Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37451550 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Місто Київ, вул. Московська,37/2, каб. № 10. |
Контактна особа: |
Козінцева Анастасія Анатоліївна +380442885969 Anastasiia.Kozintseva@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2021 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2021 14:37 |
Очікувана вартість: | 9 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 97 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2021 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2021 14:27 |
обгрунтування.pdf | |
16 лютого 2021 14:27 |
5 проект договору (додаток 4).docx | |
16 лютого 2021 14:27 |
дкт з додатками 1_ 2_ 3.pdf | |
16 лютого 2021 14:27 |
оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Враховуючи умови тендерної документації (прикінцеві положення Додатку № 2 до тендерної документації) документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку учасник повинен надати довідку (довільна форма) про те, що ці документи не передбачені законодавством для учасника закупівлі з посиланням на відповідні норми чинного законодавства України.».
Тендерна документація розміщена в форматі pdf, оскільки це не суперечить регламенту роботи майданчику. Замовник не в змозі завантажити повторно тендерну документацію, оскільки буде вважатися, що зроблено зміни до документації яких не було. Крім того, розміщення документації у форматі pdf не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-26-000025 ● 4295d5d9ed554c6894961060fc82a717
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 14:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.03.2021 № 87
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2021-02-16-009541-a 16.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-01 11:02:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту приміщень дитячої музичної школи № 4 ім. Д.Д.Шостаковича за адресою: вул. Бастіонна, 5-А у Печерському районі міста Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-16-009541-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-02 10:01:16
пояснення
Відповідно до розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 09 лютого 2021 року № 88 «Про визначення замовника виконання робіт з капітального будівництва (реконструкції) Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) визначено замовником робіт фінансування яких передбачено Програмою економічного і соціального розвитку міста Києва на 2021-2023 роки, утому числі по об’єкту "Капітальний ремонт приміщень дитячої музичної школи № 4 ім. Д.Д.Шостаковича за адресою: вул. Бастіонна, 5-А" у Печерському районі міста Києва." (UA-2021-02-16-009541-a).
Роботи проводяться відповідно до розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 08 лютого 2021 року № 84 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Печерській районній в місті Києві державній адміністрації».
Пропозицію по об’єкту "Капітальний ремонт приміщень дитячої музичної школи № 4 ім. Д.Д.Шостаковича за адресою: вул. Бастіонна, 5-А" у Печерському районі міста Києва.", що увійшла до Програми економічно–соціального розвитку міста Києва на 2021 рік, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних і якісних характеристик було надано балансоутримувачем зазначеного об’єкту – відділом культури Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Після визначення Управління замовником по виконанню робіт, балансоутримувачем зазначеного об’єкту було передано технічне завдання (дефектний акт) до Управління для проведення закупівлі та подальшої роботи.
Крім того повідомляємо, що після проведення процедур закупівель та укладання договорів підряду з капітальних ремонтів проводиться експертиза кошторисної документації на предмет застосування норм, розцінок, вартості матеріалів та інше.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів: https://pechersk.kyivcity.gov.ua/files/2021/2/12/84.pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2021 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВМ-СТРОЙ |
9 534 987,66
UAH з ПДВ
|
9 534 987,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж" |
9 556 016,35
UAH з ПДВ
|
9 556 016,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВМ-СТРОЙ #40944212 |
Переможець |
9 534 987,66
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 08:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 13:56
|
ду _ 4 до договору _ 9 від 22.03.2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 15:01
|
ду _ 3 до договору _ 9 від 22.03.2021.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 15:03
|
ду _ 2 до договору _ 9 від22.03.2021.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2021 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 08:14
|
Договір | укладений |
22 березня 2021 08:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі позитивного експертного звіту |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі позитивного експертного звіту (коригування) |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | по факту виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |