Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09310000-5 Електрична енергія
Очікувана вартість
2 376 900,00 UAH
UA-2021-02-12-005706-c f514bca12a764034985534872883bf06
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Гринь

+380502526963 kp_servis@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЯ-СЕРВІС" ЛОХВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40236921
Місцезнаходження: 37200, Україна , Полтавська обл., м. Лохвиця, вул. ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 32
Контактна особа: Галина Гринь
+380502526963
kp_servis@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2021 12:57
Оскарження наміру укласти договір: 23 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Тендерна документація

12 лютого 2021 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-18-000012 ● 3ba4e5369f794606a8f0c35b44d4df0c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2021 12:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
18.03.2021 № 116
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 18.03.2021 № 116

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2021-02-12-005706-c (лот1, лот 2), 12.02.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальне підприємство "Лохвиця-сервіс" Лохвицької міської ради на Висновок щодо моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2021-03-18-000012) закупівлі UA-2021-02-12-005706-c, лоти 1-2 за код ДК 09310000-5 Електрична енергія повідомляємо, що рішення про застосування переговорної процедури було прийнято на підставі «Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» . так як перша процедура відкритих торгів була оголошена 21 грудня 2020 року ID: UA-2020-12-21-008895-c та друга процедура відкритих торгів оголошена 11.01.2021 року ID: UA-2021-01-11-000698-a на суму 2376900,00 грн. по : - ЛОТ 1 09310000-5 – «Електрична енергія» Електрична енергія для малих непобутових споживачів (на виробничі потреби) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл (тариф ринку вільних цін з оплатою за послугу з розподілу електричної енергії через постачальника) ( ціна приблизно 2,5 грн за 1 кВт./год.) на суму 2089500 грн. - ЛОТ 2 09310000-5 – «Електрична енергія». Електрична енергія для потреб населення (для гуртожитку) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл ( ціна 0,90 грн. за 1 квт./год) на суму 153000 грн. - ЛОТ 3 09310000-5 – «Електрична енергія». Електрична енергія для побутових потреб (для освітлення місць загального користування багатоквартирних житлових будинків) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл (ціна 1,68 грн за 1 квт./год) на суму 134400 грн. не відбулися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій ,визначених Законом. На підставі цього було прийнято рішення про проведення переговорної процедури. Такі умови були оговорені в процедурах відкритих торгів, які були розпочаті до прийняття Постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2020 року № 1325 якою було скасовано пільговий тариф на електроенергію. Таким чином, тариф у розмірі 0,9 грн за 1 кВт∙год перестав існувать. В зв’язку з цим було прийнято рішення про проведення переговорної процедури за двома лотами, які охоплюють ті ж умови споживання електроенергії: - ЛОТ 1 09310000-5 – «Електрична енергія» Електрична енергія для малих непобутових споживачів (на виробничі потреби) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл (тариф ринку вільних цін з оплатою за послугу з розподілу електричної енергії через постачальника) на суму 2089500 грн. та - ЛОТ 2 09310000-5 – «Електрична енергія». Електрична енергія для потреб населення (для гуртожитку) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл та Електрична енергія для побутових потреб (для освітлення місць загального користування багатоквартирних житлових будинків) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл. (другий і третій лоти разом.). на суму 287400 грн. Щодо питання по оприлюдненню додатку № 1 до договору 38 від 23,02.2021 року «Заява приєднання» та додаток №1 до договору 39 від 23.02.2021 року «Заява-приєднання» . які не були завантажені в електронну систему закупівель повідомляємо, що ці упущення усунуті, Додаткова угода № 1від 29.03.21 р. до Договору № 38 від 23,02.21 р. та Додаткова угода №1 від 29.03.21 р. до Договору №39 від 23.02.21р. з заявами-приєднання додані в електронну систему закупівель. Відповідальному за оприлюднення інформації в систему закупівель вказано на недопущення подібних випадків в подальшому .

2021-03-29 20:13:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель.

2021-06-16 14:32:47

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 09310000-5 – «Електрична енергія» Електрична енергія для малих непобутових споживачів (на виробничі потреби) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл (тариф ринку вільних цін з оплатою за послугу з розподілу електричної енергії через постачальника)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 089 500,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

597000 кВт⋅год
Електрична енергія для малих непобутових споживачів (на виробничі потреби) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл (тариф ринку вільних цін з оплатою за послугу з розподілу електричної енергії через постачальника)
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, місто Лохвиця, Преображенська, будинок 32
Дата доставки: 01 березня 2021  —  31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ"
#42223804
Переможець 2 089 500,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 12:57

Документи

12 лютого 2021 12:57
Електронний підпис
12 лютого 2021 12:56
Протокол №21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2021 12:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ"
#42223804
2 089 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2021 12:57
Електронний підпис
12 лютого 2021 12:56
Протокол №21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2022 11:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 16:52
Додаткова угода № 2 до договору № 38.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 19:34
Додаткова угода №1 до Дог.38.pdf зміни до договору
29 березня 2021 19:33
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 14:49
Договір № 38.pdf укладений
23 лютого 2021 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з виявленими недоліками при проведенні моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2021-03-18-000012) закупівлі UA-2021-02-12-005706-c, лот 2 за код ДК 09310000-5 Електрична енергія) , з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю внести зміни до Договору №39 від 23.02.2021 року враховуючи персоніфіковані дані Споживача, а саме додаток №1 «заяву-приєднання».
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до статті 41 частини 6 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі до 28.02.2022 року в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі № 38 від 23.02.2021 року (укладеному в попередньому році), а саме збільшити на суму 417900,00 грн. (чотириста сімнадцять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.) з ПДВ.до 28.02.2022 року. 2.Пункт 5.1 абзац 1 викласти в слідуючій редакції: «Вартість цього Договору становить 2507400,00грн. (Два мільйони п’ятсот сім тисяч чотириста гривень 00 коп.) з ПДВ. Вартість цього Договору та ціна за одиницю Товару може змінюватись у випадках передбачених ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Пункт 13.1 викласти в наступній редакції: « Договір набуває чинності з дати його підписання обома Сторонами і діє по 28.02.2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання обов’язків по цьому Договору».
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 2 507 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 417 900,00 UAH)