Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система відеоспостереження інформації (відеостіна)
Очікувана вартість
3 100 000,00 UAH
UA-2021-02-15-006666-a e72a3b92b9334b46975957f4f626a275
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чіпак Дмитро Олександрович

380952127731 CHIPAK.DMYTRO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ВАРТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 39985748
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Контактна особа: Чіпак Дмитро Олександрович
380952127731
CHIPAK.DMYTRO@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021 23:53
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 01:00
Початок аукціону: 05 березня 2021 15:10
Очікувана вартість: 3 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Необхідність закупівлі якісного товару згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Система відеоспостереження інформації (відеостіна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Богдана Хмельницького, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі підписаної видаткової накладної та виставленого рахунку фактури шляхом перерахування Покупцем грошових коштів у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах цього Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно Додатку №2 до тендерної документації.
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно Додатку №2 до тендерної документації.
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Документ у довільній формі.
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Документ у довільній формі.
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Документ у довільній формі.
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно Додатку №2 до тендерної документації.
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно Додатку №2 до тендерної документації.
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно Додатку №2 до тендерної документації.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно Додатку №2 до тендерної документації.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно Додатку №2 до тендерної документації.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно Додатку №2 до тендерної документації.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно Додатку №2 до тендерної документації.
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Документ у довільній формі.
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Документ у довільній формі.
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
Опис: Заява у довільній формі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Документ у довільній формі.
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Документ у довільній формі.

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-15-000052 ● 7b5fed50997549d9a7454e39f7537e3d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2021 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
15.07.2021 № 397
Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-02-15-006666-a.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-15 16:46:04

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Департаментом муніципальної варти Луцької міської ради телевізійного й аудіовізуального обладнання очікуваною вартістю 3 100 000,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-15-006666-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до оголошення Замовником зазначено посилення на річний план Закупівель за №UA-P-2020-11-16-002927-a, в якому заплановано проведення вищезазначеної закупівлі за кошти місцевого бюджету у розмірі 3100000,00 гривень у листопаді 2020 року. Проте, закупівля була розпочата у лютому 2021 року. Поясніть чи були внесені зміни до річного плану закупівель та якою датою?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати окремо по кожному запитанню через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-20 22:57:33

Відповідь на запит на пояснення від Державної аудиторської служби України у закупівлі № UA-2021-02-15-006666-a за предметом «Система відеоспостереження інформації (відеостіна)» ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання.

У відповідь на запит на пояснення отриманий від Державної аудиторської служби України через єдиний автоматизований майданчик (https://smarttender.biz) 15.07.2021 року о 16:46, повідомляємо наступне по кожному питанню окремо:
1. Відповідно до рішення Виконавчого комітету Луцької міської ради від 26.12.2018 №872-1 департаменту муніципальної варти Луцької міської ради (далі – Департамент) передано функції замовника робіт з нового будівництва волоконно-оптичних мереж зі встановленням камер відеоспостереження системи «Безпечне місто Луцьк».
Працівниками департаменту було досліджено кон’юнктуру ринку щодо побудови та формування комплексних систем відеоспостереження, проаналізовано електронні закупівлі пов’язані з облаштуванням комплексних систем відеоспостереження на платформі Prozorro, проведено переговори з організаціями щодо можливості створення повноцінної системи «Безпечне місто Луцьк», яка включатиме побудову волоконно-оптичних ліній зв’язку, встановлення камер відеоспостереження та побудову ситуаційного центру. Додатково, було досліджено та проаналізовано досвід будівництва аналогічних систем «Безпечне місто» у містах Києві, Одесі, Львові, Чернігові, Борисполі, Хмельницькому та Кропивницькому тощо.
Завданнями ситуаційного центру на базі департаменту муніципальної варти є безперебійний, цілодобовий моніторинг камер відеоспостереження. встановлених згідно системи “Безпечне місто Луцьк”. Виходячи із поставлених завдань, з метою їх виконання, для визначення технічних та якісних характеристик було взято наступні ключові фактори:
• Фактичні розміри приміщення, в якому було заплановано облаштування ситуаційного центру та встановлення відеостіни ;
• Необхідний режим роботи обладнання – цілодобово та без вихідних;
• Термін використання - час напрацювання на відмову (до половинної втрати яскравості) не менше 60 000 годин;
• Мінімальна товщина міжпанельного шва;
Необхідно наголосити, що наразі відсутні загальноприйняті стандарти чи ДБН, які регламентують вибір обладнання для відеостін, а тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувалось відштовхуючись від потреби Замовника.
2. На підставі викладеного у п.1 надаємо посилання на Додаток №1 до тендерної документації (технічну специфікацію) розроблений тендерним комітетом департаменту муніципальної варти Луцької міської ради, який був оприлюднений на платформі Prozorro, за посиланням- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-15-006666-a.
Враховуючи вартість комплектуючих, співставлення їх ціни та проведеного аналізу, було визначено очікувану вартість закупівлі, яка відображена у формі річного плану на платформі Prozorro, за посиланням- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-15-006666-a.
3. На підставі та на виконання ст. 4, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» департаментом муніципальної варти Луцької міської ради було опубліковано річний план закупівлі за № UA-P-2020-11-16-002927-a, який передбачав здійснення у листопаді 2020 року закупівлі за предметом- «Системи відеоспостереження інформації (відеостіна)» з очікуваною вартістю 3100000,00 грн, проте у зв’язку з проведенням місцевих виборів та перехідними положеннями між двома різними скликаннями Луцької міської ради Департамент не було профінансовано в 2020 році на вказану суму.
У зв’язку із відсутністю бюджетних асигнувань станом на листопад 2020 року, та подальшою необхідністю у закупівлі, на підставі виділених бюджетних коштів, відповідно до рішення Луцької міської ради від 23.12.2020 №2/53 «Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2021 рік» (посилання - https://www.lutskrada.gov.ua/documents/16093980042391393-pro-byudzhet lutskoimiskoi-teritorialnoigromadi-na-2021-rik) закупівлю було оголошено 15 лютого 2021 року. Річний план закупівель на 2021 рік було затверджено протоколом тендерного комітету №2 від 12.01.2021 року.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-21 11:24:44

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Департаментом муніципальної варти Луцької міської ради телевізійного й аудіовізуального обладнання очікуваною вартістю 3 100 000,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-15-006666-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Чому Замовником визначено предмет закупівлі як товари, проте в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у розділі 2 Додаток 1 до Тендерної документації) передбачено перелік послуг щодо монтажу обладнання ?
2. Яким чином Ви можете пояснити відсутність в тендерній пропозиції переможця сертифікату відповідності на запропоновану модель цифрової інформаційної панелі 55VH7E-H?
3. В тендерній пропозиції учасника запропоновано товар «Декодер Hikvision DS-6916UD1». Просимо пояснити яким чином визначено ідентифікацію Декодеру Hikvision DS-6916UD1 у наданих учасником в тендерній пропозиції сертифікатах системи управління якістю?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати окремо по кожному запитанню через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-26 18:35:33

Відповідь на запит на пояснення

У відповідь на запит на пояснення, отриманий у межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару – система відеоспостереження інформації (відеостіна), згідно ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-15-006666-a), розпочатого на підставі наказу Південного офісу Держаудитслужби № 397 від 15.07.2021 «Про початок моніторингу закупівлі», на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний торговий майданчик SmartTender.biz. 21.07.2021 о 11:24, повідомляємо наступне по кожному питанню окремо:
1. Відповідно до п. 3. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до пункту 34 розділу 1 статті 1 Закону, товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Оскільки Замовник не має кваліфікованого персоналу для самостійного встановлення, монтажу обладнання ситуаційного центру, яке закуповувалось, виходячи з власних потреб, Замовником було проведено закупівлю товарів з наданням супутніх монтажних та пусконалагоджувальних послуг, відповідно до зазначеного в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (розділ 2 Додатку 1 до Тендерної документації) переліку, з включенням їх вартості до вартості товару, що повністю відповідає вимогам діючого законодавства.
Якщо під час здійснення закупівлі товару передбачена закупівля супутньої послуги (з установки, доставки, монтажу даного товару тощо), то предметом закупівлі в даному випадку є товари, за умови, що вартість послуги не перевищує вартості самого товару.
2. Відповідно до вимог тендерної документації, на підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим замовником вимогам Учасником у складі пропозиції надається сертифікат відповідності на відеопанелі, що пропонуються — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством – ДСТУ, ГОСТ, технічним умовам тощо. Сертифікат відповідності може видаватися на партію продукції (зазначену в інвойсі, складської довідці) або на продукцію, що випускається серійно. Отже, сертифікат відповідності, наданий в пропозиції на цифрову інформаційну панель LG 55VH7Е, підтверджує відповідність, в тому числі - цифрової інформаційної панелі LG 55VH7Е-H, яка є моделлю зазначеної серії LG 55VH7Е.
У разі необхідності, зазначену інформацію буде підтверджено листом виробника відеопанелей.
3. Відповідно до вимог тендерної документації, на підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим замовником вимогам Учасником у складі пропозиції надається копія сертифікату системи управління якістю ISO 9001 виробника декодеру. Учасником – переможцем у складі пропозиції надано сертифікат системи управління якістю ISO 9001 виробника декодеру Hikvision DS-6916UD1 - Hangzhou Hikvision Technology Co., Ltd. Щодо ідентифікації зазначеного обладнання, повідомляємо, що декодер є складовою частиною відеостіни, тобто багатофункціонального відеоцентру, тож, наданий сертифікат системи управління якістю Hangzhou Hikvision Technology Co., Ltd повністю відповідає вимогам тендерної документації, які виконані Учасником у повному обсязі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом – система відеоспостереження інформації (відеостіна), згідно ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-15-006666-a), розпочатого на підставі наказу Південного офісу Держаудитслужби № 397 від 15.07.2021 «Про початок моніторингу закупівель», за результатами моніторингу процедури закупівлі, на виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-15-006666-a, вирішили детально ознайомитися та проаналізувати вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та не допускати таких порушень в подальшому.

2021-08-09 17:13:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 3 021 000,00
UAH з ПДВ
2 959 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ІНТЕВРО" 3 090 000,00
UAH з ПДВ
2 960 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 березня 2021 12:22
Електронний підпис
16 березня 2021 12:17
документи_переможець.pdf
16 березня 2021 12:17
Dovidka_21075369470020358535.pdf
16 березня 2021 12:17
Dovidka_21075369470020358535.pdf.p7s
03 березня 2021 15:38
Електронний підпис
03 березня 2021 15:26
3.2 технічна інформація.pdf
03 березня 2021 15:26
1.4 копія_Львів_18.pdf
03 березня 2021 15:26
1.0 кваліф._16.pdf
03 березня 2021 15:26
1.6 кваліф._ст.17_загальна.pdf
03 березня 2021 15:26
1.5 кваліф._17 – Додаток 2.pdf
03 березня 2021 15:26
3.4 копія ISO LG 9001.pdf
03 березня 2021 15:26
2.4 скан_копія_витяг ПДВ.pdf
03 березня 2021 15:26
2.1 підписант, ПД, санкції.pdf
03 березня 2021 15:25
4 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 березня 2021 16:51
Електронний підпис
02 березня 2021 16:50
Цінова пропозиція.pdf.zip.zip
02 березня 2021 16:50
Технічна частина.pdf.zip.zip
02 березня 2021 16:50
Довідка про санкції.pdf.zip.zip
02 березня 2021 16:50
Стаття 17.10.pdf.zip.rar
02 березня 2021 16:50
Стаття 17.8.pdf.zip.rar
02 березня 2021 16:50
Стаття 17.7.pdf.zip.rar
02 березня 2021 16:50
Стаття 17.12.pdf.zip.rar
02 березня 2021 16:50
Стаття 17.11.pdf.zip.rar
02 березня 2021 16:50
Стаття 17.pdf.zip.rar
02 березня 2021 16:50
Стаття 17.2.pdf.zip.rar
02 березня 2021 16:50
Стаття 17.4.pdf.zip.rar
02 березня 2021 16:50
Стаття 17.5.pdf.zip.rar
02 березня 2021 16:50
Стаття 17.pdf.zip.rar
02 березня 2021 16:50
Статут 2020 Інтевро.pdf
02 березня 2021 16:50
Наказ, рішення.pdf
02 березня 2021 16:50
Сертифікат 55VH7E.pdf
02 березня 2021 16:50
Витяг платника ПДВ.pdf
02 березня 2021 16:50
Витяг ЄДР.pdf
02 березня 2021 16:50
LG_ISO_9001_2015.pdf
02 березня 2021 16:50
Hikvision ІSО 9001_2015 до 2022.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ІНТЕВРО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Стаття 17.5.pdf.zip.rar

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Стаття 17.4.pdf.zip.rar

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Стаття 17.2.pdf.zip.rar

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Стаття 17.pdf.zip.rar

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Стаття 17.11.pdf.zip.rar

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Стаття 17.12.pdf.zip.rar

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Стаття 17.7.pdf.zip.rar

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Стаття 17.8.pdf.zip.rar

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Стаття 17.10.pdf.zip.rar

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 2 959 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2021 18:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 18:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
2 959 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 12:59
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 15:42
Додаткова угода №1 до Договору на закупівлю товару №59 від 22 березня 2021 року (1).pdf зміни до договору
24 березня 2021 15:42
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 14:08
Договір на закупівлю товару № 59 від 22 березня 2021 року.PDF укладений
22 березня 2021 14:07

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 березня 2021 09:56
2 740 000,00 UAH UA028201720344251001100091908
Департамент муніципальної варти ЛМР
UA563005280000026005455044180
ТзОВ "Інженіринг-Аналітика"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За результатом проведених переговорів між Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 740 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 456 666,67 UAH)