Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Combined road machine with interchangeable equipment
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01173530 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, Аеропорт |
Контактна особа: |
Лашин Ігор Михайлович aerokwg@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KP "International Airport Kryviy Rih" of Kryvy Rih City Council |
National ID: | 01173530 |
Contact point: |
Igor Mikhailovich Lashin aerokwg@i.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2021 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 20 квітня 2021 12:39 |
Очікувана вартість: | 10 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 321000 UAH |
Publication date: | 15 лютого 2021 14:37 |
Enquiries until: | 24 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 квітня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 10 700 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 53 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Customer category: enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 4, part 1 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement"
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється Постачальнику по безготівковому розрахунку на підставі рахунку, акту прийому-передачі Товару та видаткової накладної, протягом 30-ти календарних днів з дати отримання Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 16:16 |
Тендерна документація (нова редакція 26.03).doc | |
26 березня 2021 16:16 |
Лист зі змінами 3.doc | |
19 березня 2021 18:17 |
Тендерна документація (нова редакція 19.03).doc | |
19 березня 2021 18:17 |
Лист зі змінами.doc | |
12 березня 2021 17:14 |
Лист зі змінами.doc | |
12 березня 2021 17:14 |
ДОДАТОК 1.docx | |
12 березня 2021 17:14 |
Тендерна документація (нова редакція).doc | |
15 лютого 2021 14:37 |
Додаток 2 .docx | |
15 лютого 2021 14:37 |
Тендерна документація .doc | |
15 лютого 2021 14:37 |
Додаток 1 .docx | |
15 лютого 2021 14:37 |
ДОДАТОК 3.docx |
26 березня 2021 16:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
26 березня 2021 16:16 |
Тендерна документація (нова редакція 26.03).doc
|
||||||||||||||||||
26 березня 2021 16:16 |
Лист зі змінами 3.doc
|
||||||||||||||||||
19 березня 2021 18:17 |
Тендерна документація (нова редакція 19.03).doc
|
||||||||||||||||||
19 березня 2021 18:17 |
Лист зі змінами.doc
|
||||||||||||||||||
12 березня 2021 17:14 |
Лист зі змінами.doc
|
||||||||||||||||||
12 березня 2021 17:14 |
ДОДАТОК 1.docx
|
||||||||||||||||||
12 березня 2021 17:14 |
Тендерна документація (нова редакція).doc
|
||||||||||||||||||
15 лютого 2021 14:37 |
Додаток 2 .docx
|
||||||||||||||||||
15 лютого 2021 14:37 |
Тендерна документація .doc
|
||||||||||||||||||
15 лютого 2021 14:37 |
Додаток 1 .docx
|
||||||||||||||||||
15 лютого 2021 14:37 |
ДОДАТОК 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
З наданого опису технічний вимог малось на увазі, що «дисковий розкидач піску та солі» і розподільник рідких реагентів» мають встановлюватись на кузов самоскида окремо, в залежності від того, яким типом реагентів передбачається обробка, сухим або рідким. Стосовно технічних вимог - «Автоматичне зниження витрат сухого реагенту при включенні зволоження» для дискового розкидача піску та солі та «Наявність системи попереднього змочування» для розподільника рідких реагентів до Додатку 1 (Технічне завдання) будуть внесені відповідні зміни. Стосовно технічної вимоги - «Товщина двокомпонентної поліуретанової емалі не менше 8 мм» для дискового розкидача піску та солі, ця вимога стосується для металевого
бункеру розкидача піску та солі.
Вимоги про усунення порушення
Sec. 4.2. It seems that you understand Sec. 23.1 of Ukraine Budget Codex wrongly. It says: "1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення."
It means that you should not commit yourself unless you have budget. Contract is a commitment. If you commit to pay by budget money - it is budget commitment. So, before signing contract you must secure financing. In principle, it is just written in Sec. 4.3.
But wording of Sec. 4.2 means that you have no money at the contract signing date, otherwise this section is senseless. So, you want firstly to take goods, then maybe pay, but maybe not, if you will have no budget. Can Seller control your budget? Of course not. I understand that some clever-ass lawyer drafted this section of contract to protect maximally the buyer and expecting that sellers are mentally ill.
So, our demand is: to exclude Sec. 4.2 from your contract.
Respectfully,
Проект Вашого контракту в порядку, за винятком:
Розділ 4.2. Здається, ви розумієте розділ. 23.1 Бюджетного кодексу України помилково. У ньому сказано: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення".
Це означає, що ви не повинні брати на себе зобов'язання, якщо у вас немає бюджету. Контракт - це зобов’язання. Якщо ви зобов’язуєтесь платити бюджетними грошима - це бюджетні зобов’язання. Отже, перед підписанням контракту ви повинні забезпечити фінансування. В принципі, це просто написано у розділі. 4.3.
Але формулювання розділу 4.2 означає, що у вас немає грошей на дату підписання контракту, інакше цей розділ безглуздий. Отже, ви хочете спочатку взяти товар, потім, можливо, заплатити, але, можливо, ні, якщо у вас не буде бюджету. Чи може продавець контролювати ваш бюджет? Звичайно, ні. Я розумію, що якийсь розумний адвокат склав цей розділ договору, щоб максимально захистити покупця та очікуючи, що продавці психічно хворі.
Тож, наша вимога така: виключити розділ. 4.2 з вашого контракту.
З повагою,
здійснення оплати замовником з дати надходження бюджетних асигнувань
розглянута, за результатом чого повідомляємо наступне.
Так, відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та
органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише
на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією
та законами України.
За приписами ст.23 Бюджетного кодексу України, будь-які бюджетні
зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності
відповідного бюджетного призначення та в його межах.
Відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України, розпорядники бюджетних
коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах
бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Розміщення замовлення,
укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших
аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником
бюджетних коштів взято зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань, є
недійсними.
За статтею 49 наведеного нормативно - правового акту, казначейство України
здійснює платежі лише при наявності у розпорядників бюджетних коштів
відповідних бюджетних асигнувань. Додатково повідомляємо, що Бюджетним
кодексом України не регламентоване поняття «забезпечення фінансування», що
унеможливлює задоволення Вимоги.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-01-000011 ● be0e1d79a3a14ae98ef96efa08ab1b13
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2021 17:18 |
30.06.2021 № 334
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.06.2021 № 334
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2021-02-15-003478-a 15.02.2021 Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради (ЄДРПОУ 01173530) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-02 11:46:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комбінована дорожня машина зі зміним обладнанням» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-003478-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-07 17:48:08
Надання пояснення на запит
На Ваш запит про надання пояснень за процедурою закупівлі UA-2021-02-15-003478-a, повідомляємо наступне.
З метою проведення закупівлі спецтехніки - комбінованої машини зі змінним обладнанням, визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до виробничої потреби аеропорту. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась згідно моніторингу ринкових цін. Враховуючи діапазон цін, загальна орієнтовна вартість предмета закупівлі складає 10 700 000,00 грн. з урахуванням ПДВ. Разом з цим, зазначаємо, що фінансування закупівлі здійснюється згідно Програми фінансової підтримки та розвитку комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Кривий Ріг» Криворізької міської ради на 2019-2023 роки».
Також, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування (згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами)), щодо даної процедури закупівлі: http://www.kwg.aero/wp-content/uploads/2021/07/Обґрунтування-технічних-та-якісних-характеристик-предмета-закупівлі-UA-2021-02-15-003478-a-1.pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01173530 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, Аеропорт |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Сучасні вантажівки" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 квітня 2021 10:05
|
ТОВ Укрспецтехінвест | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 квітня 2021 10:05
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2021 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрспецтехінвест |
10 500 000,00
UAH з ПДВ
|
10 410 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Сучасні вантажівки" |
10 620 000,00
UAH з ПДВ
|
10 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Укрспецтехінвест #38732010 |
Переможець |
10 410 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 12:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 12:16
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
10 червня 2021 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 14:01
|
Договір.pdf | укладений |
13 травня 2021 14:00
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
14 грудня 2021 09:55
|
10 410 000,00 UAH | UA298201720344321004100047371 КП аеропорт "Кривий Ріг" КМР |
UA223057490000002600031082701 ТОВ "УКРСПЕЦТЕХIНВЕСТ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 3 пункту 11.2. Договору, п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились покращити якість предмету закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |