Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гіпсова штукатурка Кнауф НР Start
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2021-02-15-004639-a ● d9173c085658426e8ed0fde3ebd4684d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське вище професійне училище будівництва і архітектури |
Код ЄДРПОУ: | 05536739 |
Місцезнаходження: | 03164, Україна , Київська обл., Київ, Клавдіївська, 22 |
Контактна особа: |
Леонець Ігор Володимирович kvpubia8@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2021 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2021 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2021 11:34 |
Очікувана вартість: | 55 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330 штуки
Гіпсова штукатурка Кнауф НР Start
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03164, Україна, Київська область, Київ, Клавдіївська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2021 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2021 16:14 |
Гіпсова штукатурка фініш.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Еквівалент?
Дата подання: 17 лютого 2021 10:11
Дата відповіді: 17 лютого 2021 16:04
Еквівалент будете розглядати?
Відповідь: Доброго дня. Аналоги не розглядаємо
Щодо поставки
Дата подання: 17 лютого 2021 15:26
Дата відповіді: 17 лютого 2021 16:03
В тендерный документації зазначено: "Постачати товар частинами,по заявці замовника, в продовж року."
Скільки поставок буде здійснено впродовє року та зазаначте приблизні обсяги , сроки кожної поставки для більш детального урахування транспортних витрат?
Відповідь: Доброго дня. скільки точно поставок буде, сказати не можемо.
Щодо погодження договору
Дата подання: 17 лютого 2021 15:33
У теендерній документації замовником надано проєкт договору для ознайомлення чи погодження? Якщо останнє - зазначте саме яким чином здійснити погодження?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-15-004639-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Євромета-Центр, Код ЄДРПОУ:40164014
Дата подання: 09 березня 2021 16:02
Оскарження рішення щодо переможця
Шановний замовнику, ТОВ «Єврометра-Центр» не погоджується з рішенням замовника, щодо визначення переможцем ФОП Руденко В.С. (за протоколом №42 від 04.03.2020), так як тендерною документацією замовника передбачено «Перелік сканованих документів у форматі «pdf», що обов’язково надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронний майданчик до закінчення терміну прийому пропозицій:1. Цінова пропозиція підприємства, викладена на фірмовому бланку згідно Додатоку №3 … 6. Надати сертифікати якості, сертифікати відповідності, декларації про відповідність технічному регламенту, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або гарантійний лист про наявність сертифікатів». Однак, ФОП Руденко В.С. у документі під назвою «zaklyuchenie-gosudarstvennoj-sanitarno-ehpidemiologicheskoj-ehkspertizyi-knauf-gips-donbass-do-2018-goda.pdf», як учасником надано не дійсний станом на дату оголошення торгів, та як результат в подальшому при здійсненні поставок, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. З наданого документу висновок дійсний до 25.10.2018. Також, за тендерною документацією у Додатку №3 встановлена чітка форма цінової пропозиції, яку не дотримався ФОП Руденко В.С., а саме: відсутній підпис, та частина зобов’язань учасника. Враховуючи, недотримання вимог тендерної документації, пропозиція ФОП Руденко В.С. повинна бути відхилена.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 12 березня 2021 16:05
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2021 15:43
Шановний Учасник відповідно до ч.1,3, ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки є ціна.
Згідно ч. 7. абз. 2, Ст. 14 вище наведеного закону.
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
З огляду на вище викладене ваша пропозиція не розглядалася.
Згідно ч. 7. абз. 2, Ст. 14 вище наведеного закону.
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
З огляду на вище викладене ваша пропозиція не розглядалася.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2021 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП РУДЕНКО ВЛАДИСЛАВ СТАНІСЛАВОВИЧ |
42 900,00
UAH з ПДВ
|
42 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
43 659,00
UAH з ПДВ
|
43 381,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Євромета-Центр |
46 035,00
UAH з ПДВ
|
43 626,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА "МЕГА ТРЕЙД" |
50 094,00
UAH з ПДВ
|
50 094,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП РУДЕНКО ВЛАДИСЛАВ СТАНІСЛАВОВИЧ #2677521339 |
Рішення скасоване |
42 900,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 16:05
|
ФОП РУДЕНКО ВЛАДИСЛАВ СТАНІСЛАВОВИЧ #2677521339 |
Переможець |
42 900,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог 12 16.pdf | укладений |
18 березня 2021 16:04
|