Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків м Дніпро та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту
Очікувана вартість
25 710 000,00 UAH
UA-2021-02-16-009454-a 0f72d0abba9c43d2a2c17d12eb11cbc7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олександрівна Іванюшенко

+380567451049 natalya0301@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38114671
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16
Контактна особа: Наталія Олександрівна Іванюшенко
+380567451049
natalya0301@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 17:00
Початок аукціону: 05 березня 2021 13:51
Очікувана вартість: 25 710 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 128 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедури закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників можуть бути складені як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає нотаріально завірений переклад цього документа. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 2 до тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків м Дніпро та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, згідно переліку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування: міський бюджет Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування: міський бюджет Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Учасниками надається довідка, в довільній формі
Вимоги до документу: Учасниками надається довідка, в довільній формі щодо відсутності підстав передбачених п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Учасниками надається довідка, в довільній формі
Вимоги до документу: Учасниками надається довідка, в довільній формі щодо відсутності підстав передбачених п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Учасниками надається довідка, в довільній формі
Вимоги до документу: Учасниками надається довідка, в довільній формі щодо відсутності підстав передбачених п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Учасниками надається довідка, в довільній формі
Вимоги до документу: Учасниками надається довідка, в довільній формі щодо відсутності підстав передбачених п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
17 лютого 2021 10:23
Електронний підпис
16 лютого 2021 14:23
ЛК покрівля 16.02.xlsx
16 лютого 2021 14:23
ТД кап.рем покр 16.02.doc
17 лютого 2021 10:23
Електронний підпис
16 лютого 2021 14:30
Електронний підпис
16 лютого 2021 14:23
ЛК покрівля 16.02.xlsx
16 лютого 2021 14:23
ТД кап.рем покр 16.02.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-31-000001 ● 04e3a194f35b40b68285165bee6faba0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2021 11:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

06.04.2021 № 158

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.04.2021 № 158
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника


11 UA-2021-02-16-009454-а 16.02.2021 Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 38114671) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-14 14:00:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-16-009454-a) проведеної Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради (далі Замовник) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до пункту 4 розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі Порядок №708), яким встановлено: визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Об’єкт будівництва – це будинок, будівля, споруда, їх частина, лінійний об’єкт інженерно-транспортної інфраструктури.
На виконання вимоги Додатку 2 до тендерної документації Замовника «Технічне завдання» у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" наявні Локальні кошториси на будівельні роботи №2-1-1 за об’єктами будівництва.
Відповідно до пункту 1.3 Договору підряду від 22.03.2021 №06/2021 місце виконання робіт - згідно переліку у м. Дніпро.
Згідно із додатком 3 до Договору підряду від 22.03.2021 №06/2021 «Перелік виконання робіт з Капітального ремонту та реставрації» проведуть за адресами: м. Дніпро вул. С. Ковалевської, 73, пров. Фестивальний, 14,
пр. Слобожанський, 129, пр Героев, 30. п.1,2, п.3,4, п.5,6, вул. Набережна Перемоги, 108, к.1, к.2, к.3, к.4, к.5, пр. Героїв, 30 п.11, 12, пр. Героїв, 12 п.5-6, вул. Батумська, 14, пр. Слобожанский, 137, пр. Слобожанский, 70, вул. Батумська, 40, вул. В.Вернадського, 16, вул. В.Вернадського, 22, вул. В.Вернадського, 24.
Просимо надати пояснення щодо підстави визначення предмету закупівлі робіт без урахування пункту 4 розділу І Порядку № 708, а саме визначення предмету закупівлі не за об’єктами будівництва?
2. Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Разом із цим, пунктом 6 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Отже, тендерну пропозицію подають до закінчення строку її подання, установленого замовником.
Порядок подання тендерних пропозицій визначено статтею 26 Закону.
Відповідно до пункту 1 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 17:00 год. 04.03.2021 року.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів закупівлі за номером ID: UA-2021-02-16-009454-a кінцевий строк подання тендерних пропозицій : 04 березня 2021 17:00.
Пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції » тендерної документації Замовника визначено, що відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно пропозиція учасника в цілому повинна бути скріплена, шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої службової учасника процедури закупівлі, тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (окрім учасників-нерезидентів).
Також визначено, що у випадку відсутності КЕП учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД", яка завантажена в електронну систему закупівель 03 березня 2021 17:56 має закреслений кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Звертаємо Вашу увагу, що документи, які надає саме переможець процедури закупівлі (після закінчення строку подання тендерної пропозиції) у спосіб та строки визначені Законом та тендерною документацією Замовника не є тендерною пропозицією.
Враховуючи вищевказане, просимо надати пояснення, чому тендерна пропозиція учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" не відхилена на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства?
3. Відповідно до статті 884 Цивільного Кодексу України Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що у пункті 10.1. розділу 10. Гарантійні терміни якості виконаних робіт і порядок усунення виявлених недоліків (дефектів) Проекту Договору підряду Додатку 6 до тендерної документації Замовника, зазначено, що термін гарантії належної якості виконаних робіт Підрядником за цим договором складає 36 календарних місяців з моменту підписання сторонами Акту виконаних робіт, за винятком випадків, якщо погіршення виконаних робіт мало місце через винні дії третіх осіб.
Також встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" завантажено файл «Довідки.pdf », у якому на сторінках 36-40 міститься підписаний: Проекту Договору Договір підряду, в якому у пункті 10.1. розділу 10. Гарантійні терміни якості виконаних робіт і порядок усунення виявлених недоліків (дефектів) зазначено, що термін гарантії належної якості виконаних робіт Підрядником за цим договором складає 36 календарних місяців з моменту підписання сторонами Акту виконаних робіт, за винятком випадків, якщо погіршення виконаних робіт мало місце через винні дії третіх осіб.
Разом з тим, відповідно пункту 10.1. розділу 10. Гарантійні терміни якості виконаних робіт і порядок усунення виявлених недоліків (дефектів) Договору підряду від 22.03.2021 №06/2021 термін гарантії належної якості виконаних робіт Підрядником за цим договором складає 36 календарних місяців з моменту підписання сторонами Акту виконаних робіт, за винятком випадків, якщо погіршення виконаних робіт мало місце через винні дії третіх осіб.
Просимо надати пояснення з причини порушення вимоги статті 884 Цивільного кодексу України при складанні тендерної документації, при розгляді та відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД", при укладанні Договору підряду від 22.03.2021 №06/2021?
4. В ході моніторингу встановлено, що у формі «Тендерна пропозиція», яка є Додатком 3 до тендерної документації, Замовник зазначив умову про дотримання умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить умовам пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації та вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
5. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону.

В ході моніторингу установлено, що умови укладеного Договору підряду від 22.03.2021 №06/2021 не відповідають умовам Проекту Договору підписаного та завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника - переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД"(файл «Довідки.pdf », сторінки 36-40), а саме:
- умови Договору підряду від 22.03.2021 №06/2021, зокрема, пункт 1.1 Розділу 1 Предмет договору містять зміст щодо зобов’язання Підрядником виконати роботи відповідно до предмету закупівлі перелік яких, зазначений в Додатку № З, який є складовою невід’ємною частиною цього Договору. Тоді як, пункт 1.1 Розділу 1 Проекту Договору підписаного та завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" не містить зміст щодо зобов’язання Підрядником виконати роботи відповідно до предмету закупівлі перелік яких, зазначений в Додатку № З, який є складовою невід’ємною частиною цього Договору;
- у пункті 4.1.Розділу 4 Проекту договору підписаного та завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" визначено, що Погашення авансу Підрядник зобов’язується використати протягом 3-х місяців, але не пізніше 25 грудня 2020 року. При цьому, у пункті 4.1 Розділу 4 Договору підряду від 22.03.2021 №06/2021 зазначено, що Погашення авансу Підрядник зобов’язується використати протягом 3-х місяців, але не пізніше 25 грудня 2021 року;
- пунктом 4.3 Розділу 4 Договору підряду від 22.03.2021 №06/2021 визначено, що Аванс 30% на роботи з капітального ремонту покрівель закриваються актами виконаних робіт у повному обсязі, згідно з договірною ціною, тоді як в Розділі 4 Проекту договору, який підписаний та завантажений у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" не визначено, що Аванс 30% на роботи з капітального ремонту покрівель закриваються актами виконаних робіт у повному обсязі, згідно з договірною ціною;
- у пункті 5.1 Розділу 5 Договору підряду від 22.03.2021 №06/2021 зазначено, Календарний план (додаток № 1) та план фінансування будівництва (додаток № 2) є невід’ємними частинами договору, але пункт 5.1 Розділу 5 Проекту договору, який підписаний та завантажений у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" не містить визначення, що додаток №1, та додаток №2 є невід’ємними частинами договору;
- пунктом 5.2. Розділу 5 «Строк виконання робіт» Договору підряду від 22.03.2021 №06/2021 визначено, що роботи передбачені п. 1.1 цього Договору, мають бути закінчені до 31.12.2021 року. Розділ 5 Проекту договору, який підписаний та завантажений у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" не містить визначення, що роботи передбачені п. 1.1 цього Договору, мають бути закінчені до 31.12.2021 року;
- пунктом 6.1.1 Розділу 6 «Права та обов’язки сторін» Договору підряду від 22.03.2021 №06/2021 визначено, що Замовник зобов’язаний укласти угоду зі спеціальною організацією, щодо технічного та авторського нагляду. Розділ 6 Проекту договору, який підписаний та завантажений у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" не містить визначення, що Замовник зобов’язаний укласти угоду зі спеціальною організацією, щодо технічного та авторського нагляду.
Просимо надати пояснення, чому Договору підряду від 22.03.2021 №06/2021 укладений з порушеннями вимог частини четвертої статті 41 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-19 10:10:44

заперечення

1. Не погоджуємось з твердженням моніторингу по закупівлі робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків м Дніпро та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту)». Оскільки пунктом 27 частини першої статті Закону визначено, що роботи розроблення проектної документації на об’єкти будівництва науково – проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація, існуючих об’єктів і споруд виробничого і не виробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Згідно з пунктом 27 частини першої ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (із змінами) капітальний ремонт покрівлі визначено за видом робіт, а не як загальний об’єкт будівництва та згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі визначається на основі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням Єдиного закупівельного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 було визначено назву предмета закупівлі: як роботи ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків м Дніпро та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту, за переліком адрес які зазначено в технічному завданні тендерної документації.
Відповідно до п. 1 ст. 3 цього ж Закону, якщо вартість закупівлі дорівнює або перевищує 1500,00 тис. грн. застосовується процедура закупівель. Загальна вартість робіт відповідно до Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації проекту (в кількості 20 робіт): «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків м Дніпро та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту» становить 25 565 154,41 грн. (Двадцять п’ять мільйонів п’ятсот шістдесят п’ять тисяч сто п’ятдесят чотири грн. 41 коп.), перевищує - 1500.0 тис. грн., оголошено відкриті торги на закупівлю робіт: ДК 021:2015 код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків м Дніпро та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту)
Враховуючи зазначене, Замовником не було допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині.


2. Тендерною документацією передбачено, документи, що вимагаються цією тендерною документацією та додатками до неї Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій сканованому вигляді – формат PDF.
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно пропозиція учасника в цілому повинна бути скріплена, шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої службової учасника процедури закупівлі, тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (окрім учасників-нерезидентів).
Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
В процесі розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» на відповідність кваліфікаційним критеріям та умовам визначеними тендерною документацією враховано і перегляд накладеного Кваліфікованого електронного підпису (КЕП) від 03 березня 2021 17:58. який мав вигляд без закреслення. Та відповідно до умов документації 11.03.2021 оприлюднено Переможцем процедури закупівлі (у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю), документи електронній системі закупівель що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 10, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, (Додаток 1 (для переможця) і накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП) 11.03.2021 12:30, у зв’язку з тим, що функціонал електронного майданчика не дає зберігання підпису КЕП від 03.03.2021 17:58, тому від і має вигляд, як закреслений кваліфікований електронний підпис (КЕП). Тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам Тендерної документації і підстави для відхилення були відсутні.
3. Термін служби з капітального ремонту покрівлі визначено відповдно до ДСТУ-Н Б В.2.6-214:2016
4. Розділом 3 тендерної документації п. 4. передбачено Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, а саме Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а формі тендерної пропозиції допущена технічна помилка, заначено протягом 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції на в подальшому буде враховано при оголошенні торгів.

