Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт доріг ділянками площею до 1000 м2 у м. Запоріжжя)
45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces (Current average repair of roads with plots of up to 1000 m2 in the city of Zaporozhye)
Очікувана вартість
10 752 199,20 UAH
UA-2021-02-15-010002-c ecfa5ef1c49f4abbac682d2bc1c3f2f7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Смольянинова

+380617171886 tend2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Оксана Смольянинова
+380617171886
tend2016@ukr.net
Додаткові контактні особи: Олена Михайлкк
+380617171886
tend2016@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Departament ifrastrukturi ta blagoustroyu Saporizkoi miskoi radi
National ID: 40467658
Contact point: Oksana Smolyaninova
+380617171886
tend2016@ukr.net
Additional contacts: Олена Михайлкк
+380617171886
tend2016@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 лютого 2021 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2021 17:00
Початок аукціону: 15 квітня 2021 13:21
Очікувана вартість: 10 752 199,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 761,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 15 лютого 2021 16:44
Enquiries until: 08 березня 2021 00:00
Complaints submission until: до 14 березня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 березня 2021 17:00

Information

Estimated total value: 10 752 199 UAH including VAT
Minimal lowering step: 53 761 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт доріг ділянками площею до 1000 м2 у м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, .
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of roads with plots of up to 1000 m2 in the city of Zaporozhye
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 20 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Документ
Вимоги до документу: Довідку в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Документ
Вимоги до документу: Довідку в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Документ
Вимоги до документу: Довідку в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Документ
Вимоги до документу: Довідку в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Документ
Вимоги до документу: Довідку в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Документ
Вимоги до документу: Довідку в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Документ
Вимоги до документу: Довідку в довільній формі
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 лютого 2021 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2021 16:44
Додаток_2.docx
15 лютого 2021 16:44
Додаток_4.docx
15 лютого 2021 16:44
Додаток_1.docx
15 лютого 2021 16:44
Додаток_12.docx
15 лютого 2021 16:44
ТД.docx
15 лютого 2021 16:44
Додаток_5_ст.17.docx
15 лютого 2021 16:44
Додаток_8.docx
15 лютого 2021 16:44
ОГОЛОШЕННЯ.docx
15 лютого 2021 16:44
Додаток_3.docx
15 лютого 2021 16:44
Додаток_11.docx
15 лютого 2021 16:44
Додаток_6.docx
15 лютого 2021 16:44
Додаток_10.docx
15 лютого 2021 16:44
Додаток_7.docx
15 лютого 2021 16:44
Додаток_9.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-27-000024 ● de6b8c85569e4bba83c02b3ce6e2760a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2021 13:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
27.07.2021 № 416

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-02-15-010002-c
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-27 15:24:37

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту доріг ділянками площею до 1000 м2 у м. Запоріжжя вартістю 10752199,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-010002-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2) Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-30 14:53:54

Про надання пояснень

На запит Південного офісу Держаудитслужби щодо проведення моніторингу процедури закупівлі послуг “45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт доріг ділянками площею до 1000 м2 у м. Запоріжжя)” (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-010002-с), департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (далі – Департамент) повідомляє наступне.
Видатки на виконання робіт з поточного ремонту доріг міста Запоріжжя на 2021 рік передбачені в межах Програми розвитку інфраструктури та комплексного благоустрою міста Запоріжжя на 2020-2022 роки затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 18.12.2019 №15 (зі змінами та доповненнями).Остання редакція програми розміщена на сайті Запорізької міської ради за посиланням https://zp.gov.ua/uk/sessions/114/resolution/45842.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі “45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт доріг ділянками площею до 1000 м2 у м. Запоріжжя)” визначено згідно вимог Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, який затверджено наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства (наразі – Міністерство розвитку громад та територій України) від 23.09.2003 №154 (із змінами) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0189-04#Text), Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктах України, які затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (наразі – Міністерство розвитку громад та територій України) від 14.02.2012 №54 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0365-12#Text) та Правил благоустрою території міста Запоріжжя, які затверджені рішенням Запорізької міської ради від 22.06.2011 №41 (з доповненнями) (https://zp.gov.ua/uk/page/pravila-blagoustroyu).
Види, обсяги та вартість робіт розраховано з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ), враховуючи граничні обсяги доведеного бюджетного фінансування у 2021 році на поточний ремонт доріг міста Запоріжжя, використовуючи інформацію про усереднені ціни, що склалися в розрізі регіонів України, які доведені ТОВ «НВФ «Інпроект» і зазначені в банку даних програмних кошторисних комплексів.
Зазначаємо, що також види та обсяги робіт визначаються з урахуванням виконаних робіт з поточного ремонту доріг за попередні роки та враховуючи перелік об’єктів з поточного середнього ремонту доріг ділянками площею до 1000 м2, який зазначено у технічній специфікації (додаток 7 до тендерної документації), відповідно до наданих районними адміністраціями Запорізької міської ради переліків площ ремонту.
У технічному завданні на закупівлю “45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт доріг ділянками площею до 1000 м2 у м. Запоріжжя)” зазначені найменування робіт і витрат, та кількість складових послуг предмета закупівлі.
Також хочемо зазначити, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі міститься в паперовому вигляді в матеріалах тендерної документації (додається).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-30 16:08:03

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту доріг ділянками площею до 1000 м2 у м. Запоріжжя вартістю 10752199,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-010002-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Відповідно до вимог тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні надати копію договору та документи, що підтверджують його виконання. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є виконаний договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання договору з аналогічними роботами чи послугами передбаченими при виконанні робіт чи послуг цього об′єкта.
Таким чином учасники повинні підтвердити досвід виконання аналогічних видів робіт, що визначені Замовником у Додатку №7.
Разом з цим, учасником торгів ТОВ «ЮНІЯ-ТРАНС» надано копію договору №19/06-ПРВБ, який не містить аналогічні види робіт, які передбачені при виконанні послуг з поточного середнього ремонту доріг ділянками площею до 1000 м2 у м. Запоріжжя (Додаток №7), а саме: підняття горловин оглядових (зливостічних) колодязів до висотних відміток дорожнього покриття, нанесення горизонтальної дорожньої розмітки, ремонт елементів зливостічної каналізації, заміна бортових каменів.
У зв’язку з чим поясніть якими документами учасником торгів ТОВ «ЮНІЯ-ТРАНС» підтверджено виконання аналогічних робіт?
2) Згідно п.6.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасники у складі своїх пропозиції повинні надати розрахунок вартості робіт (надання послуг) згідно Додатку 7 до цієї тендерної документації. Відповідно до вимог Додатку 7 тендерної документації при формуванні вартості послуг учасники повинні врахувати необхідність проведення лабораторних випробувань асфальтобетонних вирубок у кількості 12 випробувань.
У зв’язку з чим поясніть яким чином Замовник пересвідчився, що учасники ТОВ «ЮНІЯ-ТРАНС» та КП «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» при формуванні вартості свої послуг врахували необхідність проведення лабораторних випробувань асфальтобетонних вирубок у кількості 12 випробувань? Просимо надати посилання в пропозиціях учасників на підтверджуючі розрахунки по даному питанню.
3) Згідно наданого копії статуту учасника КП «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів», а саме п. 1.4 власником учасника є Запорізька міська рада, згідно п.4.2.2 органом управління майном учасника є Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради, тобто Замовник.
Закон України «Про публічні закупівлі» містить поняття «пов’язані особи». Так, пов’язаними особами для цілей Закону вважатимуться юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі. У зв’язку з чим просимо пояснити чому Замовником прийнято рішення про відсутність підстав про відхилення КП «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» відповідно до вимог п.7 частини першої статті 17 Закону? Та чи враховано при цьому позиція Мінекономіки — уповноваженого органу, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель? Так, на думку Мінекономіки, що наведена в додатку 1 до листа від 15.09.2020 р. № 3304-04/56256-06, оскільки комунальне підприємство засноване на власності територіальної громади та входить до сфери управління органу місцевого самоврядування (місцевої ради), воно є пов’язаною особою з таким замовником.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-04 15:43:17

Про надання пояснень

На запит Південного офісу Держаудитслужби щодо проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт доріг ділянками площею до 1000 м2 у м. Запоріжжя)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-010002-с), департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (далі – Департамент) повідомляє наступне.
Пункт 1: Відповідно до вимог тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт учасником ТОВ «Юнія-Транс» була надана копія договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги з додатками (Додаток 7). Локальний кошторис (який є невід’ємною частиною договору) містить інформацію про виконання наступних робіт:
- холодне фрезерування асфальтобетонного покриття;
- влаштування вирівнюю чого шару із пористої асфальтобетонної суміші;
- ущільнення асфальтобетонного шару котком дорожнім самохідним вібраційним гладковальцевим;
- влаштування верхнього шару покриття та інше.
Зазначені роботи відносяться до робіт з поточного середнього ремонту доріг, а тому договір про виконання робіт учасником ТОВ «Юнія-Транс» прийнятий замовником як аналогічний.
Пункт 2: Згідно вимогам тендерної пропозиції учасники КП «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» та ТОВ «Юнія-Транс» у складі своїх пропозицій надали копії договорів з додатками на проведення лабораторних випробувань та врахували при формуванні договірної ціни вартість надання послуг на проведення лабораторних випробувань асфальтобетонних вирубок у кількості 12 випробувань:
- КП «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» врахував витрати на проведення лабораторних випробувань у кількості 12 од. у договірній ціні в Інших супутніх витратах (Розрахунок №8).
- ТОВ «Юнія-Транс» довідкою від 17.03.2021 №10 про ціну пропозиції, повідомив що у ціну пропозиції включені всі витрати учасника.
Окрім цього, довідкою від 17.03.2021 №26 ТОВ «Юнія-Транс» підтвердило згоду з проектом договору, відповідно до умов пункту 6.4.6 якого, виконавець зобов’язаний провести вирубку асфальтобетонного покриття для здійснення перевірки якості ущільнення відповідності асфальтобетонної суміші та фізичних показників наданих послуг.
Отже, ТОВ «Юнія-Транс» зобов’язався виконати лабораторні випробування у кількості 12 од. за власний рахунок, в межах загальновиробничих витрат.
Пункт 3:
Пунктом 20 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) надано визначення поняттю пов’язана особа, так Пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Згідно з роз’ясненнями Мінекономрозвитку України від 27.01.2015р. №3302-05/2470-03 термін «пов’язані особи», відноситься до відносин між учасниками торгів та/або між учасниками з членами комітету з конкурсних торгів замовника (уповноваженої особи).
Департамент є органом управління майном КП «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» (далі - КП «ЕЛУАШ»).
Контроль КП «ЕЛУАШ» з боку органу управління майном здійснюється, в порядку, визначеному рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради від 21.08.2020 №339, з наступних питань:
- контроль за своєчасним складанням фінансових планів підприємства за виконанням показників затверджених фінансових планів;
- здійснення аналізу проектів фінансових планів, їх погодження на подання до департаменту економічного розвитку Запорізької міської ради для подальшого розгляду та погодження;
- підготовка висновків щодо виконання підприємством фінансового плану.
Відповідно до Статуту КП «ЕЛУАШ» управління підприємством здійснюється на основі поєднання прав засновника щодо господарського використання свого майна і принципів самоврядування трудового колективу підприємства Вищим органом управління підприємством є рада підприємства, яка складається з трьох осіб: уповноваженої особи Засновника, представника виборного органу трудового колективу, директора підприємства.
Відповідно до п. 8.12 Засновник та Рада не мають права втручатись в оперативну та господарську діяльність підприємства.
Департамент також не має права втручатись та не має можливості здійснення вирішального впливу на господарську діяльність КП «ЕЛУАШ», давати обов’язкові до виконання вказівки, не є органом управління та не володіє часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника.
Уповноважена особа з проведення закупівель, керівник Департаменту та/або члени їх сімей, не здійснюють контроль над КП «ЕЛУАШ» та не уповноважені здійснювати від імені підприємства юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Департаментом інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради подано позовну заяву до Запорізького окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку моніторингу закупівлі.
Дата публікації: 31 серпня 2021
Номер відкриття провадження: 280/7700/21
Дата відкриття провадження: 07 вересня 2021

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 квітня 2021
UA-2021-02-15-010002-cecfa5ef1c49f4abbac682d2bc1c3f2f7
Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2021 12:48

Документи

18 березня 2021 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 квітня 2021 14:26
Електронний підпис
20 квітня 2021 14:26
Електронний підпис
20 квітня 2021 14:23
public_doc.p7s
20 квітня 2021 14:23
Dovidka_21099522380410109062.pdf.p7s
20 квітня 2021 14:23
Стаття 17 Закону.pdf
20 квітня 2021 14:23
Dovidka_21088599070680465165.pdf.p7s
20 квітня 2021 14:23
Тендерна пропозиція.pdf
20 квітня 2021 14:23
Довідка ДФС.pdf
20 квітня 2021 14:23
Dovidka_21099522380410109062.pdf
20 квітня 2021 14:23
Dovidka_21088599070680465165.pdf
18 березня 2021 15:19
Електронний підпис
18 березня 2021 15:19
Електронний підпис
18 березня 2021 15:11
4.Скан-копії трудових.rar
18 березня 2021 15:11
15.Ліцензія.pdf
18 березня 2021 15:11
13.Licenziya Povnovazhennya zasvidcheni novi.zip
18 березня 2021 15:11
6.Аналогічний договір.rar
18 березня 2021 15:11
9.Документи Пархоменко.rar
18 березня 2021 15:11
10.Скан-копія витягу ПДВ.pdf
18 березня 2021 15:11
3Додаток 4.rar
18 березня 2021 15:11
5.Трудові ІТР.rar
18 березня 2021 15:11
8.Додаток 9.pdf
18 березня 2021 15:11
5.Додаток 6.pdf
18 березня 2021 15:11
1.Реєстр документів.pdf
18 березня 2021 15:11
4.Додаток 5 (ст.17).pdf
18 березня 2021 15:11
13.Договір 1_ЕЗ.pdf
18 березня 2021 15:11
10.Додаток 11.pdf
18 березня 2021 15:11
11.Додаток 12.pdf
18 березня 2021 15:11
8.Документи Ісаєвої.rar
18 березня 2021 15:11
15.Договірна ціна ч.1.pdf
18 березня 2021 15:11
14.Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2021 15:11
6.Додаток 7.rar
18 березня 2021 15:11
7.Звіт.rar
18 березня 2021 15:11
2.Скан-копії Витягів.rar
18 березня 2021 15:11
6.1.Акти КБ-2, КБ-3.rar
18 березня 2021 15:11
16.Договірна ціна ч.2.pdf
18 березня 2021 15:11
9.Додаток 10.pdf
18 березня 2021 15:11
12.Інші документи.rar

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей:  відсутній Додаток-Специфікація до договору №1801/21 про надання послуг автотранспорту від 18.01.2021 з ТОВ «Альянс-Хортиця;  відсутні документи, які підтверджують наявність автотранспорту, а саме: • Спеціалізований вантажний самоскид КОБАЛЬТ АС 32577/1, АР 4028 СХ; • Вантажний самоскид – С FARСА3252Р2К2Е1А1, АР 7882 СН  в довідці про наявність діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів не всі зазначені автомобілі самоскиди;  в довідці про наявність діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів у пункті 21, Фреза дорожня WIRTGBH W50DC, виявлено невідповідність зазначеного реєстраційного номеру автомобілю 29395 ВА. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:  Згідно пункту 1 Додатку 4. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:  Додаток-Специфікація до договору №1801/21 про надання послуг автотранспорту від 18.01.2021 з ТОВ «Альянс-Хортиця;  документи, які підтверджують наявність автотранспорту, а саме: • Спеціалізований вантажний самоскид КОБАЛЬТ АС 32577/1, АР 4028 СХ; • Вантажний самоскид – С FARСА3252Р2К2Е1А1, АР 7882 СН  довідку про наявність діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, в якій зазначена вся техніка, яку вимагає Замовник, а саме автомобіль самоскид – не менше 10-ти одиниць з виправленням помилки невідповідності до пункту 21

Документи

18 березня 2021 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 квітня 2021 09:18
Електронний підпис
09 квітня 2021 09:18
Електронний підпис
09 квітня 2021 09:16
довідка МТБ оновлена.pdf
09 квітня 2021 09:16
8.техніка.rar
18 березня 2021 16:20
Електронний підпис
18 березня 2021 16:20
Електронний підпис
18 березня 2021 16:15
14.забезпечення.zip
18 березня 2021 16:15
реєстр.pdf
18 березня 2021 16:15
6.тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2021 16:15
7.договірна ціна з розр.pdf
18 березня 2021 16:15
12.статутні документи.rar
18 березня 2021 16:15
5.відповідність ст.17.pdf
18 березня 2021 16:15
4.технічний опис.pdf
18 березня 2021 16:15
8.техніка.rar
18 березня 2021 16:15
13.уповноважена особа.rar
18 березня 2021 16:15
1.загальна інформація.pdf
18 березня 2021 16:15
10.аналогічний договір.rar
18 березня 2021 16:15
9.працівники.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

4.Додаток 5 (ст.17).pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

4.Додаток 5 (ст.17).pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

4.Додаток 5 (ст.17).pdf

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" 10 047 600,00
UAH з ПДВ
10 047 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" 10 744 059,98
UAH з ПДВ
10 600 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 квітня 2021 14:26
Електронний підпис
20 квітня 2021 14:26
Електронний підпис
20 квітня 2021 14:23
public_doc.p7s
20 квітня 2021 14:23
Dovidka_21099522380410109062.pdf.p7s
20 квітня 2021 14:23
Стаття 17 Закону.pdf
20 квітня 2021 14:23
Dovidka_21088599070680465165.pdf.p7s
20 квітня 2021 14:23
Тендерна пропозиція.pdf
20 квітня 2021 14:23
Довідка ДФС.pdf
20 квітня 2021 14:23
Dovidka_21099522380410109062.pdf
20 квітня 2021 14:23
Dovidka_21088599070680465165.pdf
18 березня 2021 15:19
Електронний підпис
18 березня 2021 15:19
Електронний підпис
18 березня 2021 15:11
4.Скан-копії трудових.rar
18 березня 2021 15:11
15.Ліцензія.pdf
18 березня 2021 15:11
13.Licenziya Povnovazhennya zasvidcheni novi.zip
18 березня 2021 15:11
6.Аналогічний договір.rar
18 березня 2021 15:11
9.Документи Пархоменко.rar
18 березня 2021 15:11
10.Скан-копія витягу ПДВ.pdf
18 березня 2021 15:11
3Додаток 4.rar
18 березня 2021 15:11
5.Трудові ІТР.rar
18 березня 2021 15:11
8.Додаток 9.pdf
18 березня 2021 15:11
5.Додаток 6.pdf
18 березня 2021 15:11
1.Реєстр документів.pdf
18 березня 2021 15:11
4.Додаток 5 (ст.17).pdf
18 березня 2021 15:11
13.Договір 1_ЕЗ.pdf
18 березня 2021 15:11
10.Додаток 11.pdf
18 березня 2021 15:11
11.Додаток 12.pdf
18 березня 2021 15:11
8.Документи Ісаєвої.rar
18 березня 2021 15:11
15.Договірна ціна ч.1.pdf
18 березня 2021 15:11
14.Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2021 15:11
6.Додаток 7.rar
18 березня 2021 15:11
7.Звіт.rar
18 березня 2021 15:11
2.Скан-копії Витягів.rar
18 березня 2021 15:11
6.1.Акти КБ-2, КБ-3.rar
18 березня 2021 15:11
16.Договірна ціна ч.2.pdf
18 березня 2021 15:11
9.Додаток 10.pdf
18 березня 2021 15:11
12.Інші документи.rar

Публічні документи

09 квітня 2021 09:18
Електронний підпис
09 квітня 2021 09:18
Електронний підпис
09 квітня 2021 09:16
довідка МТБ оновлена.pdf
09 квітня 2021 09:16
8.техніка.rar
18 березня 2021 16:20
Електронний підпис
18 березня 2021 16:20
Електронний підпис
18 березня 2021 16:15
14.забезпечення.zip
18 березня 2021 16:15
реєстр.pdf
18 березня 2021 16:15
6.тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2021 16:15
7.договірна ціна з розр.pdf
18 березня 2021 16:15
12.статутні документи.rar
18 березня 2021 16:15
5.відповідність ст.17.pdf
18 березня 2021 16:15
4.технічний опис.pdf
18 березня 2021 16:15
8.техніка.rar
18 березня 2021 16:15
13.уповноважена особа.rar
18 березня 2021 16:15
1.загальна інформація.pdf
18 березня 2021 16:15
10.аналогічний договір.rar
18 березня 2021 16:15
9.працівники.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

4.Додаток 5 (ст.17).pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

4.Додаток 5 (ст.17).pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

4.Додаток 5 (ст.17).pdf

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів"
#03345018
Переможець 10 047 600,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2021 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів"
#03345018
10 047 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2023 12:08
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 23:03
ДУ 15 до договору 28-21-07-скан.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 22:59
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 23:34
ДУ № 14 до договору 28.21.07.pdf зміни до договору
19 грудня 2022 23:03
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 13:05
ДУ № 13 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 13:04
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2022 22:42
ДУ № 12 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf зміни до договору
10 листопада 2022 14:51
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2022 20:39
ДУ № 11 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf зміни до договору
10 жовтня 2022 20:07
Д_28.21.07-2021.05.05_ДОД-01-ДОД-02_2022.10.06_ДУ№11.pdf зміни до договору
10 жовтня 2022 20:07
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2022 21:58
ДУ № 10 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf зміни до договору
26 серпня 2022 21:44
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2022 10:22
ДУ № 9 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf зміни до договору
19 серпня 2022 10:21
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2022 11:45
ДУ № 8 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf зміни до договору
01 серпня 2022 11:45
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2022 08:26
ДУ № 7 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf зміни до договору
03 червня 2022 08:24
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2022 14:30
Протокол 7.21.10.pdf зміни до договору
25 січня 2022 14:28
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2022 10:17
ДУ 6 до договору 28.21.07.pdf зміни до договору
12 січня 2022 10:13
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 13:27
ДУ 5 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:26
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 13:25
Додаток 1 до договору 28.21.07 від 05.05.21.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:15
Додаток 2 до договору 28.21.07 від 05.05.21.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:15
Додаток 3 до договору 28.21.07 від 05.05.21.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:15
ДУ 4 до договору 28.21.07 від 05.05.21.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:15
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:18
Додаток 1 до договору 28.21.07.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:13
Додаток 2 до договору 28.21.07.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:13
Додаток 3 до договору 28.21.07.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:13
ДУ 3 до договору 28.21.07.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2021 09:50
Додаткова угода 2 від 22.07.2021 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf зміни до договору
22 липня 2021 09:49
Додаток 4 до ДУ 2 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf зміни до договору
22 липня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2021 15:24
Додаткова угода 1 до договору №28_21_07 від 05.05.2021.pdf зміни до договору
12 липня 2021 15:24
Додаток 4 згідно ДУ 1 до договору №28_21_07 від 05.05.2021.pdf зміни до договору
12 липня 2021 15:24
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 14:23
Додаток 3 графік надання послуг до договору 28.21.07.pdf укладений
06 травня 2021 14:22
Додаток 4 перелік до договору 28.21.07.pdf укладений
06 травня 2021 14:22
Додаток 1 договірна ціна до договору 28.21.07.pdf укладений
06 травня 2021 14:22
Додаток 2 локальний кошторис до договору 28.21.07.pdf укладений
06 травня 2021 14:22
Договір 28.21.07 ід 05.05.2021.pdf укладений
06 травня 2021 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна переліку місць надання послуг, викладених у Додатку 4
Номер договору про закупівлю: 28/21/07
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 1 до договору 28/21/07 від 05.05.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Переліку місць надання послуг (Додаток 4)
Номер договору про закупівлю: 28/21/07
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 до договору № 28/21/07 від 05.05.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг)
Номер договору про закупівлю: 28/21/07
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 3 до договору 28.21.07 від 05.05.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг)
Номер договору про закупівлю: 28/21/07
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 4 до договору 28.21.07 від 05.05.21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 28/21/07
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 5 до договору 28.21.07 від 05.05.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 28/21/07
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 6 до договору 28.21.07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Редагування строку дії договору згідно ДУ № 5 від 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: 28/21/07
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 7.21.10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг
Номер договору про закупівлю: 28/21/07
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 7 до договору 28.21.07 від 05.05.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу 19 Договору
Номер договору про закупівлю: 28/21/07
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 8 до договору 28.21.07 від 05.05.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у додаток 1 та додаток 2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 28/21/07
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 9 до договору 28.21.07 від 05.05.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 28/21/07
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 10 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 28/21/07
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 11 до договору 28.21.07 від 05.05.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 28/21/07
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 12 до договору 28.21.07 від 05.05.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 28/21/07
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 13 до договору 28.21.07 від 05.05.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 28/21/07
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 14 до договору 28.21.07.pdf
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 28/21/07
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 15 до договору 28-21-07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 10 016 321,79
UAH (в тому числі ПДВ 1 669 386,96 UAH)