Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Апельсини ДК 021:2015: код 03222220-1, Банани ДК 021:2015: код 03222111-4, Буряк ДК 021:2015: код 03221111-7, Капуста свіжа ДК 021:2015: код 03221410-3, Морква ДК 021:2015: код 03221112-4, Огірки свіжі ДК 021:2015: код 03221270-9, Помідори ДК 021:2015: код 03221240-0, Цибуля ДК 021:2015: код 03221113-1, Яблука ДК 021:2015: код 03222321-9)
Очікувана вартість
114 049,27 UAH
UA-2021-02-16-009472-a ● ad2f498052f640708a239befb7fb7eca
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГУРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44074511 |
Місцезнаходження: | 28540, Україна , Кіровоградська обл., Долинський р-н, село Гурівка, вул.Миру, будинок 2А |
Контактна особа: |
Наталія Величко +380507415546 gurivka_vo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2021 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 114 049,27 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 140,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
1. Найменування замовника: відділ освіти, культури, молоді та спорту Гурівської сільської ради Кіровоградської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44074511.
4. Місцезнаходження замовника: 28540, Кіровоградська обл., Долинський р-н, село Гурівка, вул.Миру, будинок 2А.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа відділу освіти, культури, молоді та спорту Гурівської сільської ради Кіровоградської області Величко Наталія Володимирівна, 28540, Кіровоградська обл., Долинський р-н, село Гурівка, вул. Миру, будинок 2А телефон: +380523462442, E-mail gurivka_vo@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Апельсини ДК 021:2015: код 03222220-1, Банани ДК 021:2015: код 03222111-4, Буряк ДК 021:2015: код 03221111-7, Капуста свіжа ДК 021:2015: код 03221410-3, Морква ДК 021:2015: код 03221112-4, Огірки свіжі ДК 021:2015: код 03221270-9, Помідори ДК 021:2015: код 03221240-0, Цибуля ДК 021:2015: код 03221113-1, Яблука ДК 021:2015: код 03222321-9.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи.
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічній специфікації: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Апельсини ДК 021:2015: код 03222220-1 — 285 кг.
Банани ДК 021:2015: код 03222111-4 — 500 кг.
Буряк ДК 021:2015: код 03221111-7 — 759 кг.
Капуста свіжа ДК 021:2015: код 03221410-3 — 2245 кг.
Морква ДК 021:2015: код 03221112-4 — 864 кг.
Огірки свіжі ДК 021:2015: код 03221270-9 — 236 кг.
Помідори ДК 021:2015: код 03221240-0 — 648 кг.
Цибуля ДК 021:2015: код 03221113-1 — 901 кг.
Яблука ДК 021:2015: код 03222321-9 — 135 кг.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Комунальний заклад «Гурівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гурівської сільської ради» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Гурівка, Комунальний заклад «Пишненська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Гурівської сільської ради» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Пишне, Комунальний заклад «Братолюбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Гурівської сільської ради» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Братолюбівка, Комунальний заклад «Боківський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гурівської сільської ради» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Бокове, Ганнівська філія І-ІІ ступенів Комунального закладу «Боківський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гурівської сільської ради» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Ганнівка, Комунальний заклад дошкільної освіти «Журавлик» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Гурівка, Комунальний заклад дошкільної освіти «Сонячний» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Іванівка, Комунальний заклад дошкільної освіти «Пізнайко» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с. Братолюбівка, Комунальний заклад дошкільної освіти «Казочка» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Василівка, Комунальний заклад дошкільної освіти «Ромашка» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Варварівка, Комунальний заклад дошкільної освіти «Мальва» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Бокове, Комунальний заклад дошкільної освіти «Ранок» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Пишне
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця. Порядок розрахунку здійснюється тільки після поставки товару (підписання накладної), пред’явлення Виконавцем рахунку та накладної на оплату товару, при бюджетному фінансуванні з можливою відстрочкою платежу.
Платник здійснює розрахунки за поставлений Товар на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів з дня одержання Товару.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 114049,27 грн. (Сто чотирнадцять тисяч сорок дев'ять гривень 27 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «22» лютого 2021 року час 0000 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «25» лютого 2021 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
24. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути
Згорнути
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44074511.
4. Місцезнаходження замовника: 28540, Кіровоградська обл., Долинський р-н, село Гурівка, вул.Миру, будинок 2А.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа відділу освіти, культури, молоді та спорту Гурівської сільської ради Кіровоградської області Величко Наталія Володимирівна, 28540, Кіровоградська обл., Долинський р-н, село Гурівка, вул. Миру, будинок 2А телефон: +380523462442, E-mail gurivka_vo@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Апельсини ДК 021:2015: код 03222220-1, Банани ДК 021:2015: код 03222111-4, Буряк ДК 021:2015: код 03221111-7, Капуста свіжа ДК 021:2015: код 03221410-3, Морква ДК 021:2015: код 03221112-4, Огірки свіжі ДК 021:2015: код 03221270-9, Помідори ДК 021:2015: код 03221240-0, Цибуля ДК 021:2015: код 03221113-1, Яблука ДК 021:2015: код 03222321-9.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи.
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічній специфікації: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Апельсини ДК 021:2015: код 03222220-1 — 285 кг.
Банани ДК 021:2015: код 03222111-4 — 500 кг.
Буряк ДК 021:2015: код 03221111-7 — 759 кг.
Капуста свіжа ДК 021:2015: код 03221410-3 — 2245 кг.
Морква ДК 021:2015: код 03221112-4 — 864 кг.
Огірки свіжі ДК 021:2015: код 03221270-9 — 236 кг.
Помідори ДК 021:2015: код 03221240-0 — 648 кг.
Цибуля ДК 021:2015: код 03221113-1 — 901 кг.
Яблука ДК 021:2015: код 03222321-9 — 135 кг.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Комунальний заклад «Гурівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гурівської сільської ради» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Гурівка, Комунальний заклад «Пишненська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Гурівської сільської ради» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Пишне, Комунальний заклад «Братолюбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Гурівської сільської ради» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Братолюбівка, Комунальний заклад «Боківський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гурівської сільської ради» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Бокове, Ганнівська філія І-ІІ ступенів Комунального закладу «Боківський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гурівської сільської ради» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Ганнівка, Комунальний заклад дошкільної освіти «Журавлик» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Гурівка, Комунальний заклад дошкільної освіти «Сонячний» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Іванівка, Комунальний заклад дошкільної освіти «Пізнайко» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с. Братолюбівка, Комунальний заклад дошкільної освіти «Казочка» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Василівка, Комунальний заклад дошкільної освіти «Ромашка» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Варварівка, Комунальний заклад дошкільної освіти «Мальва» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Бокове, Комунальний заклад дошкільної освіти «Ранок» - Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Пишне
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця. Порядок розрахунку здійснюється тільки після поставки товару (підписання накладної), пред’явлення Виконавцем рахунку та накладної на оплату товару, при бюджетному фінансуванні з можливою відстрочкою платежу.
Платник здійснює розрахунки за поставлений Товар на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів з дня одержання Товару.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 114049,27 грн. (Сто чотирнадцять тисяч сорок дев'ять гривень 27 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «22» лютого 2021 року час 0000 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «25» лютого 2021 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
24. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
285 кілограми
Апельсини ДК 021:2015: код 03222220-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кілограми
Банани ДК 021:2015: код 03222111-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
759 кілограми
Буряк ДК 021:2015: код 03221111-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2245 кілограми
Капуста свіжа ДК 021:2015: код 03221410-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
864 кілограми
Морква ДК 021:2015: код 03221112-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
236 кілограми
Огірки свіжі ДК 021:2015: код 03221270-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
648 кілограми
Помідори ДК 021:2015: код 03221240-0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
901 кілограми
Цибуля ДК 021:2015: код 03221113-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
135 кілограми
Яблука ДК 021:2015: код 03222321-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця. Порядок розрахунку здійснюється тільки після поставки товару (підписання накладної), пред’явлення Виконавцем рахунку та накладної на оплату товару, при бюджетному фінансуванні з можливою відстрочкою платежу. Платник здійснює розрахунки за поставлений Товар на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів з дня одержання Товару. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2021 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2021 14:24 |
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf | |
16 лютого 2021 14:24 |
Додаток_2.doc | |
16 лютого 2021 14:24 |
Додаток_5.doc | |
16 лютого 2021 14:24 |
Додаток_1.doc | |
16 лютого 2021 14:24 |
Додаток_3.docx | |
16 лютого 2021 14:24 |
Додаток_4.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ковтун Л.Г. #2211914182 |
Переможець |
113 989,50
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 14:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 12:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2021 15:16
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
23 березня 2021 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 12:48
|
Договір.pdf | укладений |
05 березня 2021 12:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5.1 строк поставки товарів до 31.12.2021 року згідно поданих заявок. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |