Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з капітального ремонту фасаду в Калинівської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Шкільна, 8 смт. Калинівка Броварський район Київська область
Очікувана вартість
13 103 774,80 UAH
UA-2021-02-15-001220-b ● 1c7b06c91d6e4604bb6e61dfdb51e8ef
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34695981 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Кончаківська Ірина Михайлівна +380442067481 2067481@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2021 12:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2021 12:01 |
Очікувана вартість: | 13 103 774,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 519,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 65518 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - строк дії – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; ненадання переможцем у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з капітального ремонту фасаду в Калинівської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Шкільна, 8 смт. Калинівка Броварський район Київська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07443, Україна, Київська область, смт.Калинівка Броварського району, вул. Шкільна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 11:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 11:04 |
Перелік змін Калинівка ЗОШ.pdf | |
18 лютого 2021 11:04 |
ТД Калинівка ЗОШ нова редакція.docx | |
15 лютого 2021 12:59 |
Додаток 3 Договір.docx | |
15 лютого 2021 12:59 |
Додаток 2 Технічне завдання.pdf | |
15 лютого 2021 12:59 |
Додаток 1 ТП.docx |
18 лютого 2021 11:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2021 11:04 |
Перелік змін Калинівка ЗОШ.pdf
|
|||
18 лютого 2021 11:04 |
ТД Калинівка ЗОШ нова редакція.docx
|
|||
15 лютого 2021 12:59 |
Додаток 3 Договір.docx
|
|||
15 лютого 2021 12:59 |
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
|
|||
15 лютого 2021 12:59 |
Додаток 1 ТП.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додатково Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, крім випадку,
Дата подання: 15 лютого 2021 15:11
Дата відповіді: 15 лютого 2021 16:20
Просимо учочнити за який рік подавати річну фінансову звітність ?
Відповідь: Доброго дня! Учаснику необхідно подати фінансову звітність за 2020 рік
уточнення
Дата подання: 16 лютого 2021 11:27
Дата відповіді: 17 лютого 2021 15:30
При видачі сертифікату ISO 9001:2015 орган сертифікації зазначає управління якістю на "будівельно-монтажні роботи, роботи із завершення будівництва, спеціалізовані будівельні роботи". Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесені відповідні зміни в частині вимоги щодо подання сертифікату ISO 9001:2015
Сертифікат на систему управління якістю
Дата подання: 19 лютого 2021 16:29
Дата відповіді: 22 лютого 2021 11:24
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На нашу думку, на підставі зазначеної статі Закону, Ви вимагаєте від Учасників «Сертифікат на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»»
Дайте відповідь: яким законодавством України передбачено, що для участі в торгах учасник повинен мати вищезазначений Сертифікат, або виконання підрядних робіт, організація праці на підприємстві, підтвердження якості виконаних робіт - законодавчо підтверджується наявністю Сертифіката на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
P.S. – тільки інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством Ви як замовник маєте право включити до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-15-001220-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 15 квітня 2021 21:59
Дата подання: 15 квітня 2021 21:59
Скарга до органу оскарження
Не правомірно прийнято рішення про визначення переможця, та ряд інших рішень що передували даному рішенню
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 квітня 2021 10:11
рішення від 19.04.2021 № 8290 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2021 10:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2021 № 9286.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2021 20:10
рішення від 27.04.2021 № 9286.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2021 17:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ №9286 від 27.04.2021
Дата виконання рішення замовником: 05 травня 2021 11:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2021 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" |
10 072 101,92
UAH з ПДВ
|
9 459 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ |
10 131 953,00
UAH з ПДВ
|
9 460 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
10 849 999,97
UAH з ПДВ
|
10 849 999,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
12 445 595,24
UAH з ПДВ
|
12 445 595,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
13 042 501,88
UAH з ПДВ
|
13 042 501,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
13 103 170,16
UAH з ПДВ
|
13 103 170,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" #36214797 |
Рішення скасоване |
9 459 000,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 11:41
|
|
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ #35661419 |
Рішення скасоване |
9 460 000,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 11:41
|
|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Рішення скасоване |
10 849 999,97
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 11:41
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Рішення скасоване |
12 445 595,24
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 11:41
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Рішення скасоване |
13 042 501,88
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 11:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2021 18:07
|
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" #36214797 |
Відхилено |
9 459 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 11:14
|
|
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ #35661419 |
Відхилено |
9 460 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 11:19
|
|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Відхилено |
10 849 999,97
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 11:21
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Відхилено |
12 445 595,24
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 11:23
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Відхилено |
13 042 501,88
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 11:27
|
|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Відхилено |
13 103 170,16
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 11:29
|
Інформація про відміну
Дата відміни
12 травня 2021 11:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі