Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, МАЙДАН ПРОСВІТИ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Чернецька Катерина Петрівна 380501713221 dortender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2021 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2021 09:30 |
Початок аукціону: | 05 березня 2021 11:26 |
Очікувана вартість: | 30 644 194,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 153 220,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 153220.97 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт проводиться в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 17:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 17:58 |
Тендерна документація (Нова редакція).docx | |
19 лютого 2021 17:58 |
Перелік змін від 19.02.2021.doc | |
16 лютого 2021 16:11 |
Тендерна документація.docx | |
16 лютого 2021 16:11 |
Проєкт договору (Додаток №5).docx |
19 лютого 2021 17:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 лютого 2021 17:58 |
Тендерна документація (Нова редакція).docx
|
|||
19 лютого 2021 17:58 |
Перелік змін від 19.02.2021.doc
|
|||
16 лютого 2021 16:11 |
Тендерна документація.docx
|
|||
16 лютого 2021 16:11 |
Проєкт договору (Додаток №5).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-19-000022 ● d6b61737e06645f49e6a70122e9d9abc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2021 15:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.02.2021 № 111
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.02.2021 № 111.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-02-16-013145-a 16.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-19 15:30:33
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги О180810 /Т-18-20/- Буща на ділянці км 0+000 - км 3+310 Здолбунівського району Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-16-013145-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до частини першої статті 25 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Поясніть чому Замовником на порушення частини першої статті 25 Закону, в пункті 2 розділу 3 тендерної документації (затвердженої рішенням уповноваженої особи протоколом № 29 від 16.02.2021) та в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено вимогу про надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 919 325,82 грн (3%), що у грошовому виразі перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі (у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-24 16:51:38
Пояснення на запит Держаудитслужби
Відповідно до наказу від 19.02.2021 р. №111 Західним офісом Держаудитслужби почато моніторинг відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги О180810 /Т-18-20/- Буща на ділянці км 0+000 - км 3+310 Здолбунівського району Рівненської області (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-02-16-013145-a), які проводяться Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник). 19.02.2021 року Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено запит на надання інформації. Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
На підставі вказаного вище, повідомляємо що під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, а також в тендерній документації на закупівлю торгів було помилково зазначено про розмір забезпечення тендерної пропозиції в розмірі, що перевищує межі передбачені ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливість внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів, таким чином Замовником прийнято рішення про відміну тендеру на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 16:56 |
Кінець періоду оскарження: | 07 березня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 07 березня 2021 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Згідно з п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |
24 лютого 2021 16:56
|
Електронний підпис |
24 лютого 2021 16:55
|
Протокол відміни торгів.pdf |