Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія 09310000-5 – Електрична енергія ДК 021:2015
Очікувана вартість
2 855 691,00 UAH
UA-2021-02-15-010440-c 4bcaf1a38d0247adaf0ba3c16ed06c58
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita.mkrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Розірвання договору про закупівлю з вини учасника
Обґрунтування
09.12.2020 управлінням освіти оголошено закупівлю електричної енергії в обсязі 7515000 кВт.год на суму 18 036 000,00 грн. з ПДВ процедура закупівлі UA-2020-12-09-015792-c. За результатами торгів визначено переможця закупівлі та 11.02.2021 року укладено договір №6-5 з ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» на суму 14 278 500,00 грн. з ПДВ.
За результатом звернення ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» 12.02.2021 року договір постачання електричної енергії № 6-5 від 11.02.2021 року розірвано у зв’язку з неможливістю ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» здійснити фактичне постачання електричної енергії з 11.02.2021 року, у зв’язку з тим, що ціна за договором була актуальна в грудні 2020 року, товариство не змогло передбачити ріст ціни з січня на лютий 2021 року у розмірі близько 20% відповідно до середніх даних зростання ціни на РДН і ВДР, опублікованих на офіційному сайті Оператора Ринку, а також відповідно до умови п. 9 комерційної пропозиції додатку № 2 до Договору.
З метою своєчасного забезпечення навчальних закладів електричною енергією управління освіти Миколаївської міської ради зобов’язане вжити заходів щодо проведення процедури закупівлі електрична енергія 09310000-5 – Електрична енергія ДК 021:2015 за переговорною процедурою закупівлі згідно пункту 3 частини 2 статті 40 Закону: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника. Застосування переговорної процедури закупівлі в такому випадку здійснюється за рішенням замовника щодо кожного тендера.».
Очікувана сума закупівлі складає 2 855 691,00 грн, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021 17:15
Оскарження наміру укласти договір: 21 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1160850 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади та установи управління освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 7 Банківські 70
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 30

Тендерна документація

15 лютого 2021 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС"
#41801199
Переможець 2 855 691,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2021 17:15

Документи

15 лютого 2021 17:15
Електронний підпис
15 лютого 2021 17:15
Протокол № 26.3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2021 17:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС"
#41801199
2 855 691,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2021 17:15
Електронний підпис
15 лютого 2021 17:15
Протокол № 26.3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 15:19
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 09:29
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
02 березня 2021 09:27
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 10:43
Договір №6-10.pdf укладений
22 лютого 2021 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. Договору викласти в наступній редакції: «Цей договір про постачання електричної енергії споживачу (далі – Договір) встановлює порядок та умови постачання електричної енергії як товарної продукції Споживачу Постачальником електричної енергії (09310000-5 – Електрична енергія ДК 021:2015)». 2. На підставі п. 3 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» покращити якість предмета закупівлі та викласти пункт 5.8. Договору в наступній редакції: «Оплата за фактично спожиту електричну енергію здійснюється у місяці наступному за розрахунковим. Постачальник до 10 числа наступного за розрахунковим місяця надає Споживачу рахунок та акт на оплату за фактично спожиту електроенергію у попередньому місяці. У випадку співпадання дати оплати з вихідним чи святковим днями, Споживач здійснює оплату у найближчий робочий день, що передує вихідному чи святковому дню.». 3. Пункт 10.4. Договору викласти в наступній редакції: «У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 3-х днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір.».
Номер договору про закупівлю: 6-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 647 267,50
UAH (в тому числі ПДВ 441 211,25 UAH)