Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
2 016 525,00 UAH
UA-2021-02-15-002864-b c78401552a16434da5d5fedfd2bda4d6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журавська Олена Григорівна

+380972528034 kroshka3403@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирська міська гімназія №3
Код ЄДРПОУ: 22058980
Місцезнаходження: 10012, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.М.Грушевського,8
Контактна особа: Журавська Олена Григорівна
+380972528034
kroshka3403@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи ті обставини, що тендер згідно предмету закупівлі: (ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги) Послуги з організації шкільного харчування двічі автоматично відмінений електронною системою закупівель у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій, у Замовника існує необхідність застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель UA-2021-01-13-000333-b та UA-2021-01-29-005819-c відповідно).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2021 23:08
Оскарження наміру укласти договір: 26 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - переговорна процедура
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації шкільного харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10012, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Михайла Грушевського, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами акта наданих послуг після фактичного надання послуг відповідно до умов даного договору, по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 днів з дня надання з урахуванням вимог даного договору. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

15 лютого 2021 23:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Біденко Ірина Михайлівна
#3038804102
Переможець 2 016 525,00
UAH
15 лютого 2021 23:08

Документи

15 лютого 2021 23:08
Електронний підпис
15 лютого 2021 23:07
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2021 23:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Біденко Ірина Михайлівна
#3038804102
2 016 525,00
UAH
Документи

Документи

15 лютого 2021 23:08
Електронний підпис
15 лютого 2021 23:07
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2022 20:52
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 12:36
додаткова угода 8.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 12:29
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 16:56
додаткова угода 7.pdf зміни до договору
17 січня 2022 16:50
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:00
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:14
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 18:20
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 18:19
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 11:20
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 11:18
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 21:56
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 21:51
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 21:51
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 16:07
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
29 червня 2021 16:05
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 20:11
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
09 червня 2021 20:10
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 10:39
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
08 червня 2021 10:37
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 14:41
Договір укладений
26 лютого 2021 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2021 — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 1 879 259,09
UAH