Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021 2015: 33710000-0 - Парфуми, засоби гігієни ( Мило туалетне рідке дитяче в асортименті для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади)
Очікувана вартість
171 900,00 UAH
UA-2021-02-12-010985-c ● 507bfb76ebf842ee93b92400a5bee75a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА |
Код ЄДРПОУ: | 04653220 |
Вебсайт: | http://osvita-yu.mk.ua |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16 |
Контактна особа: |
Олеся Болотіна +380513657594 olesya0812@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 171 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 859,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи
Джерела фінансування: місцевий бюджет, загальний фонд, річний бюджет ЮМР від від 22.12.2020 №62.
Мова підготовки пропозиції українська. Дотримання вимог статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі".
Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16.
Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Розгорнути
Згорнути
Мова підготовки пропозиції українська. Дотримання вимог статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі".
Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16.
Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2850 літр
Мило туалетне рідке дитяче в асортименті фасоване з дозатором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності Южноукраїнської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2021
—
25 березня 2021
ДК 021:2015: 33711900-6 — Мило
75 літр
Мило туалетне рідке дитяче в асортименті без дозатора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності Южноукраїнської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2021
—
25 березня 2021
ДК 021:2015: 33711900-6 — Мило
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату отриманого рахунку протягом 30 (тридцяти) днів після отримання рахунку за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 2 (двох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2021 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2021 16:55 |
Дод.3_Загал_нi_вiдомостi.docx | |
12 лютого 2021 16:55 |
Дод_4_(проект_договору)_до_Оголошення .doc | |
12 лютого 2021 16:55 |
оголошення про закупівлю мило рідке дитяче від 12.02.2021.pdf | |
12 лютого 2021 16:55 |
Додаток_№1_до_Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання по ТД
Дата подання: 14 лютого 2021 12:58
Дата відповіді: 15 лютого 2021 08:31
Доброго дня!
Цікавить, що ви маєте на увазі під терміном "дитяче"?
Щоб у висновку СЕС у сфері використання були ДНЗ?
Чи щоб на етикетці містилось слово "дитяче"?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Уповноважена особа управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка, розглянувши Ваше питання повідомляє наступне.
Умовами проведення спрощеної закупівлі передбачено закупівлю мила рідкого марки «Дитяче».
З метою розширення потенційного кола учасників додатково пояснюємо наступне. Якщо виробником продукції на етикетці окремої одиниці товару не зазначено марку «Дитяче», учасник процедури закупівлі повинен завантажити до електронної системи (разом з пропозицією) документ, що підтверджує приналежність запропонованого товару до марки «Дитяче».
При цьому додатково звертаємо увагу учасників на наступне. Проектом договору, що завантажено окремим файлом до оголошення про проведення закупівлі, передбачено: «Продавець повинен передати (поставити) Покупець товар (товари), якість яких відповідає нормам чинного законодавства України та дозволено до використання у навчальних (освітніх) закладах». Виконання даної вимоги необхідно підтвердити копіями висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікатів відповідності за наявності або деклараціями виробника.
Умовами проведення спрощеної закупівлі передбачено закупівлю мила рідкого марки «Дитяче».
З метою розширення потенційного кола учасників додатково пояснюємо наступне. Якщо виробником продукції на етикетці окремої одиниці товару не зазначено марку «Дитяче», учасник процедури закупівлі повинен завантажити до електронної системи (разом з пропозицією) документ, що підтверджує приналежність запропонованого товару до марки «Дитяче».
При цьому додатково звертаємо увагу учасників на наступне. Проектом договору, що завантажено окремим файлом до оголошення про проведення закупівлі, передбачено: «Продавець повинен передати (поставити) Покупець товар (товари), якість яких відповідає нормам чинного законодавства України та дозволено до використання у навчальних (освітніх) закладах». Виконання даної вимоги необхідно підтвердити копіями висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікатів відповідності за наявності або деклараціями виробника.
Загальне
Дата подання: 15 лютого 2021 10:31
Дата відповіді: 15 лютого 2021 17:24
Добрий день. Підскажіть будь-ласка яку кількість постачань плануєтє? Розвантаження здійснюється силами та за рахунок постачальника?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Уповноважена особа управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка, розглянувши Ваше питання повідомляє наступне.
Умовами проведення спрощеної закупівлі передбачено строк поставки товарів: з моменту укладення договору до 25.03.2021 року (включно) однією поставкою. Дана інформація зазначена у оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Також умовами спрощеної закупівлі передбачено, що «приймання товару здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін згідно діючого законодавства. Доставку Товару здійснює Продавець за свій рахунок».
Розвантаження продукції здійснюється працівниками навчальних закладів.
Додатково звертаємо увагу учасників на наступне. Проектом договору, що завантажено окремим файлом до оголошення про проведення закупівлі, передбачено: «1.5. Передача Товару, що вказана здійснюється в присутності представника Покупця, за супровідними документами безпосередньо в закладах освіти Южноукраїнської міської територіальної громади ( не менш ніж 3 місця розгрузки)». Виконання даної вимоги необхідно підтвердити Гарантійним листом в довільній формі, щодо погодження з проектом Договору згідно додатку №2 до спрощеної закупівлі. .
Умовами проведення спрощеної закупівлі передбачено строк поставки товарів: з моменту укладення договору до 25.03.2021 року (включно) однією поставкою. Дана інформація зазначена у оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Також умовами спрощеної закупівлі передбачено, що «приймання товару здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін згідно діючого законодавства. Доставку Товару здійснює Продавець за свій рахунок».
Розвантаження продукції здійснюється працівниками навчальних закладів.
Додатково звертаємо увагу учасників на наступне. Проектом договору, що завантажено окремим файлом до оголошення про проведення закупівлі, передбачено: «1.5. Передача Товару, що вказана здійснюється в присутності представника Покупця, за супровідними документами безпосередньо в закладах освіти Южноукраїнської міської територіальної громади ( не менш ніж 3 місця розгрузки)». Виконання даної вимоги необхідно підтвердити Гарантійним листом в довільній формі, щодо погодження з проектом Договору згідно додатку №2 до спрощеної закупівлі. .
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
117 000,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 17:35
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 09:33
|
Протокол УО №7 від 09.12.2021 року.pdf | укладений |
09 грудня 2021 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2021 14:28
|
допугода від 25.03.2021 до договору №79.pdf | зміни до договору |
26 березня 2021 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 10:35
|
договір №79 від 05.03.2021.pdf | укладений |
05 березня 2021 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки товару до 31 березня 2021 року у звязку з карантиними обмеженями на території міста Києва |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 березня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | З 04.06.2021 року договір про закупівлю товарів за спрощеною закупівлею від 05.03.2021 р. № 79 розірвано в односторонньому порядку. Так, станом на 24.05.2021 рік замовник не отримав від Товариства з обмеженою відповідальністю «Український папір» товар належної якості згідно договору про закупівлю товарів за спрощеною закупівлею від 05.03.2021 р. № 79. |