Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір туалетний, рушники для рук, серветки
Очікувана вартість
98 000,00 UAH
UA-2021-02-15-009073-c 3c5318714f6f45d5b60a50b9e67f1571
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бельдій Олена Василівна

380562310393 sz@cek.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІДПРИЄМСТВО З ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ "ЦЕНТРАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ"
Код ЄДРПОУ: 31793056
Вебсайт: http://cek.dp.ua
Місцезнаходження: 49008, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Дмитра Кедріна, 28
Контактна особа: Бельдій Олена Василівна
380562310393
sz@cek.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2021 10:00
Початок аукціону: 26 лютого 2021 13:48
Очікувана вартість: 98 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Папір туалетний, рушники для рук, серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
228 упак.
Серветки віскозні «Buroclean» 30*38 (3 шт./уп.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
228 шт.
Серветка мікрофібра універсальна «Buroclean»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
4348 шт.
Папір туалетний Обухов (65 м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
242 упак.
Рушники целюлозні «Buroclean», білі (2 рулони в уп.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
2384 пач.
Рушники паперові макулатурні зелені, V-складання (160 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює розрахунки за фактично отриманий товар протягом 180 календарних днів з моменту отримання Товару та підписання Сторонами здавально-приймальних документів на свій вибір або шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, або шляхом видачі простого векселя (векселів). Вексель (векселі) видаються Постачальнику на суму фактично поставленого Товару. Номінальна вартість векселя (векселів) не повинна бути більше суми фактично отриманих Товарів. В момент (день) оформлення векселя (векселів) зобов’язання оплатити отриманий Товар у Покупця припиняються та виникає новий обов’язок оплатити вексель (векселі). Вексель (векселі) передається за актом прийому-передачі. Постачальник зобов’язаний прийняти оформлений вексель (векселі) та підписати акт прийому-передачі. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2021 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2021 16:06
Оголошення Папір туалетний, Рушники, Серветки.doc
15 лютого 2021 16:06
ДОДАТОК 3. Проект договору.docx
15 лютого 2021 16:06
ДОДАТОК 2. Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість поставок
Дата подання: 16 лютого 2021 15:54
Дата відповіді: 16 лютого 2021 16:56
Доброго дня, яка орієнтовна кількість партій планується?
Відповідь: Доброго дня. Кількість партій - не менше 4, поквартально.
Аналог
Дата подання: 17 лютого 2021 17:10
Дата відповіді: 18 лютого 2021 15:31
Чи буде розглядатись аналоги ТМ, вказаних у Додатку 2 Оголошення?
Відповідь: Доброго дня.
Аналоги не розглядються. Усі вимоги до предмету закупівлі - згідно технічного завдання (додаток 2 до оголошення).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2021 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" 83 337,12
UAH з ПДВ
83 337,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ" 92 775,48
UAH з ПДВ
92 775,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2021 09:31
Електронний підпис
25 лютого 2021 09:30
Документи якості.7z
24 лютого 2021 17:28
Електронний підпис
24 лютого 2021 17:28
Електронний підпис
24 лютого 2021 17:27
Щодо уповноваж. особи.pdf
24 лютого 2021 17:27
Щодо єдиного податку.pdf
24 лютого 2021 17:27
Технічна спец..pdf
24 лютого 2021 17:27
Статут.PDF
24 лютого 2021 17:27
Рішення Гуменюк.PDF
24 лютого 2021 17:27
Пропозиція.pdf
24 лютого 2021 17:27
Проект договору.pdf
24 лютого 2021 17:27
Наказ Гуменюк.PDF
24 лютого 2021 17:27
Документи якості.7z
24 лютого 2021 17:27
Гарантия.7z
24 лютого 2021 17:27
Витяг ПДВ копія.PDF

Публічні документи

24 лютого 2021 15:15
Електронний підпис
24 лютого 2021 15:15
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
24 лютого 2021 15:15
Ліцензія.pdf
24 лютого 2021 15:14
Гарантія 381-21.pdf.p7s.p7s
24 лютого 2021 15:14
Гарантія 381-21.pdf
24 лютого 2021 15:14
Технічні вимоги.pdf
24 лютого 2021 15:14
Проєкт договору.pdf
24 лютого 2021 15:13
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"

ТОВ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
Відхилено 83 337,12
UAH з ПДВ
03 березня 2021 13:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ"
#35691773
Переможець 92 775,48
UAH з ПДВ
04 березня 2021 17:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2021 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ"
#35691773
92 775,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 13:58
Доп угода до дог №118.pdf укладений
04 січня 2022 13:58
Повідомлення №316 про розірвання договору №118.docx укладений
04 січня 2022 13:58
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 13:01
Договір №118 ТБ, рушиники , серветки.pdf укладений
16 березня 2021 13:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 92 550,42
UAH (в тому числі ПДВ 15 425,07 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України Сторони дійшли згоди розірвати достроково Договір поставки №118 від 16.03.2021 р. шляхом укладання Додаткової угоди від 30.12.2021 р. Сторони підтверджують, що станом на момент укладання цієї Додаткової угоди Постачальник поставив Товар, а Покупець прийняв Товар в зазначеному обсязі та сплатив своєчасно на загальну суму 92550,42 грн. з ПДВ. З моменту набрання чинності цієї Додаткової угоди решта зобов'язань Сторін, що виникли з Договору, припиняються. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов'язаних з виконанням Договору.