Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЯ-СЕРВІС" ЛОХВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40236921 |
Місцезнаходження: | 37200, Україна , Полтавська обл., м. Лохвиця, вул. ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 32 |
Контактна особа: |
Галина Гринь +380502526963 kp_servis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 12:57 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
12 лютого 2021 12:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-18-000012 ● 3ba4e5369f794606a8f0c35b44d4df0c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2021 12:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.03.2021 № 116
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 18.03.2021 № 116
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2021-02-12-005706-c (лот1, лот 2), 12.02.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство "Лохвиця-сервіс" Лохвицької міської ради на Висновок щодо моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2021-03-18-000012) закупівлі UA-2021-02-12-005706-c, лоти 1-2 за код ДК 09310000-5 Електрична енергія повідомляємо, що рішення про застосування переговорної процедури було прийнято на підставі «Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» . так як перша процедура відкритих торгів була оголошена 21 грудня 2020 року ID: UA-2020-12-21-008895-c та друга процедура відкритих торгів оголошена 11.01.2021 року ID: UA-2021-01-11-000698-a на суму 2376900,00 грн. по : - ЛОТ 1 09310000-5 – «Електрична енергія» Електрична енергія для малих непобутових споживачів (на виробничі потреби) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл (тариф ринку вільних цін з оплатою за послугу з розподілу електричної енергії через постачальника) ( ціна приблизно 2,5 грн за 1 кВт./год.) на суму 2089500 грн. - ЛОТ 2 09310000-5 – «Електрична енергія». Електрична енергія для потреб населення (для гуртожитку) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл ( ціна 0,90 грн. за 1 квт./год) на суму 153000 грн. - ЛОТ 3 09310000-5 – «Електрична енергія». Електрична енергія для побутових потреб (для освітлення місць загального користування багатоквартирних житлових будинків) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл (ціна 1,68 грн за 1 квт./год) на суму 134400 грн. не відбулися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій ,визначених Законом. На підставі цього було прийнято рішення про проведення переговорної процедури. Такі умови були оговорені в процедурах відкритих торгів, які були розпочаті до прийняття Постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2020 року № 1325 якою було скасовано пільговий тариф на електроенергію. Таким чином, тариф у розмірі 0,9 грн за 1 кВт∙год перестав існувать. В зв’язку з цим було прийнято рішення про проведення переговорної процедури за двома лотами, які охоплюють ті ж умови споживання електроенергії: - ЛОТ 1 09310000-5 – «Електрична енергія» Електрична енергія для малих непобутових споживачів (на виробничі потреби) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл (тариф ринку вільних цін з оплатою за послугу з розподілу електричної енергії через постачальника) на суму 2089500 грн. та - ЛОТ 2 09310000-5 – «Електрична енергія». Електрична енергія для потреб населення (для гуртожитку) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл та Електрична енергія для побутових потреб (для освітлення місць загального користування багатоквартирних житлових будинків) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл. (другий і третій лоти разом.). на суму 287400 грн. Щодо питання по оприлюдненню додатку № 1 до договору 38 від 23,02.2021 року «Заява приєднання» та додаток №1 до договору 39 від 23.02.2021 року «Заява-приєднання» . які не були завантажені в електронну систему закупівель повідомляємо, що ці упущення усунуті, Додаткова угода № 1від 29.03.21 р. до Договору № 38 від 23,02.21 р. та Додаткова угода №1 від 29.03.21 р. до Договору №39 від 23.02.21р. з заявами-приєднання додані в електронну систему закупівель. Відповідальному за оприлюднення інформації в систему закупівель вказано на недопущення подібних випадків в подальшому .
2021-03-29 20:13:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель.
2021-06-16 14:32:47
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 09310000-5 – «Електрична енергія» Електрична енергія для малих непобутових споживачів (на виробничі потреби) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл (тариф ринку вільних цін з оплатою за послугу з розподілу електричної енергії через постачальника) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 089 500,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" #42223804 |
Переможець |
2 089 500,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2022 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:52
|
Додаткова угода № 2 до договору № 38.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2021 19:34
|
Додаткова угода №1 до Дог.38.pdf | зміни до договору |
29 березня 2021 19:33
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 14:49
|
Договір № 38.pdf | укладений |
23 лютого 2021 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з виявленими недоліками при проведенні моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2021-03-18-000012) закупівлі UA-2021-02-12-005706-c, лот 2 за код ДК 09310000-5 Електрична енергія) , з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю внести зміни до Договору №39 від 23.02.2021 року враховуючи персоніфіковані дані Споживача, а саме додаток №1 «заяву-приєднання». |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Відповідно до статті 41 частини 6 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі до 28.02.2022 року в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі № 38 від 23.02.2021 року (укладеному в попередньому році), а саме збільшити на суму 417900,00 грн. (чотириста сімнадцять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.) з ПДВ.до 28.02.2022 року. 2.Пункт 5.1 абзац 1 викласти в слідуючій редакції: «Вартість цього Договору становить 2507400,00грн. (Два мільйони п’ятсот сім тисяч чотириста гривень 00 коп.) з ПДВ. Вартість цього Договору та ціна за одиницю Товару може змінюватись у випадках передбачених ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Пункт 13.1 викласти в наступній редакції: « Договір набуває чинності з дати його підписання обома Сторонами і діє по 28.02.2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання обов’язків по цьому Договору». |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |