Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Онлайн трансляції заходів СМР та її виконавчих органів
Очікувана вартість
1 970 000,00 UAH
UA-2021-02-12-008853-c a98cb37c9b4740c29e1c17ca1a2b3fb4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Подопригора Ірина Миколаївна

+380542700149 tender@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04057942
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, майдан Незалежності, 2
Контактна особа: Подопригора Ірина Миколаївна
+380542700149
tender@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2021 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2021 15:10
Початок аукціону: 15 квітня 2021 11:29
Очікувана вартість: 1 970 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Онлайн трансляції заходів СМР та її виконавчих органів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

06 квітня 2021 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2021 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2021 08:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2021 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2021 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2021 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2021 16:14
Тендерна_документація_зміни_2.pdf
06 квітня 2021 15:39
Тендерна_документація_зміни_2.pdf
15 березня 2021 16:49
Тендерна_документація_зміни.pdf
12 лютого 2021 15:05
Тендерна_документація.pdf
06 квітня 2021 15:39
Додаток_2_Технічні_характеристики_зміни_2.docx
15 березня 2021 16:49
Додаток 2_Технічні_характеристики_зміни.docx
12 лютого 2021 15:06
Додаток 2_Технічні_характеристики.docx
15 березня 2021 16:49
Перелік_змін.pdf
15 березня 2021 16:49
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги ст.16_зміни.docx
12 лютого 2021 15:06
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги ст.16.docx
12 лютого 2021 15:06
Додаток 6 Проект договору.docx
12 лютого 2021 15:06
Додаток 5 Критерії та методика оцінки.docx
12 лютого 2021 15:06
Додаток 4 Вимоги_до_учасника_ст.17_ЗУ.doc
12 лютого 2021 15:06
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-12-008853-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:31066353
Дата подання: 23 лютого 2021 12:47
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2021 19:18
рішення від 25.02.2021 № 3467 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 25 лютого 2021 19:18
рішення від 09.03.2021 № 4385.pdf
Дата публікації: 12 березня 2021 19:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель були внесені відповідні зміни.
Дата виконання рішення замовником: 15 березня 2021 16:59
Номер скарги: UA-2021-02-12-008853-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:31066353
Дата подання: 18 березня 2021 17:33
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2021 12:16
рішення від 31.03.2021 №6588.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 20:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель були внесені відповідні зміни.
Дата виконання рішення замовником: 06 квітня 2021 15:50
Номер скарги: UA-2021-02-12-008853-c.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:31066353
Дата подання: 02 травня 2021 17:38
Оскарження рішення щодо визначення переможця
Оскарження рішення щодо визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 травня 2021 17:05
рішення від 07.05.2021 № 10055 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 17:04
рішення від 01.06.2021 № 12193.pdf
Дата публікації: 04 червня 2021 19:34

Документи подані скаржником

23 лютого 2021 10:20
оскарження online.pdf
23 лютого 2021 10:20
Додаток 3 (2).JPG
27 лютого 2021 19:33
додатки.pdf

Документи подані замовником

02 березня 2021 16:08
Пояснення
02 березня 2021 16:08
Пояснення_doc
15 березня 2021 16:59
Протокол

Документи подані скаржником

18 березня 2021 16:34
скарга.pdf

Документи подані замовником

26 березня 2021 13:49
Пояснення
26 березня 2021 13:49
Пояснення_doc

Документи подані скаржником

02 травня 2021 17:36
скарга відхилення.pdf
14 травня 2021 15:21
заява щодо скарги.pdf
26 травня 2021 17:15
2021-05-26_17-14-27.pdf

Документи подані замовником

13 травня 2021 17:04
Інформація
13 травня 2021 17:04
Інформація.doc
13 травня 2021 17:04
Додаток
13 травня 2021 17:04
Додаток
13 травня 2021 17:04
Додаток
13 травня 2021 17:04
Додаток
13 травня 2021 17:04
Додаток
13 травня 2021 17:04
Додаток
13 травня 2021 17:04
Додаток
13 травня 2021 17:05
Додаток
13 травня 2021 17:05
Додаток
13 травня 2021 17:05
Додаток
13 травня 2021 17:05
Додаток
13 травня 2021 17:05
Додаток
13 травня 2021 17:05
Додаток
13 травня 2021 17:05
Додаток
13 травня 2021 17:05
Додаток
13 травня 2021 17:05
Додаток

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-30-000031 ● 94d6304b511d45b9a26f14a7661d999b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2021 15:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.07.2021 № 258

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-02-12-008853-c 12.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-05 15:47:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з онлайн трансляції заходів СМР та її виконавчих органів (Код ДК 021:2015:723100001 – Послуги з обробки даних) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-008853-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-09 13:35:00

Про надання пояснень та документів щодо проведеної закупівлі послуг: Онлайн трансляції заходів СМР та її виконавчих органів (код за ДК 021:2015 ЄЗС - 723100001 «Послуги з обробки даних») ID закупівлі: UA-2021-02-12-008853-с

На Ваш запит про надання пояснення від 05 серпня 2021 року (ID моніторингу UA-M-2021-07-30-000031) повідомляємо наступне.
Відповідно до Закону України «Про національну програму інформатизації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25 липня 2002 р. N 1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)» техніко-економічне обґрунтування закупівлі було погоджено з Міністерством Цифрової трансформації України (копія листа Міністерства Цифрової трансформації України про погодження проекту інформатизації додається.)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено виходячи з вимог законодавства України, у тому числі з урахуванням положення «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг.
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалось Замовником з урахуванням загальнодоступної інформації щодо цін аналогічних послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронних каталогах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках), за основу були взяті наступні:
- Договору № 66 від 04.03.2019, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Онлайн-трансляція засідань сесій Маріупольської міської ради на каналі місцевого рівня (ДК 021:2015: 64220000-4 Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку і передачі даних) (номер оголошення UA-2019-01-28-003200-b);
- Договору №26/03/-19 від 17.01.2019, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг з обробки даних (Онлайн трансляції заходів Сумської міської ради та її виконавчих органів ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних) (номер оголошення UA-2018-12-11-000938-b);
- Договору №60/03-20 від 24.01.2020, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг з обробки даних (Онлайн трансляції заходів Сумської міської ради та її виконавчих органів ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних) (номер оголошення UA-2019-12-10-001155-c);
Технічні та якісні аспекти послуги онлайн трансляцій заходів Сумської міської ради та її виконавчих органів розроблялося виконавцем програми «Відкритий інформаційний простір Сумської міської об’єднаної територіальної громади» на 2019 – 2021 роки, а саме Департаментом комунікацій та інформаційної політики Сумської міської ради виходячи з предмету послуги та її основних показників (роздруківка з офіційного сайту Сумської міської ради з обґрунтуванням технічних, якісних та кількісних характеристик до предмету закупівлі «Послуги з обробки даних – код CPV за ДК 021:2015-72310000-1 (Онлайн трансляції заходів Сумської міської ради та її виконавчих органів) додається).
Розмір бюджетного призначення за даним напрямком зазначений в рішенні Сумської міської ради від 22 липня 2020 року № 7119-МР «Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 28 листопада 2018 року № 4154 – МР «Про програму «Відкритий інформаційний простір Сумської міської об’єднаної територіальної громади» на 2019-2021 роки (зі змінами). Керуючись цим рішення відділом бухгалтерського обліку та звітності було підготовлено та спрямовано до тендерного комітету розпис планових закупівель товарів, робіт та послуг по Виконавчому комітету Сумської міської ради на 2021 рік (копії відповідних рядків додаються), на підставі якого сформувався Річний план закупівель.
Ініціатор зазначеної вище міської програми - Департамент комунікацій та інформаційної політики Сумської міської ради звернувся з проханням розпочати процедуру закупівлі, вказавши при цьому очікувану вартість (1 970 000,00 грн.) та орієнтовну кількість хвилин для онлайн трансляції заходів Сумської міської ради та її виконавчих органів (20630 хвилин), копія листа додається.
При цьому, як було зазначено вище, ініціатор оприлюднив на офіційному сайті Сумської міської ради відповідні обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ID: UA-2021-02-12-008853-с відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://smr.gov.ua/uk/miska-vlada/tsentr-koordinatsiji-derzhavnikh-zakupivel/376-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-iakisni-kharakterystyky-predmetiv-zaukipivli/20261-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-yakisni-kharakteristiki-predmetiv-zakupivli.html.
Додаток: на 11 арк.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону. Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ" 1 444 100,00
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
КП "ІНФОСЕРВІС" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 1 856 700,00
UAH з ПДВ
1 440 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 квітня 2021 15:13
Електронний підпис
21 квітня 2021 15:12
Довідка 4.PDF
21 квітня 2021 15:12
Довідка 3.PDF
21 квітня 2021 15:12
Довідка 2.PDF
21 квітня 2021 15:12
Довідка 1.PDF
14 квітня 2021 11:21
Електронний підпис
14 квітня 2021 11:17
СТАТУТ.pdf
14 квітня 2021 11:17
свідоцтво ПДВ.pdf
14 квітня 2021 11:17
ліцензія.pdf
14 квітня 2021 11:17
Витяг з ЄДР.PDF
14 квітня 2021 11:17
виписка.pdf
14 квітня 2021 11:17
Тендерна пропозиція.PDF
14 квітня 2021 11:17
Лист-відгук.PDF
14 квітня 2021 11:17
Копія дипломів.PDF
14 квітня 2021 11:17
Копії трудових книжок.PDF
14 квітня 2021 11:17
Копії Наказів.PDF
14 квітня 2021 11:16
Договір.PDF
14 квітня 2021 11:16
Баланс 2020 рік.PDF
14 квітня 2021 11:16
Акт виконаних робіт.PDF
27 лютого 2021 13:33
Електронний підпис
27 лютого 2021 13:32
Акт виконаних робіт.PDF
27 лютого 2021 10:39
Електронний підпис
26 лютого 2021 19:31
СТАТУТ.pdf
26 лютого 2021 19:31
свідоцтво ПДВ.pdf
26 лютого 2021 19:31
ліцензія.pdf
26 лютого 2021 19:31
Витяг з ЄДР.PDF
26 лютого 2021 19:31
виписка.pdf
26 лютого 2021 19:31
Тендерна пропозиція.PDF
26 лютого 2021 19:31
Лист-відгук.PDF
26 лютого 2021 19:31
Копія дипломів.PDF
26 лютого 2021 19:31
Копії трудових книжок.PDF
26 лютого 2021 19:31
Копії Наказів.PDF
26 лютого 2021 19:31
Договір.PDF
26 лютого 2021 19:31
Баланс 2020 рік.PDF

Публічні документи

26 квітня 2021 11:52
Електронний підпис
26 квітня 2021 11:51
ч. 12 ст. 17.pdf
26 квітня 2021 11:51
ч. 2 ст. 17.pdf
26 квітня 2021 11:51
довідка.7z
26 квітня 2021 11:51
Довідка МВС.pdf
26 квітня 2021 11:51
Довідка ДПС.pdf
14 квітня 2021 13:29
Електронний підпис
14 квітня 2021 13:28
ТЗ учасник зі змінами.pdf
23 березня 2021 12:55
Електронний підпис
25 лютого 2021 16:12
Електронний підпис
25 лютого 2021 16:11
Фінансова звітність.pdf
25 лютого 2021 16:11
Тендерна пропозиція.pdf
25 лютого 2021 16:11
Довідка щодо ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

КП "ІНФОСЕРВІС" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ"
#31066353
Відхилено 1 350 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2021 11:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 квітня 2021 16:19
КП "ІНФОСЕРВІС" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#30698617
Переможець 1 440 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2021 16:06

Вимога про усунення невідповідностей

Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В тендерній пропозиції учасника ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ", який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції вимогам, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: І. Додатком № 3 до тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження наявності обладнання та відповідності технічним характеристикам матеріально-технічної бази Учасник у складі тендерної пропозиції подає: - довідку, складену у довільній формі про наявність у Учасника обладнання необхідного для належного виконання послуг згідно цієї тендерної документації, із зазначенням інформації про право власності та підтверджуючих документів (інвентарна картка та/або договір куплі-продажу та/або оренди, тощо.)» В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ" міститься довідка про наявність в учасника матеріально-технічної бази вих. № 171 від «12» квітня 2021 року з підтверджуючими документами, а саме – договір оренди обладнання № 116-33-13 від 15 «лютого» 2021 року, в якому виявлені невідповідності: - відсутній акт прийому-передачі майна в оренду, який є невід’ємною частиною договору, відсутність даного документу не дає змогу замовнику встановити приналежність даного обладнання учаснику та дійсність договору; - в договорі оренди відсутнє підтвердження наявності таких позицій відео студія 6-канальна портативна мікшерний пульт та портативний пристрій відеозахвата в кількості 2 одиниці; Учасник повинен надати: - акт прийому-передачі майна в оренду до договору оренди обладнання № 116-33-13 від 15 «лютого» 2021 року; - підтверджуючі документи згідно наданої довідки що підтверджують право оренди, на позиції відео студія 6-канальна портативна мікшерний пульт та портативний пристрій відеозахвата в кількості 2 одиниці. ІІ. Додатком №3 до тендерної документації встановлено вимогу: «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг визначених у Додатку 2 до цієї тендерної документації, а саме: - Оператор відеозапису, не менше ніж 2 працівника; - Перекладач жестової мови (сурдоперекладач), не менше ніж 1 працівник (працівник повинен мати освіту за кваліфікацією «Бакалавр корекційної освіти. Вихователь дошкільних та шкільних закладів освіти для дітей з порушенням слуху; сурдоперекладач», на підтвердження чого Учасник повинен надати копію відповідного диплому працівника). Для підтвердження даної вимоги Учасник у складі пропозиції повинен надати: - копії трудових книжок працівників; - копії дипломів про освіту; - копію табелю обліку робочого часу або витягу з табелю по зазначеним працівникам.» В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ" надано на підтвердження кваліфікації працівника на посаді «Перекладач жестової мови (сурдоперекладач)» копію диплому молодшого спеціаліста з кваліфікацією «Бібліотекар-бібліограф», документа про освіту за кваліфікацією «Бакалавр корекційної освіти. Вихователь дошкільних та шкільних закладів освіти для дітей з порушенням слуху; сурдоперекладач» не надано, що не відповідає вищевказаній вимозі. Учасник повинен надати: - копію диплому про освіту працівника за кваліфікацією «Бакалавр корекційної освіти. Вихователь дошкільних та шкільних закладів освіти для дітей з порушенням слуху; сурдоперекладач». ІІІ. Додатком №3 до тендерної документації встановлено вимогу: «Довідка, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору, за підписом посадової особи учасника та скріплена печаткою (у разі використання), яка має містити найменування замовника, якому здійснювалась аналогічна послуга, ціна договору. Для підтвердження наявного досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати: - копії зазначених у довідці договорів за період 2018-2020 роки (не менше 2-х договорів); - копії актів надання послуг; -копії позитивних відгуків про виконання зазначених договорів.» В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ" міститься копія лише одного договору № 1571-В/21, в якому виявлені невідповідності, а саме: - договір укладений у 2021 році та ще не виконаний, що не відповідає вимогам визначеними Замовником, адже Замовником вимагалося надання копій виконаних аналогічних договорів за період 2018-2020 роки у кількості не менше 2-х договорів. Учасник повинен надати: - копії аналогічних договорів за період 2018-2020 роки (не менше 2-х договорів); - копії актів надання послуг; -копії позитивних відгуків про виконання зазначених договорів.

Документи

22 квітня 2021 11:27
Електронний підпис
22 квітня 2021 11:22
Протокол
15 квітня 2021 11:50
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2021 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "ІНФОСЕРВІС" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#30698617
1 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2022 14:40
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 11:42
Додаткова онлайн_0001.pdf зміни до договору
19 січня 2022 11:31
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 17:03
Додаткова_онлайн_0004.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:01
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:18
Додаткова_онлайн_0002.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:14
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 16:28
Додат_угода_Інфосервіс_онлайн.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 16:02
Додаткова_угода укладений
09 червня 2021 15:59
Договір укладений
09 червня 2021 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджений фактичний обсяг закупівлі послуг
Номер договору про закупівлю: № 236/03-21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджений фактичний обсяг закупівлі послуги
Номер договору про закупівлю: № 236/03-21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: № 236/03-21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі": дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: № 236/03-21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2021 — 01 березня 2022
Сума оплати за договором: 986 204,20
UAH (в тому числі ПДВ 164 367,37 UAH)