Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of the bridge over the Prut River at km 11 + 675 of the public highway of state importance T-26-07 Kitsman - Storozhynets - Hlyboka - Oprysheny with the entrance to the station Vadul-Siret, Chernivtsi region (DK 021: 2015 45221100-3 Construction of bridges)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Швець В'ячеслав Павлович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Chernivtsi region |
National ID: | 22843868 |
Contact point: |
Shvets Vyacheslav Pavlovich 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2021 12:44 |
Очікувана вартість: | 182 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 912 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 912500 UAH |
Publication date: | 12 лютого 2021 15:12 |
Enquiries until: | 03 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 квітня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 182 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 912 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс, який може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців у межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в редакції вказаної Постанови діючої на момент підписання цього Договору, та належним чином оформленого рішення Укравтодору, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду.. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених Актів КБ-2в і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) (далі-Довідка КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) банківських днів. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в разі відсутності зауважень. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2021 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2021 14:25 |
Перелік змін_160.doc | |
05 квітня 2021 14:24 |
ТД КР Т -26-07 км 11+675_міст_ зміна 8.docx | |
31 березня 2021 13:40 |
Перелік змін_151.doc | |
24 березня 2021 10:27 |
Перелік змін_138.doc | |
16 березня 2021 13:52 |
Перелік змін_116.doc | |
12 березня 2021 14:51 |
ТОМ 2 - КБ.pdf | |
12 березня 2021 14:49 |
Перелік змін_112.doc | |
04 березня 2021 10:22 |
Перелік змін_96.doc | |
24 лютого 2021 17:07 |
Перелік змін_69.doc | |
24 лютого 2021 17:07 |
Додаток 4 (ТЗ КР Т-26-07 11+675 міст)_зміна 1.docx | |
19 лютого 2021 15:17 |
Додаток 3 (Проект договору КР Т-26-07 км 11+675 міст зі змінами 1.docx | |
19 лютого 2021 15:11 |
Перелік змін_61.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. В примітках Таблиці 1.1.2 (Додаток 1.1) зазначено, що «*Кількість техніки в учасника має бути не меншою зазначеної в переліку (графа 3 Таблиці 1.1.2)». Отже, зміна кількості необхідної техніки з урахуванням технічних характеристик ТД не передбачена.
3. Договірна ціна подається з відповідними розрахунками та підтверджуючими документами Переможцем. Отже, Учасник не повинен надавати у складі тендерної пропозиції договірну ціну, розрахунки до неї та підтверджуючі документи.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-14-000079 ● 70e32179a81e44dc9efe5f59abef9eef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 14:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
35 UA-2021-02-12-004805-a 12.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-21 16:49:38
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту моста через р. Прут на км 11+675 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени з під'їздом до станції Вадул-Сірет, Чернівецька область (ДК 021:2015 45221100-3 Будівництво мостів), очікуваною вартістю 182 500 000,00грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-12-004805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів товариству з обмеженою відповідальністю «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» (далі - ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I») відповідно до умов розділу 15 договору від 11.06.2021 № 24?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до розділу 15 договору від 11.06.2021 № 24.
4. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I») умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації в частині забезпечення виконання договору про закупівлю.
5. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтвердженої обґрунтованої необхідності щодо подовження строку для укладання договору від 11.06.2021 № 24.
6. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 23.06.2021 № 1, від 15.09.2021 № 2, від 17.09.2021 № 3 та від 05.08.2022 № 4 до Договору від 11.06.2021 № 24.
7. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-25 10:55:04
Відповідь на запит ДАСУ від 21.11.2022 року
На Ваш запит від 21.11.2022 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту моста через р. Прут на км 11+675 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени з під'їздом до станції Вадул-Сірет, Чернівецька область (ДК 021:2015 45221100-3 Будівництво мостів), очікуваною вартістю 182 500 000,00грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-12-004805-a), інформуємо наступне.
1. Інформація та відповідні документи на підставі яких забезпечено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Після військової агресії Російської Федерації проти України сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua, в тому числі Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області https://cv.ukravtodor.gov.ua/, в якому заповнювалась інформація по тендерних закупівлях протягом 2020-2022 років, а також інша суспільно важлива інформація піддався хакерській атаці через що вся інформація була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Вся необхідна інформація буде відновлюватись та вноситись на сайт поступово. Відновлювальні роботи тривають на рівні Укравтодору.
Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, відбувається його подальше налаштування.
Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація по тендерних закупівлях буде поступово заново заповнюватись.
Інформація по закупівлі «Капітальний ремонт моста через р. Прут на км 11+675 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени з під'їздом до станції Вадул-Сірет, Чернівецька область (ДК 021:2015 45221100-3 Будівництво мостів)» відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) виглядатиме наступним чином: (Додається на 2 аркушах (файл «Оголошення про закупівлю КР Т-26-07 км 11+675_міст.docx»).
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів товариству з обмеженою відповідальністю «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» (далі - ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I») відповідно до умов розділу 15 договору від 11.06.2021 № 24? У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до розділу 15 договору від 11.06.2021 № 24.
Товариству з обмеженою відповідальністю «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» аванс на виконання робіт з капітального ремонту моста через р. Прут на км 11+675 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени з під'їздом до станції Вадул-Сірет, Чернівецька область (ДК 021:2015 45221100-3 Будівництво мостів), відповідно до умов пункту 15.2 розділу 15 договору про закупівлю робіт від 11.06.2021 № 24, не перераховувався.
4. Інформація та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» надане забезпечення виконання договору про закупівлю, згідно умов пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Договірна ціна згідно Розділу ІІІ «Ціна договору» Договору №24 від 11 червня 2021 року складає 181 998 000,00 грн. (сто вісімдесят один мільйон дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 00 копійок) з ПДВ.
Гарантія виконання договору про закупівлю №BGV/UA/03-2-06447 вих. №8298/03-2 від 07.06.2021 складає 5% вартості договору про закупівлю – 9 099 900,00 гривень (дев’ять мільйонів дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок), додається на 2 аркушах (файл «Банківська гарантія.pdf»).
5. Інформація та документи, що підтверджують виникнення документально підтвердженої обґрунтованої необхідності щодо подовження строку для укладання договору від 11.06.2021 № 24.
6. Інформація та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 23.06.2021 № 1, від 15.09.2021 № 2, від 17.09.2021 № 3 та від 05.08.2022 № 4 до Договору від 11.06.2021 № 24.
Щодо обставин укладання Додаткових угод до Договору №24 від 11.06.2021 повідомляємо наступне.
Відповідно до положень статті 47 Бюджетного кодексу України (надалі – БКУ) визначено порядок встановлення бюджетних асигнувань розпорядникам бюджетних коштів, зокрема:
1. Відповідно до затвердженого розпису бюджету розпорядники бюджетних коштів одержують бюджетні асигнування, що є підставою для затвердження кошторисів. Порядок складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ встановлюється Кабінетом Міністрів України.
2. Казначейство України здійснює контроль за відповідністю кошторисів розпорядників бюджетних коштів розпису бюджету.
3. Розпорядники бюджетних коштів забезпечують управління бюджетними асигнуваннями і здійснення контролю за виконанням процедур та вимог, встановлених цим Кодексом.
Так, розпорядником коштів, що спрямовуються на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг, за договорами які укладаються Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (надалі – Служба) є Державне агентство автомобільних доріг України (Укравтодор).
Відповідно до частини 1 статті 48 БКУ Розпорядники бюджетних коштів (у даному випадку – Укравтодор) беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років; довгострокових зобов’язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України; середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я; середньострокових зобов’язань за договорами на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг; ….
Частиною 2 статті 48 БКУ регламентовано, що Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (з дотриманням вимог частини 2 статті 57 БКУ).
Кредиторська заборгованість розпорядників бюджетних коштів за середньостроковими зобов’язаннями за договорами на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг на кінець поточного бюджетного періоду не може перевищувати залишку коштів спеціального фонду державного бюджету, утвореного за рахунок надходжень, які є джерелом формування державного дорожнього фонду та використовуються за напрямами, визначеними пунктами 1 і 2 частини 3 статті 24-2 БКУ.
Відповідно до положень частини 3 статті 48 БКУ – розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. За такими операціями не виникають бюджетні зобов'язання та не утворюється бюджетна заборгованість.
Частиною 4 статті 48 БКУ передбачено, що зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються.
Вимоги фізичних і юридичних осіб щодо відшкодування збитків та/або шкоди за зобов'язаннями, взятими розпорядниками бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), стягуються з осіб, винних у взятті таких зобов'язань, у судовому порядку.
У свою чергу, приписом частини 5 статті 48 БКУ встановлено, що Казначейство України здійснює реєстрацію та облік бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів і відображає їх у звітності про виконання бюджету. При реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань здійснюється перевірка відповідності напрямів витрачання бюджетних коштів бюджетному асигнуванню, паспорту бюджетної програми.
У зв’язку з вище викладеним виникла необхідність укладення додаткової угоди №1 від 23.06.2021 до Договору №24 від 11.06.2021, з метою розмежування бюджетних зобов’язань на 2021 та 2022 роки, із врахуванням утримання Служби Замовника, що у свою чергу призвело до зменшення бюджетного зобов’язання на 2021 рік та відповідного збільшення на 2022 рік.
Щодо укладення Додаткової угоди №2 від 15.09.2021 до Договору №24 від 11.06.2021, то можемо пояснити наступне.
Вказаною Додатковою угодою внесено зміни в пункт 15.2. Договору №24 від 11.06.2021, якими конкретизовано порядок та строки проведення попередньої оплати на запит Підрядника та доповнено абзац 3 пункту 15.2. Договору, шляхом продовження речення, словами – «на протязі 5 (п’яти) банківських днів після виставлення рахунку.».
Окрім цього, у зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, були внесені зміни до Розділу 26 Договору та доповнено банківські реквізити Замовника ще двома банківськими рахунками відкритими в ДКСУ.
Одночасно враховуючи той факт, що бюджетні зобов’язання Замовника на 2021 та 2022 роки викладені повторно у зазначеній Додатковій угоді №2, тобто продубльовані відносно Додаткової угоди №1 від 23.06.2021, а відповідно зникла необхідність існування Додаткової угоди №1 від 23.06.2021 до Договору №24 від 11.06.2021, було прийнято логічне рішення про визнання Додаткової угоди №1 від 23.06.2021 до Договору №24 від 11.06.2021 такою що втратила свою чинність з моменту підписання Додаткової угоди №2 від 15.09.2021 до Договору №24 від 11.06.2021.
Щодо укладення Додаткової угоди №3 від 17.09.2021 до Договору №24 від 11.06.2021, пояснюємо наступне.
Під час укладення Додаткової угоди №2 від 15.09.2021 до Договору №24 від 11.06.2021, до неї було долучено Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору №24 від 11.06.2021, як невід’ємний Додаток, у новій редакції із зазначенням сум бюджетного зобов’язання на 2021 та 2022 роки.
Натомість в тексті самої Додаткової угоди №2 від 15.09.2021 до Договору №24 від 11.06.2021 про долучення Додатку №2 до Договору №24 від 11.06.2021 нічого зазначено не було, що у свою чергу призвело до нікчемності та недійсності як Додатку №2 до Договору №24 від 11.06.2021 та і самої Додаткової угоди №2 від 15.09.2021 до Договору №24 від 11.06.2021.
У зв’язку з вище викладеним виникла обґрунтована необхідність укладення Додаткової угоди №3 до Договору №24 від 11.06.2021, якою обумовлене викладення Додатку №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору №24 від 11.06.2021 у новій редакції та долучення його до Додаткової угоди №3 до Договору №24 від 11.06.2021 (пункт 4 Додаткової угоди №3) та відповідного визнання Додаткової угоди №2 від 15.09.2021 до Договору №24 від 11.06.2021 такою що втратила свою чинність з моменту підписання Додаткової №3 від 17.09.2021 до Договору №24 від 11.06.2021 (пункт 8 Додаткової угоди №3).
Щодо укладення Додаткової угоди №4 від 17.09.2021 до Договору №24 від 11.06.2021, пояснюємо наступне.
У зв’язку із затримкою фінансування з боку розпорядника коштів і враховуючи недостатній обсяг фінансування на цілі передбачені Договором у 2021 та 2022 роках (у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України №65 від 19.01.2022 (в редакції Постанови КМУ №803 від 15.07.2022) становить лише 25 567 658,00 грн. (враховуючи утримання Служби Замовника)), Сторони дійшли спільної згоди про необхідність продовження строку дії Договору №24 від 11.06.2021 до 31.12.2023 та відповідного розділення бюджетних зобов’язань по кожному року дії Договору окремо.
Також Сторонами було враховано той факт, що у Підрядника змінились банківські реквізити.
У цій же Додатковій угоді №4 було враховано долучення до Договору №24 від 11.06.2021 Додатку №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору №24 від 11.06.2021 в новій редакції.
Окрім цього, враховуючи введення на території України 24.02.2022 воєнного стану, даною Додатковою угодою №4 до Договору №24 від 11.06.2021 було передбачено порядок взаєморозрахунків між Сторонами у випадку виникнення бюджетних зобов’язань і порядку взяття на облік таких зобов’язань.
Таким чином, враховуючи затримку фінансування у 2022 році зі сторони розпорядника коштів і одночасну необхідність досягнення цілей передбачених Договором №24 від 11.06.2021, на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою недопущення порушення вище вказаних вимог статті 48 БКУ, Сторони дійшли спільної згоди щодо необхідності укладення Додаткової угоди №4 від 05.08.2022 до Договору №24 від 11.06.2021 про продовження строку дії Договору до 31.12.2023 року та розділення бюджетного зобов’язання на поточний 2022 рік та майбутній період – 2023 рік, з метою можливості реєстрації вказаного договору та бюджетних зобов’язань по ньому в органах Державної казначейської служби України.
Згідно пунктів 1, 3, 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
…
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;…».
Усі зміни до Договору №24 від 11.06.2021 були внесені у відповідності з пунктами 1, 3, 4 частини 5 статті 41 Закону.
Копії додаткових угод додаються у файлах: Д.у. №1 до 24.pdf, Д.у. 2 до 24.pdf, д.у. 3 до 24.pdf, Д.у.4 до 24 від 11.06.2021.pdf.
7. Інформація з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» вимог частини другої статті 41 Закону.
Інформація стосовно пункту 1 частини 2 статті 41 Закону надана ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» у завантаженому архіві «Підтвердження повноважень Директора.rar» у файлах: «1. Уповноважена особа на підписання договору.pdf», «1.1. Наказ БМС.pdf», «2.1. Рішення учасника від 31.05.2021 р.pdf».
Інформація по пункту 2 частини 2 статті 41 Закону надана ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» у завантаженому архіві «Інші документи.rar» у файлах: «3. Відомості про дозвіл та.або ліцензію.pdf», «3.1. Дозвільні документи (3).pdf».
Додатки:
1. Гарантія виконання договору про закупівлю №BGV/UA/03-2-06447 вих.№8298/03-2 від 07.06.2021 додається на 2 аркушах (файл «Банківська гарантія.pdf»).
2. Оголошення про закупівлю додається (файл «Оголошення про закупівлю КР Т-26-07 км 11+675_міст.docx»).
3. Договір №24 від 11.06.2021 додається (файл «Договір № 24.pdf»).
4. Додаткова угода №1 від 23.06.2021 до договору №24 від 11.06.2021 додається (файл «Д.у. №1 до 24.pdf»).
5. Додаткова угода №2 від 15.09.2021 до договору №24 від 11.06.2021 додається (файл «Д.у. 2 до № 24.pdf»).
6. Додаткова угода №3 від 17.09.2021 до договору №24 від 11.06.2021 додається (файл «д.у. 3 до 24.pdf»)..
7. Додаткова угода №4 від 05.08.2022 до договору №24 від 11.06.2021 додається (файл «Д.у.4 до 24 від 11.06.2021.pdf»).
8. Інформація про право підписання договору про закупівлю додається у файлах: («1. Уповноважена особа на підписання договору.pdf», «1.1. Наказ БМС.pdf», «2.1. Рішення учасника від 31.05.2021 р.pdf»).
9. Документи дозвільного характеру додаються у файлах: («3. Відомості про дозвіл та.або ліцензію.pdf», «3.1. Дозвільні документи (3).pdf»).
Несвоєчасність подання відповіді на запит ДАСУ від 21.11.2022 року пов'язана з повним аварійним відключенням електропостачання.
- 1.1. Наказ БМС.pdf
- Відповідь на запит ДАСУ КР Т-26-07 км 11+675_міст.docx
- 3. Відомості про дозвіл та.або ліцензію.pdf
- Оголошення про закупівлю КР Т-26-07 км 11+675_міст.doc
- 2.1. Рішення учасника від 31.05.2021 р..pdf
- 1. Уповноважена особа на підписання договору..pdf
- Д.у. №1 до 24.pdf
- Банківська гарантія.pdf
- д.у. 3 до 24.pdf
- Д.у. 2 до 24.pdf
- Д.у.4 до 24 від 11.06.2021.pdf
- Відповідь на запит ДАСУ КР Т-26-07 км 11+675_міст.pdf
- 3.1. Дозвільні документи (3).pdf
- Договір № 24.pdf
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | У відповідності до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду…». Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області не погодившись із висновком від 06.12.2022 року про результати проведення моніторингу подала 13.12.2022 вих. №1067 Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 06.12.2022 року про результати проведення моніторингу процедури закупівлі: Капітальний ремонт моста через р. Прут на км 11+675 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени з під'їздом до станції Вадул-Сірет, Чернівецька область (ДК 021:2015 45221100-3 Будівництво мостів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-12-004805-a). Додатки: 1. Платіжне доручення №738 від 13.12.2022 (сплата судового збору за позовом) на 2 аркушах (файл «Платіжне доручення №738_Судовий збір_UA-2021-02-12-004805-a.pdf»). |
Дата публікації: | 13 грудня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 600/4365/22-a |
Дата відкриття провадження: | 22 лютого 2023 |
Документи:
13 грудня 2022 17:51
|
Електронний підпис |
13 грудня 2022 17:51
|
Платіжне доручення №738_Судовий збір_UA-2021-02-12-004805-a.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Євроінтербуд | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 травня 2021 19:27
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 травня 2021 16:05
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК -2012" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМАНАХ-2000" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 травня 2021 16:03
|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2021 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" |
181 998 000,00
UAH з ПДВ
|
181 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
182 304 120,00
UAH з ПДВ
|
182 304 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" |
182 340 000,00
UAH з ПДВ
|
182 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" #35876701 |
Переможець |
181 998 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 11:52
|
Д.у.6 до 24 від 11.06.2021.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 14:39
|
Д.у.5 до 24 від 11.06.2021.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2022 12:10
|
Д.у.4 до 24 від 11.06.2021.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2022 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2021 16:34
|
д.у. 3 до 24.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2021 16:33
|
Д.у. 2 до 24.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2021 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2021 09:58
|
Д.у. 2 до № 24.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2021 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2021 12:06
|
Д.у. №1 до 24.pdf | зміни до договору |
23 червня 2021 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2021 14:46
|
Договір № 24.pdf | укладений |
14 червня 2021 14:45
|
Договір № 24.pdf | укладений |
14 червня 2021 14:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |