Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій А4 ч/б, монітор 27», 4К, ІРS, принтер з WI-FI, ноутбук, моноблок 24», принтер, комплект мережевого обладнання, системний блок, ДБЖ
Очікувана вартість
1 590 930,00 UAH
UA-2021-02-15-006337-c ● 3e54ed4c20df486bad0788d4f855e6f2
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сарненська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04057770 |
Місцезнаходження: | 34500, Україна , Рівненська обл., м. Сарни, вул. Широка, 31 |
Контактна особа: |
Алла Захарчук +380365535146 miskaradas@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2021 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 12:21 |
Очікувана вартість: | 1 590 930,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 954,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
94 штуки
Багатофункціональний пристрій А4 ч/б, монітор 27», 4К, ІРS, принтер з WI-FI, ноутбук, моноблок 24», принтер, комплект мережевого обладнання, системний блок, ДБЖ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34500, Україна, Рівненська область, Cарни, Широка,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата поставленого Товару здійснюється у безготівковій формі, шляхом переказу коштів Покупцем на розрахунковий банківський рахунок Постачальника, на умовах відстрочки платежу терміном до 10 (десяти) банківських днів з дати поставки, на підставі підписаної обома Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 16:43 |
перелік змін 3.doc | |
25 лютого 2021 16:43 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ ( нова редакція 3).doc | |
23 лютого 2021 11:51 |
перелік змін 2.doc | |
23 лютого 2021 11:51 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ ( нова редакція 2).doc | |
22 лютого 2021 17:43 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ ( нова редакція).doc | |
22 лютого 2021 17:43 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ( нова редакція).docx | |
22 лютого 2021 17:43 |
перелік змін.doc | |
15 лютого 2021 14:16 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
15 лютого 2021 14:16 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc |
25 лютого 2021 16:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
25 лютого 2021 16:43 |
перелік змін 3.doc
|
||||||||||||
25 лютого 2021 16:43 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ ( нова редакція 3).doc
|
||||||||||||
23 лютого 2021 11:51 |
перелік змін 2.doc
|
||||||||||||
23 лютого 2021 11:51 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ ( нова редакція 2).doc
|
||||||||||||
22 лютого 2021 17:43 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ ( нова редакція).doc
|
||||||||||||
22 лютого 2021 17:43 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ( нова редакція).docx
|
||||||||||||
22 лютого 2021 17:43 |
перелік змін.doc
|
||||||||||||
15 лютого 2021 14:16 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
||||||||||||
15 лютого 2021 14:16 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 17 лютого 2021 16:17
Дата відповіді: 18 лютого 2021 09:57
Доброго дня! Уважно ознайомившись з тендерною документацією, просимо надати пояснення або унести зміни до тендерної документації, з наступних питань:
1. В Додатку 1 форма «Тендерна пропозиція» вказано «…….. встановлення (налагодження, введення в експлуатацію) товару, навчання персоналу замовника правилам технічної експлуатації товару, витрат на технічне сервісне обслуговування не менше як 12 місяців з дати введення товару в експлуатацію та усіх інших витрат, необхідних для належного та безумовного виконання договору про закупівлю, який укладатиметься з переможцем за результатом торгів.
Зазначеним нижче підписом Ми(Я) підтверджуємо(-ю) повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня».».
Питання: при поставки комп’ютерного обладнання, а саме Багатофункціональний пристрій А4 ч/б, монітор 27», 4К, ІРS, принтер з WI-FI, ноутбук, моноблок 24», принтер, комплект мережевого обладнання, системний блок, ДБЖ, потрібно надати Замовнику послуги з встановлення (налагодження, введення в експлуатацію) товару, навчання персоналу замовника правилам технічної експлуатації товару? Якщо так, то яким чином буде відбуватися введення в експлуатацію товару та які повинні надаватися документи, що будуть підтверджувати що товар введений в експлуатацію? Та вводити в експлуатацію товар потрібно відразу після передачі товару Замовнику та підписання накладної?
Також в останньому абзаці вказано зовсім іншого Замовника, а саме: комунальна некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня».
2. В Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» в вимогах на обладнання зазначається, що гарантія повинна бути не менше 1 року, також цей строк відображено в тендерній пропозиції «витрат на технічне сервісне обслуговування не менше як 12 місяців з дати введення товару в експлуатацію», але в проекті договору зазначаються зовсім інші гарантійні строки, просимо надати пояснення, якими строками керуватися при підготовці тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За наслідками розгляду Вашого звернення, повідомляємо, що замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації в цій частині.
Уточнення
Дата подання: 17 лютого 2021 17:58
Дата відповіді: 18 лютого 2021 09:57
Шановний Замовник!
Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: За наслідками розгляду Вашого звернення, повідомляємо, що замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації в цій частині.
Вимога щодо надання зразків товару
Дата подання: 18 лютого 2021 12:43
Дата відповіді: 22 лютого 2021 16:37
Шановний Замовнику!
П. 5 Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації містить вимогу щодо надання зразків товару, яка є незаконною та дискримінаційною, що підтверджується наведеним нижче.
Відповідно до ч. 8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель; ч. 1 ст. 26 Закону вказує, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Керуючись ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Наголошую, що зразок товару не є документальним підтвердженням інформації, таким чином, вимагати його надання у якості підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Закон не дозволяє. Поняття технічної специфікації визначено у п. 33 ч. 1 ст. 1 Закону, а засоби підтвердження відповідності технічній специфікації – статтею 23 Закону (серед переліку таких також відсутня можливість надання та оцінки зразків товару). Окремо необхідно зауважити, що експертиза (випробування) зразків продукції має проводитись у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт, а не Замовником, проте у тендерній документації (надалі – ТД) не передбачені особливості проведення дослідження зразків продукції учасників.
Ст. 31 Закону містить виключний перелік підстав, які можуть стати причиною відхилення тендерних пропозицій. Звертаю Вашу увагу, що така підстава для відхилення тендерної пропозиції як ненадання/ надання неналежних зразків товару відсутня.
Нагадую, що згідно ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ч. 4 ст. 22 Закону вказує, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Антимонопольний комітет України у рішеннях №7764 від 12.06.2019 р., № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р., №16394-р\пк-пз від 11.11.2019 р., №1440-р\пк-пз від 23.01.2020 р., № 11545-р/пк-пз від 11.06.2020 р. неодноразово вказував, що зразок товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, а вимога щодо його надання порушує права учасників та є дискримінаційною (порушує принципи здійснення закупівель – відкритість та прозорість, недискримінація учасників, вимоги ч. 4 ст. 22 Закону, а також права і законні інтереси потенційних учасників закупівель), у зв’язку з чим ненадання зразків та/або невідповідність наданих зразків не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Наголошуємо, що надання учасником на етапі кваліфікації зразку товару не гарантує, що після підписання договору він поставить Вам аналогічний товар. В свою чергу, підтверджувати якість товару та відповідність його певним технічним характеристикам можна, для прикладу, шляхом: якісно виписаних технічних вимог у ТД та включення їх у якості додатку до проекту договору/договору; передбачення у проекті договору штрафних санкцій за неякісний/некомплектний/невідповідний товар; передбачення у ТД вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції різноманітних підтверджуючих якість документів.
На підставі викладеного вище, просимо Вас виключити з тендерної документації вимогу про надання зразків товару (п. 5 Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За наслідками розгляду Вашого звернення, повідомляємо, що замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації в цій частині.
Технічне сервісне обслуговування
Дата подання: 18 лютого 2021 15:34
Дата відповіді: 22 лютого 2021 16:10
Шановний Замовник! Прохання пояснити чому у Додатку № 1 (формі «Тендерна пропозиція») до тендерної документації вказано, що до вартості цінової пропозиції включено витрати на технічне сервісне обслуговування не менше як 12 місяців з дати введення товару в експлуатацію, адже предметом Вашої закупівлі являється комп’ютерне обладнання (код ДК021: 30230000-0), а не послуги з технічного та сервісного обслуговування (для прикладу, код ДК021: 50310000-1). Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За наслідками розгляду Вашого звернення, повідомляємо, що замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації в цій частині.
Щодо розміру неустойки у проекті договору
Дата подання: 18 лютого 2021 15:52
Дата відповіді: 22 лютого 2021 16:26
Шановний Замовник! Прохання обґрунтувати встановлення у п. 7.3. проекту договору неустойки в розмірі саме 1000 грн. за кожен день прострочення виконання гарантійних зобов’язань, а не у відсотковому співвідношенні до товару, щодо якого порушено виконання гарантійного зобов’язання.
Відповідь: Під час укладення договору сторони є вільними у виборі умов договору, на власний розсуд та за взаємною згодою визначають умови, порядок розрахунків і платежів. ст. 627 ЦК України. Вимога щодо розміру неустойки в розмірі 1000 грн. за кожен день прострочення виконання гарантійних зобов'язань, обувовлена постійною необхідністю наявності обладнання в справному стані Замовника.
Розміри ноутбука
Дата подання: 18 лютого 2021 16:28
Дата відповіді: 22 лютого 2021 16:36
Шановний Замовник! Прохання обґрунтувати важливість розмірів ноутбука (4 пункт Додатку №4) саме не більше 36 х 25 х 2 см, беручи до уваги встановлену Вами вагу, діагональ та роздільну здатність дисплею, що значно звужує чи навіть майже виключає можливість потенційних учасників запропонувати Вам якісний товар за конкурентною ціною, який був би аналогом (еквівалентом) до прописаного Вами в ТД ноутбука.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В п.4 Додатку №4 ТД, визначено, що розмір ноутбука повинен бути не більше ніж 36х25х2 см..Також, вимогами п.4 Додатку №4 до ТД визначено, що діагональ дисплею повинна бути не менше ніж 15,6 дюймів з роздільною здатністю не менше ніж 1920х1080. Звертаємо Вашу увагу , що таким вимогам відповідає велика кількість моделей ноутбуків багатьох виробників , а саме - Lenovo ( Yoga Slim 7 (15)). DELL ( Latitude 9510). HP ( EliteBook 850G7). ASUS Zen Book15) і т.д.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-15-006337-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ", Код ЄДРПОУ:41702489
Дата подання: 12 березня 2021 17:13
Технічна невідповідність запропонованого обладнання
Доброго дня, просимо розглянути нашу вимогу детальніше у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2021 16:34
п. 4 Специфікації Додатку №4 «Інформація про необхідні технічні та якісні
характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації стосовно пам’яті
вимагалося можливість розширення – 1 вільний слот. Замовником, було
перевірено вказану інформацію і відповідно до даних с офіційного сайту
виробника ноутбуку HP 250 G8, що був запропонований учасником торгів ТОВ
«ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» за посиланням
https://www8.hp.com/h20195/v2/GetPDF.aspx/4AA7-8462EEAP.pdf або
https://ssl.www8.hp.com/ua/ru/products/laptops/product-detail.html?oid=21003
91415#!tab=specs наявне підтвердження 2 слотів SODIMM для всіх варіантів
процесорів, що є можливими для встановлення в ноутбук HP 250 G8, в тому
числі для процесору Pentium N5030
п. 7 Специфікації Додатку №4 «Інформація про необхідні технічні та якісні
характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації стосовно заміни
батареї в гарячому режимі повідомляємо вас про те, що під заміною батареї в
гарячому режимі, Замовником мається на увазі підключення додаткового
зовнішнього блоку акумуляторів до ДБЖ в робочому режимі без необхідності
його вимкнення.
п. 7 Специфікації Додатку №4 «Інформація про необхідні технічні та якісні
характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації стосовно ваги ДБЖ
вимагалося вага не менш ніж 17 кг. Замовником, було перевірено вказану
інформацію і відповідно до даних с офіційного сайту виробника ДБЖ Legrand
KEOR LP 2000ВА, що був запропонований учасником торгів ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ»
за посиланням
https://legrand.ru/upload/upfails/broshyri/DC290_UPS-catalogue.pdf вага ДБЖ
становить 17 кг (сторінка 47).
характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації стосовно пам’яті
вимагалося можливість розширення – 1 вільний слот. Замовником, було
перевірено вказану інформацію і відповідно до даних с офіційного сайту
виробника ноутбуку HP 250 G8, що був запропонований учасником торгів ТОВ
«ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» за посиланням
https://www8.hp.com/h20195/v2/GetPDF.aspx/4AA7-8462EEAP.pdf або
https://ssl.www8.hp.com/ua/ru/products/laptops/product-detail.html?oid=21003
91415#!tab=specs наявне підтвердження 2 слотів SODIMM для всіх варіантів
процесорів, що є можливими для встановлення в ноутбук HP 250 G8, в тому
числі для процесору Pentium N5030
п. 7 Специфікації Додатку №4 «Інформація про необхідні технічні та якісні
характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації стосовно заміни
батареї в гарячому режимі повідомляємо вас про те, що під заміною батареї в
гарячому режимі, Замовником мається на увазі підключення додаткового
зовнішнього блоку акумуляторів до ДБЖ в робочому режимі без необхідності
його вимкнення.
п. 7 Специфікації Додатку №4 «Інформація про необхідні технічні та якісні
характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації стосовно ваги ДБЖ
вимагалося вага не менш ніж 17 кг. Замовником, було перевірено вказану
інформацію і відповідно до даних с офіційного сайту виробника ДБЖ Legrand
KEOR LP 2000ВА, що був запропонований учасником торгів ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ»
за посиланням
https://legrand.ru/upload/upfails/broshyri/DC290_UPS-catalogue.pdf вага ДБЖ
становить 17 кг (сторінка 47).
Номер вимоги: UA-2021-02-15-006337-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ", Код ЄДРПОУ:41702489
Дата подання: 14 березня 2021 16:05
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
Доброго дня! Просимо розглянути вимогу (у вкладенні).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2021 16:37
п. 3.1. Додатку №4 «Інформація про необхідні технічні та якісні
характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації передбачено
надання Учасником торгів інформаційного листа/документа (в довільній формі)
виданий Виробником обладнання (від головного офісу або від регіонального
офісу/штаб-квартири виробника) що запропоновано, або його офіційним
представництвом в Україні (за наявності) про партнерські взаємовідносини (з
зазначенням номеру оголошення про проведення торгів з ЦБД «Прозоро» та
предмету закупівлі), що гарантують (вказують на) постачання оригінального
товару.
ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» у складі тендерної пропозиції надало Авторизаційну
форму виробника НР за вих. № 7286 від 22.01.2021 року, в даному листі
вказано код ДК закупівлі, номер оголошення про проведення торгів з ЦБД
«Прозоро», посилання на електронну сторінку даної закупівлі, назву, адресу
Замовника та продукти закупівлі, а також гарантії щодо постачання
оригінального товару. Повідомляємо, що назвою предмету закупівлі є «Код ДК
021:2015:30230000-0 – Комп’ютерне обладнання». Відносно зазначення іншої
інформації, ми відносимо це до формальних помилок, які не впливають суттєво
на зміст поданої пропозиції та не спотворюють інформацію.
п. 3.2. Додатку №4 «Інформація про необхідні технічні та якісні
характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації для позицій
1,4,5,6 специфікації передбачено надання Учасником копії чинного на дату
проведення сертифікату відповідності/ якості на запропонований товар.
Повідомляємо, що Замовником під час перевірки відповідності технічних та
якісних характеристик запропонованого Учасником товару, в тому числі і за
позиціями п. 4 та 5 в мережі інтернет, наявні у вільному публічному доступі
чинні на дату проведення сертифікати відповідності / якості за адресою:
https://www.moyo.ua/pub/files/documents/8804_1615978585/ та
https://www.moyo.ua/pub/files/documents/8805_1615979965/
Щодо питання «що у запропонованих Учасником до постачання згідно п. 8 та п.
9 Специфікації Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні та кількісні
характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації системних блоках
не вказаний їх виробник, з чого не вбачається можливим перевірити ні їх
технічні характеристики, ні відповідність вимогам положень чинного
законодавства України, в тому числі Закону України «Про санкції» та Указу
Президента від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки
і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін
до персональних спеціальних економічних ті інших обмежувальних заходів
(санкцій)».
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 1 розділу 3 Інструкція з підготовки
тендерної пропозиції, вимагалось від учасників «зазначення інформації в
електронній системі закупівель або документи, що підтверджують відсутність
підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до
статті 17 Закону, що визначені в Додатку № 3 «Перелік документів, що
підтверджують відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі
закупівлі відповідно до статті 17 Закону»», також в Додатку № 3 тендерної
документації зазначається, що «Документи, що підтверджують відсутність
підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до
статті 17 Закону визначені в інформація по даній статті, яка оприлюднена в
електронних полях системи (спосіб подання – у вигляді «галочки» в
електронній системі).»
Дані вимоги Тендерної документації прописані відповідно до Закону України
«Про публічні закупівлі»
Зазначаємо, що у тендерній документації не було вимоги, щодо зазначення
назви виробників обладнання та/або комплектуючих системних блоків. При
підписані договору та при отримані всіх відповідних документів при поставці
товару, Замовником буде перевірено всіх виробників запропонованого
обладнання на відповідність законодавства України, в тому числі Закону
України «Про санкції» та Указу Президента від 21.06.2018 № 176/2018 «Про
рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року
«Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних
ті інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Також зазначаємо, що відповідно до пункту 1 розділу 5 Оцінка тендерної
пропозиції єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів
є ціна (питома вага критерію – 100%). Тому Замовником дотримано вимоги
статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації передбачено
надання Учасником торгів інформаційного листа/документа (в довільній формі)
виданий Виробником обладнання (від головного офісу або від регіонального
офісу/штаб-квартири виробника) що запропоновано, або його офіційним
представництвом в Україні (за наявності) про партнерські взаємовідносини (з
зазначенням номеру оголошення про проведення торгів з ЦБД «Прозоро» та
предмету закупівлі), що гарантують (вказують на) постачання оригінального
товару.
ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» у складі тендерної пропозиції надало Авторизаційну
форму виробника НР за вих. № 7286 від 22.01.2021 року, в даному листі
вказано код ДК закупівлі, номер оголошення про проведення торгів з ЦБД
«Прозоро», посилання на електронну сторінку даної закупівлі, назву, адресу
Замовника та продукти закупівлі, а також гарантії щодо постачання
оригінального товару. Повідомляємо, що назвою предмету закупівлі є «Код ДК
021:2015:30230000-0 – Комп’ютерне обладнання». Відносно зазначення іншої
інформації, ми відносимо це до формальних помилок, які не впливають суттєво
на зміст поданої пропозиції та не спотворюють інформацію.
п. 3.2. Додатку №4 «Інформація про необхідні технічні та якісні
характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації для позицій
1,4,5,6 специфікації передбачено надання Учасником копії чинного на дату
проведення сертифікату відповідності/ якості на запропонований товар.
Повідомляємо, що Замовником під час перевірки відповідності технічних та
якісних характеристик запропонованого Учасником товару, в тому числі і за
позиціями п. 4 та 5 в мережі інтернет, наявні у вільному публічному доступі
чинні на дату проведення сертифікати відповідності / якості за адресою:
https://www.moyo.ua/pub/files/documents/8804_1615978585/ та
https://www.moyo.ua/pub/files/documents/8805_1615979965/
Щодо питання «що у запропонованих Учасником до постачання згідно п. 8 та п.
9 Специфікації Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні та кількісні
характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації системних блоках
не вказаний їх виробник, з чого не вбачається можливим перевірити ні їх
технічні характеристики, ні відповідність вимогам положень чинного
законодавства України, в тому числі Закону України «Про санкції» та Указу
Президента від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки
і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін
до персональних спеціальних економічних ті інших обмежувальних заходів
(санкцій)».
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 1 розділу 3 Інструкція з підготовки
тендерної пропозиції, вимагалось від учасників «зазначення інформації в
електронній системі закупівель або документи, що підтверджують відсутність
підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до
статті 17 Закону, що визначені в Додатку № 3 «Перелік документів, що
підтверджують відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі
закупівлі відповідно до статті 17 Закону»», також в Додатку № 3 тендерної
документації зазначається, що «Документи, що підтверджують відсутність
підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до
статті 17 Закону визначені в інформація по даній статті, яка оприлюднена в
електронних полях системи (спосіб подання – у вигляді «галочки» в
електронній системі).»
Дані вимоги Тендерної документації прописані відповідно до Закону України
«Про публічні закупівлі»
Зазначаємо, що у тендерній документації не було вимоги, щодо зазначення
назви виробників обладнання та/або комплектуючих системних блоків. При
підписані договору та при отримані всіх відповідних документів при поставці
товару, Замовником буде перевірено всіх виробників запропонованого
обладнання на відповідність законодавства України, в тому числі Закону
України «Про санкції» та Указу Президента від 21.06.2018 № 176/2018 «Про
рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року
«Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних
ті інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Також зазначаємо, що відповідно до пункту 1 розділу 5 Оцінка тендерної
пропозиції єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів
є ціна (питома вага критерію – 100%). Тому Замовником дотримано вимоги
статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-15-006337-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ", Код ЄДРПОУ:41702489
Дата подання: 19 березня 2021 15:25
Дата подання: 19 березня 2021 15:25
Скарга в порядку статті 18 ЗУ "Про публічні закупівлі "
Неправомірне визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 березня 2021 15:48
рішення від 23.03.2021№5720+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 15:48
інформація про резолютивну частину рішення від 29.03.2021 №6278.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 15:53
рішення від 29.03.2021№6278.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 19:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет Сарненської міської ради скасував рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" переможцем процедури закупівлі — "Багатофункціональний пристрій А4 ч/б, монітор 27", 4К, ІРS, принтер з WI-FI, ноутбук, моноблок 24", принтер, комплект мережевого обладнання, системний блок, ДБЖ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-15-006337-c.
Дата виконання рішення замовником: 02 квітня 2021 16:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
1 317 234,00
UAH з ПДВ
|
1 317 234,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" |
1 471 418,50
UAH з ПДВ
|
1 471 418,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Бронін Сергій Вадимович |
1 505 160,00
UAH з ПДВ
|
1 505 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41003486 |
Рішення скасоване |
1 317 234,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 14:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41003486 |
Відхилено |
1 317 234,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 16:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" #41702489 |
Відхилено |
1 471 418,50
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 17:03
|
Фізична особа-підприємець Бронін Сергій Вадимович #2904813513 |
Відхилено |
1 505 160,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 16:54
|
Інформація про відміну
Дата відміни
05 квітня 2021 16:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі