Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road network of local importance С211411 Studenok - Sukha Kamianka km 0+000 - km 16+100 (separate sections) in the Kharkiv region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Дмитрієва Катерина Сергіївна +380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION" |
National ID: | 42166406 |
Contact point: |
Dmytriieva Kateryna +380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2021 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2021 11:33 |
Очікувана вартість: | 46 274 279,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 462 742,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 462740 UAH |
Publication date: | 15 лютого 2021 15:31 |
Enquiries until: | 09 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 березня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 46 274 279 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 462 743 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до п. 4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2021 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2021 15:28 |
ТД_Студенок-Суха Кам'янка.docx | |
15 лютого 2021 15:28 |
Додаток№7_ПроєктДоговору ТД_Студенок-Суха Кам'янка.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Водночас Додаток 4 у п.7, 8 відомості ресурсів передбачає використання «Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх (нижніх) шарах покриттів, дрібнозернисті (крупнозернисті), тип А, марка 1», яка підпадає під дію ДСТУ Б В.2.7-119:2011.
Прошу Вас виключити вимогу про наявність атестації на виготовлення щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей за ДСТУ Б В.2.7-127:2015, як таку, що не відповідає наданому технічному завданню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-01-000007 ● 09b619d810fa4209a530e8be32b375da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2021 11:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2021 №285
Харків
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Сумській області Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2021 №285
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-02-15-008101-c 15.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-01 13:02:07
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С211411 Студенок - Суха Кам'янка км 0+000 - км 16+100 (окремими ділянками) у Харківській області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-008101-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-05 13:41:41
Відповідь на запит
На Ваш запит Державне підприємство «Дороги Харківщини» повідомляє наступне. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі складеного Дефектного акту по об'єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С211411 Студенок - Суха Кам'янка км 0+000 - км 16+100 (окремими ділянками) у Харківській області», який складається відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», ДБН В.2.3-4:2015 «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. Проектування Частина ІІ Будівництво» та інших діючих нормативних документів. Розмір витрат та визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С211411 Студенок - Суха Кам'янка км 0+000 - км 16+100 (окремими ділянками) у Харківській області», який розраховується згідно Дефектного акту у відповідності до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та згідно з Переліком об’єктів поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Харківської області, які у 2021 році пропонуються для фінансування за рахунок залишку субвенції минулих років, яка утворилася на початок бюджетного періоду погодженого державним агентством автомобільних доріг України (УКРАВТОДОР) від 11 лютого 2021 року за №743/1/06-01/09-280/08-21, на підставі рішення ПОСТІЙНОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ БЮДЖЕТУ Харківської обласної ради від 25 лютого 2021 року та ПОСТІЙНОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ, БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХІВ Харківської обласної ради від 02 березня 2021 року, а також відповідно до Розпорядження Харківської обласної державної адміністрації від 17 березня 2021 року №128. Крім того надаємо посилання на сторінку веб-сайту Державного підприємства «Дороги Харківщини» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://dor.kh.ua/activity/derzhavni-zakupivli/s211411_studenok_sukha_kam_yanka_km_0_000_km_16_100_okremymy_dilyankamy/
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-15-008101-с, державне підприємство «Дороги Харківщини» (надалі – Замовник), повідомляє наступне. Відповідно до вимог частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) ДОДАТОК №3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С211411 Студенок - Суха Кам'янка км 0+000 - км 16+100 (окремими ділянками) у Харківській області» (надалі – Тендерна документація) складається з інформації яка надається учасником закупівлі для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівля відповідно до статті 17 Закону та інформації яку повинен надати переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Зважаючи на вимоги частин 3 та 5 статті 17, а також пункту 2 частини 2 та частини 3 статті 22 Закону у ДОДАТКУ №3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Замовником встановлено вимогу для учасника надати інформацію в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ щодо відсутності підстав встановлених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Також, враховуючи вимоги другого речення частини 3 статті 17 Закону для учасника – переможця у ДОДАТКУ №3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, Замовником встановлено спосіб документального підтвердження інформації, що не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: 1. Документ, виданий уповноваженим на це органом, з інформацією про те, що фізична особа, яка є переможцем, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (пункт 5 частини 1 статті 17 Закону). 2. Документ, виданий уповноваженим на це органом, з інформацією про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. (документ подається на керівника, а у випадку, якщо тендерну пропозицію підписує інша уповноважена особа, то документ подається на таку особу) (пункт 6 частини 1 статті 17 Закону). 3. Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 частини 1 статті 17 Закону). 4. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель (пункт 13 частини 1 статті 17 Закону). 5. Інформація про відсутність підстави надають у довільній формі. Переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі (частина 2 статті 17 Закону). Виходячи з вище викладеного Тендерна документація Замовника складена з дотриманням усіх норм і вимог законодавства України. Також повідомляємо, що Замовником детально проаналізовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-15-008101-с, виявленні Державною аудиторською службою України ознаки порушення неможливо виправити, у зв’язку з тим що процедура закупівлі завершена. Зазначаємо, що Замовник у подальшому буде дотримуватися рекомендацій, які викладенні у Висновку.
2021-07-27 08:31:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Данко | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЄВРО-БУД КОМПАНІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2021 14:53
|
Колективне пЇдприємство "Кремінський Агрошляхбуд" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2021 14:50
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Данко |
38 639 022,00
UAH з ПДВ
|
28 176 279,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
44 969 131,30
UAH з ПДВ
|
44 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРО-БУД КОМПАНІ" |
44 310 256,18
UAH з ПДВ
|
44 310 256,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
45 348 695,00
UAH з ПДВ
|
45 348 695,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Данко #32727466 |
Відхилено |
28 176 279,20
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 11:02
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 квітня 2021 00:00
|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Переможець |
44 200 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 13:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 11:52
|
ДУ№5 до Договору №14_05-21.pdf | укладений |
29 грудня 2023 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 16:14
|
ДУ№4 до Договору №14-05-21.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 12:47
|
ДУ№3 до Договору №14-05-21.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2021 08:47
|
ДУ№1 до Договору №14-05-21 (1).pdf | зміни до договору |
15 липня 2021 08:47
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 14:23
|
Договір №14-05-21.pdf | укладений |
17 травня 2021 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 12.4. чинного Договору №14/05-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 13 травня 2021р.: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 14/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 12.4. чинного Договору №14/05-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 13 травня 2021р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 14/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.4. чинного ДОГОВОРУ №14/05-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 13 травня 2021р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 11.1. розділу 11. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» - викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 14/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 травня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
12 847 056,36
UAH (в тому числі ПДВ 2 141 176,06 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Додаткова угода №5 від 29.12.2023р. до ДОГОВОРУ №14/05-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 13.05.2021р. |