Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (помідор свіжий, огірок свіжий, цибуля, капуста, морква, морква молода, буряк, буряк молодий, лимони, банани, яблука)
Очікувана вартість
199 241,00 UAH
UA-2021-02-12-011703-c ● 608d111c2add4105a1470eccc02450f4
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41356652 |
Місцезнаходження: | 57286, Україна , Миколаївська обл., Вітовський р-н, с.Галицинове, вул. Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Вікторія Бабенко +380636387174 viddilosvitigalicinivka3@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 18:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2021 14:33 |
Очікувана вартість: | 199 241,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 996,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Товар, Вид закупівлі - спрощена закупівля, ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГАЛИЦИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, 57286, Миколаївська обл., Миколаївський (Вітовський) район, село Галицинове, вулиця Центральна, будинок 1; категорія замовника - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Код ЄДРПОУ: 41356652, вимоги до предмета закупівлі надані в додатковому файлі до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Мова оголошення і Вимог до предмета закупівлі - українська мова. Інформація про мову(мови) якою повинні бути складені пропозиції: Під час проведення закупівлі всі документи, що готуються учасником, та інші документи, що входять до складу пропозиції, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником для участі у цій закупівлі безпосередньо та представлені в складі пропозиції (висновки, сертифікати, довідки та ін.), можуть бути надані як українською, так і російською мовами. При цьому власні назви, географічні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, загальновживані абревіатури посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Лише ціновий критерій - критерій оцінки 100 % ціна.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
810 кілограми
помідор свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2021
—
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
740 кілограми
огірок свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2021
—
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2360 кілограми
цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2920 кілограми
капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2040 кілограми
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
235 кілограми
морква молода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2021
—
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1990 кілограми
буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
408 кілограми
буряк молодий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2021
—
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
104 кілограми
лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
450 кілограми
банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2060 кілограми
яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату за поставлений товар протягом 15 банківських днів в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом п’яти банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2021 20:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2021 20:42 |
документація ОВОЧІ.docx |
15 лютого 2021 20:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 лютого 2021 20:42 |
документація ОВОЧІ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-12-011703-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Мале Приватне Підприємство "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872
Дата подання: 01 березня 2021 20:54
Неправомірне акцептування учасника
ВИМОГА
переглянути прийняті рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Малого приватного підприємства «Ритм» під час проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (помідор свіжий, огірок свіжий, цибуля, капуста, морква, морква молода, буряк, буряк молодий, лимони, банани, яблука) - оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2021-02-12-011703-c
01.03.2021 року Замовник в особі Уповноваженої особи Бабенко В.С. оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол №31 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2021 року про відхилення Пропозиції МПП «Ритм», у якому зазначив:
«Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі UA-2021-02-12-011703-c за предметом закупівлі код ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (помідор свіжий, огірок свіжий, цибуля, капуста, морква, морква молода, буряк, буряк молодий, лимони, банани, яблука) – Мале приватне підприємство «Ритм» з наступних підстав: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
-не виконано вимогу зазначену в п.11 Додатку 2 до вимог до предмета закупівлі – Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, складений за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) компетентного органу та/або його територіального органу наданий у складі пропозиції учасника не містить обов’язкових позначок «так» за результатами перевірки відповідності розділу акту «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів», міститься лише три позначки «так», три позначки містить інформацію «не вимагається від зазначеного (конкретного об’єкту контролю)», та одна позначка «не перевірялось на зазначеному об’єкті контролю». В свою чергу позначка «НП» - «не перевірялось на зазначеному об’єкті контролю» є правом самого учасника, хоча замовником в п.11 Додатку 2 до вимог до предмета закупівлі вимагалось саме позначки «так», а, отже, учасником не виконано вимогу замовника, яку він мав право виконати.»
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» МПП «Ритм» звертається до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причини невідповідності його пропозиції умовам, визначених в Оголошенні та переглянути прийняте рішення Замовника щодо відхилення пропозиції МПП «Ритм».
В той чай Замовником в особі Уповноваженої особи Вікторії БАБЕНКО згідно Протоколу №33 від 01.03.2021року визнано переможцем даної спрощеної закупівлі ФОП Омельянець Людмилу Михайлівну, у ході розгляду пропозиції якої недоліків не знайдено.
Наголошуємо, що вищезазначені рішення (дії) Замовника щодо відхилення пропозиції МПП «Ритм» та акцептування пропозиції ФОП Омельянець Людмила Михайлівна – є неправомірними та такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і порушують права МПП «Ритм» та охоронювані законом інтереси.
Підставою подання цієї Вимоги є не погодження МПП «Ритм» з рішеннями Замовника про відхилення його пропозиції та акцептування пропозиції ФОП Омельянець Людмила Михайлівна.
З огляду на вищевикладене, МПП «Ритм» наводить обґрунтування наявності порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішень, дій Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, неправомірне відхилення пропозиції Учасника МПП «Ритм» та акцептування пропозиції ФОП Омельянець Людмила Михайлівна.
1) У складі пропозиції спрощеної закупівлі МПП «Ритм» надано Лист «Лист-роз’яснення щодо Акту проведення планового (позапланового) заходу державного контролю складеного Держпродспоживслужбою», в якому Учасником надано детальне роз’яснення причини щодо ненадання відповідної позначки в даному Акті. Відхиливши з даних причин пропозицію Учасника, Замовник не дотримується головного принципу здійснення публічних закупівель, а саме максимальної економії.
2) Неправомірне акцептування пропозиції ФОП Омельянець Людмила Михайлівна:
Учасником ФОП Омельянець Людмила Михайлівна у пропозиції спрощеної закупівлі згідно вимог Оголошення, як і вимагалось, було надано Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, складений за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) компетентного органу та/або його територіального органу. В той час позитивні відмітки «так» про «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» здійсненні представниками Держпродспоживслужби необґрунтовано та без наявних підстав, так як згідно наданого Акту №14.16.1.48/46 від 29.12.2020 року об’єктом позапланової перевірки було зазначено потужність оператору ринку за адресою: Миколаївська обл., Вітовський р-н, с. Прибузьке, вул. Гагаріна, 1-б, яка належить до малої потужності та має 5м кв., на якій працює 1 особа. Тому, виходячи з вище викладеного, та інформації зазначеної в Акті перевірки, представниками Держпродспоживслужби не було можливості перевірити транспортні засоби щодо їх відповідності гігієнічним вимогам Учасника-власника вказаних потужностей, у якого із зазначених потужностей відсутні транспортні засоби.
Додатково повідомляємо, що перевірка проходила згідно наданого Акту №14.16.1.48/46 ФОП Омельянець Людмилою Михайлівною 29.12.2020 року, а спеціалізований автотранспортний засіб, зазначений в довідці та технічному паспорті, який буде залучений до виконання вимог Договору, у разі його укладення з Учасником, право користування яким отримано відповідно Договору оренди транспортного засобу з екіпажем від 01.02.2021р., ніякого відношення до вище вказаної перевірки не має, тому його відповідність гігієнічним вимогам щодо транспортних засобів жодним чином не підтверджено.
Виходячи з вище викладеного, МПП «Ритм» повідомляє, що Замовником порушено пункт п’ятий частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме відхилення пропозиції одного учасника, та знехтуванням невідповідності документації пропозиції спрощеної закупівлі у іншого учасника, яка підлягала відхилення, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (п.1ч.13ст.14 ЗУ).
Виходячи з вище вказаного, вимагаємо анулювати рішення Замовника про визначення переможцем спрощеної закупівлі ФОП Омельянець Людмилу Михайлівну відповідно Протоколу №33 від 01.03.2021р., та відхилення пропозиції МПП «Ритм» з причин зазначених у Протоколі №31 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2021 року.
Розгорнути
Згорнути
переглянути прийняті рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Малого приватного підприємства «Ритм» під час проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (помідор свіжий, огірок свіжий, цибуля, капуста, морква, морква молода, буряк, буряк молодий, лимони, банани, яблука) - оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2021-02-12-011703-c
01.03.2021 року Замовник в особі Уповноваженої особи Бабенко В.С. оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол №31 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2021 року про відхилення Пропозиції МПП «Ритм», у якому зазначив:
«Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі UA-2021-02-12-011703-c за предметом закупівлі код ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (помідор свіжий, огірок свіжий, цибуля, капуста, морква, морква молода, буряк, буряк молодий, лимони, банани, яблука) – Мале приватне підприємство «Ритм» з наступних підстав: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
-не виконано вимогу зазначену в п.11 Додатку 2 до вимог до предмета закупівлі – Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, складений за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) компетентного органу та/або його територіального органу наданий у складі пропозиції учасника не містить обов’язкових позначок «так» за результатами перевірки відповідності розділу акту «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів», міститься лише три позначки «так», три позначки містить інформацію «не вимагається від зазначеного (конкретного об’єкту контролю)», та одна позначка «не перевірялось на зазначеному об’єкті контролю». В свою чергу позначка «НП» - «не перевірялось на зазначеному об’єкті контролю» є правом самого учасника, хоча замовником в п.11 Додатку 2 до вимог до предмета закупівлі вимагалось саме позначки «так», а, отже, учасником не виконано вимогу замовника, яку він мав право виконати.»
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» МПП «Ритм» звертається до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причини невідповідності його пропозиції умовам, визначених в Оголошенні та переглянути прийняте рішення Замовника щодо відхилення пропозиції МПП «Ритм».
В той чай Замовником в особі Уповноваженої особи Вікторії БАБЕНКО згідно Протоколу №33 від 01.03.2021року визнано переможцем даної спрощеної закупівлі ФОП Омельянець Людмилу Михайлівну, у ході розгляду пропозиції якої недоліків не знайдено.
Наголошуємо, що вищезазначені рішення (дії) Замовника щодо відхилення пропозиції МПП «Ритм» та акцептування пропозиції ФОП Омельянець Людмила Михайлівна – є неправомірними та такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і порушують права МПП «Ритм» та охоронювані законом інтереси.
Підставою подання цієї Вимоги є не погодження МПП «Ритм» з рішеннями Замовника про відхилення його пропозиції та акцептування пропозиції ФОП Омельянець Людмила Михайлівна.
З огляду на вищевикладене, МПП «Ритм» наводить обґрунтування наявності порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішень, дій Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, неправомірне відхилення пропозиції Учасника МПП «Ритм» та акцептування пропозиції ФОП Омельянець Людмила Михайлівна.
1) У складі пропозиції спрощеної закупівлі МПП «Ритм» надано Лист «Лист-роз’яснення щодо Акту проведення планового (позапланового) заходу державного контролю складеного Держпродспоживслужбою», в якому Учасником надано детальне роз’яснення причини щодо ненадання відповідної позначки в даному Акті. Відхиливши з даних причин пропозицію Учасника, Замовник не дотримується головного принципу здійснення публічних закупівель, а саме максимальної економії.
2) Неправомірне акцептування пропозиції ФОП Омельянець Людмила Михайлівна:
Учасником ФОП Омельянець Людмила Михайлівна у пропозиції спрощеної закупівлі згідно вимог Оголошення, як і вимагалось, було надано Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, складений за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) компетентного органу та/або його територіального органу. В той час позитивні відмітки «так» про «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» здійсненні представниками Держпродспоживслужби необґрунтовано та без наявних підстав, так як згідно наданого Акту №14.16.1.48/46 від 29.12.2020 року об’єктом позапланової перевірки було зазначено потужність оператору ринку за адресою: Миколаївська обл., Вітовський р-н, с. Прибузьке, вул. Гагаріна, 1-б, яка належить до малої потужності та має 5м кв., на якій працює 1 особа. Тому, виходячи з вище викладеного, та інформації зазначеної в Акті перевірки, представниками Держпродспоживслужби не було можливості перевірити транспортні засоби щодо їх відповідності гігієнічним вимогам Учасника-власника вказаних потужностей, у якого із зазначених потужностей відсутні транспортні засоби.
Додатково повідомляємо, що перевірка проходила згідно наданого Акту №14.16.1.48/46 ФОП Омельянець Людмилою Михайлівною 29.12.2020 року, а спеціалізований автотранспортний засіб, зазначений в довідці та технічному паспорті, який буде залучений до виконання вимог Договору, у разі його укладення з Учасником, право користування яким отримано відповідно Договору оренди транспортного засобу з екіпажем від 01.02.2021р., ніякого відношення до вище вказаної перевірки не має, тому його відповідність гігієнічним вимогам щодо транспортних засобів жодним чином не підтверджено.
Виходячи з вище викладеного, МПП «Ритм» повідомляє, що Замовником порушено пункт п’ятий частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме відхилення пропозиції одного учасника, та знехтуванням невідповідності документації пропозиції спрощеної закупівлі у іншого учасника, яка підлягала відхилення, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (п.1ч.13ст.14 ЗУ).
Виходячи з вище вказаного, вимагаємо анулювати рішення Замовника про визначення переможцем спрощеної закупівлі ФОП Омельянець Людмилу Михайлівну відповідно Протоколу №33 від 01.03.2021р., та відхилення пропозиції МПП «Ритм» з причин зазначених у Протоколі №31 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2021 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 14:27
Вище вказана Вимога Учасника МПП «Ритм» не підлягає задоволенню з наступних підстав:
Відповідно до вимог пункту 11 Додатку 2 до вимог спрощеної закупівлі, необхідно було у складі своєї пропозиції надати учасником Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (надалі -Акт), складеного за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) компетентним органом та/або його територіальним органом (надалі по тексту - акт) з обов’язковою позитивною «Так» за результатом перевірки відповідності гігієнічним вимогам до транспортних засобів. Вказаний акт мав вміщувати в себе обов’язково позитивну «Так» за результатом перевірки відповідності гігієнічним вимогам до транспортних засобів, вказана вимога стосується до всього розділу 6.7, який так і називається - "гігієнічні вимоги до транспортних засобів".
Вказаний акт від Учасника ФОП Омельянець Людмили Михайлівни вміщує всі позначки «Так» - «позитивна відповідь на поставлене питання» за результатом перевірки відповідності гігієнічним вимогам до транспортних засобів, що відповідає Вимогам Замовника. Керуючись наказом Міністерства аграрної політики України № 447 від 08.08.19 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» затверджено форму акту. Закон України від 18 травня 2017 року № 2042-VIII(надалі Закон №2042- VIII) визначає правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також законодавства про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких побічних продуктів на митну територію України. Відповідно ст.18 Закону №2042- VIII Державний контроль здійснюється компетентним органом, крім випадків, встановлених цим Законом, Державний контроль має бути ризик-орієнтованим та здійснюватися з періодичністю, що є достатньою для досягнення цілей цього Закону, а отже, Відділ ОКМС Галицинівської сільської ради не є органом, який входить в зазначений в ст.18 Закону №2042- VIII що має право здійснювати відповідний Державний контроль. Крім того згідно ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
Відділ ОКМС Галицинівської сільської ради не є фіскальним, правоохоронним або судовим органом, що може здійснити перевірку легітимності даного акту.
Відповідно до вимог пункту 11 Додатку 2 до вимог спрощеної закупівлі, необхідно було у складі своєї пропозиції надати учасником Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (надалі -Акт), складеного за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) компетентним органом та/або його територіальним органом (надалі по тексту - акт) з обов’язковою позитивною «Так» за результатом перевірки відповідності гігієнічним вимогам до транспортних засобів. Вказаний акт мав вміщувати в себе обов’язково позитивну «Так» за результатом перевірки відповідності гігієнічним вимогам до транспортних засобів, вказана вимога стосується до всього розділу 6.7, який так і називається - "гігієнічні вимоги до транспортних засобів".
Вказаний акт від Учасника ФОП Омельянець Людмили Михайлівни вміщує всі позначки «Так» - «позитивна відповідь на поставлене питання» за результатом перевірки відповідності гігієнічним вимогам до транспортних засобів, що відповідає Вимогам Замовника. Керуючись наказом Міністерства аграрної політики України № 447 від 08.08.19 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» затверджено форму акту. Закон України від 18 травня 2017 року № 2042-VIII(надалі Закон №2042- VIII) визначає правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також законодавства про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких побічних продуктів на митну територію України. Відповідно ст.18 Закону №2042- VIII Державний контроль здійснюється компетентним органом, крім випадків, встановлених цим Законом, Державний контроль має бути ризик-орієнтованим та здійснюватися з періодичністю, що є достатньою для досягнення цілей цього Закону, а отже, Відділ ОКМС Галицинівської сільської ради не є органом, який входить в зазначений в ст.18 Закону №2042- VIII що має право здійснювати відповідний Державний контроль. Крім того згідно ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
Відділ ОКМС Галицинівської сільської ради не є фіскальним, правоохоронним або судовим органом, що може здійснити перевірку легітимності даного акту.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2021 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ГРЕЧАНИЙ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
188 630,00
UAH з ПДВ
|
186 636,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Мале Приватне Підприємство "Ритм" |
198 136,92
UAH з ПДВ
|
187 557,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Омелянець Людмила Михайлівна |
199 241,00
UAH з ПДВ
|
199 241,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГРЕЧАНИЙ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ" #3053226855 |
Відхилено |
186 636,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2021 15:31
|
Мале Приватне Підприємство "Ритм" #24756872 |
Відхилено |
187 557,96
UAH з ПДВ
|
01 березня 2021 15:42
|
ФОП Омелянець Людмила Михайлівна #2539421161 |
Переможець |
199 241,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2021 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 14:00
|
протокол 8 ЗВІТ.pdf | укладений |
05 січня 2022 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 18:06
|
дод.уг 1 від 22.12.2021 овочі.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 18:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 13:28
|
скан договір овочі.pdf | укладений |
05 березня 2021 13:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовилися, за взаємною згодою, предмету закупівлі товару - код ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (помідор свіжий, огірок свіжий, цибуля, капуста, морква, морква молода, буряк, буряк молодий, лимон, банани, яблука) погодити зміну ціни та кількості (обсягу) в договорі про закупівлю в бік зменшення, а саме зменшити суму (ціну), кількість (обяг) визначену в Договорі на 18 228,94 грн. (вісімнадцять тисячі двісті двадцять вісім гривень 94 коп.), та внести зміни: - в пункт 3.1. Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «3.1.Сума (ціна) визначена у договорі: 181 012,06 грн. (сто вісімдесят одна тисяча дванадцять гривень 06 коп.) без ПДВ.». - в Специфікацію (додаток 1 до договору) шляхом викладення її в новій редакції (додається до цієї додаткової угоди). 2. Сторони дійшли згоди в тому, що всі інші положення Договору, в які не було внесено змін даною додатковою угодою, залишаються незмінними. 3. Ця додаткова угода складена в двох аутентичних примірниках по одному для кожної Сторони і набуває чинності з моменту підписання її Сторонами і діє протягом терміну дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |