Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гіпсова штукатурка Кнауф НР Start
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2021-02-15-004639-a d9173c085658426e8ed0fde3ebd4684d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леонець Ігор Володимирович

kvpubia8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське вище професійне училище будівництва і архітектури
Код ЄДРПОУ: 05536739
Місцезнаходження: 03164, Україна , Київська обл., Київ, Клавдіївська, 22
Контактна особа: Леонець Ігор Володимирович
kvpubia8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2021 14:00
Початок аукціону: 02 березня 2021 11:34
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330 штуки
Гіпсова штукатурка Кнауф НР Start
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03164, Україна, Київська область, Київ, Клавдіївська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2021 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2021 16:14
Гіпсова штукатурка фініш.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент?
Дата подання: 17 лютого 2021 10:11
Дата відповіді: 17 лютого 2021 16:04
Еквівалент будете розглядати?
Відповідь: Доброго дня. Аналоги не розглядаємо
Щодо поставки
Дата подання: 17 лютого 2021 15:26
Дата відповіді: 17 лютого 2021 16:03
В тендерный документації зазначено: "Постачати товар частинами,по заявці замовника, в продовж року." Скільки поставок буде здійснено впродовє року та зазаначте приблизні обсяги , сроки кожної поставки для більш детального урахування транспортних витрат?
Відповідь: Доброго дня. скільки точно поставок буде, сказати не можемо.
Щодо погодження договору
Дата подання: 17 лютого 2021 15:33
У теендерній документації замовником надано проєкт договору для ознайомлення чи погодження? Якщо останнє - зазначте саме яким чином здійснити погодження?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-15-004639-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Євромета-Центр, Код ЄДРПОУ:40164014
Дата подання: 09 березня 2021 16:02
Оскарження рішення щодо переможця
Шановний замовнику, ТОВ «Єврометра-Центр» не погоджується з рішенням замовника, щодо визначення переможцем ФОП Руденко В.С. (за протоколом №42 від 04.03.2020), так як тендерною документацією замовника передбачено «Перелік сканованих документів у форматі «pdf», що обов’язково надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронний майданчик до закінчення терміну прийому пропозицій:1. Цінова пропозиція підприємства, викладена на фірмовому бланку згідно Додатоку №3 … 6. Надати сертифікати якості, сертифікати відповідності, декларації про відповідність технічному регламенту, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або гарантійний лист про наявність сертифікатів». Однак, ФОП Руденко В.С. у документі під назвою «zaklyuchenie-gosudarstvennoj-sanitarno-ehpidemiologicheskoj-ehkspertizyi-knauf-gips-donbass-do-2018-goda.pdf», як учасником надано не дійсний станом на дату оголошення торгів, та як результат в подальшому при здійсненні поставок, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. З наданого документу висновок дійсний до 25.10.2018. Також, за тендерною документацією у Додатку №3 встановлена чітка форма цінової пропозиції, яку не дотримався ФОП Руденко В.С., а саме: відсутній підпис, та частина зобов’язань учасника. Враховуючи, недотримання вимог тендерної документації, пропозиція ФОП Руденко В.С. повинна бути відхилена.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 12 березня 2021 16:05
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2021 15:43
Шановний Учасник відповідно до ч.1,3, ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки є ціна.
Згідно ч. 7. абз. 2, Ст. 14 вище наведеного закону.
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
З огляду на вище викладене ваша пропозиція не розглядалася.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2021 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП РУДЕНКО ВЛАДИСЛАВ СТАНІСЛАВОВИЧ 42 900,00
UAH з ПДВ
42 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 43 659,00
UAH з ПДВ
43 381,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євромета-Центр 46 035,00
UAH з ПДВ
43 626,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "МЕГА ТРЕЙД" 50 094,00
UAH з ПДВ
50 094,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2021 14:53
Електронний підпис
19 лютого 2021 14:52
Документ якості.pdf

Публічні документи

22 лютого 2021 10:45
Електронний підпис
22 лютого 2021 10:44
Цінова пропозиція.pdf
22 лютого 2021 10:44
Витяг від 20.01.21.pdf
22 лютого 2021 10:44
Документи якості.pdf
22 лютого 2021 10:44
Щодо сертифікації.pdf
22 лютого 2021 10:44
Проект договору.pdf
22 лютого 2021 10:44
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП РУДЕНКО ВЛАДИСЛАВ СТАНІСЛАВОВИЧ

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ Євромета-Центр

ТОВ "ФІРМА "МЕГА ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП РУДЕНКО ВЛАДИСЛАВ СТАНІСЛАВОВИЧ
#2677521339
Рішення скасоване 42 900,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 16:05
ФОП РУДЕНКО ВЛАДИСЛАВ СТАНІСЛАВОВИЧ
#2677521339
Переможець 42 900,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 11:51

Документи

04 березня 2021 14:35
Протокол 42.pdf

Документи

15 березня 2021 11:51
Протокол 42.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП РУДЕНКО ВЛАДИСЛАВ СТАНІСЛАВОВИЧ
#2677521339
42 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2021 11:51
Протокол 42.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 12 16.pdf укладений
18 березня 2021 16:04