Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road network of local importance С212518 / Т-21-04 / to the village of Elitne km 0+000 - km 5+000; km 12+500 - km 15+000 (separate sections) in the Kharkiv region (with development of project documentation)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Рябокінь Ольга Олександрівна 380665366965 DOR.KH.TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION" |
National ID: | 42166406 |
Contact point: |
Riabokin Olha 380665366965 DOR.KH.TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2021 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2021 13:59 |
Очікувана вартість: | 110 329 793,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 103 297,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1103290 UAH |
Publication date: | 16 лютого 2021 14:54 |
Enquiries until: | 12 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 березня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 110 329 793 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 103 298 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до пункту 5.6. Договору "Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг" та пункту 5.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 1.482 |
Надання послуг | Відповідно до пункту 5.2 Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 98.518 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2021 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2021 14:52 |
ТД (ПКД) С212518 Т-21-04 до селища Елітне.docx | |
16 лютого 2021 14:51 |
Д 7 до ТД (ПКД) С212518-Т-21-04.docx |
16 лютого 2021 15:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 лютого 2021 14:52 |
ТД (ПКД) С212518 Т-21-04 до селища Елітне.docx
|
|||
16 лютого 2021 14:51 |
Д 7 до ТД (ПКД) С212518-Т-21-04.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000108 ● 213313ae8967488b9cfc56c8e61adb79
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 16:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
61 UA-2021-02-16-010413-a 16.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 13:36:15
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212518 /Т-21-04/ до селища Елітне км 0+000 - км 5+000; км 12+500 - км 15+000 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-16-010413-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-05 10:11:56
Відповідь на пояснення
На Ваш запит Державне підприємство «Дороги Харківщини» повідомляє наступне. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі складеного Дефектного акту по об'єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212518 /Т-21-04/ до селища Елітне км 0+000 - км 5+000; км 12+500 - км 15+000 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)», який складається відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. Проектування Частина ІІ Будівництво», ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» та інших діючих нормативних документів. Розмір витрат та визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212518 /Т-21-04/ до селища Елітне км 0+000 - км 5+000; км 12+500 - км 15+000 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)», який розраховується згідно Дефектного акту у відповідності до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та згідно з Переліком об’єктів поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Харківської області, які у 2021 році пропонуються для фінансування за рахунок залишку субвенції минулих років, яка утворилася на початок бюджетного періоду погодженого державним агентством автомобільних доріг України (УКРАВТОДОР) від 11 лютого 2021 року за №743/1/06-01/09-280/08-21 та відповідно до Розпорядження Харківської обласної державної адміністрації від 17 березня 2021 року №128.
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту Державного підприємства « Дороги Харківщини» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. https://dor.kh.ua/activity/derzhavni-zakupivli/s212518_t_21_04_do_selyshcha_elitne_km_0_000_km_5_000_km_12_500_km_15_000/
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-16-010413-a, державне підприємство «Дороги Харківщини» (надалі – Замовник), повідомляє наступне. Відповідно до вимог статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій були отримані тендерні пропозиції від наступних учасників: ТОВ «БК Євродор», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «Паркінг +», ТОВ «Євробуд плюс». Згідно вимог ч.12 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до ч.3 статті 10 цього Закону Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції ТА/АБО подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. В п. 5 ч. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212518 /Т-21-04/ до селища Елітне км 0+000 - км 5+000; км 12+500 - км 15+000 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (надалі – Тендерна документація) Кваліфікаційні критерії встановлені Замовником відповідно до статті 16 Закону викладені у Додатку №2 до Тендерної документації. Під час розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «БК Євродор», ТОВ «Євробуд плюс» та ТОВ «Паркінг +» були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції ТА/АБО подання яких вимагалось тендерною документацією, про що Замовником на виконання вимог ч.16 ст. 29 Закону було оприлюднено повідомлення (Вимога) про усунення невідповідностей. Учасники ТОВ «БК Євродор» та ТОВ «Євробуд плюс» виправив виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції ТА/АБО подання яких вимагалось тендерною документацією відповідно до вимог Додатку №2 Тендерної документації, та були допущенні до участі у аукціоні. Також повідомляємо, що Замовником детально проаналізовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-16-010413-a, виявленні Державною аудиторською службою України ознаки порушення неможливо виправити, у зв’язку з тим що процедура закупівлі завершена. Зазначаємо, що Замовник в подальшому буде дотримуватися рекомендацій, які викладенні у Висновку.
2021-05-27 14:17:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК ЄВРОДОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2021 15:57
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паркінг+" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2021 15:53
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2021 15:40
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2021 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
93 750 000,00
UAH з ПДВ
|
92 646 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК ЄВРОДОР" |
102 800 000,00
UAH з ПДВ
|
93 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
94 111 313,00
UAH з ПДВ
|
94 111 313,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
92 646 700,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:44
|
ДУ №6 до Договору №11-04-21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 14:40
|
ДУ №5 до Договору №11-04-21.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2021 09:04
|
ДУ №4 до ДОГОВОРУ №11-04-21 (1).pdf | зміни до договору |
25 серпня 2021 09:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 09:29
|
ДУ №3 до Договору №11-04-21 (1).pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 10:09
|
Договір №11-04-21.pdf | укладений |
23 квітня 2021 10:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 3 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", підпунктом 14.9.2. пункту 14.9. та пунктом 14.4 чинного Договору №11/04-21 ПРО ЗАКУПІЛЮ ПОСЛУГ від 12 квітня 2021 р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору, Пункт 13.1 Договору, Додатко №2 до Договору, Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 11/04-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 14.4. чинного Договору №11/04-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 21 квітня 2021 р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Додаток №1 до Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 11/04-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 14.4. чинного Договору №11/04-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 21 квітня 2021 р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне:пункт 3.1. Договору, Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 11/04-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", пунктом 14.4 та підпунктом 14.9.4. пункту 14.9. чинного Договору №11/04-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 21 квітня 2021р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, Додаток №1 до Договору та Додаток №3 до Договору - викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 11/04-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |