Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛАДИЖИНСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04325621 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., Ладижин, вулиця Петра Кравчика, 4 |
Контактна особа: |
Гулько Марина Андріївна 380434367470 mail@ladrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2021 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 13:55 |
Очікувана вартість: | 25 444 494,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 222,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 125000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт площі по вул. Будівельників в м. Ладижин Вінницької області | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-22-000008 ● 3006f41f4b0b4081afad672bdd345ab5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2021 18:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2021 №275
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 22.04.2021 №275
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2021-02-15-003743-a 15.02.2021 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-05 10:50:36
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту площі по вул. Будівельників в м. Ладижин Вінницької області (ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-15-003743-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому в проєкті договору, який є додатком до тендерної документації здійснено посилання на статтю 36 Закону?
2. Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
3. Яким чином учасником ТОВ «ПРОМАГРОБУД-Р», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- відомостей про наявність матеріально-технічної бази учасника, які подаються відповідно до запропонованої форми таблиця «1», зокрема щодо переліку техніки, із включенням машин та механізмів необхідних для виконання загальнобудівельних робіт, робіт з електропостачання та сантехнічних робіт та кількості техніки достатньої для виконання робіт у повному обсязі відповідно до технічного завдання зазначеного у додатку 3 тендерної документації (згідно пп.5.1.1. додатку 2 тендерної документації)?
- свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на усі транспортні засоби, зазначені учасником у довідці (на власну та залучену техніку), зокрема на спеціальний вантажний самоскид КАМАЗ, 5511, 1981 р.в. АВ93-51СН та автогрейдер ДЗ 122, 347-97АВ; (згідно пп.5.1.1. додатку 2 тендерної документації)?
- наказів на прийняття на роботу працівників: Бегейла В.Я., Брезінського С.М., Мандибура А.В., Щуренко В.І. (згідно пп.5.2.1. додатку 2 тендерної документації)?
- копії звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за останній звітний період, із зазначенням всіх працівників, в тому числі, які виконували роботи (послуги) за трудовими і цивільно-правовими договорами, станом на день подання звітності (згідно пп.5.2.1. додатку 2 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-11 09:50:17
Надання пояснення на моніторинг процедури закупівлі UA-2021-02-15-003743-а Державною аудиторською службою України
1. В проекті договору (Додаток 2 до тендерної документації) в п. 3.2 вказано: «Тверда договірна ціна робіт може змінюватись у випадках визначених ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»».
Додатковою угодою № 3 від 07.05.2021 р. до Договору № 126 від 21.04.2021 р. внесено зміни до Договору, а саме п. 3.2 викладено в наступній редакції: «Тверда договірна ціна робіт може змінюватись у випадках визначених ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»».
2. Стосовно того, що в оголошенні про проведення відкритих торгів не міститься інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій надаємо пояснення.
В ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
В розділі III Тендерної документації в п. 2 зазначені умови надання забезпечення тендерної пропозиції зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
В оголошенні про проведення відкритих торгів, яке створене 15.02.2021 р., в електронній системі закупівель, не міститься інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій так як відповідна можливість появилась для замовників на майданчику E-TENDER з 16.04.2021 р. (зміна програмного забезпечення).
3. Учасником ТОВ «ПРОМАГРОБУД-Р», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації:
- відповідно до п. 5.1 тендерної документації вимагалось підтвердити:
5.1. наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
5.1.1. Відомості про наявність матеріально-технічної бази учасника подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «1» з обов’язковим зазначенням адреси розміщення виробничих приміщень, їх площі та підстав для користування (власність, оренда, лізинг, спільне використання).
До переліку техніки включаються машини та механізми необхідні для виконання загальнобудівельних робіт, робіт з електропостачання та сантехнічних робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі відповідно до технічного завдання зазначеного у Додатку 3 до тендерної документації.
Інформація про обладнання, матеріально-технічну базу та автомобільну техніку підтверджується документально, а саме:
- документами, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди (суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг, тощо);
- у разі, якщо автомобільна техніка орендована, чи у лізингу, на умовах договору про спільне використання та/або надання транспортних послуг, тощо, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку,
- свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на усі транспортні засоби, зазначені учасником у відповідній довідці (надаються у повному обсязі на власну та залучену техніку)
Учасником ТОВ «Промагробуд-Р», у складі тендерної пропозиції надано Довідку про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць), що передбачається використовувати для виконання робіт № 010321/52 від 01.03.2021 р. В електронній системі закупівель дана довідка міститься у файлі під назвою «79.довідка матбаза»
- свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на усі транспортні засоби, зазначені учасником у довідці (на власну та залучену техніку), зокрема на спеціальний вантажний самоскид КАМАЗ, 5511, 1981 р. в. АВ93-51СН та автогрейдер ДЗ 122, 347-97АВ; (згідно пп.5.1.1. додатку 2 тендерної документації) підтверджено учасником ТОВ «Промагробуд-Р». У складі тендерної пропозиції надано свідоцтва про реєстрацію вищезазначених транспортних засобів. В електронній системі закупівель дані свідоцтва містяться у файлах під назвою «Камаз АВ 93-51 СН» та «Автогрейдер ДЗ 122 347-97 АВ».
- відповідно до п. 5.2 тендерної документації вимагалось підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
5.2.1. Наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «2».
Наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення Відомості подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «3».
1. Крім того Учасник надає:
• копії документів, що підтверджують атестацію посадових осіб підприємства:
діюче посвідчення, або інший документ (не менше одного), інженера підприємства про проходження перевірки з охорони праці, чинне на дату подання пропозиції учасником.
діюче посвідчення, або інший документ (не менше одного), директора підприємства про проходження перевірки з охорони праці, чинне на дату подання пропозиції учасником
Наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується копією звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що подається учасником до органів ДФС відповідно до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерстра фінансів України від 14.04.2015р. №435 за останній звітний період, та по кожному з таких працівників окремо: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників (перша сторінка з прізвищем та сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника, ЦПД, наказ на прийняття на роботу або наказ на суміщення посад та штатний розпис на 2021 рік).
Учасником ТОВ «Промагробуд-Р», у складі тендерної пропозиції надано копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників (перша сторінка з прізвищем та сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) на працівників Бегейла В.Я., Брезінського С.М., Мандибури А.В., Щуренко В.І. В електронній системі закупівель дані витяги містяться у файлі під назвою «Трудові книжки».
- Учасником ТОВ «Промагробуд-Р», у складі тендерної пропозиції надано копії звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що подається учасником до органів ДФС відповідно до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерстра фінансів України від 14.04.2015р. №435 за останній звітний період, та по кожному з таких працівників окремо. В електронній системі закупівель дані звіти містяться у файлах під назвою «Звіт ЄСВ за весь 2020 рік», «Звіт ЄСВ вересень-грудень 2020», «Звіт ЄСВ 2020 2 ч.», «Звіт ЄСВ 2020 1ч.»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-11 13:51:17
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту площі по вул. Будівельників в м. Ладижин Вінницької області (ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-15-003743-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ТОВ «ПРОМАГРОБУД-Р», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на усі транспортні засоби, зазначені учасником у довідці (на власну та залучену техніку), зокрема на автогрейдер ДЗ-99, 355-42АВ, оскільки в електронній системі закупівель завантажено файл під назвою «Автогрейдер ДЗ-99 355-42 АВ», в якому відсутня інформація щодо назви транспортного засобу (згідно пп.5.1.1. додатку 2 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-14 12:18:45
Надання пояснення на моніторинг процедури закупівлі UA-2021-02-15-003743-а Державною аудиторською службою України
Учасник закупівлі Капітальний ремонт площі по вул. Будівельників в м. Ладижин Вінницької області (ДК 021:2015-4545300-7 Капітальний ремонт і реставрація) ТОВ «Промагробуд – Р» виконав умови пп. 5.1.1 п. 5.1 розділу III тендерної документації щодо наявності обладнання, матеріально – технічної бази та технологій. Учасником ТОВ «Промагробуд –Р» у складі тендерної пропозиції надано довідку про основні типи обладнання, будівельних машин і механізмів, що передбачається використовувати для виконання робіт № 010321/52 від 01.03.2021 р. (далі Довідка), в якій зазначено 38 одиниць машин, механізмів та устаткування та зазначено приміщення для виробничих потеб. Відповідно до Довідки кожну одиницю техніки підтверджено свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу та завантажено в електронну систему закупівель під назвою, що відповідає назві транспортного засобу. Відповідно до Довідки всі машини, механізми та устаткування орендуються у ФОП Клименкової Н. І. згідно договору оренди № 2 від 10.07.2019 р. з додатками., який завантажено в електронну систему закупівель учасником ТОВ «Промагробуд-Р» під назвою «36. Договір оренди техніки ФОП Клименкова». В додатку № 1 до Договору оренди автотранпортної техніки № 2 від 10.07.2019 р. перелічено 38 одиниць техніки із зазначенням реєстраційного номеру автотранспортного засобу, типу марки/моделі, які орендуються учасником ТОВ «Промагробуд – Р» у ФОП Кліменкової та які зазначені у Довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, наданої ТОВ «Промагробуд – Р» у складі тендерної пропозиції. Акт № 2 прийому – передачі до Договору оренди автотранспортної техніки № 2 від 10.07.2019 р. з переліком 38 одиниць техніки, які зазначені в Додатку № 1 до Договору оренди автотранспортної техніки № 2 від 10.07.2019 р. та в довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, наданої ТОВ «Промагробуд –Р» у складі тендерної пропозиції, підтверджує, що наявна автотранспортна техніка, що орендується із заначенням реєстраційного номеру, типу, марки/моделі та кількості одиниць знаходиться у користуванні ТОВ «Промагробуд – Р». Відсутня інформація у файлі «Автогрейдер ДЗ-99 355-42 АВ», назва якого відповідає назві автотранспортного засобу, повністю відображена у іншому документі наданому учасником ТОВ «Промагробуд – Р», а саме в Додатку № 1 до Договору № 2 від 10.07.2019 р. та Акті № 2 прийому – передачі до Договору 2 від 10.07.2019 р. Крім того, 02.04.2021 р. відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Ладижинська міська рада, яка виступає замовником публічних закупівель, використала своє право та звернулась за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі ТОВ «Промагробуд-Р», до ФОП Клименкової Н. І. з метою перевірки достовірності інформації, яка надана учасником при участі у закупівлі: UA-2021-02-15-003743-a «Капітальний ремонт площі по вул. Будівельників в м. Ладижин Вінницької області» з проханням надати інформацію, яка зазначена в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу автогрейдер ДЗ 99 355-42 АВ, 1981 р. в., який наданий ФОП Клименковою Н. І. в оренду ТОВ «Промагробуд – Р» відповідно до Договору оренди автотранспортної техніки № 2 від 10.07.2019 р., з обов'язковим зазначенням найменування транспортного засобу, реєстраційного номеру, марки, року випуску, інформації про власника, серії і номеру свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, а також інформацію ким і коли видане дане свідоцтво. 05.04.2021 р. отримано лист від ФОП Клименкової Н. П. з інформацією, що свідоцтво про реєстрацію автогрейдера ДЗ 99 355-42 АВ, 1981 р. в., містить назву транспортного засобу «Автогрейдер», реєстраційний номер 355-42АВ, марка ДЗ 99, рік випуску 1981, власника Клименкова Наталія Іванівна, інд. код. 3106712666, адреса: область Вінницька, район Гайсинський, населений пункт м. Гайсин, вул. Івана Богуна, буд. 25. Свідоцтво про реєстрацію машини видане ГУ Держпродспоживслужба в Вінницькій обл., 12.07.2018 р., серія ЕЕ № 152171. До листа ФОП Клименкова Н. І. додала завірену копію свідоцтва про реєстрацію автогрейдера ДХ 99 355-42 АВ.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення висновку результатів моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-15-003743-a Після детального опрацювання висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-02-15-003743-a, наданого Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, Ладижинська міська рада, яка є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», надала власний юридичний висновок цьому нормативу. Так як Держаудитслужба вимагає від замовників чіткого дотримання законодавства у сфері закупівель, так і з боку контрольного органу має бути аналогічний підхід щодо дотримання ним вимог законодавства при проведенні моніторингу закупівель. П. 9 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає розміщення в оголошенні про проведення відкритих торгів розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, якщо замовник вимагає його надати. Водночас при створенні оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель до 16.04.2021 р. було відсутнє електронне поле для заповнення даної інформації. Після 16.04.2021 р. в електронній системі закупівель з'явилось електронне поле «Повний опис умов та розміру надання забезпечення», заповнення якого і відображається в формі оголошення та виводиться в друковану форму оголошення. Дана інформація відображена на сайті ДП «Прозорро» в розділі «Інфобокс» в публікації від 31.03.2021 р. в загальному доступі (https://infobox.prozorro.org/articles/nova-realizaciya-zabezpechennya-propoziciji-ta-vikonannya-dogovoru-v-prozorro). Оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт площі по вул. Будівельників в м. Ладижин Вінницької області» створене 15.02.2021 р., отже електронне поле для внесення інформації про забезпечення тендерних пропозицій було відсутнє. Так як в ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, при створенні оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Капітальний ремонт площі по вул. Будівельників в м. Ладижин Вінницької області» замовник одразу з оголошенням завантажив тендерну документацію, в якій в п. 2 розділу III зазначив умови надання забезпечення тендерної пропозиції зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Замовник дотримався вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням можливостей електронної системи закупівель. Відсутність в електронній системі закупівель до 16.04.2021 р. електронного поля для заповнення інформації про забезпечення тендерних пропозицій не може рахуватись замовнику як порушення. Зауваження щодо недотримання законодавства замовником в частині розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі з порушенням вимог п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону неаргументовані та безпідставні. Відповідно до п.1 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону. Учасник процедури закупівлі «Капітальний ремонт площі по вул. Будівельників в м. Ладижин Вінницької області» ТОВ «Промагробур-Р» повністю підтвердив кваліфікаційні критерії, встановлені ст. 16 Закону. Відповідь на зауваження щодо невиконанням учасником ТОВ «Промагробуд –Р» п. 5.1.1 п. 5 розділу III тендерної документації, а саме відсутності свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Авогрейдера ДЗ 99, 355-42 АВ, була надана у відповіді на запит про надання пояснення Держаудитслужбі Північного офісу у Вінницькій області в електронній системі закупівель 14.05.2021 р., яке ДАСУ не взяли до уваги при складанні висновку. Учасником ТОВ «Промагробуд –Р» у складі тендерної пропозиції надано довідку про основні типи обладнання, будівельних машин і механізмів, що передбачається використовувати для виконання робіт № 010321/52 від 01.03.2021 р. (далі Довідка), в якій зазначено 38 одиниць машин, механізмів та устаткування та зазначено приміщення для виробничих потеб. Відповідно до Довідки кожну одиницю техніки підтверджено свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу та завантажено в електронну систему закупівель під назвою, що відповідає назві транспортного засобу. Відповідно до Довідки всі машини, механізми та устаткування орендуються у ФОП Клименкової Н. І. згідно договору оренди № 2 від 10.07.2019 р. з додатками., який завантажено в електронну систему закупівель учасником ТОВ «Промагробуд-Р» під назвою «36. Договір оренди техніки ФОП Клименкова». В додатку № 1 до Договору оренди автотранпортної техніки № 2 від 10.07.2019 р. перелічено 38 одиниць техніки із зазначенням реєстраційного номеру автотранспортного засобу, типу марки/моделі, які орендуються учасником ТОВ «Промагробуд – Р» у ФОП Клименкової та які зазначені у Довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, наданої ТОВ «Промагробуд – Р» у складі тендерної пропозиції. Акт № 2 прийому – передачі до Договору оренди автотранспортної техніки № 2 від 10.07.2019 р. з переліком 38 одиниць техніки, які зазначені в Додатку № 1 до Договору оренди автотранспортної техніки № 2 від 10.07.2019 р. та в довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, наданої ТОВ «Промагробуд –Р» у складі тендерної пропозиції, підтверджує, що наявна автотранспортна техніка, що орендується із заначенням реєстраційного номеру, типу, марки/моделі та кількості одиниць знаходиться у користуванні ТОВ «Промагробуд – Р». ТОВ «Промагробуд – Р» підтвердив у складі тендерної пропозиції наявність автогрейдера ДЗ-99 355-42 АВ свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу. При завантаженні в електронну систему закупівель свідоцтва про реєстрацію автотранспортного засобу учасник допустив технічну помилку, завантаживши дві сторінки свідоцтва, із зазначенням серії і номера свідоцтва автотранспортного засобу, власника автотранспортного засобу, адреси власника, а також інформації ким і коли видане дане свідоцтво. Інша інформація свідоцтва про реєстрацію автогрейдера ДЗ-99 355-42 АВ, повністю відображена у іншому документі наданому учасником ТОВ «Промагробуд – Р», а саме в Додатку № 1 до Договору № 2 від 10.07.2019 р. та Акті № 2 прийому – передачі до Договору 2 від 10.07.2019 р. Крім того, 02.04.2021 р. відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Ладижинська міська рада, яка виступає замовником публічних закупівель, використала своє право та звернулась за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі ТОВ «Промагробуд-Р», до ФОП Клименкової Н. І. з метою перевірки достовірності інформації, яка надана учасником при участі у закупівлі: UA-2021-02-15-003743-a «Капітальний ремонт площі по вул. Будівельників в м. Ладижин Вінницької області» з проханням надати інформацію, яка зазначена в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу автогрейдер ДЗ 99 355-42 АВ, 1981 р. в., який наданий ФОП Клименковою Н. І. в оренду ТОВ «Промагробуд – Р» відповідно до Договору оренди автотранспортної техніки № 2 від 10.07.2019 р., з обов'язковим зазначенням найменування транспортного засобу, реєстраційного номеру, марки, року випуску, інформації про власника, серії і номеру свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, а також інформацію ким і коли видане дане свідоцтво. 05.04.2021 р. отримано лист від ФОП Клименкової Н. І. з інформацією, що свідоцтво про реєстрацію автогрейдера ДЗ 99 355-42 АВ, 1981 р. в., містить назву транспортного засобу «Автогрейдер», реєстраційний номер 355-42АВ, марка ДЗ 99, рік випуску 1981, власник Клименкова Наталія Іванівна, інд. код. 3106712666, адреса: область Вінницька, район Гайсинський, населений пункт м. Гайсин, вул. Івана Богуна, буд. 25. Свідоцтво про реєстрацію машини видане ГУ Держпродспоживслужба в Вінницькій обл., 12.07.2018 р., серія ЕЕ № 152171. До листа ФОП Клименкова Н. І. додала завірену копію свідоцтва про реєстрацію автогрейдера ДЗ 99 355-42 АВ, яке повністю відповідає завантаженому учасником ТОВ «Промагробуд –Р» свідоцтву про реєстрацію автогрейдера ДЗ 99 355-42 АВ в електронну систему закупівель. Копія листа – звернення замовника до Клименкової Н. І. № 2.1-13-714 від 02.04.2021 р., копія листа – відповіді Клименкової Н. І. № 0404 від 05.04.2021 р. з копією додатка до листа (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу автогрейдер ДЗ 99 355-42 АВ) завантажені в електронну систему закупівель до відповіді на запит про надання пояснення Держаудитслужбі Північного офісу у Вінницькій області від 14.05.2021 р. Отже, учасником ТОВ «Промагоробуд – Р» підтверджено кваліфікаційні критерії відповідно до вимог зазначених п. 5.1.1 п. 5 розділу III тендерної документації. Крім того, замовником одночасно перевірено достовірність інформації наданої ТОВ «Промагробуд – Р» на підтвердження кваліфікаційних критерів, зазначених в п. 5.1.1 п. 5 розділу III тендерної документації. Зауваження стосовно невиконання учасником ТОВ «Промагробуд – Р» п. 5.2.1 п. 5 розділу III тендерної документації, а саме відсутності наказів про прийняття на роботу працівників Бегейла В. Я., Березінського С. М., Мандибури А. В., Щуренка В. І. у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Промагробуд – Р», яке міститься у висновку результатів моніторингу є безпідставним, дана вимога не вказана у тендерній документації. Відповідно до п. 5.2.1 п. 5 розділу III тендерної документації вимагалось підтвердити наявність, кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення, зокрема копіями документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витягами з трудових книжок таких працівників (перша сторінка з прізвищем та сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника, ЦПД, наказ на прийняття на роботу або наказ на суміщення). Відповідно до тендерної документації замовником вимагалось подання витягів з трудових книжок з роз'ясненням у дужках інформації, яка має міститись у даних витягах. Тобто, учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційних критерів повинен надати витяги з трудових книжок працівників, в яких має бути перша сторінка з прізвищем та сторінка, яка містить запис про прийняття на роботу до учасника та інформацію про наказ на прийняття на роботу або наказ на суміщення, ЦПД, так як одночасно ці трудові відносини не застосовуються. Дана вимога ТОВ «Промагробуд – Р» виконана, у складі тендерної пропозиції надані витяги трудових книжок працівників Бегейла В. Я., Березінського С. М., Мандибури А. В., Щуренка В. І. із зазначенням прізвищ та записів про прийняття на роботу до учасника та зазначенням наказів про прийняття на роботу. Вимога щодо підтвердження наявності, кваліфікації та досвіду основних спеціалістів, яка міститься у п. 5.2.1 п. 5 розділу III тендерної документації була зрозуміла учасникам закупівлі, так як вони не скористались своїм правом згідно ст. 24 Закону та не звертались до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Беручи до уваги те, що учасник закупівлі ТОВ «Промагробуд – Р» підтвердив кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону, відсутні підстави, встановлені ст. 17 Закону, відсутні невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, враховуючи, що замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» несе відповідальність не тільки за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню, а й за безпідставне відхилення тендерних пропозицій, висновок результатів моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-15-003743-a за предметом закупівлі «Капітальний ремонт площі по вул. Будівельників в м. Ладижин Вінницької області» є протиправним та виконання якого призведе до порушення принципів закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу, господарського кодексу. Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з пп. 3 п. 3 вказаного Положення основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Варто зазначити, що ані вказаним Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ані іншими нормативно-правовими актами безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Більше того, відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Також звертаємо увагу на те, що Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею.
2021-05-24 16:40:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Ладижинська міська рада, яка є замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", звернулась 28.05.2021 р. із позовною заявою про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-15-003743-a "Капітальний ремонт площі по вул. Будівельників в м. Ладижин Вінницької області" до Вінницького окружного адміністартивного суду. |
Дата публікації: | 31 травня 2021 |
Документи:
18 червня 2021 12:22
|
Електронний підпис |
18 червня 2021 12:21
|
Ухвала про відкриття провадження у адміністративній справі.pdf |
31 травня 2021 11:27
|
Оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-15-003743-a.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Олеріт" |
22 382 869,84
UAH з ПДВ
|
22 382 869,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р" |
25 398 000,00
UAH з ПДВ
|
25 398 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Олеріт" #31836183 |
Відхилено |
22 382 869,84
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 16:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2021 16:31
|
ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р" #41113882 |
Переможець |
25 398 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 09:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:56
|
Додаткова угода № 4 до Договору № 126 від 21.04.2021 р..pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 17:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2021 17:29
|
Додаткова угода № 3 до Договору № 126 від 21.04.2021 р..pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 17:29
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2021 15:26
|
Додаткова угода № 2 до Договору № 126 від 21.04.2021 р..pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 15:48
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 126 від 21.04.2021 р. з додатками.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 10:22
|
Зведений кошторисний розрахунок.pdf | укладений |
21 квітня 2021 10:21
|
Договірна ціна до Договору № 126 від 21.04.2021 р..pdf | укладений |
21 квітня 2021 10:21
|
Договір № 126 від 21.04.2021 р. з додатками.pdf | укладений |
21 квітня 2021 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сорони дійшли згоди внести зміни в п. 2.1. Договору № 26 від 21.04.2021 р. та викласти в наступній редакції: Підрядник розпочне виконання робіт: не пізніше 20-и днів з дня підписання даного Договору підряду. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни і затвердити додаток № 1, додаток № 2 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За писмовим зверненням Підрядника Замовник прийняв рішення про надання Підряднику авансу на виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 3.2 договору № 126 від 21.04.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 3.2 Договору підряду Сторони дійшли згоди зменшити вартість робіт на 1972434,58 грн., після всіх виконаних робіт на об"єкті. |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |