Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Герцаївська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 21423970 |
Місцезнаходження: | 60501, Україна , Чернівецька обл., Герца, Вул.Г.Асакі ,будинок 9 |
Контактна особа: |
Манолаке Олена Михайлівна 380969096658 gertsaminfin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2021 23:00 |
Очікувана вартість: | 1 616 640,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Тендерна документація
12 лютого 2021 17:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2021 17:28 |
Додаток 2 до ТД (проєкт договору).doc | |
12 лютого 2021 17:28 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
12 лютого 2021 17:27 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-16-000001 ● d7ae65d4cf2247669ad1c8dce67dc99b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 10:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.03.2021 № 178
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15 березня 2021 року № 178
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-02-12-005880-a від 12.02.2021 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-16 14:52:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги їдалень "Організація гарячого харчування"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-005880-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) З яких підстав Вами по лоту 1 визначено переможцем учасника ФОП Кобеля М.К., тендерна пропозиція якої не відповідала умовам тендерної документації, зокрема в частині ненадання учасником гарантійного листа або довідки в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені пунктами 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, інформації у довільній формі щодо залучення чи незалучення учасником суб’єкта господарювання до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, заяви-згоди про надання послуг харчування згідно орієнтованого двотижневого меню, калькуляції вартості послуг або довідки в довільній формі про неможливість подання таких документів із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів, а також документів, передбачених пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації, для надання їх переможцем процедури закупівлі?
2) З яких підстав Вами по лоту 2 визначено переможцем учасника ФОП Матей М.Д., тендерна пропозиція якої не відповідала умовам тендерної документації, зокрема в частині ненадання учасником гарантійного листа або довідки в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені пунктами 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, інформації у довільній формі щодо залучення чи незалучення учасником суб’єкта господарювання до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, заяви-згоди про надання послуг харчування згідно орієнтованого двотижневого меню, калькуляції вартості послуг або довідки в довільній формі про неможливість подання таких документів із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів, а також документів, передбачених пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації, для надання їх переможцем процедури закупівлі?
3) З яких підстав Вами по лоту 6 визначено переможцем учасника ФОП Платіка Р.І., тендерна пропозиція якої не відповідала умовам тендерної документації, зокрема в частині накладення учасником удосконаленого електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису), в частині ненадання учасником інформації у довільній формі щодо залучення чи незалучення учасником суб’єкта господарювання до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця або довідки в довільній формі про неможливість подання таких документів із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів?
4) Яка дата прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцями торгів по лотах 1, 2 і 6 та надати документи, які свідчать про прийняття таких рішень?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-17 14:55:53
відповідь на запит
Щодо питання 1-3 нами визначено переможцем торгів ФОП Кобеля М.К., ФОП Матей М.Д., ФОП Платіка Р.І., оскільки за результатами аукціону їх визначено переможцями електронною системою закупівлі.
Щодо питання 4 повідомляємо, що датою прийняття рішення є 02.03.2021. протокол визначення переможця помилково створений та оприлюднений датою 02.02.2021.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень виявлених в результаті моніторингу Держаудитслужбою щодо закупівлі за предметом «Послуги їдалень "Організація гарячого харчування"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-005880-а) по договорам № 56, № 57, № 58 від 15 березня 2021 року Герцаївської міською радою вжито заходи: - Проведено засідання тендерного комітету Герцаївської міської ради та прийнято рішення щодо усунення порушень шляхом розірвання договорів; - Повідомлено фізичних підприємців про розірвання договорів; - Підписано додаткові угоди про розірвання договорів. Копії додаткових угод про розірвання договорів № 56, № 57, № 58 від 15 березня 2021 року додаються . Копія протоколу засідання тендерного комітету Герцаївської міської ради додається. Звіти про виконання (розірвання) теж додаються.
2021-03-24 17:03:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2021-03-31 08:14:07
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Організація гарячого харчування в Молницькій ЗОШ І-ІІІ ст. |
Опис предмету закупівлі: |
Організація гарячого харчування в Молницькій ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 691 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 456,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2021 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Платіка Родіка Іллівна |
662 400,00
UAH з ПДВ
|
662 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Георгіу Давід Петрович |
668 320,00
UAH з ПДВ
|
668 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Гуцану Ольга Іллічна |
689 760,00
UAH з ПДВ
|
689 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КОБЕЛЯ МАРІЯ КОСТЯНТИНІВНА |
690 912,00
UAH з ПДВ
|
690 912,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Платіка Родіка Іллівна #2376114223 |
Переможець |
662 400,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 16:16
|
ДУ1до дог.№58 від 15.03.2021.pdf | укладений |
24 березня 2021 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 11:25
|
дог 58-2021.pdf | укладений |
15 березня 2021 11:24
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 березня 2021 — 24 березня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Усунення та недопущення порушення законодавства унаслідок виявлених (як самостійно, так і контролюючими та керівними органами) порушень. |