Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 - code 33110000-4 «Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний онкологічний диспансер" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008342 |
Місцезнаходження: | 65055, Україна , Одеська область обл., м. Одеса, вул. Нежданової, 32 |
Контактна особа: |
Світлана Андріївна Ніколаєва +380487202698 zakupkyoood@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Nikolaeva Svitlana Andrsiivna +380487202698 zakupkyoood@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | MUNICIPAL NONCOMMERCIAL ENTERPRISE "ODESSA REGIONAL ONCOLOGY CENTER" OF THE ODESSA STATE ADMINISTRATION (MNCE "OROC" OSA) |
National ID: | 02008342 |
Contact point: |
Nikolaeva Svitlana Andrsiivna +380487202698 zakupkyoood@ukr.net |
Additional contacts: |
Nikolaeva Svitlana Andrsiivna +380487202698 zakupkyoood@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2021 10:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2021 11:38 |
Очікувана вартість: | 24 645 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 246 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 16 лютого 2021 10:08 |
Enquiries until: | 13 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 березня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 24 645 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 246 450 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: власні кошти та інші кошти Замовника. (Source of financing: own funds and other funds of the Customer). | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2021 10:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2021 10:08 |
Додаток 4 - Проєкт договору.docx | |
16 лютого 2021 10:08 |
Оголошення Гамма-камера.docx | |
16 лютого 2021 10:08 |
Додаток 5, 6 - Лист-згода на обробку персональних даних.doc | |
16 лютого 2021 10:08 |
Додаток 3 - Технічні вимоги.doc | |
16 лютого 2021 10:08 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії.doc | |
16 лютого 2021 10:08 |
Додаток 1 - Цінова пропозиція.doc | |
16 лютого 2021 10:08 |
ТД - Гамма-камера.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Проаналізувавши умови тендерної документації даної закупівлі вбачається, що Замовником оприлюднено технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації), які обмежують участь потенційних учасників до одного виробника. Тобто, Підприємством встановлено дискримінаційні умови, які унеможливлюють участь в закупівлі більшість учасників, що можуть запропонувати товар кращої якості в межах встановленого бюджету.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Віас Плюс» (далі – ТОВ «Віас Плюс», Товариство) як уповноважений представник на території України продукції Siemens Healthcare GmbH, Ерланген, Німеччина має намір взяти участь у відкритих торгах з публікацією англійською мовою, що проводить Замовник на закупівлю Системи однофотонної емісійної комп’ютерної томографії (ОФЕКТ - двохдетекторна гамма-камера (ДК 021:2015 – код 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини») ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-16-002436-a, проте через встановлені дискримінаційні умови участь вданій закупівлі є неможливою.
Спираючись на п. 1 Ст. 5. Закону, звертаємо увагу на наступні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Додатково зазначаємо, що згідно із п. 4 ст. 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі Prozorro по даній закупівлі до 19 березня 2021 року Учасник може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою про усунення порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, що виникли при проведенні даної процедури.
Згідно із ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
З огляду на вище викладене, з метою забезпечення можливості ТОВ «Віас Плюс» та інших учасників взяти участь в закупівлі ДК 021:2015 – код 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (Система однофотонної емісійної комп’ютерної томографії (ОФЕКТ - двохдетекторна гамма-камера), НК 024:2019 – 40642 «Система ОФЕКТ, з ротаційним детектором») ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-16-002436-a та з метою усунення Замовником порушень вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести наступні зміни до Додатку 3 Тендерної документації:
МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
3.2.4 Розмір корисного поля зору, не менше 40x54 см змінити на
FOV 53,3 х 38,7 см(кристалл 59.1 x 44.5 см)
3.2.5 Енергетичний діапазон детектора, не менше 40-620 кеВ змінити на 35-588
3.3.1.1 FWHM, UFOV, не більше, 3.8мм змінити на
UFOV ≤3.9 mm(СFOV ≤3.8 mm)
3.3.1.2 FWTM, UFOV, не більше, 7.4мм змінити на
UFOV ≤7.7%(СFOV ≤7.5 mm)
3.3.2 Внутрішня енергетична роздільна здатність на 99Тс 140 кеВ, не більше 9,7%
змінити на ≤9.9%
3.3.3.2 Абсолютна, UFOV, не більше, мм 0.4мм змінити на
UFOV ≤0.7 mm(СFOV ≤0.4 mm)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Віас Плюс» сподівається на розуміння та повне усвідомлення відповідальності уповноваженої особи за не дотримання чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
У разі відмови щодо внесення вище зазначених змін будемо вимушені звернутися до органу оскарження за для неупередженого і ефективного захисту прав та законних інтересів Товариства.
Щодо Вашої вимоги про внесення змін до тендерної документації в закупівлі ДК 021:2015 – код 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (Система однофотонної емісійної комп’ютерної томографії (ОФЕКТ - двохдетекторна гамма-камера), НК 024:2019 – 40642 «Система ОФЕКТ, з ротаційним детектором») ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-16-002436-a, зазначаємо наступне.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону».
Також Закон зазначає, що тендерна документація не повинна містити посилання на конкретну торгову марку. Звертаємо вашу увагу, що Законом не встановлено порядку визначення технічних вимог, а лише зазначено, що вони повинні визначатися у суворій відповідності до принципів здійснення закупівель.
Під час визначення описаних в тендерній документації технічних вимог були залучені спеціалісти Замовника, які будуть безпосередньо працювати з обладнанням, що закуповуються. Замовником під час визначення технічних вимог, були детально досліджені відомості, доступні у відкритих джерелах щодо наявних пропозицій на ринку в залежності від їх вартості та характеристик.
В результаті проведеного аналізу і були визначені технічні вимоги, вказані в тендерній документації. Також, з метою дотримання принципів закупівель, в тому числі, але не виключно, принципу недискримінації учасників, Замовником встановлено, що визначеним технічним характеристикам відповідає товар як мінімум 2-х виробників.
Враховуючи вищенаведене, належить дійти висновку, що Замовником дотримано вимоги Закону під час оголошення закупівлі та визначення технічних вимог товару.
1) Параметр: 3.2.4 Розмір корисного поля зору, не менше 40x54 см.
Чим більший розмір корисного поля зору, тим більшу площу поверхні пацієнта можна діагностувати за визначений проміжок часу. Це, в свою чергу, дозволяє скоротити час знаходження пацієнта в системі ОФЕКТ. Отже, зазначений розмір корисного поля зору дозволить провести більшу кількість досліджень пацієнтів протягом дня.
Даний параметр залишаємо без змін.
2) Параметр: 3.2.5 Енергетичний діапазон детектора, не менше 40-620 кеВ.
Чим більший енергетичний діапазон детектора, тим більше можливостей використання різних ізотопів на системі ОФЕКТ. Дана технічна вимога в чинній редакції дозволить використовувати більшу кількість радіонуклідів при подальшому використанні предмету закупівлі.
Даний параметр залишаємо без змін.
3) Параметр: 3.3.1.1 FWHM, UFOV, не більше 3.8мм.
4) Параметр: 3.3.1.2 FWTM, UFOV, не більше 7.4мм.
Обидва параметри, зазначених в пунктах 3 і 4, визначають внутрішню просторову роздільну здатність детекторів системи ОФЕКТ. Збільшення цих параметрів призведе до погіршення роздільної здатності системи, що, в свою чергу, погіршить результат діагностичної процедури і може призвести до помилок.
Дані два параметри залишаємо без змін.
5) Параметр: 3.3.2 Внутрішня енергетична роздільна здатність на 99Тс 140 кеВ, не більше 9,7%.
Приблизно 65-70% досліджень пацієнтів проводяться з використанням ізотопу 99Тс (технецій-99), збільшення даного параметра призведе до погіршення внутрішньої енергетічної роздільної здатності детекторів конкретно та цьому ізотопі. І, відповідно, погіршить параметри предмету закупівлі.
Даний параметр залишаємо без змін.
6) Параметр: 3.3.3.2 Абсолютна, UFOV, не більше, мм 0.4мм.
Даний параметр визначає внутрішню просторову лінійність детекторів. Збільшення параметру погіршує правильність геометричного відображення органів пацієнта, що досліджувалися. Це погіршить результати діагностичної процедури і може призвести до помилкових результатів.
Даний параметр залишаємо без змін.
Звертаємо Вашу увагу, що запропоновані Вами зміни погіршують якість товару, що закуповується.
Придбання товару з запропонованими Вами характеристиками, може призвести до зниження якості послуг, що будуть надаватися пацієнтам з використанням зазначеного обладнання. Чинні технічні характеристик є кращими та оптимальними для очікуваної вартості закупівлі.
Замовник висловлює Вам свою повагу та повідомляє про рішення відхилити Вашу вимогу, оскільки наведені Вами Вимоги не обмежують участь потенційних учасників до одного виробника, але погіршують оприлюднені у Додатку 3 до тендерної документації технічні вимоги до предмета закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-23-000024 ● 878d7592589a447cabb149bef7c33b0f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2021 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
22.06.2021 № 408
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 22.06.2021 №408
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2021-02-16-002436-a від 16.02.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-02 10:47:00
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Роботи по проєкту «ДК 021-2015: 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини»» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-16-002436-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
В додатку №3 тендерної документації Замовником зазначено вимогу:
«Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.
На підтвердження Учасник повинен надати:
а) копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій;
або
б) гарантійний лист про надання копій документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент поставки запропонованого товару».
Прошу надати інформацію чи подано у складі поданої пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ Україна» документи згідно вищевказаної вимоги тендерної документації (назва файлу та сторінки) або надайте інформацію чому не відхилено пропозицію ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-07 09:53:23
Відповідь на пояснення
У рамках проведення моніторингу закупівлі по предмету «Роботи по проєкту «ДК 021-2015: 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини»» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-16-002436-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, повідомляємо наступне:
У відповідь на вимогу Додатку №3 тендерної документації Замовника: «Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.
На підтвердження Учасник повинен надати:
а) копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій;
або
б) гарантійний лист про надання копій документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент поставки запропонованого товару».
Учасник торгів ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ Україна» у складі своєї тендерної пропозиції подав «Гарантійний лист про те, що документи які підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, будуть надані на момент поставки».
Даний лист від компанії знаходиться у завантаженому файлі 2.
Скан-копію повторно надаємо.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний онкологічний диспансер" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008342 |
Місцезнаходження: | 65055, Україна, Одеська область обл., м. Одеса, вул. Нежданової, 32 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ УМТ+ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УМТ+ |
23 893 100,00
UAH з ПДВ
|
23 893 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА |
24 620 000,00
UAH з ПДВ
|
24 620 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УМТ+ #38716926 |
Переможець |
23 893 100,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 14:18
|
Договір 78-2021 Гамма-камера.pdf | укладений |
19 квітня 2021 14:16
|