Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015- 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (ігровий комплекс, ДК 021:2015 – 37535200-9 – Обладнання для ігрових майданчиків; пісочниця, ДК 021:2015 – 37535270-0 – Пісочниці для ігрових майданчиків; альтанка, ДК 021:2015 – 37535200-9 – Обладнання для ігрових майданчиків)
Очікувана вартість
1 695 984,00 UAH
UA-2021-02-15-008459-c ● 0e5e2af916eb463284ced26c060fbc46
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2021 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2021 14:16 |
Очікувана вартість: | 1 695 984,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 479,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50879 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися пропозиції - українська; Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
ігровий комплекс, ДК 021:2015 – 37535200-9 – Обладнання для ігрових майданчиків;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
6 штуки
пісочниця, ДК 021:2015 – 37535270-0 – Пісочниці для ігрових майданчиків;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
2 штуки
альтанка, ДК 021:2015 – 37535200-9 – Обладнання для ігрових майданчиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | після підписання акту (-ів) виконаих робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2021 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2021 15:41 |
Тендерна документація.doc | |
15 лютого 2021 15:41 |
Додаток 6 - Проект Договору.doc | |
15 лютого 2021 15:41 |
Додаток 4 - Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-15-008459-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДЕЛЬТА" (ПП ВТФ"ДЕЛЬТА"), Код ЄДРПОУ:41446358
Дата подання: 18 лютого 2021 09:31
Усунення дискримінаційніих вимог тендерної документації
Шановний Замовнику, 15.02.2021 року, на сайті уповноваженого органу оприлюднено оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008459-c) про проведення відкритих торгів на закупівлю товару за предметом «ДК 021:2015- 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (ігровий комплекс, ДК 021:2015 – 37535200-9 – Обладнання для ігрових майданчиків; пісочниця, ДК 021:2015 – 37535270-0 – Пісочниці для ігрових майданчиків; альтанка, ДК 021:2015 – 37535200-9 – Обладнання для ігрових майданчиків)».
Норми ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На думку Учасника деякі технічні вимоги Додатку 4 до тендерної документації суперечать основним принципам закупівель.
Прошу внести зміни або надати аргументовану відповідь щодо встановлення наступних вимог:
1. В запиті на фарбу дошки в альтанці: «На двох щитах всередині альтанки повинна бути розміщена грифельна дошка розміром не менше 760х500 мм з покриття Фарба Liitu TIKKURILA або негіршим еквівалентом», - по технічним вимогам дана фарба призначена для внутрішніх робіт! Вимога: Вимагаємо внести зміни до даного пункту так як дане обладнання планується до використання на відкритій місцевості та буде підпадати під вплив зовнішнього середовища, що призведе до пошкодження покриття.
2. В запиті до стійок комплексів і пісочниці: «Стійка повинна бути виготовлена з клеєного брусу у формі правильного шестикутника». Питання: Чим керувався Замовник при виборі стійок комплексу? Це невиправдані витрати! По функціоналу чотиригранний брус не уступає по властивостях. Вимога: Обґрунтуйте використання шестигранних стійок в даних конструкціях.
Замість того, щоб поставити дітям цілий комплекс ігрових елементів Замовник просить два примітивних комплекси і пісочницю, але зате з шестикутними брусами 110*110. Чому як опори не використовувати дуби 500*500???
Загалом тут очевидна домовленість! У діях Замовника проглядається змова з одним із потенційних учасників ( ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі").
Вимагаємо внесення змін до тендерної документації. Якщо наша вимога не буде взята до уваги, будемо звертатися до Антимонопольного комітету, з вимогою відмінити дану закупівлю та знайти того, хто встановив такі вимоги в документації і з якою метою.
Розгорнути
Згорнути
Норми ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На думку Учасника деякі технічні вимоги Додатку 4 до тендерної документації суперечать основним принципам закупівель.
Прошу внести зміни або надати аргументовану відповідь щодо встановлення наступних вимог:
1. В запиті на фарбу дошки в альтанці: «На двох щитах всередині альтанки повинна бути розміщена грифельна дошка розміром не менше 760х500 мм з покриття Фарба Liitu TIKKURILA або негіршим еквівалентом», - по технічним вимогам дана фарба призначена для внутрішніх робіт! Вимога: Вимагаємо внести зміни до даного пункту так як дане обладнання планується до використання на відкритій місцевості та буде підпадати під вплив зовнішнього середовища, що призведе до пошкодження покриття.
2. В запиті до стійок комплексів і пісочниці: «Стійка повинна бути виготовлена з клеєного брусу у формі правильного шестикутника». Питання: Чим керувався Замовник при виборі стійок комплексу? Це невиправдані витрати! По функціоналу чотиригранний брус не уступає по властивостях. Вимога: Обґрунтуйте використання шестигранних стійок в даних конструкціях.
Замість того, щоб поставити дітям цілий комплекс ігрових елементів Замовник просить два примітивних комплекси і пісочницю, але зате з шестикутними брусами 110*110. Чому як опори не використовувати дуби 500*500???
Загалом тут очевидна домовленість! У діях Замовника проглядається змова з одним із потенційних учасників ( ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі").
Вимагаємо внесення змін до тендерної документації. Якщо наша вимога не буде взята до уваги, будемо звертатися до Антимонопольного комітету, з вимогою відмінити дану закупівлю та знайти того, хто встановив такі вимоги в документації і з якою метою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2021 12:48
18.02.21 в системі електронних закупівель опубліковано вимогу про усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній пропозиції зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Відповідно до ч.ч. 1, 4 статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Вимога щодо постачання грифельної дошки розміром не менше 760х500 мм з покриттям фарбою Liitu TIKKURILA або негіршим еквівалентом слід розцінювати як опис предмета закупівлі із зазначенням опису конкретного технологічного процесу або технології виробництва - покриття фарбою.
Замовник не обмежує потенційних учасників використанням лише виключно фарби Liitu TIKKURILA та приймає до розгляду пропозиції із використанням інших видів фарбового покриття за умови, що таке покриття за своїми властивостями буде не гірше, ніж зазначене у технічній специфікації, про що свідчить фраза «або негірший еквівалент».
Використання фарби із визначеними властивостями обумовлена тим, що грифельна дошка знаходиться в середині приміщення (альтанки) та захищена від негативного впливу УФ-випромінювання та атмосферних опадів. Також грифельна дошка може буди з’ємним елементом.
Учасник має право покрити грифельну дошку фарбою, яка за своїми характеристиками аналогічна або перевершує вказану замовником закупівлі, та це не буде розцінюватися як не відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Вимога щодо виготовлення стійок з клеєного брусу у формі правильного шестикутника, клеєного з не менше ніж трьох ламелей столярної дошки з використанням поліуретанового клею для навантажених конструкцій відноситься до опису конкретного технологічного процесу або технології виробництва товару, що закуповується.
Використання саме цієї технології обумовлено вимогами замовника до зовнішнього вигляду предмету закупівлі, матеріалу виготовлення, позитивним досвідом експлуатації товарів з подібними характеристиками.
Ствердження заявника щодо того, що по функціоналу чотиригранний брус не уступає по властивостях клеєному шестикутнику є досить суб’єктивним судженням та відображає лише позицію потенційного постачальника з точки зору отримання прибутку від продажу саме свого товару та не враховує інтереси покупця.
Взагалі, заявником не зазначено, у чому саме підлягає його дискримінація, як потенційного учасника. Технологія покриття дошки фарбою та технологія виготовлення клеєного шестикутника не відноситься до ексклюзивних технологій, які мають право використовувати обмежене коло суб’ктів господарювання.
Заявником не доведено та не підтверджено неможливість виконання зазначених у Вимозі умов документації а також не визначено, яким саме чином визначені умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене вважаємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та внесення змін не потребує.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній пропозиції зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Відповідно до ч.ч. 1, 4 статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Вимога щодо постачання грифельної дошки розміром не менше 760х500 мм з покриттям фарбою Liitu TIKKURILA або негіршим еквівалентом слід розцінювати як опис предмета закупівлі із зазначенням опису конкретного технологічного процесу або технології виробництва - покриття фарбою.
Замовник не обмежує потенційних учасників використанням лише виключно фарби Liitu TIKKURILA та приймає до розгляду пропозиції із використанням інших видів фарбового покриття за умови, що таке покриття за своїми властивостями буде не гірше, ніж зазначене у технічній специфікації, про що свідчить фраза «або негірший еквівалент».
Використання фарби із визначеними властивостями обумовлена тим, що грифельна дошка знаходиться в середині приміщення (альтанки) та захищена від негативного впливу УФ-випромінювання та атмосферних опадів. Також грифельна дошка може буди з’ємним елементом.
Учасник має право покрити грифельну дошку фарбою, яка за своїми характеристиками аналогічна або перевершує вказану замовником закупівлі, та це не буде розцінюватися як не відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Вимога щодо виготовлення стійок з клеєного брусу у формі правильного шестикутника, клеєного з не менше ніж трьох ламелей столярної дошки з використанням поліуретанового клею для навантажених конструкцій відноситься до опису конкретного технологічного процесу або технології виробництва товару, що закуповується.
Використання саме цієї технології обумовлено вимогами замовника до зовнішнього вигляду предмету закупівлі, матеріалу виготовлення, позитивним досвідом експлуатації товарів з подібними характеристиками.
Ствердження заявника щодо того, що по функціоналу чотиригранний брус не уступає по властивостях клеєному шестикутнику є досить суб’єктивним судженням та відображає лише позицію потенційного постачальника з точки зору отримання прибутку від продажу саме свого товару та не враховує інтереси покупця.
Взагалі, заявником не зазначено, у чому саме підлягає його дискримінація, як потенційного учасника. Технологія покриття дошки фарбою та технологія виготовлення клеєного шестикутника не відноситься до ексклюзивних технологій, які мають право використовувати обмежене коло суб’ктів господарювання.
Заявником не доведено та не підтверджено неможливість виконання зазначених у Вимозі умов документації а також не визначено, яким саме чином визначені умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене вважаємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та внесення змін не потребує.
Номер вимоги: UA-2021-02-15-008459-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДЕЛЬТА" (ПП ВТФ"ДЕЛЬТА"), Код ЄДРПОУ:41446358
Дата подання: 18 лютого 2021 09:31
Усунення дискримінаційніих вимог тендерної документації
Шановний Замовнику, 15.02.2021 року, на сайті уповноваженого органу оприлюднено оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-008459-c) про проведення відкритих торгів на закупівлю товару за предметом «ДК 021:2015- 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (ігровий комплекс, ДК 021:2015 – 37535200-9 – Обладнання для ігрових майданчиків; пісочниця, ДК 021:2015 – 37535270-0 – Пісочниці для ігрових майданчиків; альтанка, ДК 021:2015 – 37535200-9 – Обладнання для ігрових майданчиків)».
Норми ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На думку Учасника деякі технічні вимоги Додатку 4 до тендерної документації суперечать основним принципам закупівель.
Прошу внести зміни або надати аргументовану відповідь щодо встановлення наступних вимог:
1. В запиті на фарбу дошки в альтанці: «На двох щитах всередині альтанки повинна бути розміщена грифельна дошка розміром не менше 760х500 мм з покриття Фарба Liitu TIKKURILA або негіршим еквівалентом», - по технічним вимогам дана фарба призначена для внутрішніх робіт! Вимога: Вимагаємо внести зміни до даного пункту так як дане обладнання планується до використання на відкритій місцевості та буде підпадати під вплив зовнішнього середовища, що призведе до пошкодження покриття.
2. В запиті до стійок комплексів і пісочниці: «Стійка повинна бути виготовлена з клеєного брусу у формі правильного шестикутника». Питання: Чим керувався Замовник при виборі стійок комплексу? Це невиправдані витрати! По функціоналу чотиригранний брус не уступає по властивостях. Вимога: Обґрунтуйте використання шестигранних стійок в даних конструкціях.
Замість того, щоб поставити дітям цілий комплекс ігрових елементів Замовник просить два примітивних комплекси і пісочницю, але зате з шестикутними брусами 110*110. Чому як опори не використовувати дуби 500*500???
Загалом тут очевидна домовленість! У діях Замовника проглядається змова з одним із потенційних учасників ( ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі").
Вимагаємо внесення змін до тендерної документації. Якщо наша вимога не буде взята до уваги, будемо звертатися до Антимонопольного комітету, з вимогою відмінити дану закупівлю та знайти того, хто встановив такі вимоги в документації і з якою метою.
Розгорнути
Згорнути
Норми ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На думку Учасника деякі технічні вимоги Додатку 4 до тендерної документації суперечать основним принципам закупівель.
Прошу внести зміни або надати аргументовану відповідь щодо встановлення наступних вимог:
1. В запиті на фарбу дошки в альтанці: «На двох щитах всередині альтанки повинна бути розміщена грифельна дошка розміром не менше 760х500 мм з покриття Фарба Liitu TIKKURILA або негіршим еквівалентом», - по технічним вимогам дана фарба призначена для внутрішніх робіт! Вимога: Вимагаємо внести зміни до даного пункту так як дане обладнання планується до використання на відкритій місцевості та буде підпадати під вплив зовнішнього середовища, що призведе до пошкодження покриття.
2. В запиті до стійок комплексів і пісочниці: «Стійка повинна бути виготовлена з клеєного брусу у формі правильного шестикутника». Питання: Чим керувався Замовник при виборі стійок комплексу? Це невиправдані витрати! По функціоналу чотиригранний брус не уступає по властивостях. Вимога: Обґрунтуйте використання шестигранних стійок в даних конструкціях.
Замість того, щоб поставити дітям цілий комплекс ігрових елементів Замовник просить два примітивних комплекси і пісочницю, але зате з шестикутними брусами 110*110. Чому як опори не використовувати дуби 500*500???
Загалом тут очевидна домовленість! У діях Замовника проглядається змова з одним із потенційних учасників ( ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі").
Вимагаємо внесення змін до тендерної документації. Якщо наша вимога не буде взята до уваги, будемо звертатися до Антимонопольного комітету, з вимогою відмінити дану закупівлю та знайти того, хто встановив такі вимоги в документації і з якою метою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2021 12:48
18.02.21 в системі електронних закупівель опубліковано вимогу про усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній пропозиції зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Відповідно до ч.ч. 1, 4 статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Вимога щодо постачання грифельної дошки розміром не менше 760х500 мм з покриттям фарбою Liitu TIKKURILA або негіршим еквівалентом слід розцінювати як опис предмета закупівлі із зазначенням опису конкретного технологічного процесу або технології виробництва - покриття фарбою.
Замовник не обмежує потенційних учасників використанням лише виключно фарби Liitu TIKKURILA та приймає до розгляду пропозиції із використанням інших видів фарбового покриття за умови, що таке покриття за своїми властивостями буде не гірше, ніж зазначене у технічній специфікації, про що свідчить фраза «або негірший еквівалент».
Використання фарби із визначеними властивостями обумовлена тим, що грифельна дошка знаходиться в середині приміщення (альтанки) та захищена від негативного впливу УФ-випромінювання та атмосферних опадів. Також грифельна дошка може буди з’ємним елементом.
Учасник має право покрити грифельну дошку фарбою, яка за своїми характеристиками аналогічна або перевершує вказану замовником закупівлі, та це не буде розцінюватися як не відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Вимога щодо виготовлення стійок з клеєного брусу у формі правильного шестикутника, клеєного з не менше ніж трьох ламелей столярної дошки з використанням поліуретанового клею для навантажених конструкцій відноситься до опису конкретного технологічного процесу або технології виробництва товару, що закуповується.
Використання саме цієї технології обумовлено вимогами замовника до зовнішнього вигляду предмету закупівлі, матеріалу виготовлення, позитивним досвідом експлуатації товарів з подібними характеристиками.
Ствердження заявника щодо того, що по функціоналу чотиригранний брус не уступає по властивостях клеєному шестикутнику є досить суб’єктивним судженням та відображає лише позицію потенційного постачальника з точки зору отримання прибутку від продажу саме свого товару та не враховує інтереси покупця.
Взагалі, заявником не зазначено, у чому саме підлягає його дискримінація, як потенційного учасника. Технологія покриття дошки фарбою та технологія виготовлення клеєного шестикутника не відноситься до ексклюзивних технологій, які мають право використовувати обмежене коло суб’ктів господарювання.
Заявником не доведено та не підтверджено неможливість виконання зазначених у Вимозі умов документації а також не визначено, яким саме чином визначені умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене вважаємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та внесення змін не потребує.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній пропозиції зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Відповідно до ч.ч. 1, 4 статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Вимога щодо постачання грифельної дошки розміром не менше 760х500 мм з покриттям фарбою Liitu TIKKURILA або негіршим еквівалентом слід розцінювати як опис предмета закупівлі із зазначенням опису конкретного технологічного процесу або технології виробництва - покриття фарбою.
Замовник не обмежує потенційних учасників використанням лише виключно фарби Liitu TIKKURILA та приймає до розгляду пропозиції із використанням інших видів фарбового покриття за умови, що таке покриття за своїми властивостями буде не гірше, ніж зазначене у технічній специфікації, про що свідчить фраза «або негірший еквівалент».
Використання фарби із визначеними властивостями обумовлена тим, що грифельна дошка знаходиться в середині приміщення (альтанки) та захищена від негативного впливу УФ-випромінювання та атмосферних опадів. Також грифельна дошка може буди з’ємним елементом.
Учасник має право покрити грифельну дошку фарбою, яка за своїми характеристиками аналогічна або перевершує вказану замовником закупівлі, та це не буде розцінюватися як не відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Вимога щодо виготовлення стійок з клеєного брусу у формі правильного шестикутника, клеєного з не менше ніж трьох ламелей столярної дошки з використанням поліуретанового клею для навантажених конструкцій відноситься до опису конкретного технологічного процесу або технології виробництва товару, що закуповується.
Використання саме цієї технології обумовлено вимогами замовника до зовнішнього вигляду предмету закупівлі, матеріалу виготовлення, позитивним досвідом експлуатації товарів з подібними характеристиками.
Ствердження заявника щодо того, що по функціоналу чотиригранний брус не уступає по властивостях клеєному шестикутнику є досить суб’єктивним судженням та відображає лише позицію потенційного постачальника з точки зору отримання прибутку від продажу саме свого товару та не враховує інтереси покупця.
Взагалі, заявником не зазначено, у чому саме підлягає його дискримінація, як потенційного учасника. Технологія покриття дошки фарбою та технологія виготовлення клеєного шестикутника не відноситься до ексклюзивних технологій, які мають право використовувати обмежене коло суб’ктів господарювання.
Заявником не доведено та не підтверджено неможливість виконання зазначених у Вимозі умов документації а також не визначено, яким саме чином визначені умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене вважаємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та внесення змін не потребує.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2021 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" |
1 278 000,00
UAH з ПДВ
|
978 499,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ “МІКОНТ” |
1 313 013,00
UAH з ПДВ
|
978 499,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОЖИМ" |
1 377 600,00
UAH з ПДВ
|
979 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Жеж-Ко |
1 382 000,00
UAH з ПДВ
|
981 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МАЧУЛА ТИМОФІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 577 800,00
UAH з ПДВ
|
1 569 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХІП ПАРК" |
1 695 260,00
UAH з ПДВ
|
1 577 799,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РОБОТА ІГОР ГЕННАДІЙОВИЧ" |
1 695 980,00
UAH з ПДВ
|
1 695 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" #41301184 |
Очікує рішення |
978 499,55
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 15:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2021 15:48
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 березня 2021 12:34 |
Кінець періоду оскарження: | 21 березня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 21 березня 2021 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
10 березня 2021 12:34
|
Електронний підпис |
10 березня 2021 12:33
|
Протокол (рішення) - відміна торгів.docx |