Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплопостачання (Постачання пари та гарячої води) адмінбудівель
Очікувана вартість
463 470,00 UAH
UA-2021-02-16-002493-c 341957a43ea44b12b224930650af952b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геля Ірина Петрівна

+380457250348 OBUHIV_VK@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Вебсайт: http://obcity.gov.ua
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Геля Ірина Петрівна
+380457250348
OBUHIV_VK@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
відповідно до положень ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконанні, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, а саме відсутність конкуренції з технічних причин. Згідно абз.2 ч.1 ст.1 Закону України «Про природні монополії», природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв’язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб’єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв’язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Згідно з ч.1 постанови НКРЕКП «Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій» від 19.10.2017р. №1268, НКРЕКП складає та веде реєстр суб’єктів природних монополій, які проводять господарську діяльність у сферах централізованого водопостачання та водовідведення, транспортування теплової енергії відповідно до ліцензій виданих обласними, Київською міською державними адміністраціями, здійснюється на підставі інформації, наданої до НКРЕКП обласними, Київською міською державними адміністраціями за формою, наведеною в додатку 2 до вказаного Порядку, не пізніше 5 числа кожного місяця. Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України. Отже з урахуванням інформації відповідно до реєстру суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (далі-Реєстр), що оприлюднений на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), учасник Теплопостачальна організація «Обухіврайтепломережа» - є суб’єктом природної монополії. Крім цього, Замовник здійснює закупівлю послуг згідно з предметом закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення відповідних технологічних мереж споживача Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області безпосередньо до мереж учасника та за умови затверджених тарифів на надання послуг для цього постачальника. Тариф на оплату за теплову енергію становить - 2096,14 грн. з ПДВ за 1 (Одну) Гкал затверджено Рішенням №643 від 06.12.2018 р. Отже, Замовник здійснює закупівлю послуг згідно з предметом закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки мережі Замовника приєднанні безпосередньо до потужностей Учасника, та за умови затверджених тарифів на постачання теплової енергії для цього постачальника. З урахуванням наявного в учасника, станом на дату ухваленого рішення про намір укласти договір про закупівлю, статусу суб’єкта природної монополії та технічних причин, вказаних вище, замовник ухвалив рішення застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі з підстави, що передбачена згідно з п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутність конкуренції з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2021 16:13
Оскарження наміру укласти договір: 22 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
221.1 Гкал
Теплопостачання (Постачання пари та гарячої води) адмінбудівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Підставою для розрахунків споживача з Теплопостачальною організацією є рахунок та Акт здачі-приймання робіт, підписаний уповноваженими представниками сторін та скріплений їхніми печатками. Споживач зобов’язаний не пізніше 15 числа місяця, наступного за розрахунковим, переказати на розрахунковий рахунок Теплопостачальника вартість спожитої теплової енергії за попередній місяць (розрахунковий період). Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

16 лютого 2021 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2021 15:54
Повід про намір укл дог.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Обухіврайтепломережа"
#32724676
Переможець 463 456,55
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 16:13

Документи

16 лютого 2021 16:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2021 16:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Обухіврайтепломережа"
#32724676
463 456,55
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 лютого 2021 16:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2022 11:48
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 10:13
ДУ03.pdf зміни до договору
20 січня 2022 10:13
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 09:37
ДУ 02 до Дог 304-Т_21_22_pdf.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 09:27
ДУ 02 до Дог 304-Т_21_22_pdf.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 09:27
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2021 11:39
ДУ1до ДОГ 304-Т_21_22.PDF зміни до договору
03 листопада 2021 11:38
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 09:34
Дог 304-Т_21_22.PDF укладений
23 лютого 2021 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.7 ч.5 ст 41 Закону України"Про публічні закупівлі". В зв'язку із збільшенням ціни
Номер договору про закупівлю: 304-Т/21/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну дії Договору (керуючись п.8,ч.5 та ч.6, ст.41 та п.10.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 304-Т/21/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну дії Договору (керуючись п.8,ч.5 та ч.6, ст.41 та п.10.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 304-Т/21/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч.6ст.41Закону України"Про публічні закупівлі" та п.10.1 р.Х Договору
Номер договору про закупівлю: 304-Т/21/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 553 383,22
UAH (в тому числі ПДВ 92 230,54 UAH)