Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Works on capital repairs of NRC of the block of item G1 (50530000-9 - Services in repair and maintenance service of equipment)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС |
Код ЄДРПОУ: | 00131334 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська область обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1 |
Контактна особа: |
Орлова Ірина +380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Tripoli thermal power station of JSC "Centrenergo" |
National ID: | 00131334 |
Contact point: |
Orlova Irina +380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 22927045 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2021 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2021 11:22 |
Очікувана вартість: | 8 128 002,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 16 лютого 2021 14:00 |
Enquiries until: | 19 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 березня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 8 128 003 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 40 650 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | після підписання кожного акту прийому-передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 90 |
Виконання робіт | після закінчення підконтрольної експлуатації обладнання | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2021 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2021 16:59 |
Зміни.doc | |
18 березня 2021 16:59 |
ЗТД НРЧ бл 1.doc |
18 березня 2021 16:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 березня 2021 16:59 |
Зміни.doc
|
|||
18 березня 2021 16:59 |
ЗТД НРЧ бл 1.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-28-000032 ● 41626dc1a6454835b929f19865aa679c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2022 19:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.04.2022 № 68
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2021-02-16-001706-c 16.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-05 15:52:42
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№1 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки), очікуваною вартістю 8 128 002,50 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-16-001706-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження підстави для укладання додаткової угоди № 3 від 30.03.2022 до договору на закупівлю робіт № 16/3 від 03.06.2021.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-10 11:42:51
Надаємо інформацію, пояснення та документи на запит щодо закупівлі "Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№1 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)"
Надаємо інформацію, пояснення та документи на запит Замовнику на пояснення від 05.05.2022 щодо закупівлі: Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№1 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-16-001706-c.
1) Згідно з запитом: Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь: В обсягах ремонтної кампанії Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго» на 2021 рік були заплановані Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№1, необхідність виконання яких обумовлена аварійним станом та великим зносом труб згідно з актами зовнішнього огляду і товщинометрії цеху централізованого ремонту № 1 та лабораторії металів Трипільської ТЕС.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проведеного моніторингу цін на ТМЦ та інвесторського кошторису (копія додається).
2) Згідно з запитом: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
http://www.centrenergo.com
3) Згідно з запитом: Надати інформацію та її документальне підтвердження підстави для укладання додаткової угоди № 3 від 30.03.2022 до договору на закупівлю робіт № 16/3 від 03.06.2021.
Відповідь: підстави для укладання додаткової угоди № 3 від 30.03.2022 до договору на закупівлю робіт № 16/3 від 03.06.2021 викладені у листі ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» № 10/03-22 від 21.03.2022 (додається) та у протоколі засідання Технічної Ради Трипільської ТЕС від 23.03.2022 (додається).
Додатки:
1) копія кошторису на 98 арк. в 1 прим.;
2) копія протоколу засідання Технічної Ради Трипільської ТЕС від 23.03.2022 на 1 арк. в 1 прим.;
3) копія листа № 10/03-22 від 21.03.2022 на 1 арк. в 1 прим.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі: Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№1 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (надалі – Висновок). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-16-001706-c. 1. Згідно з Висновком: при дослідженні веб-сайту ПАТ «Центренерго» виявлено, що повідомлення Замовника про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (Публічне акціонерне товариство «Центренерго») не опубліковано, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710. Заперечення: станом на дату публікації оголошення про проведення вищевказаної процедури закупівлі алгоритм дій відокремлених підрозділів ПАТ «Центренерго» щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті ПАТ «Центренерго» був ще на стадії опрацювання. Власного веб-сайту Трипільська ТЕС не має. Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачений вичерпний перелік інформації про закупівлі, яку повинен оприлюднювати Замовник. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі викладені Замовником у Технічних вимогах (Додаток № 2 до Тендерної документації на вищевказану закупівлю). Тендерну документацію оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовником не порушені вимоги Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також повідомляємо, що 25.05.2022 Замовником оприлюднено Обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті ПАТ «Центренерго» (http://www.centrenergo.com/sale-info/). 2. Згідно з Висновком: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що згідно із вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Учасниками ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ТОВ «РемМашРесурс» та ТОВ «РІО-Центр» подано тендерні пропозиції з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначених електронних цифрових підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерні пропозиції учасників ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ТОВ «РемМашРесурс» та ТОВ «РІО-Центр» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Також установлено, що учасниками ТОВ «Востокенергосервіс» та ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТ» подано тендерні пропозиції без накладення електронного цифрового підпису, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ТОВ «РемМашРесурс», ТОВ «РІО-Центр», ТОВ «Востокенергосервіс» та ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТ» як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації Заперечення: У період завантаження тендерних пропозицій учасників Постановою КМУ № 193 від 03.03.2020 було передбачено можливість використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, до 31.12.2021. Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім: - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток для реалізації органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону; - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом; - застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; - вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом. Згідно з пунктом 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються, зокрема, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до частини першої розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю: Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№1 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) допущення Учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їхніх тендерних пропозицій. Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 р. У частині другій вищевказаного Переліку формальних помилок зазначено, що формальною помилкою вважається помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі. Таким чином, використання учасниками удосконалених електронних підписів або їх відсутність не є порушенням Закону, а є формальною технічною помилкою, яка жодним чином не впливає на зміст тендерних пропозицій: не впливає на ціну тендерних пропозицій, не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі. Нагальна виробнича потреба у вищезазначеній закупівлі, відсутність порушення Закону та економічна вигода тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – це основні підстави для прийняття тендерним комітетом Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго» рішення про намір укласти договір на закупівлю Робіт з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№1 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) з ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО". 3. Згідно з Висновком: за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 6 додатку № 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, необхідних для забезпечення виконання обсягів робіт зазначених в Технічних вимогах (Додаток № 2 до Тендерної документації). У Технічних вимогах (Додаток № 2 до Тендерної документації) Замовник передбачив, що Виконавець зобов`язаний виконати роботи з використанням власних матеріалів, зокрема, пісок природний, рядовий в кількості 9,12 м3. На підтвердження зазначеної інформації учасник ТОВ «Востокенергосервіс» у складі своєї тендерної документації надав локальний кошторис від 12.03.2021 № 02-001-001 (файл «Локальний кошторис.pdf»), де в п. 345 зазначено: Пісок природний, рядовий в кількості 4,56 м3, чим не підтвердив наявності необхідних для забезпечення виконання обсягів робіт зазначених в Технічних вимогах, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ та пункту 6 додатку № 2 до тендерної документації. Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Востокенергосервіс» як таку, що не відповідає технічним вимогам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та допустив її до аукціону. Заперечення: Оголошення про проведення даної процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону, тому відповідно до абзацу третього частини першої статті 28 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозиції, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкрилися всі файли тендерних пропозицій, крім інформації про ціну тендерних пропозицій, яка міститься у Комерційних пропозиціях та кошторисах. Таким чином, під час розгляду тендерних пропозицій до аукціону Замовником не розглядалися Комерційні пропозиції та кошториси, доступ до яких був закритий в електронній системі закупівель (згідно з Законом та за умовами тендерної документації). Після аукціону було розглянуто Комерційну пропозицію та кошторис лише одного учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО", які повністю відповідають вимогам тендерної документації. Тому ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" було обрано переможцем процедури закупівлі. Інформація про ціну тендерних пропозицій усіх інших учасників процедури закупівлі не розглядалася.
2022-05-26 15:08:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.)
Оскарження в суді
Опис: | Просимо визнати протиправним та скасувати висновок Держаудитслужби щодо закупівлі: Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№1 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-16-001706-c), оприлюднений в системі електронних закупівель "Прозорро" 19.05.2022 року. |
Дата публікації: | 09 червня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 640/8570/22 |
Дата відкриття провадження: | 20 червня 2022 |
Документи:
28 червня 2022 16:21
|
Електронний підпис |
09 червня 2022 14:55
|
чек.pdf |
09 червня 2022 14:55
|
опис НРЧ 1.pdf |
09 червня 2022 14:55
|
Позовна заява.pdf |
28 червня 2022 16:21
|
Електронний підпис |
09 червня 2022 14:56
|
Електронний підпис |
09 червня 2022 14:55
|
чек.pdf |
09 червня 2022 14:55
|
опис НРЧ 1.pdf |
09 червня 2022 14:55
|
Позовна заява.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування закупівельника: | Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС |
Код ЄДРПОУ: | 00131334 |
Місцезнаходження закупівельника: | 08720, Україна, Київська область обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «РемМашРесурс» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
КОМПАНІЯ "ОРТУС" ТОВ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ РІО-Центр | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ДОНБАСТЕПЛОЕЛЕКТРОМОНТАЖ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2021 10:20
|
ТОВ Востокенергосервіс | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2021 10:21
|
ТОВ ЕНЕРГОІНВЕСТ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" |
6 666 750,17
UAH
|
2 890 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «РемМашРесурс» |
7 629 301,97
UAH
|
2 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РІО-Центр |
6 663 076,58
UAH
|
4 999 998,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Востокенергосервіс |
6 868 217,21
UAH
|
6 868 217,21
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕНЕРГОІНВЕСТ |
7 899 999,88
UAH
|
7 899 999,88
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" #38622372 |
Переможець |
2 890 000,00
UAH
|
14 травня 2021 13:48
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 квітня 2021 00:00
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згдно рішення протоколу засідання тендерного комітету Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" №624 від 19.08.2021, протоколу Технічної Ради Трипільської ТЕС від 19.08.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 16/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі,продовження строку |
Номер договору про закупівлю: | 16/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 16/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 червня 2021 — 18 січня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 718 810,42
UAH (в тому числі ПДВ 286 468,40 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв`язку з настанням форс-мажорних обставин (воєнного стану) |