Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з капітального ремонту будівлі Студениківського закладу дошкільної освіти "Малятко", яка знаходиться за адресою: вул. Корзуна, 8, с. Студеники, Переяслав-Хмельницький район, Київська область
Очікувана вартість
6 610 178,40 UAH
UA-2021-02-12-005784-c ● 569c09ed3a0e46d0a42af7b56b0ac8c0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34695981 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Кончаківська Ірина Михайлівна +380442067481 2067481@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 6 610 178,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 051,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33050 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - строк дії – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; ненадання переможцем у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з капітального ремонту будівлі Студениківського закладу дошкільної освіти "Малятко", яка знаходиться за адресою: вул. Корзуна, 8, с. Студеники, Переяслав-Хмельницький район, Київська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08421, Україна, Київська область, с. Студеники, Переяслав-Хмельницького району, вул. Корзуна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 10:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 10:18 |
Перелік змін Студеники Малятко.pdf | |
18 лютого 2021 10:18 |
ТД Студеники Малятко нова редакція.docx | |
12 лютого 2021 12:58 |
Додаток 3 Договір.docx | |
12 лютого 2021 12:58 |
Додаток 2 Технічне завдання.pdf | |
12 лютого 2021 12:58 |
Додаток 1 ТП.docx |
18 лютого 2021 10:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2021 10:18 |
Перелік змін Студеники Малятко.pdf
|
|||
18 лютого 2021 10:18 |
ТД Студеники Малятко нова редакція.docx
|
|||
12 лютого 2021 12:58 |
Додаток 3 Договір.docx
|
|||
12 лютого 2021 12:58 |
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
|
|||
12 лютого 2021 12:58 |
Додаток 1 ТП.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Доброго дня
Дата подання: 15 лютого 2021 16:33
Дата відповіді: 16 лютого 2021 14:59
Додатково Учасник повинен надати скановані копії документів, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними робітниками (посвідчення та протоколи навчання з отримання відповідного розряду або категорії).
якщо у працівників підприємстава відсутні будь які розряди чи категорії.
чи є це приводом для дискваліфікації?
Відповідь: Доброго дня! Відсутність документів що підтверджують кваліфікацію робітників Учасника буде підставою для його дискваліфікації.
надання сканованих копій чинних посвідчень і протоколів навчання з охорони праці
Дата подання: 17 лютого 2021 15:35
Дата відповіді: 18 лютого 2021 09:38
Доброго дня! Тендерна документація не передбачає обов’язкової наявності електрика чи групи. Просимо пояснити, чим обґрунтовується необхідність надання сканованих копій чинних посвідчень і протоколів навчання з охорони праці групи з електробезпеки не нижче ІІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів». При цьому необхідно звернути увагу на те, що тендерною документацією передбачено наявність таких кваліфікованих робітників, як монтажники систем утеплення будівель або штукатури, або маляри – не менше трьох осіб, • покрівельники, не менше трьох осіб.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником помилково зазначена вимога щодо надання відповідних документів групи з електробезпеки не нижче ІІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів». Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
кошторисна заробітна плата
Дата подання: 18 лютого 2021 17:41
Дата відповіді: 22 лютого 2021 13:15
Управління ціноутворення, економіки та договірних відносин у будівництві Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України щодо розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів на стадії розроблення проектної документації, та з питань компетенції повідомляє. Відповідно до пункту 4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Мін’юсті 11.11.2016 за № 1469/29599 (у редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, далі – Порядок) розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Отже, величина, нижче якої не може бути розмір кошторисної заробітної плати, визначається з використанням даних щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за попередній звітний рік та прогнозного індексу споживчих цін на поточний рік (за сценарієм 1). Інформація щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності, зокрема у будівництві, за період з початку року (у розрахунку на одного штатного працівника) оприлюднюється на офіційному веб-сайті Державної служби статистики України у розділі «Статистична інформація», рубриці «Демографічна та соціальна статистика», категорії «Ринок праці», підкатегорії «Оплата праці та соціально-трудові відносини». Прогнозні показники індексів споживчих цін містяться в прогнозах економічного і соціального розвитку України на відповідний рік, які схвалюються постановами Кабінету Міністрів України. Рішення щодо розміру кошторисної заробітної плати приймається замовником будівництва або інвестором (розпорядником коштів). Таким чином розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва у 2021 році має бути не нижче ніж 10628,39 грн., в 2020 році – 9954,78 грн. Як вбачається з Додатку № 2 Тендерної документації «Відомість обсягів робіт» кошторисна заробітна плата, що врахована в прямих витратах інвесторської кошторисної документації складає 8527,52 грн., що відповідає 2019 року. Відповідно до вищевикладеного просимо внести зміни до тендерної документації в частині розміру кошторисної заробітної плати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши звернення Замовник інформує. Відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу, кошторисна заробітна плата, що врахована в прямих витратах інвесторської кошторисної документації складає 8527,52 грн. Учасник має право у договірній ціні розрахувати кошторисну заробітну плату відповідно до рекомендацій Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України з врахуванням даних Держстату щодо середньомісячної заробітної плати за видам економічної діяльності «Будівництво» за період з початку року у 2020 році і прогнозний індекс споживчих цін на 2021 рік відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 №671. Разом з тим, при документальному підтвердженні тендерної пропозиції Учасника на відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам встановленим Замовником у Додатку 2 до Тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-12-005784-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 10 березня 2021 09:56
