Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057942 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, майдан Незалежності, 2 |
Контактна особа: |
Подопригора Ірина Миколаївна +380542700149 tender@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2021 15:10 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2021 11:29 |
Очікувана вартість: | 1 970 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2021 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2021 16:14 |
Тендерна_документація_зміни_2.pdf | |
06 квітня 2021 15:39 |
Додаток_2_Технічні_характеристики_зміни_2.docx | |
15 березня 2021 16:49 |
Перелік_змін.pdf | |
15 березня 2021 16:49 |
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги ст.16_зміни.docx | |
12 лютого 2021 15:06 |
Додаток 6 Проект договору.docx | |
12 лютого 2021 15:06 |
Додаток 5 Критерії та методика оцінки.docx | |
12 лютого 2021 15:06 |
Додаток 4 Вимоги_до_учасника_ст.17_ЗУ.doc | |
12 лютого 2021 15:06 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 23 лютого 2021 12:47
Дата подання: 18 березня 2021 17:33
Дата подання: 02 травня 2021 17:38
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-30-000031 ● 94d6304b511d45b9a26f14a7661d999b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.07.2021 № 258
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-02-12-008853-c 12.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-05 15:47:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з онлайн трансляції заходів СМР та її виконавчих органів (Код ДК 021:2015:723100001 – Послуги з обробки даних) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-008853-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-09 13:35:00
Про надання пояснень та документів щодо проведеної закупівлі послуг: Онлайн трансляції заходів СМР та її виконавчих органів (код за ДК 021:2015 ЄЗС - 723100001 «Послуги з обробки даних») ID закупівлі: UA-2021-02-12-008853-с
На Ваш запит про надання пояснення від 05 серпня 2021 року (ID моніторингу UA-M-2021-07-30-000031) повідомляємо наступне.
Відповідно до Закону України «Про національну програму інформатизації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25 липня 2002 р. N 1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)» техніко-економічне обґрунтування закупівлі було погоджено з Міністерством Цифрової трансформації України (копія листа Міністерства Цифрової трансформації України про погодження проекту інформатизації додається.)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено виходячи з вимог законодавства України, у тому числі з урахуванням положення «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг.
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалось Замовником з урахуванням загальнодоступної інформації щодо цін аналогічних послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронних каталогах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках), за основу були взяті наступні:
- Договору № 66 від 04.03.2019, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Онлайн-трансляція засідань сесій Маріупольської міської ради на каналі місцевого рівня (ДК 021:2015: 64220000-4 Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку і передачі даних) (номер оголошення UA-2019-01-28-003200-b);
- Договору №26/03/-19 від 17.01.2019, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг з обробки даних (Онлайн трансляції заходів Сумської міської ради та її виконавчих органів ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних) (номер оголошення UA-2018-12-11-000938-b);
- Договору №60/03-20 від 24.01.2020, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг з обробки даних (Онлайн трансляції заходів Сумської міської ради та її виконавчих органів ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних) (номер оголошення UA-2019-12-10-001155-c);
Технічні та якісні аспекти послуги онлайн трансляцій заходів Сумської міської ради та її виконавчих органів розроблялося виконавцем програми «Відкритий інформаційний простір Сумської міської об’єднаної територіальної громади» на 2019 – 2021 роки, а саме Департаментом комунікацій та інформаційної політики Сумської міської ради виходячи з предмету послуги та її основних показників (роздруківка з офіційного сайту Сумської міської ради з обґрунтуванням технічних, якісних та кількісних характеристик до предмету закупівлі «Послуги з обробки даних – код CPV за ДК 021:2015-72310000-1 (Онлайн трансляції заходів Сумської міської ради та її виконавчих органів) додається).
Розмір бюджетного призначення за даним напрямком зазначений в рішенні Сумської міської ради від 22 липня 2020 року № 7119-МР «Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 28 листопада 2018 року № 4154 – МР «Про програму «Відкритий інформаційний простір Сумської міської об’єднаної територіальної громади» на 2019-2021 роки (зі змінами). Керуючись цим рішення відділом бухгалтерського обліку та звітності було підготовлено та спрямовано до тендерного комітету розпис планових закупівель товарів, робіт та послуг по Виконавчому комітету Сумської міської ради на 2021 рік (копії відповідних рядків додаються), на підставі якого сформувався Річний план закупівель.
Ініціатор зазначеної вище міської програми - Департамент комунікацій та інформаційної політики Сумської міської ради звернувся з проханням розпочати процедуру закупівлі, вказавши при цьому очікувану вартість (1 970 000,00 грн.) та орієнтовну кількість хвилин для онлайн трансляції заходів Сумської міської ради та її виконавчих органів (20630 хвилин), копія листа додається.
При цьому, як було зазначено вище, ініціатор оприлюднив на офіційному сайті Сумської міської ради відповідні обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ID: UA-2021-02-12-008853-с відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://smr.gov.ua/uk/miska-vlada/tsentr-koordinatsiji-derzhavnikh-zakupivel/376-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-iakisni-kharakterystyky-predmetiv-zaukipivli/20261-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-yakisni-kharakteristiki-predmetiv-zakupivli.html.
Додаток: на 11 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону. Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ" |
1 444 100,00
UAH з ПДВ
|
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "ІНФОСЕРВІС" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
1 856 700,00
UAH з ПДВ
|
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ" #31066353 |
Відхилено |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 11:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 квітня 2021 16:19
|
КП "ІНФОСЕРВІС" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" #30698617 |
Переможець |
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2022 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 11:42
|
Додаткова онлайн_0001.pdf | зміни до договору |
19 січня 2022 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 17:03
|
Додаткова_онлайн_0004.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:18
|
Додаткова_онлайн_0002.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 16:28
|
Додат_угода_Інфосервіс_онлайн.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 16:02
|
Додаткова_угода | укладений |
09 червня 2021 15:59
|
Договір | укладений |
09 червня 2021 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджений фактичний обсяг закупівлі послуг |
Номер договору про закупівлю: | № 236/03-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджений фактичний обсяг закупівлі послуги |
Номер договору про закупівлю: | № 236/03-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | № 236/03-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі": дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | № 236/03-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |