Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові конструкції
Очікувана вартість
148 336,00 UAH
UA-2021-02-16-002742-b 2a2273925e4641da809310f244740abf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семака Катерина Миколаївна

+380951820117 cmd_zinchenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Нова Каховка" Новокаховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38869718
Місцезнаходження: 74900, Україна , Херсонська обл., місто Нова Каховка, вулиця Героїв України, будинок 33А
Контактна особа: Семака Катерина Миколаївна
+380951820117
cmd_zinchenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2021 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2021 17:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2021 17:13
Початок аукціону: 04 березня 2021 12:14
Очікувана вартість: 148 336,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 483,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Металопластикові конструкції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Героїв України, 33А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 шт
Металопластикові конструкції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Героїв України, 33А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2021 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 09:49
Тендерна документація.doc
16 лютого 2021 17:08
Проект договору.doc
16 лютого 2021 17:08
Технічні характеристики.pdf
18 лютого 2021 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2021 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 09:49
Тендерна документація.doc
16 лютого 2021 17:08
Проект договору.doc
16 лютого 2021 17:08
Технічні характеристики.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Склопакет
Дата подання: 17 лютого 2021 11:18
Дата відповіді: 18 лютого 2021 09:55
Шановний замовнику! Чи можливе встановлення склопакету що має три скла де одне має властивості протисонячні ( не так сильно нагрівається приміщення літом .Формула склопакету 4МDS_Plus_х10_Arх4х10_Arх4i )
Відповідь: Доброго дня. Нас цікавить формула склопакету 4-10-4-10-4і, 4-24-4і
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 17 лютого 2021 16:53
Дата відповіді: 18 лютого 2021 09:45
Прошу додати кваліфікаційні вимоги для конкурентній участі у вашій закупівлі та вашу беспосередню форму цінової пропозиції на бажані матеріали. Дякую
Відповідь: Каліфікаційні вимоги для конкурентній участі у закупівлі та форму цінової пропозиції додали
Які вимоги до склопакету та профілю? Чи можливе постачання аналогів?
Дата подання: 18 лютого 2021 08:36
Дата відповіді: 18 лютого 2021 09:56
Вкажіть, будь ласка, монтажну ширину профіля, кількість камер, чи можливі аналогічні профілі? Також, вкажіть вимоги до склопакету: кількість камер, формулу, вимоги до спротиву теплопередачі, чи можливі аналогічні вказаному вами склопакети? (не тільки такі, про які запитав попередній учасник)
Відповідь: Профиль WR 700 ,монтажная ширина 70мм. , 6 камер . Формула стеклопакетов 4-10-4-10-4і, 4-24-4і. теплопередача 0,75
Скільки вікон потрібно?
Дата подання: 18 лютого 2021 08:52
Дата відповіді: 18 лютого 2021 09:59
В оголошенні вказано 1 та 1. В тех умовах двічі по 10. Скільки вікон потрібно і чим відрізняється позиція 1 від позиції 2?
Відповідь: 2 конструкції, у кожну входять по 10 вікон. Різниця між підвіконнями
Тобто аналогічні профілі не будуть прийматися?
Дата подання: 18 лютого 2021 10:02
Дата відповіді: 18 лютого 2021 10:14
Тільки профіль WR 700 ,монтажная ширина 70мм. , 6 камер? Аналогічні - не розглядатимуться?
Відповідь: Аналоги профілю, можуть розглядадтися, але не мають відрізнятися характеристиками, т.т. ширина 70мм. , 6 камер
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження
Дата подання: 18 лютого 2021 11:32
Дата відповіді: 18 лютого 2021 16:04
В тендерній документації в розділі II. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження пункті 1. Зміст і спосіб подання пропозиції зазначається, що Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf або jpg у складі своєї пропозиції Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 4 до Тендерної документації, але Додаток 4 до Тендерної документації це ЛИСТ-ЗГОДА на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Також в тендерній документації в розділі II. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження пункті 1. Зміст і спосіб подання пропозиції зазначається, що Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf або jpg у складі своєї пропозиції Лист згоду згідно Додатку 5, але Додатку 5 немає в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації друкарська помилка :"Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору" не потрібен, натомість "ЛИСТ-ЗГОДА на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних", міститься у додатку 4
підвіконня
Дата подання: 22 лютого 2021 08:54
Дата відповіді: 23 лютого 2021 10:35
Яке підвіконня вас цікавить?? WDS матовий чи глянцевий? І чи можлива поставка аналогів??
Відповідь: Підвіконня матовеа, можливі аналоги
Уточніть, де додаток 5 до тендерної документації?
Дата подання: 22 лютого 2021 14:33
Дата відповіді: 23 лютого 2021 10:34
Є посилання на додаток 5, але у тексті документації його немає, що це означає? Уточніть текст, будь ласка!
Відповідь: У тендерній документації друкарська помилка :"Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору" не потрібен, натомість "ЛИСТ-ЗГОДА на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних", міститься у додатку 4. Додатку 5 немає


Відповідь на наступне запитання:
Склопакет 4-24-4і
по закупівлі
Дата подання: 22 лютого 2021 15:14
Дата відповіді: 23 лютого 2021 09:15
Доброго дня. Яку формулу склопакета вам прораховувати 4-24-4i або 4-10-4-10-4i?
Відповідь: У тендерній документації друкарська помилка :"Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору" не потрібен, натомість "ЛИСТ-ЗГОДА на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних", міститься у додатку 4. Додатку 5 немає
Чи є обов'язковим надання сертифікатів та сан-гіг висновків на анкерні пластини?
Дата подання: 23 лютого 2021 10:05
Дата відповіді: 23 лютого 2021 10:33
Чи принципова вимога Замовника про надання сертифікатів та сан-гіг висновків на анкерні пластини? Дані матеріали є, по-перше, допоміжними, по друге - стальними. Можливо, це просто описка, зазвичай таких вимог ніхто з Замовників ни висуває. При цьому про інші складові та витратні матеріали у оголошенні не згадується. Прошу зняти дану вимогу як обмежуючу к оло учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не принципова вимога. Надання сертифікатів та сан-гіг висновків на анкерні пластини не обов'язкове.
Перелік сертифікатів та сан-гіг висновків
Дата подання: 23 лютого 2021 13:25
Дата відповіді: 23 лютого 2021 13:32
Додаток 3 Вимоги щодо якості товару: (див. таблицю “ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) 1. Продавець повинен надати сертифікати відповідності та висновки СЕС на профіль, склопакет, фурнітуру, анкерні пластини, виріб в цілому, паспорти виробів. Чи достатньо буде надати сертифікати на виріб в цілому(вікна-двері), профіль, склопакет, фурнітуру, та санітарно-гігієнічні висновки на профіль, склопакет, фурнітуру для підтвердження якості виробів? Чи потрібно це робити при поданні пропозицій, чи, можливо, під час поставки виробів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Достатньо буде надати сертифікати на виріб в цілому.
Потрібно це робити при поданні пропозицій. Достатньо буде сканів.
Тільки сертифікат на виріб в цілому?
Дата подання: 23 лютого 2021 13:51
Дата відповіді: 23 лютого 2021 14:18
Я правильно Вас зрозумів - достатньо надати тільки сертифікат відповідності на виріб в цілому? Він буде одним бланком, у вигляді скану, завіреного учасником сертифікату на вікна-двері, інші документи, перелічені у питанні можна не подавати?
Відповідь: Так
по закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2021 09:10
Дата відповіді: 24 лютого 2021 09:48
Доброго ранку. Який саме склопакет 4-24-4и або 4-10-4-10-4и Вам потрібен????
Відповідь: Склопакет 4-24-4і
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-16-002742-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Гамалєй Артем Михайлович, Код ЄДРПОУ:3347106335
Дата подання: 09 березня 2021 22:49
Звернення до Замовника з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасника спрощеної закупівлі.
Я, ФО-П Гамалєй А.М., звертаюся до Вас з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасника спрощеної закупівлі «Металопластикові конструкції» (ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби) індефікатор закупівлі UA-2021-02-16-002742-b (надалі – Закупівля), оскільки Вами 09.03.2021 було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №125 від 09.03.2020 відповідно якого мою найбільш економічно вигідну пропозицію було відхиллено, ще в 2020 році!, як зазначено в описовій частині протоколу: «у зв’язку з підстав для відхилення пропозиції» - але самої підстави та статті Закону України «Про публічні закупівлі» котра була порушена учасником, що призвело до відхилення його пропозиції уповноваженою особою не зазначається.
В заключній частині вище зазначеного протоколу міститься дані про рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ФО-П Гамалєй А.М. з підстав:
1) «Некоректно надана цінова пропозиція, а саме дві цінові пропозиції, одна з яких включає в себе одну металопластикову конструкцію, що не є виконанням вимог тендерної документації»
На, що повідомляю наступне: Ви самі зазначаєте, що подано дві цінові пропозиції і не відповідає Вашим вимогам лише одна, ЧОМУ Ж ВАМИ ВЗЯТА ЗА ОСНОВУ ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ КОТРА НА ВАШУ ДУМКУ НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ??? Тим паче, дана ситуація склалася у зв’язку з некоректним викладенням вимог в тендерній документації Замовника, про що я зазначаю в листі поясненні №5/2021 від 26.02.2021, котрий надано в складі пропозиції, де зазначено, що оскільки згідно даних п.4. р.1 тендерної документації:
4. Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Місце поставки товарів: вул. Героїв України, 33-А, м. Нова Каховка, Херсонської обл., 74900
Кількість товару: 1 шт Згідно з додатком №2 до цієї тендерної документації

та додатку 2 форма ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (котра згідно вимог п.1 р.2 тендерної документації подається по формі затвердженої замовником)
№ Найменування Одиниці
виміру Кількість Ціна за одиницю без ПДВ, грн. Вартість без ПДВ, грн.
1 1
Разом без ПДВ:
ПДВ:
Всього з ПДВ:

зазначено кількість товару (металопластикових конструкцій) в кількості 1шт, а згідно оголошення та додатку 1(технічні характерисики) тендерної документації зазначено кількість товару (металопластикових конструкцій) в кількості 2 металопластикових конструкцій по 1шт.
Тому в своїй тендерній пропозиції, для відсутності підстав відхилення моєї пропозиції, було надано два варіанта документа цінової пропозиції №4/2021 від 26.02.2021р. Загальна вартість моєї цінової пропозиції є однаковою в обох варіантах документу, відмінність лише в заповненні таблиці пропозиції в кількісному та ціновому визначенні предмету закупівлі.
Керуючись вище зазначеним то обоє варіантів цінової пропозиції відповідає вимогам Замовника, якщо ж ні то мабуть тендерна документація Замовника не відповідає вимогам самого Замовника?!!

2) «Профіль, та фурнітура запропоновані учасником відрізняються якістю та вимогами, від тих, що представлені в технічних вимогах, а саме товщина стінки профіля».
І знову надумана невідповідність, оскільки Замовником в додатку 1 тендерної документації Технічні характеристики відсутні вимоги, щодо товщини стінки профіля:

тому мною не можливо було запропонувати не ту товщину стінки профіля!
Тим паче уповноваженою особою в протоколі не зазначено яким саме чином відрізняється якість та вимоги запропонованого мною товару від вимог Замовника в кращу сторону чи навпаки, можливо мій товар є краще та може бути еквівалентом, оскільки відсутні дані про товщину необхідної стінки профілю.

Керуючись вище зазначеним, повідомляю що рішення уповноваженої особи Замовника було прийнято з порушенням принципів здійснення публічних закупівель визначених п.п.4, п.п. 5 п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням,
оскільки моя пропозиція Учасника спрощеної закупівлі «Металопластикові конструкції» (ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби) індефікатор закупівлі UA-2021-02-16-002742-b повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам тендерної документації, а надумані уповноваженою особою невідповідності створені нею штучно.
Якщо Замовником та уповноваженою особою Замовника буде проігноровано дане звернення керуючись п.20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, як учасник даної спрощеної закупівлі змушений буду звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, до Господарського суду Херсонської області та додатково до правоохоронних органів, оскільки причини відхилення є як то кажуть: «за відсутність коми»!! Якщо Ви вважаєте, що маленька сума закупівлі і я не буду далі скаржитись, то я Вас запевняю свої права я буду відстоювати до притягнення винних осіб до відповідальності.

Шановна уповноважена особа, не треба лобіювати нічиїх інтересів, приймайте рішення в межах Закону, купуйте якісний товар за найнижчими цінами для уникнення притягнення до відповідальності відповідно до частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 березня 2021 11:47
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2021-02-16-002742-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Гамалєй Артем Михайлович, Код ЄДРПОУ:3347106335
Дата подання: 15 березня 2021 21:38
Дискримінація та упереджений підхід при розгяді пропозиції
Я, ФО-П Гамалєй А.М., ПОВТОРНО звертаюся до Вас з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасника спрощеної закупівлі «Металопластикові конструкції» (ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби) індефікатор закупівлі UA-2021-02-16-002742-b (надалі – Закупівля), оскільки Вами 11.03.2021 було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №125 від 09.03.2021 відповідно якого мою найбільш економічно вигідну пропозицію було відхилено. Даний протокол було оприлюднено з порушенням строків передбачених п.14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»(надалі – Закон), а саме: «Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель», про що зокрема також зазначено у вище вказаному протоколі уповноваженої особи в п.2 заключної частини протоколу.
ВИМАГАЮ УСУНУТИ ДАНЕ ПОРУШЕННЯ!!!! За яке передбачено, до речі, відповідальність частинами 1-2 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення!!!

В заключній частині вище зазначеного протоколу в новій редакції міститься дані про рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ФО-П Гамалєй А.М. з підстав:
1) Подання мною двох цінових пропозицій.
На, що повідомляю наступне:
Відповідно до реєстру пропозицій та протоколу розкриття пропозицій мною подано лише одну пропозицію, а Ви навмисно чи по відсутності знань не вірно трактуєте норми Закону.

Щодо формули склопакету нагадую, що вами в період обговорення було надано розяснення наступного змісту:
«17.02.2021, 11:18
Склопакет
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! Чи можливе встановлення склопакету що має три скла де одне має властивості протисонячні ( не так сильно нагрівається приміщення літом .Формула склопакету 4МDS_Plus_х10_Arх4х10_Arх4i )
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 18.02.2021, 09:55)
Доброго дня. Нас цікавить формула склопакету 4-10-4-10-4і, 4-24-4і».

Так я ким чином моя пропозиція не відповідає вимогам Замовника в даній частині??! Ви самі собі суперечите.



Пунктом 1 розділу ІІ тендерної документації передбачено надання: «Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 4 до Тендерної документації», ніякої вимоги щодо заповненого проекту договору Ваша тендерна документація не містить.

ЗАМОВНИКОМ ЗНОВУ ВСУПЕРЕЧ ЗАКОНУ НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛЕНО МОЮ ПРОПОЗИЦІЮ З НАДУМАНИХ ПРИЧИН!!!

ВИМАГАЮ НЕГАЙНО ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКОНУ ТА НЕ ДІЯТИ ТАК ВІДКРИТО В ІНТЕРЕСАХ ІНШОГО УЧАСНИКА!!!!

Керуючись вище зазначеним, повідомляю що рішення уповноваженої особи Замовника було прийнято з порушенням принципів здійснення публічних закупівель визначених п.п.4, п.п. 5 п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням,
оскільки моя пропозиція Учасника спрощеної закупівлі «Металопластикові конструкції» (ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби) індефікатор закупівлі UA-2021-02-16-002742-b повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам тендерної документації, а надумані уповноваженою особою невідповідності створені нею штучно.
Шановна уповноважена особа, не треба лобіювати нічиїх інтересів, приймайте рішення в межах Закону, купуйте якісний товар за найнижчими цінами для уникнення притягнення до відповідальності відповідно до частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 березня 2021 12:50
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2021-02-16-002742-b.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Гамалєй Артем Михайлович, Код ЄДРПОУ:3347106335
Дата подання: 16 березня 2021 00:40
Неправомірне визнання переможцем закупівлі
Я, ФО-П Гамалєй А.М., ВИМАГАЮ:
- надати пояснення яке відношення має протокол уповноваженої особи № 128 від 15.03.2021р. про визнання переможцем переговорної процедури ФО-П Абдурохманов Р.М., якщо ми всі є учасниками спрощеної закупівлі? Уповноважена особа все більше підтверджує свою некомпетентність в сфері публічних закупівель.
- відхилити пропозицію ФО-П Абдурохманов Р.М. Учасника спрощеної закупівлі «Металопластикові конструкції» (ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби) індефікатор закупівлі UA-2021-02-16-002742-b (надалі – Закупівля), як таку що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, оскільки пропозиція даного учасника не містить:
- лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 4 до Тендерної документації;
- технічної вимоги Додаток 1 тендерної документації;
- цінову пропозицію у формі відповідно до Додатку 2, надана цінова пропозиція не відповідає вимогам Замовника та подана не на предмет закупівлі та не формі затвердженої Замовником, і навіть якщо Уповноважена особа, яка явно лобіює інтереси даного Учасника, буде вказувати на уточнюючу цінову пропозицію під вантажену після закінчення строку подання цінових пропозицій, зауважу що вона також не відповідає вимогам адже згідно оголошення Ви закуповуєте:

Специфікація закупівлі
1) Металопластикові конструкції
Класифікація за ДК 021:2015: 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Героїв України, 33А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт
2) Металопластикові конструкції
Класифікація за ДК 021:2015: 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Героїв України, 33А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт

Про що зокрема Ви наголошували в першому варіанті протоколу відхилення моєї пропозиції.

Також додатково повідомляю, що в спрощених закупівлях не передбаченно подання документів після закінчення строку передбаченого в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, тому це є порушенням і з боку Учасника який підгрузив документ після строку і Замовника котрий прийняв даний документ за основу.

Отже, підсумовуючи вище зазначене в котрий раз наголошую на дискримінації учасників та не рівне ставлення до них; не об’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; корупційним дії і зловживання зі сторони уповноваженої особи Замовника Семака К.М. котра явно дуже бажає перемоги учаснику ФО-П Абдурохманов Р.М. навіть всупереч невідповідності його пропозиції вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
ВИМАГАЮ НЕГАЙНО ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКОНУ ТА НЕ ДІЯТИ ТАК ВІДКРИТО В ІНТЕРЕСАХ ІНШОГО УЧАСНИКА!!!!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 березня 2021 12:50
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2021-02-16-002742-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Гамалєй Артем Михайлович, Код ЄДРПОУ:3347106335
Дата подання: 18 березня 2021 22:05
Не правомірне відхилення пропозиції
Я, ФО-П Гамалєй А.М., ПОВТОРНО звертаюся до Вас з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасника спрощеної закупівлі «Металопластикові конструкції» (ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби) індефікатор закупівлі UA-2021-02-16-002742-b (надалі – Закупівля), оскільки Вами 16.03.2021 було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №129 від 16.03.2021 відповідно якого мою найбільш економічно вигідну пропозицію вже втретє було відхилено.