5. За результатами проведення закупівлі робіт: ДК 021:2015 код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків м Дніпро та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту) департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради було укладено договір підряду від 22.03.2021 № 06/2021 на суму 25 565 154,41 гривень з переможцем закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД»» та відповідно до проведеного аукціону на адреси зазначені в технічному завданні тендерної документації складено перелік (Додаток № 3) до договору з назвою адреси за якою потрібно виконати роботи та договірною ціною на роботи.
Згідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Поряд з цим тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмету закупівлю або його частини, яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 32 частини першої статті 1 Закону).
У свою чергу, відповідно по пункту 6 частини 1 статті Закону договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає виконання робіт. Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахування особливостей, визначеним цим законом. При цьому відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю.
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставини непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку із зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування;
Поряд з цим , статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких хочаб б однієї із сторін має досягнуто згоди. У свою чергу, підстави для зміни або розірвання договору зазначені у статті 651 ЦК України. Порядок зміни та розірвання господарських передбачених статтею 188 ГК. України.
Таким чином статтею 41 Закону встановлено імперативну норму щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю виключно у випадках, передбачених цією статтею Закону. Водночас у випадку зміни умов договору про закупівлю, які не є істотними, сторони керуються Цивільним та Господарським кодексом.
Проект договору (Додаток 6 до тендерної документації), який завантажений без додатків Календарного плану (додаток № 1) та плану фінансування будівництва (додаток №2), повідомляємо, що при підготовці пропозиції учасників до участі у процедурі закупівлі ще не має можливості спланувати та передбачити період фінансування та ціну за якою будуть виконуватись роботи, тому вказані додатки було сформовано під час укладання договору. А також було доповнено п. 4.1., що «При наявності коштів Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 % ціни Договору, визначеної пунктом 3.1. даного Договору виключно на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, протягом трьох місяців після одержання авансу по кожному виду робіт за цим договором згідно із календарним графіком виконання робіт у порядку передбаченому постановами КМУ від 27.12.01 № 1764 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва» та від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» з урахуванням обмежень. Погашення авансу Підрядник зобов’язується використати протягом 3-х місяців, але не пізніше 25 грудня 2021 року.
По закінченні 3-х місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, в разі не своєчасного повернення, Підрядчик повертає аванс та сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,5% від суми авансу.» та 4.3. Аванс 30% на роботи з капітального ремонту покрівель закриваються актами виконаних робіт у повному обсязі, згідно з договірною ціною та доповнено розділ 6 Договору «6.1. Замовник зобов’язаний:
6.1.1. Укласти угоду зі спеціальною організацією, щодо технічного та авторського нагляду»


Надання інформації про усунення порушення замовником

Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради не погоджується з висновком Східним офісом Держаудитслужби, у зв’язку з чим, керуючись правом, передбаченим п. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до висновку. Стосовно висновку Східного офісу Держаудитслужби щодо порушення норми п. 4 розділу І Наказу № 708, оскільки замовником визначено предмет закупівлі не за об’єктами будівництва. Дане порушення не мало місце. Відповідно до пункту 4.3. тендерної документації Замовника, визначено місце виконання робіт: згідно переліку у м. Дніпро. Обсяг виконання робіт: 20 робіт. У додатку № 2 до тендерної документації «Технічне завдання» визначено адреси об’єктів будівництва (місце виконання вказаних робіт), умови та об’єми робіт. Тобто предмет закупівлі визначено у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням Єдиного закупівельного словника національного класифікатора України ДК 021:2015. Відповідно до п. 4 розділу І наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15 квітня 2020 року «Про визначення предмета закупівлі», визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Згідно пункту пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно пункту пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до п. 1 ст. 3 цього ж Закону, якщо вартість закупівлі дорівнює або перевищує 1500,00 тис. грн. застосовується процедура закупівель. Загальна вартість робіт відповідно до Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації проекту (в кількості 20 робіт): «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків» становить 25 710 000,00 грн. (Двадцять п’ять мільйонів сімсот десять тися грн. 00 коп.), перевищує - 1500.0 тис. грн., оголошено відкриті торги на закупівлю робіт: ДК 021:2015 код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків м Дніпро та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту) За результатами проведення закупівлі робіт: ДК 021:2015 код 45453000-7 – (Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків м Дніпро та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту) департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради було укладено договір підряду від 22.03.2021 №06/2021 на суму 25 565 154,41 грн. (Двадцять п’ять мільйонів п’ятсот шістдесят п’ять тисяч сто п’ятдесят чотири грн. 41 коп.), з переможцем закупівлі ТОВ «"БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД"» та відповідно до проведеного аукціону на адреси зазначені в технічному завданні тендерної документації складено перелік (Додаток № 3) до договору з назвою адреси за якою потрібно виконати роботи та договірною ціною на роботи. Враховуючи зазначене, Замовником не було допущено порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині. Стосовно висновку Східного офісу Держаудитслужби про невідповідність умов тендерної документації вимогам п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». В пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Пунктом 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, в тендерній документації визначено строк дії тендерної пропозиції у відповідності до вказаної норми закону, якою керувались всі учасники закупівлі. Стосовно висновку Східного офісу Держаудитслужби про невідповідність умов розділу 4 Проекту договору підряду (Додаток 6 до тендерної документації) та розділу 4 Проекту договору підряду наданого у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відкритих торгів ТОВ «"БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" умовам розділу 4 «Порядок приймання-передачі та оплати виконаних робіт» Договору від 22.03.2021 року № 06/2021 укладеного між сторонами, що є порушенням вимог частини 4 статті 41 Закону. Дані висновки також є незаконними та необґрунтованими. У пункті 4.1. проекту договору підряду (додаток 6 до тендерної документації) було допущено технічну описку в частині граничної дати повернення невикористаного авансу, вказано «25 грудня 2020 року» замість «25 грудня 2021 року», оскільки дата затвердження тендерним комітетом Замовника тендерної документації 16.02.2021 року, а дата укладення договору підряду із Підрядником 22.03.2021 року. У пункті 4.1. Договору від 22.03.2021 року № 06/2021, укладеного з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД» було виправлено вказану описку, оскільки фактично вказаний пункт не міг бути виконаний сторонами враховуючи дату укладення даного договору 22.03.2021 року. Так, в пункті 4.1. Договору від 22.03.2021 року № 06/2021 визначено, що «При наявності коштів Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 % ціни Договору, визначеної пунктом 3.1. даного Договору на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу по кожному виду робіт за цим договором згідно із календарним графіком виконання робіт у порядку передбаченому постановами КМУ від 27.12.01 № 1764 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва» та від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Погашення авансу Підрядник зобов’язується використати протягом 3-х місяців, але не пізніше 25 грудня 2021 року. По закінченні 3-х місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, в разі не своєчасного повернення, Підрядчик повертає аванс та сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,5% від суми авансу.» Більше того вказаний пункт укладеного договору у повному обсязі відповідає вимогам постанови КМУ від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», оскільки встановлює строк повернення невикористаної суми авансу та відповідальність підрядника за несвоєчасне повернення. Відповідно до п. 6 даної постанови, рекомендувати розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів укладати договори про закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно до законодавства з урахуванням такого: повернення після закінчення строку, визначеного у договорі про закупівлю товарів, робіт і послуг, виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг невикористаних сум попередньої оплати та застосування штрафних санкцій у разі невчасного повернення таких коштів. Стосовно доповнення пункту 1.1. розділу 1 Договору від 22.03.2021 № 06/2021 новим змістом: «… перелік яких, зазначений в Додатку № 3, який є складовою невід’ємною частиною цього Договору…», що дане доповнення не суперечить змісту тендерної документації, де в пункті 4.3. тендерної документації Замовника визначено місце виконання робіт: згідно переліку у м. Дніпро. Обсяг виконання робіт: 20 робіт. У додатку № 2 до тендерної документації «Технічне завдання» визначено адреси об’єктів будівництва (місце виконання вказаних робіт), які й вказані в додатку № 3 до договору підряду. Дане доповнення не суперечить змісту тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД», в якій також вказані об’єкти виконання робіт, які зазначені у Додатку № 3 до договору підряду. Стосовно доповнення Договору пунктом 4.3. в наступній редакції: «аванс 30% на роботи з капітального ремонту покрівель закриваються актами виконаних робіт у повному обсязі, згідно з договірною ціною», то вказане доповнення так само не суперечить змісту тендерної документації Замовника та тендерної пропозиції Підрядника, а також нормам чинного законодавства. У пункті 18 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою КМУ № 1764 від 27.12.2001 року зазначено про те, що розрахунки за виконані роботи, поставлену продукцію та надані послуги в будівництві (далі - роботи) здійснюються за договірними цінами відповідно до укладених договорів (контрактів), вимог законодавства та проводяться платежами за об'єкт у цілому або проміжними платежами (за етапи, черги будівництва, пускові комплекси або окремі види робіт, конструктивні елементи). Розрахунки здійснюються на підставі актів приймання виконаних робіт. У пункті 4.3. проекту договору підряду (додаток 6 до тендерної документації Замовника) з яким погодився Підрядник зазначено також про те, що розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі Акту здачі-приймання виконаних робіт по формі № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3 та рахунку на оплаті робіт. Відповідно умов договору про закриття перерахованого Замовником авансу підписанням акту приймання виконаних робіт відповідає умовам тендерної документації та вимогам закону. Стосовно доповнення пункту 5.1. Договору посиланням на додатки № 1 «Календарний план» та № 2 «План фінансування будівництва, що вказані доповнення так само не суперечать змісту тендерної документації Замовника та тендерної пропозиції Підрядника. В пункті 5.1. проекту договору підряду (додаток 6 до тендерної документації) з яким погодився Підрядник визначено, що початок робіт та закінчення виконання робіт визначається Сторонами у Календарному плані. Календарний план та план фінансування будівництва. В пункті 4.1. проекту договору підряду (додаток 6 до тендерної документації) зазначено, що при наявності коштів Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 % ціни Договору, визначеної пунктом 3.1. даного Договору на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу по кожному виду робіт за цим договором згідно із календарним графіком виконання робіт у порядку передбаченому постановами КМУ від 27.12.01 № 1764 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва» та від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Тобто, умовами проекту договору підряду (додаток 6 до тендерної документації) передбачено наявність вказаних документів як Календарний план та план фінансування будівництва, і зазначення початку робіт та закінчення виконання робіт у Календарному плані. Вказані документи виступають в якості додатку до укладеного Договору підряду від 22.03.2021 № 06/2021. Календарний план виконання робіт відповідає п. 4.4. розділу 1 Тендерної документації Замовника, згідно із яким строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): до 31.12. 2021 року. (в календарному плані зазначено початок виконання робіт – березень 2021 року (дата укладення договору підряду), закінчення робіт – грудень 2021 року). Стосовно доповнення договору підряду № 06/2021 від 22.03.2021 року пунктом 5.2. в наступному змісті: «Роботи, передбачені п. 1.1. цього Договору, мають бути закінчені до 31.12.2021 року». Даний пункт договору відповідає п. 4.4. розділу 1 Тендерної документації Замовника, згідно із яким строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): до 31.12. 2021 року. Стосовно доповнення договору підряду № 06/2021 від 22.03.2021 року підпунктом 6.1.1. пункту 6.1. розділу 6 щодо прав та обов’язків сторін іншого змісту «Укласти угоду зі спеціальною організацією, щодо технічного та авторського нагляду». Вказане доповнення змісту договору не суперечить змісту проекту договору підряду (додаток 6 до тендерної документації) з яким погодився Підрядник та передбачено чинним законодавством. Відповідно до п. 6.2.2 проекту договору підряду (додаток 6 до тендерної документації), замовник має право здійснювати у будь-який час, не втручаючись у діяльність Підрядника, технічний нагляд і контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт. Відповідно до пункту 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об’єктів архітектури, затверджених постановою КМУ № 903 від 11 липня 2007 року, авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами (далі - генеральний проектувальник) відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту. Тобто проектом договору підряду передбачалося право замовника на здійснення нагляду за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт, що реалізується замовником шляхом укладення відповідних договорів із спеціальними організаціями. Висновок Східного офісу Держаудитслужби про наявність порушень ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» є неправомірним, оскільки укладений договір підряду № 06/2021 від 22.03.2021 року відповідає умовам тендерної пропозиції Підрядника та тендерній документації Замовника.

2021-04-28 10:28:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" 25 565 154,41
UAH з ПДВ
25 565 154,41
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БЕРГ" 25 709 606,10
UAH з ПДВ
25 709 606,10
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 березня 2021 12:30
Електронний підпис
11 березня 2021 11:54
Електронний підпис
11 березня 2021 11:52
документи Альфа.pdf
03 березня 2021 17:58
Електронний підпис
03 березня 2021 17:56
Про_сплату_податкiв.pdf
03 березня 2021 17:56
Про_не_судимiст_.pdf
03 березня 2021 17:56
БАНК.rar
03 березня 2021 17:56
Про_сплату_податкiв.pdf
03 березня 2021 17:56
Про_не_судимiст_.pdf
03 березня 2021 17:56
Кошториси.pdf
03 березня 2021 17:56
документи_2.pdf
03 березня 2021 17:56
документи_1.pdf
03 березня 2021 17:56
довідки.pdf
03 березня 2021 17:56
Вогнезахист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Про_не_судимiст_.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "БЕРГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД"
#43370616
Переможець 25 565 154,41
UAH з ПДВ
10 березня 2021 11:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД"
#43370616
25 565 154,41
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 11:05
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 11:04
06-2021.pdf укладений
22 березня 2021 10:30