Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля, картопля молода (урожай 2021р.), горох колотий)
Очікувана вартість
158 766,50 UAH
UA-2021-02-12-011622-c 2f384e5c07874238a4e1c7156e374b58
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Бабенко

+380636387174 viddilosvitigalicinivka3@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41356652
Місцезнаходження: 57286, Україна , Миколаївська обл., Вітовський р-н, с.Галицинове, вул. Центральна, 1
Контактна особа: Вікторія Бабенко
+380636387174
viddilosvitigalicinivka3@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2021 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 26 лютого 2021 11:11
Очікувана вартість: 158 766,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 793,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Товар, Вид закупівлі - спрощена закупівля, ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГАЛИЦИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, 57286, Миколаївська обл., Миколаївський (Вітовський) район, село Галицинове, вулиця Центральна, будинок 1; категорія замовника - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Код ЄДРПОУ: 41356652, вимоги до предмета закупівлі надані в додатковому файлі до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Мова оголошення і Вимог до предмета закупівлі - українська мова. Інформація про мову(мови) якою повинні бути складені пропозиції: Під час проведення закупівлі всі документи, що готуються учасником, та інші документи, що входять до складу пропозиції, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником для участі у цій закупівлі безпосередньо та представлені в складі пропозиції (висновки, сертифікати, довідки та ін.), можуть бути надані як українською, так і російською мовами. При цьому власні назви, географічні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, загальновживані абревіатури посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Лише ціновий критерій - критерій оцінки 100 % ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9790 кілограми
картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
950 кілограми
картопля молода урожай 2021р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2021  —  31 серпня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
221 кілограми
горох колотий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар протягом 15 банківських днів в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом п’яти банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2021 20:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2021 20:47
документи Картопля, горох.docx
15 лютого 2021 20:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2021 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2021 20:47
документи Картопля, горох.docx
12 лютого 2021 18:32
документи Картопля, горох.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-12-011622-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Мале Приватне Підприємство "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872
Дата подання: 01 березня 2021 21:08
Неправомірне акцептування учасника
ВИМОГА
переглянути прийняті рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Малого приватного підприємства «Ритм» під час проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015 03210000-6 – Зернові культури та картопля (Картопля, картопля молода (урожай 2021р.), горох колотий) - оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2021-02-12-011622-c
01.03.2021 року Замовник в особі Уповноваженої особи Бабенко В.С. оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол №30 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2021 року про відхилення Пропозиції МПП «Ритм», у якому зазначив:
«Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі UA-2021-02-12-011622-c за предметом закупівлі код ДК 021:2015 03210000-6 – Зернові культури та картопля (Картопля, картопля молода (урожай 2021р.), горох колотий) – Мале приватне підприємство «Ритм» з наступних підстав: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
-не виконано вимогу зазначену в п.11 Додатку 2 до вимог до предмета закупівлі – Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, складений за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) компетентного органу та/або його територіального органу наданий у складі пропозиції учасника не містить обов’язкових позначок «так» за результатами перевірки відповідності розділу акту «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів», міститься лише три позначки «так», три позначки містить інформацію «не вимагається від зазначеного (конкретного об’єкту контролю)», та одна позначка «не перевірялось на зазначеному об’єкті контролю». В свою чергу позначка «НП» - «не перевірялось на зазначеному об’єкті контролю» є правом самого учасника, хоча замовником в п.11 Додатку 2 до вимог до предмета закупівлі вимагалось саме позначки «так», а, отже, учасником не виконано вимогу замовника, яку він мав право виконати.»
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» МПП «Ритм» звертається до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причини невідповідності його пропозиції умовам, визначених в Оголошенні та переглянути прийняте рішення Замовника щодо відхилення пропозиції МПП «Ритм».
В той чай Замовником в особі Уповноваженої особи Вікторії БАБЕНКО згідно Протоколу №32 від 01.03.2021року визнано переможцем даної спрощеної закупівлі ФОП Омельянець Людмилу Михайлівну, у ході розгляду пропозиції якої недоліків не знайдено.
Наголошуємо, що вищезазначені рішення (дії) Замовника щодо відхилення пропозиції МПП «Ритм» та акцептування пропозиції ФОП Омельянець Людмила Михайлівна – є неправомірними та такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і порушують права МПП «Ритм» та охоронювані законом інтереси.
Підставою подання цієї Вимоги є не погодження МПП «Ритм» з рішеннями Замовника про відхилення його пропозиції та акцептування пропозиції ФОП Омельянець Людмила Михайлівна.
З огляду на вищевикладене, МПП «Ритм» наводить обґрунтування наявності порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішень, дій Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, неправомірне відхилення пропозиції Учасника МПП «Ритм» та акцептування пропозиції ФОП Омельянець Людмила Михайлівна.

1) У складі пропозиції спрощеної закупівлі МПП «Ритм» надано Лист «Лист-роз’яснення щодо Акту проведення планового (позапланового) заходу державного контролю складеного Держпродспоживслужбою», в якому Учасником надано детальне роз’яснення причини щодо ненадання відповідної позначки в даному Акті. Відхиливши з даних причин пропозицію Учасника, Замовник не дотримується головного принципу здійснення публічних закупівель, а саме максимальної економії.
2) Неправомірне акцептування пропозиції ФОП Омельянець Людмила Михайлівна:
Учасником ФОП Омельянець Людмила Михайлівна у пропозиції спрощеної закупівлі згідно вимог Оголошення, як і вимагалось, було надано Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, складений за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) компетентного органу та/або його територіального органу. В той час позитивні відмітки «так» про «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» здійсненні представниками Держпродспоживслужби необґрунтовано та без наявних підстав, так як згідно наданого Акту №14.16.1.48/46 від 29.12.2020 року об’єктом позапланової перевірки було зазначено потужність оператору ринку за адресою: Миколаївська обл., Вітовський р-н, с. Прибузьке, вул. Гагаріна, 1-б, яка належить до малої потужності та має 5м кв., на якій працює 1 особа. Тому, виходячи з вище викладеного, та інформації зазначеної в Акті перевірки, представниками Держпродспоживслужби не було можливості перевірити транспортні засоби щодо їх відповідності гігієнічним вимогам Учасника-власника вказаних потужностей, у якого із зазначених потужностей відсутні транспортні засоби.
Додатково повідомляємо, що перевірка проходила згідно наданого Акту №14.16.1.48/46 ФОП Омельянець Людмилою Михайлівною 29.12.2020 року, а спеціалізований автотранспортний засіб, зазначений в довідці та технічному паспорті, який буде залучений до виконання вимог Договору, у разі його укладення з Учасником, право користування яким отримано відповідно Договору оренди транспортного засобу з екіпажем від 01.02.2021р., ніякого відношення до вище вказаної перевірки не має, тому його відповідність гігієнічним вимогам щодо транспортних засобів жодним чином не підтверджено.
Виходячи з вище викладеного, МПП «Ритм» повідомляє, що Замовником порушено пункт п’ятий частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме відхилення пропозиції одного учасника, та знехтуванням невідповідності документації пропозиції спрощеної закупівлі у іншого учасника, яка підлягала відхилення, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (п.1ч.13ст.14 ЗУ).
Виходячи з вище вказаного, вимагаємо анулювати рішення Замовника про визначення переможцем спрощеної закупівлі ФОП Омельянець Людмилу Михайлівну відповідно Протоколу №32 від 01.03.2021р., та відхилення пропозиції МПП «Ритм» з причин зазначених у Протоколі №30 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2021 року.
Додатково повідомляємо, що відповідно до норм законів Замовником порушено пункт 2 (максимальна економія) та 5 (об’єктивне та неупереджене визначення переможця) частин першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 №114-IX (зі змінами) та наявні підстави відповідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, а саме: «Безпідставне відхилення тендерних пропозицій» та «Невідхилення тендерних пропозицій, які підлягають відхиленню», тому у разі ігнорування вказаної вимоги та не дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, МПП «Ритм» буде змушений звернутися до органів виконавчої влади.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 14:26
Вище вказана Вимога Учасника МПП «Ритм» не підлягає задоволенню з наступних підстав:
Відповідно до вимог пункту 11 Додатку 2 до вимог спрощеної закупівлі, необхідно було у складі своєї пропозиції надати учасником Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (надалі -Акт), складеного за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) компетентним органом та/або його територіальним органом (надалі по тексту - акт) з обов’язковою позитивною «Так» за результатом перевірки відповідності гігієнічним вимогам до транспортних засобів. Вказаний акт мав вміщувати в себе обов’язково позитивну «Так» за результатом перевірки відповідності гігієнічним вимогам до транспортних засобів, вказана вимога стосується до всього розділу 6.7, який так і називається - "гігієнічні вимоги до транспортних засобів".
Вказаний акт від Учасника ФОП Омельянець Людмили Михайлівни вміщує всі позначки «Так» - «позитивна відповідь на поставлене питання» за результатом перевірки відповідності гігієнічним вимогам до транспортних засобів, що відповідає Вимогам Замовника. Керуючись наказом Міністерства аграрної політики України № 447 від 08.08.19 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» затверджено форму акту. Закон України від 18 травня 2017 року № 2042-VIII(надалі Закон №2042- VIII) визначає правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також законодавства про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких побічних продуктів на митну територію України. Відповідно ст.18 Закону №2042- VIII Державний контроль здійснюється компетентним органом, крім випадків, встановлених цим Законом, Державний контроль має бути ризик-орієнтованим та здійснюватися з періодичністю, що є достатньою для досягнення цілей цього Закону, а отже, Відділ ОКМС Галицинівської сільської ради не є органом, який входить в зазначений в ст.18 Закону №2042- VIII що має право здійснювати відповідний Державний контроль. Крім того згідно ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
Відділ ОКМС Галицинівської сільської ради не є фіскальним, правоохоронним або судовим органом, що може здійснити перевірку легітимності даного акту.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2021 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРЕЧАНИЙ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ" 150 816,00
UAH з ПДВ
122 425,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 144 732,00
UAH з ПДВ
140 620,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Омелянець Людмила Михайлівна 158 766,50
UAH з ПДВ
158 766,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2021 20:59
Електронний підпис
25 лютого 2021 20:58
25. Проект договору.PDF
25 лютого 2021 20:58
18. Гарантійний лист.PDF
25 лютого 2021 20:58
16.Договір оренди ТЗ.PDF
25 лютого 2021 20:58
14. Технічний паспорт.PDF
25 лютого 2021 20:58
12. Паспорт.PDF
25 лютого 2021 20:58
7. Лист роз’яснення.PDF
25 лютого 2021 20:58
6. Лист роз’яснення.PDF
25 лютого 2021 20:58
4. Витяг з ЄДР.PDF
25 лютого 2021 20:58
1. Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

24 лютого 2021 23:07
Електронний підпис
24 лютого 2021 23:06
Статут.pdf
24 лютого 2021 23:06
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
24 лютого 2021 23:05
Довідка з банку.pdf
24 лютого 2021 23:05
Витяг з ЄДРПОУ 29.01.2021.pdf
24 лютого 2021 23:05
Цінова пропозиція.pdf
24 лютого 2021 23:05
Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s.zip
24 лютого 2021 23:05
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

25 лютого 2021 08:17
Електронний підпис
24 лютого 2021 20:27
Сертифікат.pdf
24 лютого 2021 20:27
Сан.книжка Сарган.pdf
24 лютого 2021 20:27
Сан. книжка.pdf
24 лютого 2021 20:27
Паспорт.pdf
24 лютого 2021 20:27
Лист згода.pdf
24 лютого 2021 20:27
Код.pdf
24 лютого 2021 20:27
Інформація про досвід.pdf
24 лютого 2021 20:27
Згода з проектом.pdf
24 лютого 2021 20:27
Довідка про транспорт.pdf
24 лютого 2021 20:27
Довідка про печатку.pdf
24 лютого 2021 20:27
Гарантія доставки.pdf
24 лютого 2021 20:27
Гарантія безпеки.pdf
24 лютого 2021 20:27
Гарантійний лист.pdf
24 лютого 2021 20:27
Витяг платника.pdf
24 лютого 2021 20:27
Витяг з наказу.pdf
24 лютого 2021 20:27
Витяг з ЄДР.pdf
24 лютого 2021 20:27
Акт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРЕЧАНИЙ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

ФОП Омелянець Людмила Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРЕЧАНИЙ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3053226855
Відхилено 122 425,00
UAH з ПДВ
01 березня 2021 14:35
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Відхилено 140 620,20
UAH з ПДВ
01 березня 2021 14:58
ФОП Омелянець Людмила Михайлівна
#2539421161
Переможець 158 766,50
UAH з ПДВ
01 березня 2021 15:14

Документи

01 березня 2021 14:35
Електронний підпис

Документи

01 березня 2021 14:58
Електронний підпис

Документи

01 березня 2021 15:14
Електронний підпис
01 березня 2021 15:14
протокол 32 картошка.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2021 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Омелянець Людмила Михайлівна
#2539421161
158 766,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2021 15:14
Електронний підпис
01 березня 2021 15:14
протокол 32 картошка.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:35
Протокол 9 ЗВІТ.pdf укладений
05 січня 2022 15:35
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 17:22
дод.уг.1 від 22.12.2021 картопля.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 17:21
Електронний підпис укладений
05 березня 2021 13:23
скан договір картопля.pdf укладений
05 березня 2021 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовилися, за взаємною згодою, предмету закупівлі товару - код ДК 021:2015 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля, картопля молода (урожай 2021р.), горох колотий) погодити зміну ціни та кількості (обсягу) в договорі про закупівлю в бік зменшення, а саме зменшити суму (ціну), кількість (обяг) визначену в Договорі на 22738,00. (двадцять дві тисячі сімсот тридцять вісім гривень 00 коп) та внести зміни: - в пункт 3.1. Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «3.1.Сума (ціна) визначена у договорі:136028,50 грн. (сто тридцять шість тисяч двадцять вісім гривень 50 коп.) без ПДВ. в Специфікацію (додаток 1 до договору) шляхом викладення її в новій редакції (додається до цієї додаткової угоди). 2. Сторони дійшли згоди в тому, що всі інші положення Договору, в які не було внесено змін даною додатковою угодою, залишаються незмінними. 3. Ця додаткова угода складена в двох аутентичних примірниках по одному для кожної Сторони і набуває чинності з моменту підписання її Сторонами і діє протягом терміну дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 136 028,50
UAH