Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Костопільської міської ради "Костопількомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 03352024 |
Місцезнаходження: | 35000, Україна , Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Сарненська, буд. 30 |
Контактна особа: |
Сергій Пилипака +380972122362 sr_tod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2021 14:19 |
Очікувана вартість: | 3 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 651,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2021 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2021 14:37 |
Рішення про внесення змін в тендерну документацію.tif | |
15 лютого 2021 14:37 |
Додаток 2.doc | |
15 лютого 2021 14:37 |
Додаток 3.doc | |
15 лютого 2021 14:37 |
Додаток 5.doc | |
15 лютого 2021 14:37 |
Додаток 1.doc | |
15 лютого 2021 14:37 |
Додаток 4.doc | |
15 лютого 2021 14:37 |
Рішення про оголошення закупівлі та затвердження форми тендерної документації.tif | |
15 лютого 2021 14:36 |
Тендерна документація.doc |
15 лютого 2021 14:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 лютого 2021 14:37 |
Рішення про внесення змін в тендерну документацію.tif
|
|||
15 лютого 2021 14:37 |
Додаток 2.doc
|
|||
15 лютого 2021 14:37 |
Додаток 3.doc
|
|||
15 лютого 2021 14:37 |
Додаток 5.doc
|
|||
15 лютого 2021 14:37 |
Додаток 1.doc
|
|||
15 лютого 2021 14:37 |
Додаток 4.doc
|
|||
15 лютого 2021 14:37 |
Рішення про оголошення закупівлі та затвердження форми тендерної документації.tif
|
|||
15 лютого 2021 14:36 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно п.1 таблиці «Кваліфікаційні вимоги і перелік документів на їх підтвердження» Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати Документи щодо атестації/сертифікації обладнання для виконання робіт (надання послуг). У складі тендерної пропозиції було завантажено файл «Атестація обладнання.pdf», який містить атестати відповідності на Машину для ліквідації вибоїн асфальтобетонних покриттів пневмоструменевим методом моделі «MadpatcherMPA6.5W» на базі автомобіля DAFCF держ.номер ВК6553СН та Машини для ліквідації вибоїн асфальтобетонних покриттів пневмоструменевим методом моделі «MadpatcherMPA6.5W», серійний No311/2020(2020р.в.) на базі автомобіля DAFFTXF105.460 спеціалізований сідловий тягач-ЕXLRTG47MS0E895107,державний номер ВК4390ЕХ, однак термін дії данного документа закінчився ще 31.12.2020 р. Це є підставою вважати що дані документи відсутні в тендерній пропозиції учасника, отже тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Відповідно до Додатку 2 де зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Учасник повинен обов’язково надати належним чином завірені сертифікати відповідності на матеріали/паспорти. Разом з тим нагадуємо що Замовник чітко висловив свою позицію щодо необхідності подання даних документів в тендерній пропозиції тобто, коли відповідав на аналогічне запитання, яке йому ставили в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Тендерна пропозиція Учасник ТОВ ВК-ВІКТОРІЯ не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям. Рішення уповноваженої особи порушує право учасника на добросовісну конкуренцію, на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції.
Аналізуючи вищенаведене можна прийти до висновку, що у діях Замовника упереджений підхід до оцінки учасників закупівлі, що у свою чергу, є грубим порушенням ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Фізична особа-підприємець Мойсеєць О.В. даною вимогою наполягає скасувати Рішення № 43 від 04.03.2021 р. про визначення Переможця Закупівлі та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ВК-ВІКТОРІЯ" (ЄДРПОУ 42837430)
Зважаючи на вище викладене, Ваша вимога буде задоволена, пропозиція ТОВ «ВК-ВІКТОРІЯ» на участь у закупівлі послуг за ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг (Ямковий ремонт струменево-ін’єкційним методом вулиць міста Костопіль, Рівненської області) за процедурою «відкриті торги», ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-010619-с буде направлено на перекваліфікацію.
Необхідно відмітити, що справді, відповідно до Додатку 3 (Кваліфікаційні вимоги і перелік документів на їх підтвердження) Учасник повинен надати документи щодо атестації/сертифікації обладнання для надання послуг, а термін дії Атестатів відповідності на «Машину для ліквідації вибоїн асфальтобетонних покриттів пневмоструменевим методом моделі «MadpatcherMPA6.5W» на базі автомобіля DAFCF д.н. ВК6553СН» та «Машину для ліквідації вибоїн асфальтобетонних покриттів пневмоструменевим методом моделі «MadpatcherMPA6.5W», серійний No311/2020(2020р.в.) на базі автомобіля DAFFTXF105.460 спеціалізований сідловий тягач-ЕXLRTG47MS0E895107, д.н. ВК4390ЕХ», які були розміщені у згаданому вище PDF-файлі закінчився ще 31.12.2020, однак ми повинні повідомити Замовнику, що при завантаженні документів тендерної пропозиції нами було допущено помилку, і завантажено PDF-файл з атестатами відповідності не за 2021, а за 2020 рік.
Ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що: «Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Пп. 1 абз. 2 цієї ж частини ст. 29 Закону передбачено, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, тобто, по відношенню до даної закупівлі, це наявність у Учасника:
- обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Як слідує з тексту Додатку 3 Тендерної документації, то вимога щодо надання документів щодо атестації обладнання для надання послуг відноситься до кваліфікаційного критерію, передбаченого п. 1. ч. 2 ст. 16 Закону - наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Тому Замовник, виявивши невідповідність у інформації та/або документах, що підтверджують відповідність Учасника (ТОВ «ВК-ВІКТОРІЯ») кваліфікаційному критерію відповідно до ст. 16 Закону (наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) повинен був виконати вимоги ч. 16 ст. 29 Закону та у строк, що не перевищує два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, яке повинно були містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Разом з тим, Замовник проігнорував пряму вимогу Закону та прийняв рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника – ТОВ «ВК-ВІКТОРІЯ», що порушує право Учасника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, а відтак, і на добросовісну конкуренцію, що може свідчити про наявність у діях Замовника упередженого підходу до оцінки Учасників закупівлі, а такі дії Замовника є грубим порушенням ст. 5 Закону.
Зважаючи на вище наведене ТОВ «ВК-ВІКТОРІЯ» вимагає скасувати Рішення № 46 від 12.03.2021 про відхилення пропозиції ТОВ «ВК-ВІКТОРІЯ» та зобов’язати Замовника повторно розглянути Тендерну пропозицію підприємства з врахуванням вимог ч. 16 ст. 29 Закону.
Саме до таких документів і відносяться визначені п. 6 Розділу «Загальні положення»та п. 1 і 5 Розділу «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Тендерної документації Гарантійні листи та письмові згоди.
П. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерній документації на закупівлю послуги за ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг (Ямковий ремонт струменево-ін’єкційним методом вулиць міста Костопіль, Рівненської області) за процедурою «відкриті торги», ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-010619-с передбачає, що: «Для правильного оформлення тендерної пропозиції Учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у Тендерній документації.
Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам Тендерної документації, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції».
Разом з тим, умовами Тендерної документації визначено, що Учаснику не заборонено подати і інші документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, однак жодним чином не передбачено що такі документи будуть розглядатися як заміна не поданим документам, обов’язкове подання яких визначено умовами Тендерної документації.
Зважаючи на вище викладене та приймаючи до уваги, що Вами не було подано низку документів, обов’язкове подання яких було визначено умовами Тендерної документації, Ваша вимога не може бути задоволена, так як є безпідставною.
Комунального підприємства Костопільської міської ради "Костопількомунсервіс"
Сергію ПИЛИПАЦІ
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2021-02-12-010619-c
Вимога
про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» (код ЄДРПОУ - 41159796), як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «Ямковий ремонт струйно-ін’єкційним методом вулиць м. Костопіль, Рівненської області», повідомляє, що Замовником в особі Уповноваженої особи Пилипаки Сергія, були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Уповноваженої особи Замовника стосовно визначення переможцем процедури закупівлі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) по предмету закупівлі «Ямковий ремонт струйно-ін’єкційним методом вулиць м. Костопіль, Рівненської області» оформлене Рішенням №53 Уповноваженої особи Замовника за проведення процедур закупівель від 22.03.2021 року, та визнання її такою, що відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, вимогам кваліфікаційних критерії, вимогам Технічної специфікації, тощо.
Вважаємо, Рішення Уповноваженої особи оформлене Рішенням №53 від 22.03.2021 року є неправомірним, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) по предмету закупівлі «Ямковий ремонт струйно-ін’єкційним методом вулиць м. Костопіль, Рівненської області» не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, вимогам Технічної специфікації, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зокрема:
- Відповідно до вимог пункту 6 Розділу «Загальні положення» Тендерної документації Замовника від учасників вимагалося надання у складі пропозицій – Гарантійного листа, зокрема зазначалося – «Валютою закупівлі є гривня. Учасник, подаючи пропозицію, повинен розрахувати та зазначити її ціну з урахуванням сплати всіх необхідних податків та зборів у визначеній Оголошенням валюті, та подати про це відповідний гарантійний лист.» учасник ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) всупереч вимогам Тендерної документації не подав у складі пропозиції такого гарантійного листа, чим не виконав та грубо порушив вимоги Тендерної документації Замовника, тому пропозиція учасника підлягає відхиленню.
- Відповідно до вимог пункту 1 Розділу «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до Тендерної документації» Тендерної документації Замовника від учасників вимагалося надання у складі пропозицій – Письмової згоди, зокрема про те, що – «У випадку відсутності звернень від учасників протягом терміну, визначеного Законом, та відсутності скарг, що стосуються Тендерної документації до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, це буде розцінено Замовником як погодження з усіма умовами Тендерної документації і невиконання вимог, заявлених Тендерною документацією буде підставою для відхилення пропозиції Учасника з підстав, визначених Законом, про що у складі Тендерної пропозиції Учасником надається письмова згода.», учасник ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) всупереч вимогам Тендерної документації не подав у складі пропозиції такої письмової згоди, чим не виконав та грубо порушив вимоги Тендерної документації Замовника, тому пропозиція учасника підлягає відхиленню.
З урахуванням фактів дискваліфікації попередніх учасників по закупівлі робіт: «Ямковий ремонт струйно-ін’єкційним методом вулиць м. Костопіль, Рівненської області» за вищевказаними підставами, вважаємо, що визнавши даного учасника переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт: «Ямковий ремонт струйно-ін’єкційним методом вулиць м. Костопіль, Рівненської області» замовник в особі Уповноваженої особи порушив принцип проведення закупівель, що перераховані у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тощо.
- Відповідно до вимог пункту 3.1. Додатку 5 до Тендерної документації «Проект договору» - «Ціна Договору визначається на основі кошторису як тверда ціна та становить ________________ грн. (____________ гривень ____ коп.) з ПДВ.», учасником ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) всупереч вимогам Тендерної документації Замовника була надана Договірна ціна, із зазначеним видом договірної ціни – «динамічна договірна ціна», що не відповідає вимогам Додатку 5 до Тендерної документації.
- Відповідно до вимог пункту 11 Додатку 4 до Тендерної документації Замовника, від учасників вимагалося надання у складі пропозицій – «документу що підтверджує наявність в особи, що уповноважена на підписання договору, повноважень на його підписання – у разі наявності обмежень щодо підписання договору або необхідності додаткового погодження з вищим органом управління (загальними зборами, власником тощо).», оскільки відповідно до наданого учасником Статуту ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) питання щодо вчинення значного правочину виконавчим органом (директором ТОВ) не врегульоване у Статуті, та з урахуванням обмежень, що передбачені у частині 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», а саме – «Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.», та з урахуванням того факту, що у фінансовій звітності учасника ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) вартість чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності становить – 474,0 тис. гривень, для укладення правочину (договору) щодо даної процедури закупівлі, учасник повинен був надати Згоду на вчинення правочину від Загальних зборів учасників такого учасника, оскільки вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, отже надавши такої згоди учасник ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) порушив вимоги Тендерної документації Замовника.
- Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, зокрема, у Додатку 3 до Тендерної документації Замовником встановлювалися вимоги стосовно підтвердження учасниками кваліфікаційних критеріїв, зокрема пунктом 1 цього Додатку вимагалося підтвердження критерію – «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», на виконання даного критерію Замовником вимагалося надання у складі пропозицій учасниками підтвердження наявності у них – «не менше 2 спеціалізованих машин обладнаних установками для виконання ямкового ремонту струменево-ін’єкційним методом», додатково встановлювалася вимога щодо надання – «Документів щодо атестації/сертифікації обладнання для виконання робіт (надання послуг)», зазначаємо, що учасником ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) не було виконано вимоги Тендерної документації Замовника, оскільки був наданий у складі пропозиції лише один чинний Атестат виробництва (дійсний до «08» червня 2023 р.) щодо машини Madpatcher MP 6.5 WD на базі автомобіля MAN моделі 19.414 FLT (р/н: ВО2021АЕ), інші два атестати, що були надані у складі пропозиції – втратили свою чинність – «28» жовтня 2020 року. Отже, учасник не підтвердив у відповідності до вимог Тендерної документації Замовника – кваліфікаційного критерію – «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», оскільки не підтвердив наявності у нього не менше 2 (атестованих) спеціалізованих машин обладнаних установками для виконання ямкового ремонту струменево-ін’єкційним методом, що не відповідає пункту 1 Додатку 3 до Тендерної документації Замовника, тому пропозиція такого учасника підлягає відхиленню.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- Надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення Уповноваженою особою Замовника неправомірного, дискримінаційного та незаконного рішення;
- Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Рівнеекспресбуд" (код ЄДРПОУ - 36007978) по предмету закупівлі «Ямковий ремонт струйно-ін’єкційним методом вулиць м. Костопіль, Рівненської області» оформлене Рішенням №53 Уповноваженої особи Замовника за проведення процедур закупівель від 22.03.2021 року.
Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі».
Одночасно, звертаємо увагу, що згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника.
- ваше твердження щодо відсутності у Тендерній пропозиції ТОВ «Рівнеекспресбуд» гарантійного листа про розрахунок ціни пропозиції з урахуванням сплати всіх необхідних податків та зборів не відповідає дійсності, так як Учасником у PDF-документі «Довідки» надав відповідний гарантійний лист, суть якого відповідає вимогам, заявленим у Тендерній документації;
- ваше твердження щодо відсутності у Тендерній пропозиції ТОВ «Рівнеекспресбуд» письмової згоди щодо відхилення Тендерної пропозиції Учасника не відповідає дійсності, так як Учасником у PDF-документі «Довідки» надав відповідний Лист-згоду, суть якого відповідає вимогам, заявленим у Тендерній документації;
- справді у PDF-документі Учасника «Локальний кошторис» зазначено вид Договірної ціни – «Динамічна», однак, зважаючи на те, що у складі Тендерної пропозиції Учасника було подано лист згода з умовами договору, що викладений у Додатку 5 Тендерної документації, де вказано вид договірної ціни – «тверда» Замовником, при розгляді тендерної пропозиції Учасника, було розглянуто таке позначення виду договірної ціни як формальну помилку, адже у випадку відмови Переможця закупівлі від укладення Договору на запропонованих умовах через проведення ним розрахунків договірної ціни як «Динамічної» стане підставою його дискваліфікації та розгляду наступного Учасника закупівлі.
- ст. 44 Закону України «Про «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» справді передбачає поняття «Значного правочину», однак ч. 1 цієї ж статті визначає, що «Статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини)».
Відтак вимога щодо надання згоди є не імперативною (обов’язковою до виконання), а диспозитивною, тобто такою, що діє лише за визначених умов.
Так як Учасниками Товариства не було встановлено жодного особливого порядку надання згоди уповноваженими на те органами Товариства на вчинення певних правочинів, то Замовником було визначено, що в директора Учасника відсутні будь які обмеження на укладення Договору закупівлі;
Разом з тим, повторна перевірка тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «Рівнеекспресбуд» підтвердила заявлені Вами у тексті вимоги факти щодо закінчення терміну дії Атестатів відповідності обладнання Учасника.
Зважаючи на вище викладене, Ваша вимога буде задоволена, а пропозиція ТОВ «Рівнеекспресбуд» на участь у закупівлі послуг за ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг (Ямковий ремонт струменево-ін’єкційним методом вулиць міста Костопіль, Рівненської області) за процедурою «відкриті торги», ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-010619-с буде направлено на перекваліфікацію.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-25-000023 ● b47e22bec5a1405491044a2f0855962d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2021 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
25.03.2021 № 211
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.03.2021 № 211.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-02-12-010619-c 12.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-25 15:42:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Ямковий ремонт струйно-ін’єкційним методом вулиць м. Костопіль Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-12-010619-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником у протоколі розгляду тендерної пропозиції від 12.03.2021 № 46 зазначено про прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВК-ВІКТОРІЯ" на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а саме: термін атестатів відповідності машин для ліквідації вибоїн асфальтобетонних покриттів пневмоструменевим методом закінчився 31.12.2020, що дає підстави вважати такі документи не поданими.
При цьому, вимогами Додатку 3 тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги і перелік документів на їх підтвердження» передбачено, що учасник повинен надати документи щодо атестації/сертифікації обладнання для виконання робіт (надання послуг).
Враховуючи вищевикладене, просимо надати наступне пояснення:
Чому Вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника, що стосуються кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-26 11:25:26
Щодо розгляду запиту про надання пояснень
Уповноваженою особою за проведення процедур закупівель Комунального підприємства Костопільської міської ради «Костопількомунсервіс» на Ваш запит про надання пояснень, розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу, про дотримання вимог законодавства при проведенні закупівель під час закупівлі послуги за ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг (Ямковий ремонт струменево-ін’єкційним методом вулиць міста Костопіль, Рівненської області) за процедурою «відкриті торги», ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-010619-с повідомляє, що причиною не розміщення у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника – ТОВ «ВК-ВІКТОРІЯ», що стосуються кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону є двояке трактування норм Закону України «Про публічні закупівлі» понять відповідності (невідповідності) інформації, що подані Учасником у Тендерній пропозиції.
Торги із закупівлі послуги за ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг (Ямковий ремонт струменево-ін’єкційним методом вулиць міста Костопіль, Рівненської області) за процедурою «відкриті торги», ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-12-010619-с, які були оголошені КП КМР "Костопількомунсервіс" 12.02.2021, будуть відмінені рішенням уповноваженої особи у порядку п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» не раніше 30.03.2021, так як через визначений електронною системою закупівель строк оскарження дискваліфікації інших Учасників закупівлі на даний час відповідний функціонал заблоковано.
Таким чином виявлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель буде усунуто.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто, закупівлю відмінено
2021-03-30 16:34:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині не надання учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2021 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВК-ВІКТОРІЯ" |
2 194 130,00
UAH з ПДВ
|
1 946 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дормакс" |
2 250 413,00
UAH з ПДВ
|
1 947 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Мойсеєць Олександр Володимирович |
2 689 001,55
UAH з ПДВ
|
2 009 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" |
2 713 374,00
UAH з ПДВ
|
2 010 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №1" |
2 783 734,51
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Рівнеекспресбуд" |
2 712 694,00
UAH з ПДВ
|
2 379 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Компанія Барбакан" |
2 829 447,49
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" |
2 836 748,40
UAH з ПДВ
|
2 400 546,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" |
2 924 860,80
UAH з ПДВ
|
2 468 986,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Данко |
3 060 000,00
UAH з ПДВ
|
3 060 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВК-ВІКТОРІЯ" #42837430 |
Рішення скасоване |
1 946 999,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 11:36
|
ТОВ "ВК-ВІКТОРІЯ" #42837430 |
Відхилено |
1 946 999,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 08:52
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дормакс" #39201948 |
Відхилено |
1 947 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 10:32
|
Фізична особа-підприємець Мойсеєць Олександр Володимирович #2854808112 |
Відхилено |
2 009 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 12:08
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" #38143539 |
Відхилено |
2 010 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 12:17
|
ТОВ "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №1" #41983949 |
Відхилено |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 12:30
|
ТОВ "Рівнеекспресбуд" #36007978 |
Очікує рішення |
2 379 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 14:35
|
ТОВ "Рівнеекспресбуд" #36007978 |
Рішення скасоване |
2 379 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 14:35
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 30 березня 2021 08:33 |
Кінець періоду оскарження: | 10 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 10 квітня 2021 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | По закінченню аукціону найбільш економічно вигідною є пропозиція Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ВК-ВІКТОРІЯ», однак її було дискваліфіковано у зв’язку із невідповідністю Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Тендерною документацією. 25.03.2021 Державною аудиторською службою України було розпочато моніторинг закупівлі послуг за ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг (Ямковий ремонт струменево-ін’єкційним методом вулиць міста Костопіль, Рівненської області) за процедурою «відкрит |
30 березня 2021 08:33
|
Електронний підпис |
30 березня 2021 08:32
|
Рішення про відміну торгів.tif |