Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги по цілодобовій охороні приміщень та майна Телекомпанії
Очікувана вартість
630 000,00 UAH
UA-2021-02-12-006031-a ● 45331e413c0f481380b03d497542d92a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» |
Код ЄДРПОУ: | 25195855 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36 |
Контактна особа: |
Савенко Ольга Ігорівна +380674471691 savenko.o@kievtv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2021 08:30 |
Початок аукціону: | 05 березня 2021 15:49 |
Очікувана вартість: | 630 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги по цілодобовій охороні приміщень та майна Телекомпанії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04052, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глибочицька, 17-М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2021 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 15:52 |
Перелік змін.doc | |
24 лютого 2021 15:52 |
ТД змінена ред 24 02 2021.doc |
24 лютого 2021 15:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 лютого 2021 15:52 |
Перелік змін.doc
|
||||||
24 лютого 2021 15:52 |
ТД змінена ред 24 02 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТД
Дата подання: 15 лютого 2021 16:14
Дата відповіді: 15 лютого 2021 16:50
Доброго дня. Просимо Замовника визначитися: предметом закупівлі є товар чи все ж таки послуги? "Ознайомившись з технічними вимогами та вимогами, щодо кількості та термінів поставки товару, що закуповується, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити КП КМР «ТЕЛЕКОМПАНІЯ «КИЇВ» товарами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені Замовником строки" (Дод.6)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Закуповуються послуги. Уточнення до тендерної документації будуть внесені.
ТД
Дата подання: 15 лютого 2021 16:22
Дата відповіді: 17 лютого 2021 17:33
Доброго дня. Уточніть будь ласка - по досвіду - має бути 1 виконаний договір на фізичну охорону+відгук та 2 діючих договори на послугу здійснення пультового спостереження та виїзд груп швидкого реагування?
Відповідь: Доброго дня.
Умовами тендерної документації передбачено декілька кваліфікаційних вимог, для підтвердження кожного з них умовами тендерної документації встановлені окремі переліки документів.
Так, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники мають надати: довідку, у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, з підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору. Довідка повинна містити назви та адреси замовника (замовників), П.І.Б. і телефони контактних осіб замовника.
До довідки додати не менше однієї засвідченої учасником копії договору з доказами належного виконання такого договору. Додатково Учасники можуть надати копії листів-відгуків* вказаних у довідці підприємств, установ, організацій. (п. 1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації)
Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники мають надати довідку у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, машин та механізмів які будуть залучені до виконання послуг за предметом закупівлі.
Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії договорів оренди (надання послуг), або копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг.
У разі використання власних (орендованих) транспортних засобів та пультів спостереження, Виконавець має надати:
1) Документальне підтвердження наявності не менше 4 (чотирьох) одиниць транспорту реагування, зареєстрованих у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами, шляхом надання наступних документів. Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копії свідоцтва про реєстрацію таких транспортних засобів та дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
2) Документальне підтвердження наявності (користування) сертифікованого пульту централізованого спостереження (моніторингової станції) (надалі – Пульт). ). Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копії документів, які підтверджують володіння або користування Пультом, копію сертифікату відповідності на Пульт, а також не менш ніж 2 діючих договори на послугу здійснення пультового спостереження та виїзд груп швидкого реагування.
Не надається у разі заключення договору на спостереження та реагування групами швидкого реагування поліції.
У разі використання для надання послуг на об’єкті пультів спостереження поліції охорони та залучення груп швидкого реагування поліції охорони, Виконавець має надати тільки копії відповідних договорів.
У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, інших документів, зазначеному в даному пункті тендерної документації, то учасник у складі пропозиції на дане власне обладнання, машини та/або механізми надає копію балансової або копію інвентаризаційної відомості, або копію інвентаризаційного опису.
У разі, якщо відсутня можливість підтвердити наявність матеріально-технічної бази вище переліченими документами, учасники у складі пропозиції надають інформаційну довідку, складену в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав. (п. 3 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації)
Також звертаємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації передбачений ще один кваліфікаційний критерій. Просимо Вас уважно ознайомитись з умовами тендерної документації.
Умовами тендерної документації передбачено декілька кваліфікаційних вимог, для підтвердження кожного з них умовами тендерної документації встановлені окремі переліки документів.
Так, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники мають надати: довідку, у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, з підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору. Довідка повинна містити назви та адреси замовника (замовників), П.І.Б. і телефони контактних осіб замовника.
До довідки додати не менше однієї засвідченої учасником копії договору з доказами належного виконання такого договору. Додатково Учасники можуть надати копії листів-відгуків* вказаних у довідці підприємств, установ, організацій. (п. 1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації)
Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники мають надати довідку у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, машин та механізмів які будуть залучені до виконання послуг за предметом закупівлі.
Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії договорів оренди (надання послуг), або копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг.
У разі використання власних (орендованих) транспортних засобів та пультів спостереження, Виконавець має надати:
1) Документальне підтвердження наявності не менше 4 (чотирьох) одиниць транспорту реагування, зареєстрованих у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами, шляхом надання наступних документів. Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копії свідоцтва про реєстрацію таких транспортних засобів та дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
2) Документальне підтвердження наявності (користування) сертифікованого пульту централізованого спостереження (моніторингової станції) (надалі – Пульт). ). Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копії документів, які підтверджують володіння або користування Пультом, копію сертифікату відповідності на Пульт, а також не менш ніж 2 діючих договори на послугу здійснення пультового спостереження та виїзд груп швидкого реагування.
Не надається у разі заключення договору на спостереження та реагування групами швидкого реагування поліції.
У разі використання для надання послуг на об’єкті пультів спостереження поліції охорони та залучення груп швидкого реагування поліції охорони, Виконавець має надати тільки копії відповідних договорів.
У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, інших документів, зазначеному в даному пункті тендерної документації, то учасник у складі пропозиції на дане власне обладнання, машини та/або механізми надає копію балансової або копію інвентаризаційної відомості, або копію інвентаризаційного опису.
У разі, якщо відсутня можливість підтвердити наявність матеріально-технічної бази вище переліченими документами, учасники у складі пропозиції надають інформаційну довідку, складену в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав. (п. 3 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації)
Також звертаємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації передбачений ще один кваліфікаційний критерій. Просимо Вас уважно ознайомитись з умовами тендерної документації.
Наявність 4 авто
Дата подання: 17 лютого 2021 20:44
Дата відповіді: 18 лютого 2021 15:50
Доброго дня! Шановний Замовник, чи вірно трактовані зазначені вами дані, відносно того, що у разі використання для надання послуг на об’єкті груп швидкого реагування поліції охорони,документальне підтвердження наявності не менше 4 (чотирьох) одиниць транспорту реагування не є необхідним?
Відповідь: Умовами тендерної документації передбачено підтвердження наявності не менше 4 (чотирьох) одиниць транспорту реагування тільки у разі використання групами швидкого реагування власних (орендованих) транспортних засобів та пультів спостереження.
У разі використання для надання послуг на об'єкті пультів спостереження поліції охорони та залучення груп швидкого реагування поліції охорони, Виконавець має надати тільки копії відповідних договорів.
У разі використання для надання послуг на об'єкті пультів спостереження поліції охорони та залучення груп швидкого реагування поліції охорони, Виконавець має надати тільки копії відповідних договорів.
Досвід наявності 2-х договорів на пульт
Дата подання: 17 лютого 2021 20:49
Дата відповіді: 18 лютого 2021 15:51
Доброго дня Шановний Замовник! Вважвємо не зрозумілою вимогу про надання:
" Документального підтвердження наявності (користування) сертифікованого пульту централізованого спостереження (моніторингової станції) (надалі – Пульт). ). Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копії документів, які підтверджують володіння або користування Пультом, копію сертифікату відповідності на Пульт, а також не менш ніж 2 діючих договори на послугу здійснення пультового спостереження та виїзд груп швидкого реагування."
Предметом закупівлі є послуги по цілодобовій охороні приміщень та майна Телекомпанії ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги а не послуги з пультового спостереження. Вимагаємо внести зміни та виключити вимогу про надання не менш ніж 2 діючих договори на послугу здійснення пультового спостереження та виїзд груп швидкого реагування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Послуги по цілодобовій охороні приміщень та майна Телекомпанії в нічні години здійснюється одним співробітником охорони. Для забезпечення надійної охорони та можливості виклику підкріплення і передбачена наявність обладнання виклику груп швидкого реагування за допомогою тривожної кнопки, яка підключена на пульт спостереження, що передбачено умовами тендерної документації.
Учасник повинен мати свій пульт спостереження та свої групи реагування, або отримувати ці послуги по договору з іншою організацією.
Також допускається заключати договір на спостереження та реагування з поліцією охорони. Для підтвердження наявності (користування) сертифікованого пульту централізованого спостереження (моніторингової станції) (надалі – Пульт) учасник повинен надати документи згідно тендерної документації.
Звертаю Увагу, що відповідно умов тендерної документації, учасник не тільки повинен мати пульт спостереження, а й за власні кошти встановити на об'єкті замовника обладнання для підключення тривожних кнопок на цей пульт.
Замовник має право виставляти будь-які вимоги до предмету закупівель, якщо такі вимоги не суперечать нормам чинного законодавства та не спричиняють обмеження конкуренції та дискримінації учасників. У даному випадку вимоги про наявність пульту охорони та груп швидкого реагування є звичайними вимогами для здійснення належної охорони нерухомого об’єкту.
Виходячи із викладеного, телекомпанія не вбачає підстав для внесення змін у тендерну документацію з цього питання шляхом виключення даних вимог
Учасник повинен мати свій пульт спостереження та свої групи реагування, або отримувати ці послуги по договору з іншою організацією.
Також допускається заключати договір на спостереження та реагування з поліцією охорони. Для підтвердження наявності (користування) сертифікованого пульту централізованого спостереження (моніторингової станції) (надалі – Пульт) учасник повинен надати документи згідно тендерної документації.
Звертаю Увагу, що відповідно умов тендерної документації, учасник не тільки повинен мати пульт спостереження, а й за власні кошти встановити на об'єкті замовника обладнання для підключення тривожних кнопок на цей пульт.
Замовник має право виставляти будь-які вимоги до предмету закупівель, якщо такі вимоги не суперечать нормам чинного законодавства та не спричиняють обмеження конкуренції та дискримінації учасників. У даному випадку вимоги про наявність пульту охорони та груп швидкого реагування є звичайними вимогами для здійснення належної охорони нерухомого об’єкту.
Виходячи із викладеного, телекомпанія не вбачає підстав для внесення змін у тендерну документацію з цього питання шляхом виключення даних вимог
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-12-006031-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36214268
Дата подання: 29 березня 2021 16:28
Дата подання: 29 березня 2021 16:28
Скарга
05.03.2021 відбувся електронний аукціон у відкритих торгах UA-2021-02-12-006031-a на закупівлю послуг: «послуги по цілодобовій охороні приміщень та майна Телекомпанії Класифікація за ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги»
Очікувана вартість закупівлі: 630`000.00 грн.
За результатами електронного аукціону було розкрито тендерні пропозиції на-ступних учасників:
1. ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН""
2. ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР"
3. ПП Стрілець-К
4. ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"
5. ТОВ "ЩИТ-1"
6. Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарантії Безпеки"
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовник визнав переможцем ТОВ "ЩИТ-1" (далі – Переможець) і 19.03.2021 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» (далі – Скаржник) вважає, що пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації, а також ТОВ "ЩИТ-1" не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, у зв’язку з чим підлягає відхиленню на підставі частини 1 статті 31 Закону.
Це є підґрунтям для підозри, що Замовник упереджено підходив до розгляду тендерних пропозицій учасників та Переможця цієї процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної документації з порушенням принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них; що встановлені у частині 1 статті 5 Закону.
Тому рішення Замовника, щодо визнання переможцем ТОВ "ЩИТ-1", порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій, на рівне ставлення та на добросовісну конкуренцію серед учасників.
На підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» подає дану скаргу щодо прийнятих рішень, дій та бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників і призвели до порушення прав та інтересів Скаржника, що обґрунтовуємо наступним:
1. Щодо транспорту реагування.
В пункті 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема власних (орендованих) транспортних засобів.
Для цього учасники повинні надати:
«Документальне підтвердження наявності не менше 4 (чотирьох) одиниць транспорту реагування, зареєстрованих у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами, шляхом надання наступних документів. Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копії свідоцтва про реєстрацію таких транспортних засобів та дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
Не надається у разі заключення договору на спостереження та реагування групами швидкого реагування поліції охорони, у такому разі надаються копії відповідних договорів, укладених з поліцією охорони, строк дії яких має тривати до закінчення періоду надання послуг за даною закупівлею».
Переможець надав у складі пропозиції файл «Документи на транстпорт реагування», який містить інформацію про наявність у нього лише 2 (двох) одиниць транспорту реагування:
1) CITROEN NEMO державний номер АА 4160 ХН, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХІ 915102;
2) SKODA FABIA державний номер АА 4062 ХН, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХІ 915101.
Наведене підтверджується інформацією, наданою Міністерством внутрішніх справ України в порядку «Надання відомостей з Єдиного державного реєстру транспортних засобів» через сайт Головного сервісного центру МВС (https://hsc.gov.ua/index/publichna-informatsiya/nadannya-vityagu-z-yedinogo-derzhavnogo-reyestru-mvs/ ).
Тобто на виконання вимог Закону України «Про дорожній рух» постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 260 «Деякі питання надання інформації про зареєстровані транспортні засоби та їх власників» встановлений виключний порядок надання інформації з Єдиного державного реєстру транспортних засобів (далі — ЄДР ТЗ) фізичним та юридичним особам.
Безоплатні витяги з ЄДР ТЗ можна отримати в електронній формі, скориставшись функціональністю сайту ГСЦ МВС (https://rq.hsc.gov.ua), або через електронний кабінет водія.
В отриманій відповіді від МВС щодо наявності у Переможця транспортних засобів зазначено про наявність у юридичної особи з кодом ЄДРПОУ: 36957425, тобто у ТОВ "ЩИТ-1", саме двох транспортних засобів, що наведені вище (копія відповіді додається).
Таким чином, у Переможця немає 4 одиниць транспорту реагування.
У випадку відсутності в Переможця 4 одиниць транспорту, він повинен мати договір на спостереження та реагування групами швидкого реагування поліції охорони, і у такому разі надати копії відповідних договорів, укладених з поліцією охорони, строк дії яких має тривати до закінчення періоду надання послуг за даною закупівлею.
В складі тендерної пропозиції Переможця відсутній договір на спостереження та реагування групами швидкого реагування поліції охорони укладений з поліцією охорони, що є невиконанням вимог тендерної документації.
В складі пропозиції Переможця міститься файл «Копія дог. виїзду наряду реагув. з док. на автомобілі», в якому надана копія договору укладеного із товариством з обмеженою відповідальністю «СБ «СТАТУС».
Однак, товариство з обмеженою відповідальністю «СБ «СТАТУС» не є поліцією охорони і не відноситься до органів Національної поліції України.
Тому наданий договір із товариством з обмеженою відповідальністю «СБ «СТАТУС» не може прийматися до уваги, оскільки вимога Замовника сформульована досить чітко: «надаються копії відповідних договорів, УКЛАДЕНИХ З ПОЛІЦІЄЮ ОХОРОНИ, строк дії яких має тривати до закінчення періоду надання послуг за даною закупівлею».
З наведеного вбачається, що ТОВ "ЩИТ-1" не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не має 4 (одиниць) транспорту реагування, а Замовник, не дивлячись на це визнав ТОВ «ЩИТ-1» переможцем цієї процедури закупівлі.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "ЩИТ-1" переможцем цієї процедури закупівлі.
2. Щодо субпідрядника.
Відповідно до п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: “Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією про субпідрядника (субпідрядників)».
В складі пропозиції Переможця відсутній файл з інформацією про субпідрядника (субпідрядників).
При цьому Переможцем наданий файл «Копія дог. виїзду наряду реагув. з док. на автомобілі», в якому надана копія договору укладеного із товариством з обмеженою відповідальністю «СБ «СТАТУС» № 113 ГР/20 від 03 січня 2020 року про надання послуг з виїзду наряду групи реагування на об’єкт, на якому спрацювали засоби охоронно-тривожної сигналізації.
Оскільки технічними вимогами до предмету закупівлі зазначеними у Додатку 1 до тендерної документації передбачена наявність груп швидкого реагування, та забезпечити, при потребі, їх прибуття на об’єкт протягом 15 хвилин, вбачається намір Переможця залучати товариство з обмеженою відповідальністю «СБ «СТАТУС» до надання охоронних послуг Замовнику в якості субпідрядника.
На наявність такого наміру вказує і наданий Переможцем Гарантійний лист про Договір реагування, укладений з ТОВ «СТАТУС» (файл «Гарантійний лист про Договір реагування»).
В такому разі відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації Переможець повинен був надати інформацію (довідку, лист тощо) про субпідрядника (субпідрядників), в якій необхідно зазначати повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співиконавця (згідно п. 7 розділу 3 Тендерної документації).
В супереч наведеному Переможець надав інформацію, що не планує залучати субпідрядників (файл «Довідка про незалучення субпідрядників»).
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства і має бути відхилена на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "ЩИТ-1" переможцем цієї процедури закупівлі.
3. Щодо довідки про працівників.
В пункті 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога надати:
«Довідка, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, оформлена за формою Додатку 7 до тендерної документації, про наявність працівників відповідної кваліфікації, та з відповідним станом здоров’я, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг за предметом закупівлі (зазначаються кількість осіб, достатня для виконання умов зазначених в тендерній документації, але не менше ніж 6 працівників, які потенційно можуть залучитися до виконання послуг за предметом закупівлі)».
В Додатку 7 до тендерної документації міститься наступна форма довідки:
ДОВІДКА
про наявність працівників відповідної кваліфікації та відповідного стану здоров’я, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг за предметом закупівлі
№ з/п ПІБ Посада
(зазначається з урахуванням останніх змін) Освіта
(необхідно зазначити: вища, середня, середня-спеціальна, тощо),
Кваліфікаційний розряд Дата працевлаштування працівника на підприємстві
(зазначається дата занесення відомостей в трудову книжку, дата наказу, тощо) Дата та вид останнього медогляду (попередній, періодичний,
щорічний) та висновок (без розкриття медичної таємниці) про можливість виконання професійних обов’язків (придатний/непридатний)
Переможець в складі пропозиції надав файл «Довідка про наявність працівників», однак надана там довідка № 235 від 03.03.2021 року заповнена Переможцем з порушенням вимог п. 3 Додатку 2 та Додатку 7 до тендерної документації.
Так у 4 стовпчику «Освіта (необхідно зазначити: вища, середня, середня-спеціальна, тощо), Кваліфікаційний розряд» Переможець не вказав «Кваліфікаційний розряд» працівників.
В 6 стовпчику «Дата та вид останнього медогляду (попередній, періодичний, щорічний) та висновок (без розкриття медичної таємниці) про можливість виконання професійних обов’язків (придатний/непридатний)» не вказано дату останнього медогляду.
Таким чином, Переможець не виконав належним чином вимог п. 3 Додатку 2 та Додатку 7 до тендерної документації, а Замовник не дивлячись на це, визнав ТОВ «ЩИТ-1» переможцем цієї процедури закупівлі.
Порушення Замовником процедури закупівлі полягає в наступному:
Вимога щодо надання довідки про наявність працівників є одним з кваліфікаційних критеріїв, що підтверджує наявність в учасників торгів працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону).
Для підтвердження цього кваліфікаційного критерію учасники мали заповнити відповідну довідку за формою визначеною Замовником.
Тобто не зазначення або неточне зазначення інформації в такій довідці є невідповідністю «в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією».
В такому разі Замовник на виконання положення ч. 9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій розглядає їх на відповідність вимогам тендерної документації.
Знайшовши наведену невідповідність Замовник зобов’язаний впевнитись в тому, що у Переможця дійсно є працівники, які відповідають вимогам тендерної документації.
Для цього Замовнику достатньо виконати вимогу ч. 16 ст. 29 Закону, а саме: розмістити в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Як вбачається з положень ч. 16 ст. 29 Закону:
«Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю».
При цьому повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Норма ч. 16 ст. 29 Закону є імперативною і Замовник обов’язково має її дотримуватися.
Таким чином, Замовник порушив процедуру закупівлі при визнання ТОВ «ЩИТ-1» переможцем цієї процедури закупівлі, а саме: встановлений ч. 16 ст. 29 Закону порядок розгляду тендерних пропозицій.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "ЩИТ-1" переможцем цієї процедури закупівлі.
З наведеного вбачається, що Замовник упереджено підходив до розгляду тендерних пропозицій учасників і розглядав тендерну пропозицію Переможця цієї процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної документації з порушенням процедури закупівель, з порушенням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що визначені частиною 1 статті 5 Закону.
Замовник, визнаючи ТОВ «ЩИТ-1» переможцем, не помітив ряд невідповідностей його тендерної пропозиції умовам та вимогам Тендерної документації, наприклад відсутність в Переможця 4 одиниць транспорту реагування, тощо.
У зв’язку з цим рішення Замовника підлягає скасуванню, а тендерна пропозиція Переможця на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає відхиленню.
В той час як тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, відсутні підстави, встановлені частиною першою та другою статті 17 Закону та іншим вимогам що передбачені законодавством та які замовник включив до тендерної документації.
Таким чином, невідхилення Замовником пропозиції Переможця позбавляє Скаржника права на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій та на добросовісну конкуренцію серед учасників.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "ЩИТ-1" переможцем цієї процедури закупівлі та відхилити його пропозицію на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
3. В разі неможливості усунення допущенних порушень зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі.
Додаток:
Копія відповіді від МВС щодо наявності у Переможця транспортних засобів на 1 арк.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2021 13:06
рішення від 31.03.2021 № 6545 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 13:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2021 № 7479.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2021 13:59
рішення від 09.04.2021 № 7479.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 19:11
Номер скарги: UA-2021-02-12-006031-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"", Код ЄДРПОУ:35735789
Дата подання: 29 березня 2021 13:33
Дата подання: 29 березня 2021 13:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2021 13:49
Рішення від 31.03.2021 № 6486 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 13:47
інформація про перенесення розгляду скарги від 09.04.2021 №5770.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2021 17:21
інформація про перенесення розгляду скарги від 21.04.2021 № 6732.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 21:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2021 № 8952.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2021 18:43
Рішення від 23.04.2021 № 8952.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2021 22:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Антимонопольного комітету України було виконано
Дата виконання рішення замовником: 28 травня 2021 14:19
Номер скарги: UA-2021-02-12-006031-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП Стрілець-К, Код ЄДРПОУ:35617918
Дата подання: 07 травня 2021 12:54
Дата подання: 07 травня 2021 12:54
Скарга на дії Замовника
щодо порушення прав та інтересів Скаржника та Щодо безпідставного відхилення тендерної документації Скаржника
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 травня 2021 11:46
рішення від 11.05.2021 № 10211 + лист Замовнику Стрілець.pdf
Дата публікації: 12 травня 2021 11:46
інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2021 №11193.pdf
Дата публікації: 24 травня 2021 17:44
рішення від 21.05.2021 №11193.pdf
Дата публікації: 26 травня 2021 21:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2021 16:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Стрілець-К |
446 400,00
UAH з ПДВ
|
389 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" |
528 000,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЩИТ-1" |
475 200,00
UAH з ПДВ
|
439 956,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" |
554 400,00
UAH з ПДВ
|
554 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" |
594 000,00
UAH з ПДВ
|
566 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарантії Безпеки" |
620 001,00
UAH з ПДВ
|
567 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЩИТ-1" #36957425 |
Рішення скасоване |
439 956,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 18:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП Стрілець-К #35617918 |
Рішення скасоване |
389 990,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 18:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2021 11:52
|
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" #35735789 |
Рішення скасоване |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 18:58
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЩИТ-1" #36957425 |
Рішення скасоване |
439 956,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 18:58
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП Стрілець-К #35617918 |
Відхилено |
389 990,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 19:09
|
|
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" #35735789 |
Переможець |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 20:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 15:10
|
147(2)_Орлан_ДУ4_.pdf | зміни до договору |
12 січня 2022 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:12
|
147_2_Орлан_ДУ3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 11:11
|
147_2_Орлан_ДУ.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2021 14:43
|
Дод. угода1 до дог147(2).pdf | зміни до договору |
03 червня 2021 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2021 14:30
|
Договір 147(2).pdf | укладений |
03 червня 2021 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів та ціни закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 147(2) |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 147(2) |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 147(2) |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми договору у звʼязку з продовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 147(2) |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |