Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання (Інтерактивні мультимедійні комплекси) для навчальних кабінетів математики та початкової школи (НУШ) 5 комплектів
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2021-02-16-002199-b 00aa94e71cfd4dabaeeed11115c24d12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Парніцький Анатолій Богданович

+380974452085 radagukiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04404214
Місцезнаходження: 31660, Україна , Хмельницька обл., Гуків, Центральна
Контактна особа: Парніцький Анатолій Богданович
+380974452085
radagukiv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2021 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2021 15:40
Початок аукціону: 19 квітня 2021 11:06
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплекти
Мультимедійне обладнання (Інтерактивні мультимедійні комплекси) для навчальних кабінетів математики та початкової школи (НУШ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31660, Україна, Хмельницька область, с.Гуків, село Гуків, вулиця Папаніна , будинок 66 Гуківський Ліцей ; с.П’ятничани вул..Гагаріна будинок 30 П’ятничанська гімназія філія Гуківського ліцею; с.Пукляки вулиця Шкільна будинок 4 Пуклякська початкова школа філія Гуківського ліцею ; с.Мар’янівка вулиця Молодіжна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 квітня 2021 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 14:47
Перелік змін 08.04.2021.docx
08 квітня 2021 14:47
Додаток 2 зі змінами 08.04.2021.docx
08 квітня 2021 14:47
ТД мультимед. компл. зі змінами від08.04.2021.docx
23 лютого 2021 09:54
Перелік змін.docx
23 лютого 2021 09:54
Додаток 2 зі змінами.docx
16 лютого 2021 15:49
ТД мультимед. компл..docx
16 лютого 2021 15:49
Додаток4.docx
16 лютого 2021 15:49
Додаток 5.docx
16 лютого 2021 15:49
Додаток 3.docx
16 лютого 2021 15:49
Додаток 2.docx
16 лютого 2021 15:49
Додаток 1.docx
08 квітня 2021 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2021 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 14:47
Перелік змін 08.04.2021.docx
08 квітня 2021 14:47
Додаток 2 зі змінами 08.04.2021.docx
08 квітня 2021 14:47
ТД мультимед. компл. зі змінами від08.04.2021.docx
23 лютого 2021 09:54
Перелік змін.docx
23 лютого 2021 09:54
Додаток 2 зі змінами.docx
16 лютого 2021 15:49
ТД мультимед. компл..docx
16 лютого 2021 15:49
Додаток4.docx
16 лютого 2021 15:49
Додаток 5.docx
16 лютого 2021 15:49
Додаток 3.docx
16 лютого 2021 15:49
Додаток 2.docx
16 лютого 2021 15:49
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 19 лютого 2021 13:05
Дата відповіді: 22 лютого 2021 10:02
Доброго дня! Чи будете Ви розглядати інтерактивну дошку іншого виробника?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що тендерній документації відсутні посилання на конкретну торгову марку, виробника або модель обладнання.
Крім того, згідно примітки Додатка 2 до Тендерної документації, всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Таким чином, замовником будуть розглядатись на рівних умовах пропозиції обладнання усіх виробників, що відповідають технічним вимогам визначеним у Додатку 2 до Тендерної документації.
Рекомендація щодо внесення змін
Дата подання: 20 лютого 2021 14:54
Дата відповіді: 22 лютого 2021 12:29
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. 4. Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язково надати копію Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції). Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно Додатка 2 до Тендерної документації, Замовником визначено перелік документів, які учасники повинні надати для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним вимогам замовника. Визначення замовником додаткових документів не є обґрунтованим, а тому у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації в цій частині.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-16-002199-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ „АВТОКЕЙСЕРВІС”, Код ЄДРПОУ:38606130
Дата подання: 17 лютого 2021 17:22
Дискримінаційні вимоги
Шановний замовнику, Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики підпадає лише одна модель товару, одного виробника, а саме Проектор Infocus IWV30. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція щонайменше двох виробників згідно практики Антимонопольного комітету України. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2021 09:22
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Крім того, частиною 3 вказаного вище Закону, визначено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Додатком 2 до Тендерної документації, визначено технічну специфікацію предмета закупівлі з усіма необхідними замовнику технічними характеристиками предмета закупівлі. Крім того, згідно примітки Додатка 2 до Тендерної документації, всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
За таких обставин, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-02-16-002199-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ „АВТОКЕЙСЕРВІС”, Код ЄДРПОУ:38606130
Дата подання: 17 лютого 2021 17:36
Невідповідність наказу МОН
Доброго дня! Звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Згідно Наказу МОН № 574 гарантійний строк на мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом складає не менше 36 місяців. У Тендерній документації Замовником зазначено гарантійний термін для проектора 24 місяці, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 574.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2021 09:24
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Ваша вимога розглянута, та за результатами її розгляду до документації будуть внесені необхідні зміни.
Номер вимоги: UA-2021-02-16-002199-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 18 лютого 2021 09:39
Дискримінація
Шановний замовнику, під вказані технічні характеристики ноутбуків підпадає товар лише одного виробника ACER. Таким чином, запропонувати еквівалент з подібними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними.
Внесіть зміни у тендерну документацію згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та виправте дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2021 10:37
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Крім того, частиною 3 вказаного вище Закону, визначено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Додатком 2 до Тендерної документації, визначено технічну специфікацію предмета закупівлі з усіма необхідними замовнику технічними характеристиками предмета закупівлі. Крім того, згідно примітки Додатка 2 до Тендерної документації, всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
За таких обставин, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-02-16-002199-b.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 18 лютого 2021 11:09
Програмне забезпечення
Тендерною документацією вимагається програмне забезпечення для інтерактивної дошки, що за сукупністю характеристик відповідає лише одному виробнику, а саме виробнику Smart Board. За таких умов запропонувати еквівалентний товар неможливо! Нагадуємо, що згідно практики Антимонопольного комітету України вимогам до предмету закупівлі повинено відповідати щонайменше два виробники. Вимагаємо внести зміни у вимоги до предмету закупівлі у відповідність до законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2021 11:13
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Крім того, частиною 3 вказаного вище Закону, визначено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Додатком 2 до Тендерної документації, визначено технічну специфікацію предмета закупівлі з усіма необхідними замовнику технічними характеристиками предмета закупівлі. Крім того, згідно примітки Додатка 2 до Тендерної документації, всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
За таких обставин, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-02-16-002199-b.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 19 лютого 2021 13:01
Щодо технічних вимог
Шановний Замовник! Доброго дня!
У ході аналізу ТД щодо технічних характеристик предмету закупівлі встановлено, що технічні параметри інтерактивної дошки та програмного забезпечення (ПЗ) відповідають виключно ОДНОМУ виробнику — ТМ SMART; а проектора — ТМ Infocus.
Проте вказані технічні умови тендерної документації унеможливлюють подання конкурентоспроможної тендерної пропозиції через відсутність аналогічного обладнання та ПЗ на ринку, предсталеного ІНШИМИ виробниками/постачальниками, а відтак звужує конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну вказаного обладнання та ПЗ - наявні дії Замовника порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стосовно вимог ТД, що обмежують конкуренцію, повідомляємо наступне – А) Замовником виставлені технічні вимоги до обладнання та ПЗ, які унеможливлюють подання тендерної пропозиції без врахування в ній конкретних моделей обладнання, які ексклюзивно представлені в Україні унікальними приватними компаніями (у ДАНОМУ випадку ТМ SMART, Infocus). Тобто неможливо запропонувати еквівалент або аналог обладнання, визначеного вимогами ТЗ.
Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне – ч.3 Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. ч. 4. Ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси.
Вказане кореспондується із положеннями ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Беручи до уваги все вищезазначене, Замовником складена тендерна документація таким чином, що під технічний опис обладнання, ПЗ та опис документального підтвердження, підпадає обладнання лише ОДНОГО виробника або ОДНОГО АВТОРИЗОВАНОГО ДИСТРИБЮТОРА, тому відсутня можливість запропонувати еквівалент, відсутня можливість конкуренції.
На підставі вищевикладеного наполягаємо викласти технічні характеристики складомих частин предмету закупівлі таким чином, щоб ним відповідала продукція БІЛЬШЕ, ніж ОДНОГО ВИРОБНИКА.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2021 11:14
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Крім того, частиною 3 вказаного вище Закону, визначено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Додатком 2 до Тендерної документації, визначено технічну специфікацію предмета закупівлі з усіма необхідними замовнику технічними характеристиками предмета закупівлі. Крім того, згідно примітки Додатка 2 до Тендерної документації, всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
За таких обставин, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-02-16-002199-b.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 20 лютого 2021 10:27
Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що вимога до закупівлі: «Якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати Листи авторизації виробника (або його офіційного представника) із зазначенням найменуванням замовника, номера тендера в системі публічних закупівель, чинні на дату подання тендерних пропозицій, на персональний комп’ютер ноутбук вчителя та учня, інтерактивну дошку, мультимедійний короткофокусний проектор. » є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ!!!
Дотримання принципів закупівель, що передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є обов’язковою умовою проведення публічних закупівель Замовниками. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги Додатку № 2 Тендерної документації Замовника, порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників, які мають можливість запропонувати до постачання товар (продукцію) відповідно до предмету закупівлі Замовника, проте не мають безпосередніх стосунків із Виробниками (або їх офіційними представниками). Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.

Можливість здійснення підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з Виробником (або його офіційним представником), тобто є дискримінацією. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з Виробником (або його офіційним представником), що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, які бажають прийняти участь в тендері.

Наприклад: Учасник може мати договірні відносини з офіційним дистриб’ютором запропонованого товару, але як йому прийняти участь в торгах та мати рівні права порівняно з іншими учасниками, коли згідно Ваших вимог, Учасник повинен мати виключно взаємовідносини з Виробником (або його офіційним представником) ?

Шановний Замовник, жодним нормативно-правовим актом України у обов’язкових вимогах не передбачено, що Учасник повинен мати Лист-авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Ст. 22 Закону встановлено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність Авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання Учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме Лист-авторизація від виробника (або його офіційного представництва).

Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо скасувати вимогу «Якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати Листи авторизації виробника (або його офіційного представника) із зазначенням найменуванням замовника, номера тендера в системі публічних закупівель, чинні на дату подання тендерних пропозицій, на персональний комп’ютер ноутбук вчителя та учня, інтерактивну дошку, мультимедійний короткофокусний проектор.»

Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1) Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-17-001075-a
2) https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/imported_content/5d691639460b3.pdf

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2021 12:32
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Ваша вимога розглянута, та за результатами її розгляду до документації будуть внесені необхідні зміни.
Номер вимоги: UA-2021-02-16-002199-b.c7
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 20 лютого 2021 14:58
Видалення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
У Додатку 2 в описі технічних характеристик Інтерактивної дошки Ви вказуєте наступне:
"Діагональ активної поверхні повинна бути - 195 см, але не більше 197 см
Ширина дошки повинна бути більше 167 см
Висота дошки повинна бути менше 126 см
Ширина активної поверхні повинна бути не більше або 156,5 см
Висота активної поверхні повинна бути менше або 117,5 см
Роздільна здатність 4000Х4000
Товщина дошки повинна бути менше або 7,3 см
Товщина дошки з лотком має бути не більш ніж 16,5 см
Формат інтерактивної дошки максимум: 4: 3
Температура зберігання дошки -40С .. + 50С
Вага повинна бути більше або 21,5 кг"
З якою метою так детально вказано розміри інтерактивної дошки ат вагу? Щоб звузити конкуренцію?

Повідомляємо Вам, що під такі характеристики можливо підібрати лише одну модель інтерактивних дошок на ринку України, що являється дискримінаційною вимогою у відкритих торгах та грубим порушення чинного законодавства України.
Отже, наполягаємо на негайному видаленні дискримінаційних ознак та заміні їх на такі, які дозволять підібрати аналоги та еквіваленти Інтерактивної дошки.
Шановний Замовнику, не обмежуйте конкуренцію та надайте змогу всім потенційним учасникам взяти участь у Вашій закупівлі!
Якщо Ви не внесете зміни ми будемо змушенні звернути увагу відповідних органів на процедуру проведення Вашої закупівлі, а також направити звернення до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2021 11:16
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Крім того, частиною 3 вказаного вище Закону, визначено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Додатком 2 до Тендерної документації, визначено технічну специфікацію предмета закупівлі з усіма необхідними замовнику технічними характеристиками предмета закупівлі. Крім того, згідно примітки Додатка 2 до Тендерної документації, всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
За таких обставин, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-02-16-002199-b.b8
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 20 лютого 2021 14:59
Внесення змін і видалення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, в описі технічних характеристик проектора Ви вказуєте наступне:
"Стандартний режим Яскравість 3500 лм;
Низька яскравість Режим 2800 лм;
Коефіцієнт контрастності 17000: 1;
Кількість ламп: 1;
Потужність лампи: Normal - 240 Вт, ECO – 190 Вт;
Режим лампи: Normal - 6500 годин, ECO - 8000 годин;
Тип об'єктива: Ручне фокусування;
Проекційне співвідношення: 0,63:1;"
Повідомляємо Вам, що під вказані характеристики разом з іншими можливо підібрати лише 1 модель проектора, яка Вами і вказана.
Надаємо посилання на ту модель, яку Ви прописуєте:
https://tech-pro.com.ua/catalog/proektory-infocus/korotkofokusnyy-proektor-infocus-inv30/

Таким чином, Ви порушуєте принципи здійснення публічних закупівель та повністю звужуєте коло учасників (оскільки також вимагаєте надання авторизаційного листа від виробника).

Отже, наполягаємо на внесенні змін до вказаних технічних характеристик відповідно до чинного законодавства та наказів МОН, щоб всі потенційні учасники змогли взяти участь у Вашій закупівлі.
Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2021 11:19
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Крім того, частиною 3 вказаного вище Закону, визначено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Додатком 2 до Тендерної документації, визначено технічну специфікацію предмета закупівлі з усіма необхідними замовнику технічними характеристиками предмета закупівлі. Крім того, згідно примітки Додатка 2 до Тендерної документації, всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
За таких обставин, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-02-16-002199-b.a9
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 20 лютого 2021 15:05
Дискримінація
Доброго дня!
Шановний Замовнику, серед Ваших вимог до Інтерактивної дошки, Ви вказуєте дуже дивну та дискримінаційну вимогу, а саме:
"Інтерактивна дошка має бути виготовлена в одній з країн Європи."
Скажіть, будь ласка, чим Ви керувалися, визначаючи виробником - країни Європи? Чому Ви дискримінуєте повністю вітчизняного виробника? Або чому Ви не розглядаєте будь-яке інше виробництво (крім Європи)?
Раціонально та юридичного пояснення даній вимозі НЕмає, тому наполягаємо на їїї негайному видаленні. Оскільки, ця вимога носить суто дискримінаційних характер та обмежує більшість виробників та імпортерів Інтерактивних дошок на території України.
Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство та внесіть зміни до Вашої документації!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2021 13:14
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що виробництво обладнання на території однієї з країн Європи повинно відповідати вимогам, щодо контролю якості продукції, які діють у відповідній країні, що в свою чергу, дає замовнику більшу впевненість у придбанні якісного обладнання, що відповідає встановленим замовником вимогам.
Крім того, наведене твердження про те, що зазначена вимога дискримінує українських виробників не відповідає дійсності, оскільки Україна також є країною Європи.
За таких обставин, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до Тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-16-002199-b.b10
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАНДУЧКА ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3087412513
Дата подання: 26 лютого 2021 12:13
Дискримінаційні вимоги
Тендерна документація містить Дискримінаційні вимоги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 березня 2021 17:53
рішення від 02.03.2021 №3890+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 17:53
запит про надання інформації від 12.03.2021 №3444.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 15:07
рішення від 23.03.2021 №5770.pdf
Дата публікації: 26 березня 2021 21:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення АМКУ №5770-р/пк-пз від 23.03.2021 року Гуківською сільською радою 8.04.2021 року внесено зміни до тендерної документації з метою усунення порушень,зазначених у мотивувальній частині цього рішення .
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2021 15:05

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

09 березня 2021 12:00
Пояснення.pdf
09 березня 2021 12:00
Пояснення.docx
09 березня 2021 12:01
Лист Літком.pdf
09 березня 2021 12:01
Лист Acer.pdf
17 березня 2021 13:38
Пояснення 1.docx
17 березня 2021 13:38
пояснення 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" 449 460,00
UAH з ПДВ
447 210,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА" 450 000,00
UAH з ПДВ
447 750,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 квітня 2021 14:51
Електронний підпис
20 квітня 2021 14:50
Податкова.pdf
20 квітня 2021 14:50
Податкова.p7s
20 квітня 2021 14:50
Оновлена пропозиція.pdf
20 квітня 2021 14:50
МВС.pdf
20 квітня 2021 14:50
МВС.p7s
09 квітня 2021 14:28
Електронний підпис
09 квітня 2021 14:27
ISO 9001 Acer.pdf
09 квітня 2021 14:27
ISO 14001 Acer.pdf
09 квітня 2021 14:27
Технічні вимоги.pdf
09 квітня 2021 14:27
Статут.pdf
09 квітня 2021 14:27
Стаття 17.pdf
09 квітня 2021 14:27
Протокол повноваж..pdf
09 квітня 2021 14:27
Пропозиція.pdf
09 квітня 2021 14:27
Проект договору.pdf
09 квітня 2021 14:27
Паспорт код директор.PDF
09 квітня 2021 14:27
Опис.pdf
09 квітня 2021 14:27
Наказ на призначення.PDF
09 квітня 2021 14:27
Інформаційний лист HP.pdf
09 квітня 2021 14:27
ДСЕЕ SMART.pdf
09 квітня 2021 14:27
ДСЕЕ Acer.pdf
09 квітня 2021 14:27
ДСЕЕ проектор.pdf
09 квітня 2021 14:27
Довідка платник ПДВ.pdf
09 квітня 2021 14:27
Довідка мтб.pdf
09 квітня 2021 14:27
Довідка згідно ст.17.pdf
09 квітня 2021 14:27
Декларація Acer Decl_N19.pdf
09 квітня 2021 14:27
Деклар. INV30 проектор.pdf
09 квітня 2021 14:27
Гарантійний санкції.pdf
09 квітня 2021 14:27
Гарантійний екологія.pdf
09 квітня 2021 14:27
Відомості ЄДРПОУ.pdf
09 квітня 2021 14:27
Витяг ПДВ.PDF
09 квітня 2021 14:27
Витяг ЄДР.PDF
09 квітня 2021 14:27
Виписка ЄДР.pdf
09 квітня 2021 14:27
Авторизація LITER.pdf
09 квітня 2021 14:27
Авторизація HP.pdf
09 квітня 2021 14:27
Авторизація e-pidr.jpg
09 квітня 2021 14:27
Авторизація Acer.pdf
09 квітня 2021 14:27
Авторизація Acer W10.pdf

Публічні документи

09 квітня 2021 16:33
Електронний підпис
09 квітня 2021 16:32
Технічна частина.pdf
09 квітня 2021 16:32
Технічна специфікація.pdf
09 квітня 2021 16:32
Статут.PDF
09 квітня 2021 16:32
Рішення зборів.PDF
09 квітня 2021 16:32
Пропозиція.pdf
09 квітня 2021 16:32
Паспорт директор.PDF
09 квітня 2021 16:32
Наказ про призначення.PDF
09 квітня 2021 16:32
Кваліфікація.pdf
09 квітня 2021 16:32
Договір 144 Пісківка.pdf
09 квітня 2021 16:32
Довідка банк.pdf
09 квітня 2021 16:32
Витяг податок.PDF
09 квітня 2021 16:32
Витяг з Реєстру.PDF
09 квітня 2021 16:32
Витяг ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"
#42404696
Переможець 447 210,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2021 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"
#42404696
447 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:39
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 09:29
Договір укладений
05 травня 2021 09:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 447 210,00
UAH (в тому числі ПДВ 74 535,00 UAH)