Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір, конверти
Очікувана вартість
720 000,00 UAH
UA-2021-02-16-002743-c ● f9d08ddff0494113b606586144c93ce2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 26278626 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вул.Бориса Лятошинського, 5 |
Контактна особа: |
Барабащук Тетяна Григорівна +380412472923 barabachshuk@zt.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2021 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2021 16:35 |
Початок аукціону: | 05 березня 2021 11:13 |
Очікувана вартість: | 720 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Поставка товару до 01.04.2021р. Оплата за поставлений товар в листопаді 2021р
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8025 пачка
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
164500 шт
Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару Покупцем здійснюється в листопаді протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів на реєстраційний рахунок Покупця та підписаних належним чином оформлених накладних. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2021 19:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2021 16:31 |
Додаток 8 ТД (місце та кільк.поставки).xls | |
16 лютого 2021 16:31 |
Додаток 7.docx | |
16 лютого 2021 16:31 |
Договор Дод.2.xls | |
16 лютого 2021 16:31 |
Додаток 6 проект Договору.docx | |
16 лютого 2021 16:31 |
Додаток 5.docx | |
16 лютого 2021 16:31 |
Додаток 4.docx | |
16 лютого 2021 16:31 |
Додаток 3.docx | |
16 лютого 2021 16:31 |
Додаток 2.docx | |
16 лютого 2021 16:31 |
Додаток 1.docx | |
16 лютого 2021 16:31 |
ТД папір _ конверти.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Конверти
Дата подання: 18 лютого 2021 10:55
Дата відповіді: 18 лютого 2021 12:25
Доброго дня, пропонуємо розгланути можливість і виділити окремим лотом в цьому тендері таку групу товарів як КОНВЕРТИ. Це дало б можливість приймати участь виробникам цієї продукції, а Вам як замовнику при тій кількості одиниць, яка зазначена в процедурі з економити до 40 000 грн., лише на закупівлі цієї продукції. Дякую.....
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за пропозицію, в подальшому обовязково врахуємо . Даний тендер буде проводитись як оголошений .
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-16-002743-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕНОНА", Код ЄДРПОУ:40203545
Дата подання: 11 березня 2021 11:23
Щодо скасування Протокольного рішення №39 уповноваженої особи ТУ ДСА України в Житомирській області від 05.03.2021 року
У відповідності до Протокольного рішення №39 уповноваженої особи ТУ ДСА України в Житомирській області від 05.03.2021 року (далі – Протокольне рішення) Замовником було визначено ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" переможцем процедури закупівлі UA-2021-02-16-002743-c та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР". У відповідності до статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним за принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №39 уповноваженої особи ТУ ДСА України в Житомирській області від 05.03.2021 року та вважає, що тендерна пропозиція ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника з підстав, які викладені у Вимозі, що додається у додатку до Вимоги, та просимо скасувати всі рішення прийнятті Замовником по процедурі закупівлі: Номер у Prozorro UA-2021-02-16-002743-c ID у Prozorro f9d08ddff0494113b606586144c93ce2, а саме: - Протокольне рішення №39 уповноваженої особи ТУ ДСА України в Житомирській області від 05.03.2021 року та Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" по торгам на закупівлю «Папір, конверти ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» (Номер у Prozorro UA-2021-02-16-002743-c ID у Prozorro f9d08ddff0494113b606586144c93ce2).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2021 14:57
На Вашу вимогу від 11.03.2021 року повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Нами, як замовником, повністю дотримано всіх принципів здійснення закупівель, жодним чином не застосовано упередженого чи нерівного ставлення до учасників закупівлі.
Зазначимо, що в тендерній документації замовника відсутні вимоги щодо того, в якому саме із документів повинні бути зазначені технічні характеристики товару.
Учасником ТОВ «Український папір» у складі пропозиції надано документ, який підтверджує технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики товару, а саме сертифікат якості на папір ТМ Canon Yellow Label, який містить інформацію щодо фактичних технічних характеристик та гарантійний лист (довідка в довільній формі) із зазначенням відомостей запропонованого Учасником товару технічним вимогам і характеристикам.
Технічні, якісні та кількісні вимоги до товару, визначені Замовником, не містять жодних дискримінаційних ознак. Технічні характеристики, передбачені Замовником, є мінімальними, а Учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними характеристиками, або вищої якості. При цьому яскравість паперу, білизна визначені замовником виходячи з даних декількох виробників товару, що є предметом закупівлі, та містять допуски, що дозволяє Учасникам запропонувати папір, який задовольняє вказаним вимогам.
Ваша Вимога не містить документального підтвердження та обґрунтування, що існує лише один виробник вказаного товару та/або, що Замовник встановлює дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Одночасно звертаємо увагу, що Замовник немає на меті здійснити закупівлю товару гіршої якості ніж передбачено Тендерною документацією.
Оскільки замовник проводить процедуру відкритих торгів, яка регулюється Законом України «Про публічні закупівлі», учасники також можуть пропонувати еквівалент товару, за умови його відповідності всім характеристикам. На основі зазначеного у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР».
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Нами, як замовником, повністю дотримано всіх принципів здійснення закупівель, жодним чином не застосовано упередженого чи нерівного ставлення до учасників закупівлі.
Зазначимо, що в тендерній документації замовника відсутні вимоги щодо того, в якому саме із документів повинні бути зазначені технічні характеристики товару.
Учасником ТОВ «Український папір» у складі пропозиції надано документ, який підтверджує технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики товару, а саме сертифікат якості на папір ТМ Canon Yellow Label, який містить інформацію щодо фактичних технічних характеристик та гарантійний лист (довідка в довільній формі) із зазначенням відомостей запропонованого Учасником товару технічним вимогам і характеристикам.
Технічні, якісні та кількісні вимоги до товару, визначені Замовником, не містять жодних дискримінаційних ознак. Технічні характеристики, передбачені Замовником, є мінімальними, а Учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними характеристиками, або вищої якості. При цьому яскравість паперу, білизна визначені замовником виходячи з даних декількох виробників товару, що є предметом закупівлі, та містять допуски, що дозволяє Учасникам запропонувати папір, який задовольняє вказаним вимогам.
Ваша Вимога не містить документального підтвердження та обґрунтування, що існує лише один виробник вказаного товару та/або, що Замовник встановлює дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Одночасно звертаємо увагу, що Замовник немає на меті здійснити закупівлю товару гіршої якості ніж передбачено Тендерною документацією.
Оскільки замовник проводить процедуру відкритих торгів, яка регулюється Законом України «Про публічні закупівлі», учасники також можуть пропонувати еквівалент товару, за умови його відповідності всім характеристикам. На основі зазначеного у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2021 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
661 677,00
UAH з ПДВ
|
661 677,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕНОНА" |
709 827,00
UAH з ПДВ
|
709 827,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
661 677,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2021 15:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 14:42
|
Договір | укладений |
17 березня 2021 14:32
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
09 квітня 2021 11:46
|
15 770,40 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
09 квітня 2021 11:46
|
13 287,60 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
09 квітня 2021 11:46
|
34 686,00 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
09 квітня 2021 11:46
|
9 262,20 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
09 квітня 2021 11:46
|
12 030,60 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
09 квітня 2021 11:46
|
9 656,40 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
09 квітня 2021 11:46
|
11 119,20 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
09 квітня 2021 11:46
|
42 420,00 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
09 квітня 2021 11:46
|
9 048,00 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
09 квітня 2021 11:46
|
12 522,00 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
09 квітня 2021 11:46
|
16 536,00 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
09 квітня 2021 11:46
|
23 701,20 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
09 квітня 2021 11:46
|
9 622,20 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
09 квітня 2021 11:46
|
8 530,80 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
09 квітня 2021 11:46
|
33 363,60 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
09 квітня 2021 11:46
|
14 090,40 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
09 квітня 2021 11:46
|
12 079,20 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
09 квітня 2021 11:46
|
12 162,00 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
04 листопада 2021 11:07
|
18 284,40 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
17 листопада 2021 13:01
|
17 796,00 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
17 листопада 2021 13:01
|
9 633,60 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
17 листопада 2021 13:01
|
80 052,00 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
17 листопада 2021 13:01
|
60 007,20 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
17 листопада 2021 13:01
|
73 332,00 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
17 листопада 2021 13:01
|
95 256,00 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |
17 листопада 2021 13:01
|
7 428,00 UAH | UA308201720343181001100000277 ТУ ДСА України в Житомирській області |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папір" |
Оплачений |