ВИМОГА
Прошу тендерний комітет уважно розглянути пропозицію ТОВ ЖК ГАРАНТ, зокрема документ "Тендерна пропозиція". Даний файл містить усі довідки в довільній формі, які вимагались Замовником
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2021 12:04
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» код ЄДРПОУ 33966190 підлягає відхиленню відповідно до абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-12-005784-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 20 березня 2021 14:52
Дата подання: 20 березня 2021 14:52
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ"
в закупівлі «Роботи з капітального ремонту будівлі Студениківського закладу дошкільної освіти "Малятко", яка знаходиться за адресою: вул. Корзуна, 8, с. Студеники, Переяслав-Хмельницький район, Київська область» № UA-2021-02-12-005784-c
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" приймаючи участь з закупівлі, має право розраховувати на те, що дії Замовника будуть відповідати обов’язковим для всіх вимогам Закону.
Проте Замовник, нехтуючи своїм обов’язком по неупередженій оцінці пропозицій учасників, позбавляє наше підприємство впевненості у відкритості та прозорості процедури закупівлі, недискримінації учасників, запобіганні корупційним діям та зловживанням.
Вважаємо, що права нашого підприємства можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ".
Згідно з ч. 1 ст. 1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», АМКУ є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 березня 2021 19:41
Рішення від 24.03.2021 № 5836 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 19:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2021 № 6773.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 16:43
Рішення від 02.04.2021 № 6773.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2021 17:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником буде виконано рішення АМКУ від 02.04.2021 року №6773
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2021 12:26
Номер скарги: UA-2021-02-12-005784-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 30 квітня 2021 17:06
Дата подання: 30 квітня 2021 17:06
СКАРГА на рішення Замовника
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 травня 2021 09:59
рішення від 06.05.2021 № 9899 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 09:58
інформація про перенесення розгляду скарги від 17.05.2021 №8571.pdf
Дата публікації: 18 травня 2021 10:41
інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2021 №11847.pdf
Дата публікації: 31 травня 2021 18:43
рішення від 28.05.2021 №11847.pdf
Дата публікації: 02 червня 2021 21:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2021 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖК - Гарант" |
5 200 000,00
UAH з ПДВ
|
5 133 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" |
5 280 583,82
UAH з ПДВ
|
5 163 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕРІН ФОРМ" |
5 890 000,00
UAH з ПДВ
|
5 164 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АТЛАНТ-ПЛЮС" |
6 241 295,60
UAH з ПДВ
|
5 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" |
6 460 237,20
UAH з ПДВ
|
5 799 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСТОН ЛЮКС" |
6 573 335,38
UAH з ПДВ
|
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІНЖИНІРИНГ ІНВЕСТ" |
6 597 980,35
UAH з ПДВ
|
5 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Рішення скасоване |
5 133 800,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 12:26
|
|
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" #36214797 |
Рішення скасоване |
5 163 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 12:26
|
|
ТОВ "МЕРІН ФОРМ" #43102343 |
Рішення скасоване |
5 164 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 12:26
|
|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Відхилено |
5 133 800,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2021 16:48
|
|
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" #36214797 |
Відхилено |
5 163 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 10:10
|
|
ТОВ "МЕРІН ФОРМ" #43102343 |
Відхилено |
5 164 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2021 15:36
|
|
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АТЛАНТ-ПЛЮС" #36107594 |
Відхилено |
5 799 000,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 18:26
|
|
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" #32458745 |
Відхилено |
5 799 999,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 18:18
|
|
ТОВ "АСТОН ЛЮКС" #41024509 |
Переможець |
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 14:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2021 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 15:33
|
Додаткова угода _1 Студеники _33-06.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2021 09:16
|
Договір | укладений |
04 червня 2021 09:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 33-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |