Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04058516 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, будинок 7 |
Контактна особа: |
Світлана Корецька +30577252879 uks@citynet.kharkov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2021 19:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2021 11:55 |
Очікувана вартість: | 59 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 295 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | оплата за фактично виконані роботи здійснюється згідно з календарним планом робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2021 17:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2021 17:18 |
проект договору зі змінами.docx | |
16 лютого 2021 17:18 |
перелік змін.docx | |
16 лютого 2021 17:18 |
тендерна документація зі змінами.docx | |
15 лютого 2021 19:22 |
технічне завдання.docx | |
15 лютого 2021 19:22 |
проект договору.docx | |
15 лютого 2021 19:22 |
тендерна документація.docx | |
15 лютого 2021 19:22 |
оголошення про проведення.docx | |
15 лютого 2021 19:22 |
додатки.docx |
16 лютого 2021 17:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 лютого 2021 17:18 |
проект договору зі змінами.docx
|
|||
16 лютого 2021 17:18 |
перелік змін.docx
|
|||
16 лютого 2021 17:18 |
тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
15 лютого 2021 19:22 |
технічне завдання.docx
|
|||
15 лютого 2021 19:22 |
проект договору.docx
|
|||
15 лютого 2021 19:22 |
тендерна документація.docx
|
|||
15 лютого 2021 19:22 |
оголошення про проведення.docx
|
|||
15 лютого 2021 19:22 |
додатки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Встановлення вимог до учасників стосовно обов’язкової наявності інженерів-проєктувальників за спеціальністю і кількістю, зазначених у п.2.1 додатка №1 до тендерної документації (із змінами) від 16.02.2021р., передбачає орієнтування розробника проєктної документації стосовно його безпосередньої спроможності на виконання важливого для м. Харкова об’єкта транспортної інфраструктури, пов’язано з необхідністю забезпечення надійності та безпеки споруд, виконання інших умов Технічного завдання на розроблення проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Нове будівництво транспортної розв’язки в різних рівнях на перехресті вул. Шевченка, вул. Матюшенка з вул.. Мойсеївською у м. Харкові», а також зі складністю містобудівної ситуації щодо місця розміщення цього об’єкта через такі обставини:
- специфічність геологічних та гідрологічних умов прибережної території р. Харків;
- проходження лінії та розміщення станції «Київська» метрополітену;
- проходження колектора госпфекальної каналізації діаметром до 5 м глибокого закладання;
- проходження трамвайної лінії;
- захист прилеглої житлової забудови від шуму автотранспорту;
- екологічний вплив на навколишнє середовище.
У випадку, якщо автор запиту або учасники до початку проведення робіт за предметом закупівлі не можуть документально підтвердити зазначену у пункті 2.1 додатка 1 до тендерної документації кількість інженерів-проектувальників власними силами, вони для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям (наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід) можуть залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників\співвиконавців, що передбачено пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Тобто, умови документації не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними по відношенню до учасників закупівлі, у тому числі автора запиту.
Враховуючи вищевикладене, Замовник прийняв рішення відмовити у задоволенні запиту. В свою чергу, автор запиту не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-01-000073 ● f61b7efdf556497e8a4c735e5c9f2337
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2021 № 536
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.09.2021 № 536.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-02-15-005968-a, 15.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-01 16:59:06
Про надання пояснення
Дата: 01.09.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-02-15-005968-a, яка проводилась управлінням з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-06 16:38:47
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби України від 01.09.2021 щодо моніторингу (UA-М-2021-09-01-000073) процедури закупівлі робіт «Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту “Нове будівництво транспортної розв’язки в різних рівнях на перехресті вул. Шевченка, вул. Матюшенка з вул. Мойсеївською у м. Харкові»( UA-2021-02-15-005968-а)
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби України від 01.09.2021 щодо моніторингу (UA-М-2021-09-01-000073) процедури закупівлі робіт «Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту “Нове будівництво транспортної розв’язки в різних рівнях на перехресті вул. Шевченка, вул. Матюшенка з вул. Мойсеївською у м. Харкові»( UA-2021-02-15-005968-а)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку Західного офісу Держаудитслужби від 14.09.2021 стосовно моніторингу (UA-М-2021-09-01-000073) процедури закупівлі робіт «Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Нове будівництво транспортної розв’язки в різних рівнях на перехресті вул. Шевченка, вул. Матюшенка з вул. Мойсеївською у м. Харкові» (UA-2021-02-15-005968-а):
2021-09-21 18:42:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.)
Оскарження в суді
Опис: | Подано оскарження висновку Західного офісу Держаудитслужби від 14.09.2021 стосовно моніторингу (UA-М-2021-09-01-000073) до суду. Номер провадження 520/18795/21. |
Дата публікації: | 29 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/520/21961/21 |
Дата відкриття провадження: | 05 жовтня 2021 |
Документи:
06 жовтня 2021 09:34
|
Електронний підпис |
06 жовтня 2021 09:34
|
Дата та номер відкриття провадження.docx |
29 вересня 2021 16:12
|
інформація про подання до суду.docx |
06 жовтня 2021 09:34
|
Електронний підпис |
29 вересня 2021 16:27
|
Електронний підпис |
06 жовтня 2021 09:34
|
Дата та номер відкриття провадження.docx |
29 вересня 2021 16:12
|
інформація про подання до суду.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2021 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" |
55 500 000,00
UAH з ПДВ
|
55 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ" |
58 999 950,00
UAH з ПДВ
|
58 999 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" #42703169 |
Переможець |
55 500 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 12:07
|
Додаткова угода №4 від 09.12.2021р..pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2021 14:39
|
ДодаткоавУгода від 02.07.2021 № 2.PDF | зміни до договору |
06 липня 2021 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2021 16:55
|
ДодатковаУгода № 1.PDF | зміни до договору |
29 березня 2021 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 16:42
|
Договір № 160-21.PDF | укладений |
23 березня 2021 16:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 160/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 160/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 160/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |