Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
465 000,00 UAH
UA-2021-02-16-002886-b c4db75f393454045af5f5df2b459c09a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимків Леся Миколаївна

+380963874763 gromada_osvita19@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Меденицької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44086506
Місцезнаходження: 82160, Україна , Львівська обл., селище міського типу Меденичі, вулиця Незалежності буд.52
Контактна особа: Тимків Леся Миколаївна
+380963874763
gromada_osvita19@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
У зв’язку з проведенням адміністративної реформи з децентралізації та на виконання ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування та районних державних адміністрацій», В січні 2021 року, було зареєстровано відділ освіти, культури, молоді і спорту Меденицької селищної ради Львівської області, який визначено головним розпорядником коштів для фінансування закладів освіти територіальної громади. Для забезпечення функціонування закладів освіти під час опалювального сезону виникла гостра необхідність у закупівлі природного газу. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 40 Закон України «Про публічні закупівлі» замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. Припинення газопостачання за температури зовнішнього повітря нижче 0°С в опалювальний період приведе до припинення освітнього процесу у закладах освіти. Таким чином, наслідком відключення газопостачання замовнику в розпал опалювального періоду, стане виникнення надзвичайної ситуації, що ставить під загрозу здоров’я учасників освітнього процесу . Це призведе до порушення безпечних умов праці для працівників, чим буде порушено право останніх, гарантоване частиною четвертою статті 43 Конституції України щодо права на належні, безпечні та здорові умови праці, а також статтею 283 Цивільного Кодексу України щодо права на охорону їх здоров’я, а також порушення належних умов для проведення освітнього процесу з урахуванням специфіки закладів освіти замовника. Неукладення договору на постачання природного газу може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, зокрема зриву опалювального сезону та виведення з ладу систем опалення. Отже, з метою недопущення виникнення негативних наслідків, спричинених відключенням об’єктів замовника від газорозподільної мережі, що призведе до виникнення надзвичайної ситуації, виникає нагальна потреба в проведенні процедури закупівлі природного газу згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» в найкоротші строки, для можливості здійснювати опалення приміщень Замовника. З огляду на це та враховуючи нагальну потребу у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру може бути застосована переговорна процедура закупівлі. Відповідно до вимог чинного законодавства, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, зміна постачальника у відповідному розрахунковому періоді має передувати укладання договору постачання природного газу. Виходячи з цього, за результатами переговорів учасник ТОВ «ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ» підтвердив постачання товару протягом лютого – березня 2021 року (на час проведення процедури відкритих торгів).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2021 19:06
Оскарження наміру укласти договір: 22 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82160, Україна, Львівська область, Меденицька ТГ, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

16 лютого 2021 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ “Львівгаз Збут”
#39594527
Переможець 465 000,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 19:06

Документи

16 лютого 2021 19:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2021 19:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ “Львівгаз Збут”
#39594527
465 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 лютого 2021 19:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 11:57
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 09:28
ду меденичі.pdf зміни до договору
12 травня 2021 17:40
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 09:28
ду меденичі.pdf зміни до договору
07 травня 2021 08:33
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 09:22
дод. угода.pdf зміни до договору
31 березня 2021 23:09
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 16:33
Договір укладений
22 лютого 2021 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 41CB797-2793-21
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ-1/41CB797-2793-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 41CB797-2793-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна помилково оприлюдненої угоди
Номер договору про закупівлю: 41CB797-2793-21
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2021 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 398 802,70
UAH (в тому числі ПДВ 66 467,12 UAH)