Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі , фрукти та горіхи
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-02-16-014227-a 2c3302def6b1464796a489a1f838476d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Гузема Володимирівна

0523820075 guzema1979@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОНУФРІЇВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ
Код ЄДРПОУ: 03190372
Місцезнаходження: 28100, Україна , Кіровоградська обл., Онуфріївський р-н, селище міського типу Онуфріївка, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 1
Контактна особа: Оксана Гузема Володимирівна
0523820075
guzema1979@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2021 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2021 16:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2021 16:41
Початок аукціону: 03 березня 2021 13:48
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 кілограми
банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кілограми
апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
900 кілограми
мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 лютого 2021 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2021 16:45
Протокольне рішення.№ 29docx.docx
16 лютого 2021 16:45
ОГОЛОШЕННЯ. фруктиdocx.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-16-014227-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "СОЛОМКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2821315546
Дата подання: 10 березня 2021 08:57
Щодо визначення переможцем ПП "Діадема"
Шановний Замовник! ФОП Соломка Олена Миколаївна не погоджується з Вашим рішенням про визначення переможцем процедури закупівлі ПП «Діадема» із наступних підстав:
1. У відповідності вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати у складі своєї пропозиції інформацію про учасника (Додаток № 4). ПП «Діадема» надає у складі своєї тендерної пропозиції відповідний документ, але в ньому відсутня необхідна інформація щодо МФО банку та телефаксу учасника, що є невідповідністю вимогам тендерної документації Замовника.
2. У відповідності вимог Додатку № 3 до Оголошення про спрощену закупівлю учасник мав надати у складі своєї пропозиції цінову пропозицію за вказаною формою. ПП «Діадема» надає у складі своєї тендерної пропозиції відповідний документ, але в ньому відсутня інформація про виробника товару за предметом закупівлі, що є невідповідністю вимогам тендерної документації Замовника.
3. У відповідності вимог п. 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати у складі своєї пропозиції копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. У складі тендерної пропозиції ПП «Діадема» відсутні вказані документи.
4. Відповідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю учасник мав надати у складі пропозиції для підтвердження пропозиції технічним вимогам Замовника довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника, де зазначається найменування, торгова марка товару, що пропонується та його детальні характеристики. У складі тендерної пропозиції ПП «Діадема» відсутній відповідний документ.
Зважаючи на викладене, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ПП «Діадема» із зазначених вище підстав. Прохаємо Замовника переглянути своє рішення щодо визначення переможцем ПП «Діадема».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 березня 2021 10:14
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2021 10:09
скасувати рішення
прийняти до уваги вимогу ФОП Соломка О.М.
Номер вимоги: UA-2021-02-16-014227-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ДІАДЕМА", Код ЄДРПОУ:21078029
Дата подання: 15 березня 2021 11:06
Щодо визначення ФОП "СОЛОМКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" переможцем
Шановний Замовник.

Відповідно до ч.14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Ми, ПП "ДІАДЕМА", як учасник Спрощеної закупівлі (ідентифікатор в системі публічних закупівель - UA-2021-02-16-013092-a, ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи ) мусимо не погодитись з рішенням уповноваженої особи затвердженим протоколом №43 від 11 березня 2021 року, про відхилення нашої пропозиції з підстав:
1) У відповідності вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати у складі своєї пропозиції інформацію про учасника (Додаток № 4). ПП «Діадема» надає у складі своєї тендерної пропозиції відповідний документ, але в ньому відсутня необхідна інформація щодо МФО банку та телефаксу учасника, що є невідповідністю вимогам тендерної документації Замовника
Хочемо довести до Вашого відома що таке «IBAN»:
З 5 серпня 2019 року банки в Україні почали відкривати клієнтам міжнародні номера банківського рахунку (IBAN) замість двох звичних реквізитів (МФО та номер рахунку). За цим номером можна ідентифікувати відразу платника, одержувача коштів та обслуговуючий банк. IBAN в Україні складається з 29 символів (літери та цифри). Перші 10 знаків – це код країни (літери UA), контрольне число та код банку. Наступні шість цифр – код МФО банку. Останні 19 знаків (чотири з яких нулі) – це індивідуальний номер рахунку банківського клієнта. Остаточний перехід на новий стандарт відбувся 12 січня 2020 року. Тепер використання IBAN є обов'язковим під час здійснення переказів грошових коштів у національній та іноземній валюті для всіх клієнтів українських банків.
До того ж МФО банку є в реквізитах Проєкту Договору.
Відповідно до вимог ч.3 ст. 22 закону визначено поняття «формальних (несуттєвих) помилок», допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
ПП «ДІАДЕМА» не має телефаксу , тому не має можливості вказати його номер.
В зв’язку з вищевикладеним відсутність МФО та телефаксу в інформацію про учасника (Додаток № 4) не є підставою для відхалення нашиї пропоциції
2) У відповідності вимог Додатку № 3 до Оголошення про спрощену закупівлю учасник мав надати у складі своєї пропозиції цінову пропозицію за вказаною формою. ПП «Діадема» надає у складі своєї тендерної пропозиції відповідний документ, але в ньому відсутня інформація про виробника товару за предметом закупівлі, що є невідповідністю вимогам тендерної документації Замовника.
ПП «ДІАДЕМА» повідомляє, що з огляду на предмет закупівлі ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (банани, апельсини, мандарини) мають країну походження (якою не є Україна), а в Україні має імпортера, який не є виробником товару і відомості про якого в спрощеній закупівлі не вимагались, а відповідно не можуть бути причиною невідповідності вимогам тендерної пропозиції.
3) У відповідності вимог п. 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати у складі своєї пропозищї копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. У складі тендерної пропозиції ПП «Діадема» відсутні вказані документи.
ПП «ДІАДЕМА» повідомляє,що згідно Закону України Про публічні закупівлі 922-VIII ст. 17. частини 1 Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
Крім того згідно ст. 17, ч : Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Згідно ст. 22 частини 4 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно листа – роз’яснення МРЕТСГУ (Мінекономіки) № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 Щодо застосування статті 17 Закону Про публічні закупівлі:
Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно замовником під час проведення процедур закупівель.
Інформація про Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань ведеться Міністерством юстиції України, та знаходиться за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search
4) Відповідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю учасник мав надати у складі пропозиції для підтвердження пропозиції технічним вимогам Замовника довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника, де зазначається найменування, торгова марка товару, що пропонується та його детальні характеристики. У складі тендерної пропозиції ПП «Діадема» відсутній відповідний документ.
ПП «ДІАДЕМА» доводить до вашого відома, що інформація яку Замовник вимагав в Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю підтвердження пропозиції технічним вимогам Замовника довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника, де зазначається найменування, торгова марка товару, що пропонується та його детальні характеристики повністю відображається в Додатку №3, який має підпис та печатку, а також в Деклараціях посвідчення виробника.
Відповідно, якщо запитувана інформація є в інших документах, то це не може буди підставою для відхилення.
Вважаємо дії Замовника, щодо нашого відхилення неправомірні, та вимагаємо скасувати Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції з огляду на вищевикладене, та враховуючи , що хоча спрощена закупівля не є в розумінні Закону Про публічні закупівлі 922-VIII публічною закупівлею, але регламентується саме Законом, та відповідає Принципам здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників при обранні найбільш економічно вигідної пропозиції.
В іншому випадку залишаємо за собою право захистити свої права у порядку визначеним ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2021 13:03
Шановний Учасник!
Відповідно до ст. 14 п. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Діючи виключно в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», Онуфріївський геріатричний пансіонат на Вашу вимогу відповідає наступне:
1. Відповідно до ст. 1 п. 19 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
2. Відповідно до ст. 1 п. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
3. У відповідності вимог п. 10 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати у складі своєї пропозиції інформацію про учасника (Додаток № 4). ПП «Діадема» надає у складі своєї тендерної пропозиції відповідний документ, але в ньому відсутня необхідна інформація щодо МФО банку та телефаксу учасника, що є невідповідністю вимогам тендерної документації Замовника, що розроблена та затверджена Замовником.
4. У відповідності вимог Додатку № 3 до Оголошення про спрощену закупівлю учасник мав надати у складі своєї пропозиції цінову пропозицію за вказаною формою. ПП «Діадема» надає у складі своєї тендерної пропозиції відповідний документ, але в ньому відсутня інформація про країну походження за предметом закупівлі сир кисломолочний, що є невідповідністю вимогам тендерної документації Замовника та недотриманням Форми Додатку № 3 у відповідності до п. 14.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
5. У відповідності вимог п. 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати у складі своєї пропозиції копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. У складі тендерної пропозиції ПП «Діадема» відсутні вказані документи, що є невідповідністю вимогам п. 1 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерної документації Замовника.
Замовник повідомляє, що не висував вимоги надання інформації учасниками щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» на яку Ви посилаєтесь у Вашій вимозі, а тому цей пункт Вашої вимоги не розглядає.
6. Відповідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю учасник мав надати у складі пропозиції для підтвердження пропозиції технічним вимогам Замовника довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника, де зазначається найменування, торгова марка товару, що пропонується та його детальні характеристики. У складі тендерної пропозиції ПП «Діадема» відсутній відповідний документ.
Замовник у відповідності до затвердженої тендерної документації вимагав надання Учасниками двох окремих документів, а саме: заповненого Додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та у відповідності до вимог Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі надання у складі пропозиції Учасника для підтвердження технічним вимогам Замовника довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника, де зазначається найменування, торгова марка товару, що пропонується та його детальні характеристики.
Відповідно до ст 14 п. 7 у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У період уточнення інформації звернень від учасників не надходило, тобто у учасників закупівлі не виникло питань щодо вимог до предмету закупівлі та інформації, зазначеної в Оголошенні до спрощеної закупівлі.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник вважає, що ПП «Діадема» мала змогу надати всі необхідні документи для підтвердження кваліфікаційних та якісних вимог.
Зважаючи на викладене, Замовник відхилив тендерну пропозицію ПП «Діадема» та не задовольняє Вашу вимогу.
Розгорнути Згорнути
відхилити вимогу ПП" Діадема"

Документи подані скаржником

15 березня 2021 11:06
Вимоги по овочам.pdf

Документи

16 березня 2021 13:03
протокол №51.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДІАДЕМА" 128 000,00
UAH з ПДВ
125 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛОМКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" 160 200,00
UAH з ПДВ
125 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРИХОДЬКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 164 660,00
UAH з ПДВ
126 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2021 11:22
Електронний підпис
25 лютого 2021 11:20
Св-во про регистрацию.jpg
25 лютого 2021 11:20
Санітарні книжки.pdf
25 лютого 2021 11:20
Рішення власника.pdf
25 лютого 2021 11:20
НДС.jpg
25 лютого 2021 11:20
Наказ про призначення.pdf
25 лютого 2021 11:20
Цінова пропозиція.pdf
25 лютого 2021 11:20
Термін придатності.pdf
25 лютого 2021 11:20
Проєкт договору.pdf
25 лютого 2021 11:20
Лист щодо ліцензії.pdf
25 лютого 2021 11:20
Згода з договором.pdf
25 лютого 2021 11:20
ДК_17.02.2021_10.23.19.png
25 лютого 2021 11:20
ДК_16.02.2021_15.00.22.png
25 лютого 2021 11:20
ДК_11.02.2021_12.48.32.png

Публічні документи

25 лютого 2021 15:15
Електронний підпис
25 лютого 2021 15:15
13. Потужності ФРУКТИ.PDF
25 лютого 2021 15:15
9. Інші документи.PDF
25 лютого 2021 15:15
8. Згода персон. дані.PDF
25 лютого 2021 15:15
3. Оподаткування.PDF
25 лютого 2021 15:15
1. Цінова ФРУКТИ.PDF

Публічні документи

24 лютого 2021 18:38
Електронний підпис
24 лютого 2021 18:37
2021-02-23_12-22-06_winscan_to_pdf.pdf
24 лютого 2021 18:37
2021-02-23_12-22-06_winscan_to_pdf.pdf.p7s
24 лютого 2021 18:37
Видят з ЄДР.pdf
24 лютого 2021 18:37
Видят з ЄДР.pdf.p7s
24 лютого 2021 18:37
Лист - згода.pdf
24 лютого 2021 18:37
Лист - згода.pdf.p7s
24 лютого 2021 18:37
медична книжка.pdf
24 лютого 2021 18:37
медична книжка.pdf.p7s
24 лютого 2021 18:37
Цінова фрукти.pdf
24 лютого 2021 18:37
Цінова фрукти.pdf.p7s
24 лютого 2021 18:37
Договір фрукти.pdf
24 лютого 2021 18:37
Договір фрукти.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДІАДЕМА"

ФОП "СОЛОМКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРИХОДЬКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДІАДЕМА"
#21078029
Рішення скасоване 125 904,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 10:14
ПП "ДІАДЕМА"
#21078029
Відхилено 125 904,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 10:30
ФОП "СОЛОМКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"
#2821315546
Переможець 125 994,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 10:48

Документи

09 березня 2021 16:28
Електронний підпис

Документи

11 березня 2021 10:29
Електронний підпис
11 березня 2021 10:29
протокол 43.pdf

Документи

11 березня 2021 10:48
Електронний підпис
11 березня 2021 10:47
кваліфікація фрукти.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СОЛОМКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"
#2821315546
125 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2021 10:48
Електронний підпис
11 березня 2021 10:47
кваліфікація фрукти.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 11:42
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 11:36
дод.угода Соломка банани.pdf зміни до договору
04 січня 2022 11:35
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 08:54
дод.угода 1 мясопродукти.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 08:53
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 08:50
дод.угода 1 банани.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 08:49
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 16:17
договір 92.pdf укладений
19 березня 2021 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): загальна сума договору складає 106 904,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): загальна сума договору складає 51017,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 2.4. розділу 2 договору у наступній редакції : 2.4. Загальна сума Договору складає 86904,00 грн. ( вісімдесят шість тисяч дев"ятсот чотири грн. оо коп .)
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1\1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 86 904,00
UAH