Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт моста через р. Прут на км 11+675 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени з під'їздом до станції Вадул-Сірет, Чернівецька область (ДК 021:2015 45221100-3 Будівництво мостів)
Overhaul of the bridge over the Prut River at km 11 + 675 of the public highway of state importance T-26-07 Kitsman - Storozhynets - Hlyboka - Oprysheny with the entrance to the station Vadul-Siret, Chernivtsi region (DK 021: 2015 45221100-3 Construction of bridges)
Overhaul of the bridge over the Prut River at km 11 + 675 of the public highway of state importance T-26-07 Kitsman - Storozhynets - Hlyboka - Oprysheny with the entrance to the station Vadul-Siret, Chernivtsi region (DK 021: 2015 45221100-3 Construction of bridges)
Очікувана вартість
182 500 000,00 UAH
UA-2021-02-12-004805-a ● fe78f3ef7268469281cedba752f0c420
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Швець В'ячеслав Павлович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Chernivtsi region |
National ID: | 22843868 |
Contact point: |
Shvets Vyacheslav Pavlovich 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2021 12:44 |
Очікувана вартість: | 182 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 912 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 912500 UAH |
Publication date: | 12 лютого 2021 15:12 |
Enquiries until: | 03 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 квітня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 182 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 912 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт моста через р. Прут на км 11+675 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени з під'їздом до станції Вадул-Сірет, Чернівецька область (ДК 021:2015 45221100-3 Будівництво мостів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Головна 205, Чернівці, Чернівецька область, 58018, Україна
ДК 021:2015: 45221100-3 — Будівництво мостів
Overhaul of the bridge over the Prut River at km 11 + 675 of the public highway of state importance T-26-07 Kitsman - Storozhynets - Hlyboka - Oprysheny with the entrance to the station Vadul-Siret, Chernivtsi region (DK 021: 2015 45221100-3 Construction of bridges)
CPV: 45221100-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс, який може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців у межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в редакції вказаної Постанови діючої на момент підписання цього Договору, та належним чином оформленого рішення Укравтодору, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду.. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених Актів КБ-2в і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) (далі-Довідка КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) банківських днів. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в разі відсутності зауважень. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2021 14:27 |
Електронний підпис |
05 квітня 2021 14:25 |
Перелік змін_160.doc |
05 квітня 2021 14:24 |
ТД КР Т -26-07 км 11+675_міст_ зміна 8.docx |
31 березня 2021 13:40 |
Перелік змін_151.doc |
24 березня 2021 10:27 |
Перелік змін_138.doc |
16 березня 2021 13:52 |
Перелік змін_116.doc |
12 березня 2021 14:51 |
ТОМ 2 - КБ.pdf |
12 березня 2021 14:49 |
Перелік змін_112.doc |
04 березня 2021 10:22 |
Перелік змін_96.doc |
24 лютого 2021 17:07 |
Перелік змін_69.doc |
24 лютого 2021 17:07 |
Додаток 4 (ТЗ КР Т-26-07 11+675 міст)_зміна 1.docx |
19 лютого 2021 15:17 |
Додаток 3 (Проект договору КР Т-26-07 км 11+675 міст зі змінами 1.docx |
19 лютого 2021 15:11 |
Перелік змін_61.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання роз`яснень щодо окремих вимог ТД
Дата подання: 17 лютого 2021 15:17
Дата відповіді: 18 лютого 2021 08:47
Шановний Замовнику, надайте будь ласка роз`яснення з наступних питань щодо вимог тендерної документації:
1. Додатком 1.1 до ТД встановлено перелік та кількість техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт із зазначенням технічних характеристик та кількості. В примітках до додатку 4 ТД «Технічне завдання» зазначена можливість заміни на аналогічні механізми, які є в наявності підприємства або на орендовані механізми. З огляду на це прохання надати чітке і зрозуміле роз`яснення: по-перше - чи можлива заміна зазначеної в ТД техніки на аналогічну з більш потужними технічними характеристиками ( наприклад вантажопідйомність, потужність, продуктивність і т.п), по-друге - у разі використання більш потужної техніки чи можлива зміна кількості необхідної техніки з урахуванням технічних характеристик?
2. п.3 розділу VI ТД в підрозділі «Вимоги щодо формування договірної ціни» встановлена вимога надання підтверджуючих документів та розрахунків до ціни пропозиції (договорної ціни) Учасника. Враховуючи це надайте відповідь – чи повинен Учасник надавати у складі тендерної пропозиції договірну ціну , розрахунки до неї та підтверджуючи документи, чи ця вимога стосується Переможця ?
Прохання при наданні відповіді надати чітке, розгорнуте та зрозуміле роз`яснення, уникаючи загальних формулювань та дублювань вимог ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Тендерною документацією в примітках Додатку 4 передбачена можливість заміни на аналогічні механізми, які є в наявності підприємства або на орендовані механізми. Отже, заміна зазначеної в ТД техніки на аналогічну з більш потужними технічними характеристиками ( наприклад вантажопідйомність, потужність, продуктивність і т. п) – можлива.
2. В примітках Таблиці 1.1.2 (Додаток 1.1) зазначено, що «*Кількість техніки в учасника має бути не меншою зазначеної в переліку (графа 3 Таблиці 1.1.2)». Отже, зміна кількості необхідної техніки з урахуванням технічних характеристик ТД не передбачена.
3. Договірна ціна подається з відповідними розрахунками та підтверджуючими документами Переможцем. Отже, Учасник не повинен надавати у складі тендерної пропозиції договірну ціну, розрахунки до неї та підтверджуючі документи.
2. В примітках Таблиці 1.1.2 (Додаток 1.1) зазначено, що «*Кількість техніки в учасника має бути не меншою зазначеної в переліку (графа 3 Таблиці 1.1.2)». Отже, зміна кількості необхідної техніки з урахуванням технічних характеристик ТД не передбачена.
3. Договірна ціна подається з відповідними розрахунками та підтверджуючими документами Переможцем. Отже, Учасник не повинен надавати у складі тендерної пропозиції договірну ціну, розрахунки до неї та підтверджуючі документи.
запитання щодо технічного завдання
Дата подання: 22 лютого 2021 13:43
Дата відповіді: 24 лютого 2021 10:15
Шановний Замовник. Просимо дати роз'яснення по деяким пунктам Технічного завдання . а саме :
1. Згідно Розділу 6-1-1 "Влаштування підходів" закладена робота по виконанню фрезерування дорожнього покриття . Пунктом 232 Технічного завдання закладена лиш зміна глибини фрезерування - додається додаткова глибина на 6 см в об'ємі 493,5 м2 .Основна робота та першочергова глибина по фрезеруванні не включена в тендерне завдання. Просимо уточнити на яку загальну глибину виконується фрезерування при влаштуванню підходів.
2. Згідно Розділу 8-1-3 "Організація дорожнього руху на період будівництва" пунктом 345 передбачено встановлення опор дорожніх знаків в кількості 15 шт. Пуктом 347 передбачена Вартість стояків металевих довжиною 5,0м, діаметром 57 мм в кількості 75 шт. Просимо дати роз' яснення по різниці між кількістю встановлених опор та кількістю по вартості .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно Вашого запитання буде внесено зміни до тендерної документації.
Щодо надання технічної документації
Дата подання: 23 лютого 2021 12:04
Дата відповіді: 24 лютого 2021 10:44
Шановний Замовник,
У зв’язку з відсутністю у складі тендерної документації технічної частини проекту, для детального прорахунку пропозиції просимо Замовника додатково надати креслення, докладні кошториси робіт за проектом, дефектні акти, результати геологічних/геодезичних досліджень місця проведення робіт, тощо. Враховуючи відсутність вищенаведеної інформації у складі тендерної документації, та необхідність ретельного опрацювання її, просимо як мінімум пропорційно строкам надання цієї інформації відтермінувати кінцевий строк подання пропозицій, орієнтовно на 1 місяць від офіційного оприлюднення, тобто до 15.04.2021р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником вирішується питання щодо отримання та завантаження в електронну систему публічних закупівель Prozorro електронної версії всіх необхідних малюнків та креслень. За необхідності, Учасник може звернутись у тендерно-договірний відділ (м. Чернівці, вул. Головна 205, каб. 305, тел.: 0372-58-38-72) для перегляду «РОБОЧОГО ПРОЕКТУ» у паперовому вигляді.
Щодо надання роз`яснень вимог ТД
Дата подання: 24 лютого 2021 16:42
Дата відповіді: 01 березня 2021 15:58
Шановний Замовник. У Примітках Додатку 1.1 до ТД встановлено вимоги щодо наявності техніки у кількості не менше, ніж зазначено в переліку Таблиці 1.1.2. При розрахунку договорної ціни у відповідності до Додатку 4 до ТД «Технічне завдання», вимог ТД та діючих норм і стандартів фахівцями компанії було встановлено, що кількість техніки, необхідної для виконання робіт є значно меншою ніж встановлено Замовником. А саме - для виконання переліку робіт із врахуванням строків виконання та непередбачуваних витрат роботи достатньо 3-х одиниць автомобілів бортових замість 15-ти та 12 одиниць автомобілів-самоскидів замість 15 . Просимо надати роз`яснення щодо невідповідності затребуваній кількості техніки до реально необхідної для виконання робіт у повному обсязі або внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде розглянуте Ваше запитання щодо внесення змін у тендерну документацію.
Щодо надання технічної документації
Дата подання: 26 лютого 2021 14:05
Дата відповіді: 02 березня 2021 09:51
Шановний Замовник,
враховуючи те, що на сьогоднішній день Вами не завантажено креслень («РОБОЧОГО ПРОЕКТУ») в електронну систему публічних закупівель Prozorro, та неможливість нашим спеціалістам ознайомитись з проектом у паперовому вигляді (посилення карантину у зв’язку з поширенням епідемії коронавірусу у Чернівецькій області), просимо Вас для забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників відтермінувати кінцевий строк подання пропозицій на три тижні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде розглянуте Ваше питання та продовжено строк подання пропозицій, у випадку неможливості завантаження в електронну систему публічних закупівель Prozorro креслень «РОБОЧОГО ПРОЕКТУ». В даний час ведуться перемовини з виконавцем проектних робіт.
Щодо надання роз`яснень вимог ТД
Дата подання: 01 березня 2021 13:28
Дата відповіді: 02 березня 2021 09:55
Шановний Замовнику. Технічним завданням (Додаток 4 до ТД) не передбачено приготування ЩПС С7 або ЩПС С5, але згідно п.3 Приміток до Технічного завдання встановлено наступну вимогу: «3.В складі розрахунків до тендерної пропозиції Підрядника використати підбір складових для приготування щебенево-піщаної суміші С-5,С-7, посилаючись на лабораторні заключення, поміщене у його тендерній пропозиції. Після акцептування пропозиції Підрядник погоджує дані розрахунки до Договірної ціни із Замовником.»
Просимо надати роз`яснення, чи є дана вимога щодо надання підбору та лабораторних заключень обов`язковою до виконання для Учасника закупівл із наданням у складі пропозиціїі, якщо Учасником планується закуповувати готову ЩПС, чи ця вимога стосується Переможця при узгодженні договорної ціни при підписанні договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ця вимога стосується Переможця при узгодженні договорної ціни до підписання договору.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 березня 2021 17:26
Дата відповіді: 05 березня 2021 09:37
Шановний Замовник!
Працівниками кошторисного відділу нашої організації була сформована договірна ціна та зведений кошторисний розрахунок згідно технічного завдання (додаток 4 тендерної документації) в якому вказані обсяги робіт та обґрунтування (шифр і № позиції нормативу).
В отриманій відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку кількість машино-годин роботи техніки склала:
- автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5 – 10 т – 211 маш.-год;
- автомобiлi-самоскиди, вантажопiдйомнiсть 7 – 15 т – 5 маш.-год;
- крани різної вантажопідйомності – 7500 маш.-год;
- автогідропідіймачі – 216 маш.-год;
Загальна кількість машино-годин роботи вищевказаної техніки - 7932 маш.-год.
Зважаючи, що орієнтовний термін виконання робіт становить 20 календарних місяців (до 31.12.2022 року) здійснено наступний орієнтовний розрахунок робочого часу періоду виконання робіт:
20 місяців х 20 робочих днів (середня кількість робочих днів на місяць) х 8 годин (середня кількість годин роботи) = 3200 годин.
Тобто для належного виконання робіт достатньо одночасно мати на будівельному майданчику до 3-х одиниць техніки одного виду.
Враховуючи викладене, вважаємо недоцільним залучення для виконання робіт техніки в кількості вказаній в таблиці 1.1.2 додатку 1.1 до тендерної документації, у зв’язку з чим, просимо розглянути питання щодо внесення змін в таблицю 1.1.2 додатку 1.1 до тендерної документації, шляхом зменшення кількості техніки, що повинна бути залучена для виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником буде розглянуто Ваше питання та відповідно буде внесено зміни до тендерної документації.
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 04 березня 2021 18:21
Дата відповіді: 05 березня 2021 09:43
Шановний Замовник!
Згідно додатку 1.6. до Тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні, територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Вважаємо, що умова про надання Учасником аналогічного договору укладеного протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі є дискримінаційною та такою, що обмежує право Учасників які мають необхідній досвід виконання аналогічного договору в період понад 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Оскільки, наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору протягом останніх 10 років також свідчить про спроможність виконати аналогічні роботи якісно, кваліфіковано та відповідно до діючих будівельних норм, стандартів та правил, зважаючи на ту обставину, що технології та методи виконання аналогічних робіт протягом останніх 10 років не підлягали суттєвим змінам.
Враховуючи викладене, просимо розглянути питання щодо внесення змін до додатку 1.6 до тендерної документації та надати Учасникам можливість подання документів, що підтверджують виконання аналогічного договору, укладеного протягом останніх 10-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником буде розглянуто Ваше питання. Після розгляду питання Замовником буде прийнято рішення щодо внесення чи залишення без змін тендерну документацію.
Щодо виконання аналогічного договору №1
Дата подання: 15 березня 2021 19:05
Дата відповіді: 16 березня 2021 11:41
Відповідно до Додатку 1.6. Тендерної документації: “Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні, територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 10-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні, територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме:
Будівництво, реконструкція, капітальні ремонти середніх та великих мостів з повним комплексом технологічних робіт, а саме:
а).влаштування фундаментів та опор середніх та великих мостів =500 м3;
б).монтажні роботи по монтажу прольотних будов середніх та великих мостів =500 м3
в).влаштування монолітної залізобетонної плити прогонової будови =1500 м2;
г).влаштування гідроізоляції, дренажної системи, захисних, проміжних, верхніх шарів із асфальтобетонних сумішей =1500 м2;
д).влаштування інженерного обладнання мостів (перильне, бар’єрне огородження =150 мп;
е).влаштування електроосвітлення = 250 мп;
є).влаштування підходів до мосту = 2000 м2;
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.”
Звертаємо увагу на протиріччя у зазначеній вище вимозі, а саме - “Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні, територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії” - тобто це досвід, що був отриманий потенційними учасниками під час будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг.
В той же час, після описаної вище вимоги Замовника, у тендерній документації наявне речення перед описанням вимог до видів та об'ємів аналогічних робіт- “Будівництво, реконструкція, капітальні ремонти середніх та великих мостів з повним комплексом технологічних робіт, а саме:”.
Таким чином, нам як потенційному учаснику не зрозуміло, чи можемо ми підтвердити досвід виконання аналогічних робіт як в рамках виконання договорів з “Будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні, територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії” так і в рамках виконання договорів з “Будівництво, реконструкція, капітальний ремонт середніх та великих мостів”.
Наголошуємо, що види робіт які вимагає підтвердити Замовник можуть виконуватись як в рамках “Будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні, територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії” так і в рамках “Будівництва, реконструкції, капітального ремонту середніх та великих мостів”.
Окремо зазначаємо, що наша компанія має досвід виконання аналогічних видів робіт (та в зазначених Замовником об'ємах) в рамках виконання договору щодо Капітального ремонту автодороги державного значення та в рамках будівництва Моста.
Тому враховуючи вищезазначене, просимо Замовника викласти вимогу щодо аналогічного досвіду в наступній редакції:
“Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні, територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії та/або штучних споруд (мостів, шляхопроводів, віадуків) на них, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні, територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії та/або штучних споруд (мостів, шляхопроводів, віадуків) на них, одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме:
а).влаштування фундаментів та опор середніх та великих мостів =500 м3;
б).монтажні роботи по монтажу прольотних будов середніх та великих мостів =500 м3
в).влаштування монолітної залізобетонної плити прогонової будови =1500 м2;
г).влаштування гідроізоляції, дренажної системи, захисних, проміжних, верхніх шарів із асфальтобетонних сумішей =1500 м2;
д).влаштування інженерного обладнання мостів (перильне, бар’єрне огородження =150 мп;
е).влаштування електроосвітлення = 250 мп;
є).влаштування підходів до мосту = 2000 м2;
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.”
Звертаємо увагу, що Постійно діюча колегія АМКУ схиляється до думки, що обмеження аналогічного договору певним його предметом є обмеженням конкуренції та таким, що дискримінує інших учасників.
Наводимо приклади таких рішеннь Постійно діючої колегії АМКУ:
- Рішення: від 23.01.2019 №759-р/пк-пз;
- Рішення: від 10.12.2019 №18350-р/пк-пз.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерним комітетом Замовника будуть розглянуті Ваші пропозиції та внесені зміни в ТД.
Щодо виконання аналогічного договору №2
Дата подання: 15 березня 2021 19:07
Дата відповіді: 16 березня 2021 11:42
Відповідно до Додатку 1.6. Тендерної документації: “Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.”
Зазначимо, що ЗУ “Про публічні закупівлі” не передбачає вимоги чи обмежень щодо відсотку виконання договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на виконання аналогічного договору на 85% від загальної ціни договору, а також щодо підтвердження об’ємів виконаних аналогічних видів робіт.
Ми, як потенційний учасник даної закупівлі у своєму арсеналі досвіду виконання аналогічних договорів маємо Договір в рамках якого ми виконували аналогічні роботи, проте договір ще перебуває на стадії реалізації і є частково виконаним ( близько 60 % виконання від ціни договору).
За наявних вимог тендерної документації наша компанія, як потенційний учасник не зможе взяти участі у даній закупівлі незважаючи на наявність досвіду виконання аналогічних видів робіт.
Таким чином посилання на % (відсоток) виконання аналогічного договору свідчить про необ’єктивність та дискримінаційність даної вимоги, а також про необхідність внесення змін до Тендерної документації шляхом пониження вимоги щодо відсотку виконання договору щонайменше до 50 %.
У рішенні тендерної Колегії АМКУ № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020 також наявна позиція про необ’єктивність та дискримінаційність вимоги про підтвердження 85% по виконанню угоди.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерним комітетом Замовника будуть розглянуті Ваші пропозиції та внесені зміни в ТД.
Щодо забезпечення виконання умов договору.
Дата подання: 18 березня 2021 16:19
Дата відповіді: 23 березня 2021 14:49
Добрий день,
Просимо надати роз'яснення з наступного:
Розділом VI "Результати торгів та укладення договору про закупівлю" Пунктом 6 "Забезпечення виконання договору про закупівлю" тендерної документації передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. А також Пунктом 6 "Забезпечення виконання договору про закупівлю" зазначено, що Тендерна пропозиція у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником (абзац 7) та У випадку надання у складі тендерної пропозиції банківської гарантії з формулюванням типу «будь-якої суми до…» або «суми, що не перевищує…», тощо замість конкретної суми - така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації (абзац 11). Тобто, банківська гарантія про виконання договору надається у складі тендерної пропозиції? Просимо Вас надати відповідь стосовно цієї вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та прийме відповідні рішенння.
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 18 березня 2021 19:45
Дата відповіді: 23 березня 2021 14:49
Шановний Замовник!
Згідно додатку 1.6. до Тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту штучних споруд (мостів, шляхопроводів, віадуків) протяжністю не менше 100 метрів на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні, територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, за класом наслідків не нижче СС3/або категорії складності не нижче V, укладений протягом останніх 10-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Відповідно до Методичних рекомендацій «Щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572, а саме п.18 розділу IV. Рекомендації щодо кваліфікаційних критеріїв «При закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг регіональних чи територіальних автомобільних доріг I, II чи III категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах)»
Наше Товариство має досвід виконання аналогічного договору в обсязі 100 % від об’ємів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах зазначених в додатку 1.6. до Тендерної документації на автомобільних дорогах місцевого значення та магістральних дорогах і вулицях (в населених пунктах).
Враховуючи викладене,
1)просимо надати відповідь чи відповідатиме Учасник встановленому тендерною документацією кваліфікаційному критерію «щодо досвіду виконання аналогічного договору» у випадку надання Учасником для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору документів, в обсязі 100 % від об’ємів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах зазначених в додатку 1.6. до Тендерної документації, щодо виконання робіт на автомобільних дорогах місцевого значення та магістральних дорогах і вулицях (в населених пунктах);
або
2) розглянути питання щодо внесення змін до додатку 1.6 до тендерної документації та окрім існуючих кваліфікаційних критеріїв для підтвердження «досвіду виконання аналогічного договору» надати Учасникам можливість подання документів, що підтверджують виконання аналогічного договору, в обсязі 100 % від об’ємів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах зазначених в додатку 1.6. до Тендерної документації на автомобільних дорогах місцевого значення та магістральних дорогах і вулицях (в населених пунктах).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та прийме відповідні рішенння.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 травня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Євроінтербуд | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 травня 2021 19:27
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 травня 2021 16:05
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК -2012" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМАНАХ-2000" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 травня 2021 16:03
|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2021 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" |
181 998 000,00
UAH з ПДВ
|
181 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
182 304 120,00
UAH з ПДВ
|
182 304 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" |
182 340 000,00
UAH з ПДВ
|
182 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" #35876701 |
Переможець |
181 998 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2021 14:46
|
Договір № 24.pdf | укладений |
14 червня 2021 14:45
|
Договір № 24.pdf | укладений |
14 червня 2021 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2021 16:34
|
д.у. 3 до 24.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2021 16:33
|
Д.у. 2 до 24.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2021 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2021 09:58
|
Д.у. 2 до № 24.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2021 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2021 12:06
|
Д.у. №1 до 24.pdf | зміни до договору |
23 червня 2021 12:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |