IEC 17050- 1:2006 (Національний стандарт. ДСТУ ISO/ІЕС 17050-1:2006 (ISO/ІЕС 17050-1:2004, IDТ) Національний стандарт України. Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги).
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 лютого 2021 13:53
Доброго дня. Якщо якийсь товар не підлягає сертифікації, то Ви можете надати довідку в довільній формі про це.
Номер вимоги: UA-2021-02-16-014567-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 18 лютого 2021 14:35
ТХ
Шановний замовник. Уважно прочитайте вимогу. Та надайте відповідь по всім сертифікатам а не тільки по товару.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 лютого 2021 16:27
виключити даний абзац
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2021 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
209 154,12
UAH з ПДВ
|
198 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
219 859,50
UAH з ПДВ
|
199 048,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" |
222 725,88
UAH з ПДВ
|
199 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Горячих Іван Сергійович |
298 882,00
UAH з ПДВ
|
298 882,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Переможець |
198 996,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 19:40
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 10:39
|
IMG_20210323_0001.pdf | укладений |
23 березня 2021 10:38
|