В заключній частині вище зазначеного протоколу в новій редакції міститься дані про рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ФО-П Гамалєй А.М. з наступних підстав:
Подання мною двох цінових пропозицій.
На, що повідомляю наступне:
Відповідно до реєстру пропозицій та протоколу розкриття пропозицій мною подано лише одну пропозицію, а Ви навмисно чи по відсутності знань не вірно трактуєте норми Закону, перегляньте статтю 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не перекручуйте його норми в свою сторону.

Щодо формули склопакету, фурнітури та теплопередачі нагадую, що вами в період обговорення були надані роз’яснення наступного змісту:
«17.02.2021, 11:18
Склопакет
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! Чи можливе встановлення склопакету що має три скла де одне має властивості протисонячні ( не так сильно нагрівається приміщення літом .Формула склопакету 4МDS_Plus_х10_Arх4х10_Arх4i )
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 18.02.2021, 09:55)
Доброго дня. Нас цікавить формула склопакету 4-10-4-10-4і, 4-24-4і».

Тобто аналогічні профілі не будуть прийматися?
Загальне запитання щодо оголошення
Тільки профіль WR 700 ,монтажная ширина 70мм. , 6 камер? Аналогічні - не розглядатимуться?
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 18.02.2021, 10:14)
Аналоги профілю, можуть розглядадтися, але не мають відрізнятися характеристиками, т.т. ширина 70мм. , 6 камер

Щодо коефіцієнту опору теплопередачі 0.7 при роздруківці технічного завдання було зміщенні стовбці таблиці (формат Excel), що призвело до роздруківки без цифри 5, це й так повинно бути зрозумілим, оскільки показники коефіцієнту опору теплопередачі відповідно вимог ДСТУ є 0,75. Що можу підтвердити протоколом випробувань при укладені договору.
Додатково повідомляю, що дана помилка є формальною відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020р. «Про затвердження Переліку формальних помилок» та не може бути причиною для відхилення моєї пропозиції. Тим паче Вами акцептовано пропозицію Учаника, яка взагалі не містить інформації про коефіцієнту опору теплопередачі, що не відповідає Вашим вимогам та підтверджує дискримінаційний підхід при перевірці документів.
Так я ким чином моя пропозиція не відповідає вимогам Замовника в даній частині??! Ви самі собі суперечите.

Пунктом 1 розділу ІІ тендерної документації передбачено надання: «Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 4 до Тендерної документації», ніякої вимоги щодо заповненого проекту договору Ваша тендерна документація не містить.
ЗАМОВНИКОМ ЗНОВУ ВСУПЕРЕЧ ЗАКОНУ НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛЕНО МОЮ ПРОПОЗИЦІЮ З НАДУМАНИХ ПРИЧИН!!!
ВИМАГАЮ НЕГАЙНО ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКОНУ ТА НЕ ДІЯТИ ТАК ВІДКРИТО В ІНТЕРЕСАХ ІНШОГО УЧАСНИКА!!!!

Керуючись вище зазначеним, повідомляю що рішення уповноваженої особи Замовника було прийнято з порушенням принципів здійснення публічних закупівель визначених п.п.4, п.п. 5 п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням,
оскільки моя пропозиція Учасника спрощеної закупівлі «Металопластикові конструкції» (ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби) індефікатор закупівлі UA-2021-02-16-002742-b повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам тендерної документації, а надумані уповноваженою особою невідповідності створені нею штучно.
Шановна уповноважена особа, не треба лобіювати нічиїх інтересів, приймайте рішення в межах Закону, купуйте якісний товар за найнижчими цінами для уникнення притягнення до відповідальності відповідно до частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2021 09:29
1. Щодо надання двох цінових пропозицій. Два документи, я трактую однозначно, та згідно закону «Про публічні закупівлі», а саме Статті 14 «Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
2. «Щодо формули склопакету: Підтверджую відповідь, що аналоги профілю, МОЖУТЬ розглядатися, та остаточна відповідь також була присутня у обговореннях
24.02.2021, 09:10
по закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго ранку. Який саме склопакет 4-24-4и або 4-10-4-10-4и Вам потрібен????
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.02.2021, 09:48)
Склопакет 4-24-4і
Згідно цих фактів відхилення пропозиції можливе.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-16-002742-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Гамалєй Артем Михайлович, Код ЄДРПОУ:3347106335
Дата подання: 18 березня 2021 21:27
Пропозиція не відповідає вимогам оголошення
Я, ФО-П Гамалєй А.М., ВИМАГАЮ:
- надати пояснення яке відношення має протокол уповноваженої особи № 130 від 16.03.2021р. про визнання переможцем переговорної процедури ФО-П Абдурохманов Р.М., якщо ми всі є учасниками спрощеної закупівлі? Уповноважена особа все більше підтверджує свою некомпетентність в сфері публічних закупівель;
- усунути вище зазначені порушення;
- відхилити пропозицію ФО-П Абдурохманов Р.М. Учасника спрощеної закупівлі «Металопластикові конструкції» (ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби) індефікатор закупівлі UA-2021-02-16-002742-b (надалі – Закупівля), керуючись п.п.1 п.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», як таку що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, оскільки пропозиція даного учасника не містить:
- лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 4 до Тендерної документації;
- технічної вимоги Додаток 1 тендерної документації;
- відсутній будь-який документ, що має повний опис запропонованого товару відповідно до технічних вимог замовника;
- цінову пропозицію у формі відповідно до Додатку 2, надана цінова пропозиція не відповідає вимогам Замовника та подана не на предмет закупівлі та не формі затвердженої Замовником, і навіть якщо Уповноважена особа, яка явно лобіює інтереси даного Учасника, буде вказувати на уточнюючу цінову пропозицію під вантажену після закінчення строку подання цінових пропозицій, зауважу що вона також не відповідає вимогам адже згідно оголошення Ви закуповуєте:

Специфікація закупівлі
1) Металопластикові конструкції
Класифікація за ДК 021:2015: 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Героїв України, 33А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт
2) Металопластикові конструкції
Класифікація за ДК 021:2015: 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Героїв України, 33А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт

Про що зокрема Ви наголошували в першому варіанті протоколу відхилення моєї пропозиції.

Також додатково повідомляю, що в спрощених закупівлях не передбаченно подання документів після закінчення строку передбаченого в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, тому це є порушенням і з боку Учасника який підгрузив документ після строку і Замовника котрий прийняв даний документ за основу.

Отже, підсумовуючи вище зазначене в котрий раз наголошую на дискримінації учасників та не рівне ставлення до них; не об’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; корупційним дії і зловживання зі сторони уповноваженої особи Замовника Семака К.М. котра явно дуже бажає перемоги учаснику ФО-П Абдурохманов Р.М. навіть всупереч невідповідності його пропозиції вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

ВИМАГАЮ НЕГАЙНО ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКОНУ ТА НЕ ДІЯТИ ТАК ВІДКРИТО В ІНТЕРЕСАХ ВИЩЕ ЗАЗНАЧЕНОГО УЧАСНИКА!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2021 09:31
1. Лист погодження є.
2. Погодження з технічними умовами викладеними в додатку 2 є. Та згідно «Наказу Мінекономіки Про затвердження Переліку формальних помилок» , на який ви такох посилаєтесь» пунктом 12.зазначено «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду»

3. Цінова пропозиція правильно відображає кількість вікон 20 штук. Згідно запитання у обговореннях:
18.02.2021, 08:52
Скільки вікон потрібно?
Загальне запитання щодо оголошення
В оголошенні вказано 1 та 1. В тех умовах двічі по 10. Скільки вікон потрібно і чим відрізняється позиція 1 від позиції 2?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.02.2021, 09:59)
2 конструкції, у кожну входять по 10 вікон. Різниця між підвіконнями

4. Уточнена цінова пропозиція за результатами торгів викладена за ініціативою учасника торгів, так як в системі прозорро, очевидно, є така можливість.
5. Перехід ФОП Гамалея на публічні образи, звинувачення та наклеп на посадову особу є підставою для подачі на нього позову до суду про захист честі, гідності та ділової репутації, відшкодування моральної шкоди; кримінального переслідування наклепника.
З жодним з учасників закупівлі посадова особа честь, ділова репутація якої постраждала від наклепу в коррупції, особисто не знайома, не перебуває в родинних, дружніх, підлеглих відносинах.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

09 березня 2021 22:49
скарга.doc.p7s.zip

Документи подані скаржником

15 березня 2021 21:38
скарга 2.doc.zip.zip

Документи подані скаржником

16 березня 2021 00:40
скарга 3.doc.zip.zip

Документи подані скаржником

18 березня 2021 22:05
скарга 4.doc.p7s.zip

Документи подані скаржником

18 березня 2021 21:27
скарга 18.03.doc.p7s.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гамалєй Артем Михайлович 101 640,00
UAH з ПДВ
96 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович 105 996,00
UAH з ПДВ
96 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА" 108 350,00
UAH з ПДВ
96 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЬ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 117 500,00
UAH з ПДВ
97 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Кооператив по виробництву товарів народного споживання"КАЗКА" 130 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М" 110 400,00
UAH з ПДВ
103 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" 108 670,00
UAH з ПДВ
103 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 122 800,00
UAH з ПДВ
122 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕПЛОПЛАСТ-Д" 148 336,00
UAH з ПДВ
125 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне мале підприємство "Постой" 133 500,00
UAH з ПДВ
133 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІМБЕЛ 139 100,00
UAH з ПДВ
139 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2021 22:37
Електронний підпис
26 лютого 2021 22:35
сертифікати.pdf
26 лютого 2021 22:35
паспорт_ код.pdf
26 лютого 2021 22:35
паспорт 6 сторінка.pdf
26 лютого 2021 22:35
єдиний податок.pdf
26 лютого 2021 22:35
документи пропозиції.pdf
26 лютого 2021 22:35
документи пропозиції 1.pdf
26 лютого 2021 22:35
витяг.pdf
26 лютого 2021 22:35
висновки.pdf

Публічні документи

09 березня 2021 15:58
Електронний підпис
27 лютого 2021 16:35
Електронний підпис
27 лютого 2021 16:33
194_ses_podokonnik.pdf
27 лютого 2021 16:33
167_steklo_gigiena.pdf
27 лютого 2021 16:33
102_OpenTeck_pojarka_2019.pdf
27 лютого 2021 16:33
100_gigiena_openteck_2019.PDF
27 лютого 2021 16:33
накладна Брилівка 4.jpg
27 лютого 2021 16:33
накладна Брилівка 3.jpg
27 лютого 2021 16:33
накладна Брилівка 2.jpg
27 лютого 2021 16:33
накладна Брилівка 1.jpg
27 лютого 2021 16:33
Договір Брилівка стор5.jpg
27 лютого 2021 16:33
Договір Брилівка стор4.jpg
27 лютого 2021 16:33
Договір Брилівка стор3.jpg
27 лютого 2021 16:33
Договір Брилівка стор2.jpg
27 лютого 2021 16:33
Scan_20200831_132822_001 (1).jpg
27 лютого 2021 16:33
Scan_20200831_132822.jpg
27 лютого 2021 16:33
Паспорт _ ІПН.pdf
27 лютого 2021 16:33
Ліцензія та довідка.pdf
27 лютого 2021 16:33
Витяг з ЄДРЮОФОП.pdf
27 лютого 2021 16:33
Свідоцтво ПДВ.pdf

Публічні документи

25 лютого 2021 12:55
Електронний підпис
25 лютого 2021 12:52
цінова пропозиція.pdf
25 лютого 2021 12:52
установчі документи.pdf
25 лютого 2021 12:52
СЭС профиль.PDF
25 лютого 2021 12:52
стеклопакет гигиена.pdf
25 лютого 2021 12:52
сертификаты.pdf
25 лютого 2021 12:52
Сертификат пластина.pdf
25 лютого 2021 12:52
сертификат на профиль.PDF
25 лютого 2021 12:52
санкції.pdf
25 лютого 2021 12:52
право підпису.pdf
25 лютого 2021 12:52
порівняльна таблиця.pdf
25 лютого 2021 12:52
ліцензія.pdf
25 лютого 2021 12:52
згода на обробку даних.pdf
25 лютого 2021 12:52
договір.pdf
25 лютого 2021 12:52
довідки по фоп.pdf
25 лютого 2021 12:52
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
25 лютого 2021 12:52
брендування профілю.pdf
25 лютого 2021 12:52
армир СЭС.pdf

Публічні документи

26 лютого 2021 12:14
Електронний підпис
26 лютого 2021 12:14
Електронний підпис
26 лютого 2021 12:10
Електронний підпис
26 лютого 2021 12:07
Виписка з ЄДР.pdf
26 лютого 2021 12:06
Витяг з ЄДР.pdf
26 лютого 2021 12:06
Сертифікати.pdf
26 лютого 2021 12:06
паспорт+інн.pdf

Публічні документи

26 лютого 2021 11:58
Електронний підпис

Публічні документи

26 лютого 2021 12:18
Електронний підпис
25 лютого 2021 16:18
Уставні документи.7z
25 лютого 2021 16:18
Сертифікати.7z
25 лютого 2021 16:18
Проект договору.pdf
25 лютого 2021 16:18
Лист-погодження.pdf
25 лютого 2021 16:18
Загальні відомості.pdf
25 лютого 2021 16:18
Додатко 4 - Лист-згода.pdf
25 лютого 2021 16:18
Гарантійний талон1.pdf
25 лютого 2021 16:18
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

26 лютого 2021 11:20
Пропозиція учасника (2).pdf
26 лютого 2021 11:20
Проект договору (20).pdf
26 лютого 2021 11:20
Листи (4).pdf
26 лютого 2021 11:20
Сертифікати Стеко.rar
26 лютого 2021 11:20
Сертифікати ЕМЕС 3.rar
26 лютого 2021 11:20
Сертифікати ЕМЕС 2 .rar
26 лютого 2021 11:20
Сертифікати ЕМЕС 1.rar
26 лютого 2021 11:20
Сертифікати Екіпаж 4.rar
26 лютого 2021 11:20
Сертифікати Екіпаж 3.rar
26 лютого 2021 11:20
Сертифікати Екіпаж 2.rar
26 лютого 2021 11:20
Сертифікати Екіпаж 1.rar
26 лютого 2021 11:20
ЕМЕС для ФОП Оболонков.rar
26 лютого 2021 11:20
Довідка МВС Оболонков.pdf

Публічні документи

26 лютого 2021 12:49
Електронний підпис
26 лютого 2021 12:48
Електронний підпис
26 лютого 2021 10:35
довідка ліцен.pdf
26 лютого 2021 10:35
оригиналі скло серт.rar
26 лютого 2021 10:35
VIKONDA.rar
26 лютого 2021 10:35
гарант санкцій.pdf
26 лютого 2021 10:35
тех характер.pdf
26 лютого 2021 10:35
Армир нов.rar
26 лютого 2021 10:35
ценовая.pdf
26 лютого 2021 10:35
Подоконники с 30.10.rar
26 лютого 2021 10:35
АРМИР.rar
26 лютого 2021 10:35
паспорт.pdf
26 лютого 2021 10:35
уповноваж особа.pdf
26 лютого 2021 10:35
WDS 6S.rar
26 лютого 2021 10:35
Рішення _2 _оригінал_.pdf
26 лютого 2021 10:35
СЕС герметик.pdf
26 лютого 2021 10:35
лист згода каріс.pdf
26 лютого 2021 10:35
Договір Міропласт.pdf
26 лютого 2021 10:35
AXOR K-3.rar
26 лютого 2021 10:35
лист-згода з договором.pdf

Публічні документи

26 лютого 2021 14:34
Електронний підпис
26 лютого 2021 14:32
Dogovir 30.pdf
26 лютого 2021 14:32
Dogovir 11.pdf
26 лютого 2021 14:32
dogovir 458.PDF
26 лютого 2021 14:32
ВикнаНови профиль (3).PDF
26 лютого 2021 14:32
Серт Теплопласт-Д (1).pdf
26 лютого 2021 14:32
Сертифікат_VORNE_2020_2022 (4).pdf
26 лютого 2021 14:32
Наказ №2.jpg
26 лютого 2021 14:32
Гарантійний лист.pdf
26 лютого 2021 14:32
Лист згода.pdf
26 лютого 2021 14:32
Ціннова пропозиція.pdf
26 лютого 2021 14:32
Рішення.pdf
26 лютого 2021 14:32
Выписка (3).pdf
26 лютого 2021 14:32
Выписка ПДФ (1).pdf
26 лютого 2021 14:32
Устав (7).pdf
26 лютого 2021 14:32
IMG_0002 (16).jpg
26 лютого 2021 14:32
IMG_0001 (24).jpg

Публічні документи

26 лютого 2021 17:00
Електронний підпис

Публічні документи

27 лютого 2021 12:18
Електронний підпис
26 лютого 2021 19:48
пропозиц ія.pdf
25 лютого 2021 18:29
Електронний підпис
25 лютого 2021 18:27
пропозиц ія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гамалєй Артем Михайлович

ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович

ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЬ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Кооператив по виробництву товарів народного споживання"КАЗКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М"

ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

ТОВ "ТЕПЛОПЛАСТ-Д"

Приватне мале підприємство "Постой"

ТОВ СІМБЕЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гамалєй Артем Михайлович
#3347106335
Рішення скасоване 96 997,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 11:47
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
#2669808917
Рішення скасоване 96 998,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 11:47
ФОП Гамалєй Артем Михайлович
#3347106335
Рішення скасоване 96 997,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 12:50
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
#2669808917
Рішення скасоване 96 998,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 12:50
ФОП Гамалєй Артем Михайлович
#3347106335
Відхилено 96 997,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 12:51
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
#2669808917
Переможець 96 998,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 12:56

Документи

09 березня 2021 15:02
Електронний підпис
09 березня 2021 15:01
Протокол відхлення.pdf

Документи

11 березня 2021 13:20
Електронний підпис
11 березня 2021 13:19
Протокол 125.pdf

Документи

15 березня 2021 14:36
Протокол 128.pdf

Документи

16 березня 2021 12:51
Протокол 129.pdf

Документи

16 березня 2021 12:56
Електронний підпис
16 березня 2021 12:55
Протокол 130.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2021 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
#2669808917
96 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2021 12:56
Електронний підпис
16 березня 2021 12:55
Протокол 130.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 10:46
Договір 71.pdf укладений
19 березня 2021 09:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 96 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 166,33 UAH)