Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03361508 |
Місцезнаходження: | 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7 |
Контактна особа: |
Яценко Ольга Олександрівна +380629407790 supply@mvk.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2021 14:20 |
Початок аукціону: | 02 березня 2021 11:12 |
Очікувана вартість: | 11 332 938,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | розрахунок здійснюється поетапно, протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання сторонами акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2021 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2021 14:17 |
Додаток 4 Проект договору Консервна.odt | |
12 лютого 2021 14:16 |
додатки до технічного завдання.xlsx | |
12 лютого 2021 14:16 |
Додаток 3 Технічне завдання Консервна.docx | |
12 лютого 2021 14:16 |
тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання у складі пропозиції копій дипломів або свідоцтва про навчання та копій трудових книжок є обов’язковою вимогою, оскільки саме цей факт підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації. В разі відмови та/або ненадання зазначених документів тендерна пропозиція Учасника буде відхилена. Також, звертаємо увагу, що Учасники повинні надати лист-згоду на обробку персональних даних кожного працівника, що буде задіяні до робот.
У відповідь на Ваш запит стосовно пункта 7 Додатка №1, дані необхідні для індетифікування особи, яка уповноважена на підписання договору підряда. Використовуватись ці дані будуть лише для укладення договору та його виконання.
Дякуємо.
У відповідь на Ваш запит стосовно пункта 8 Додаток №1 повідомляємо, що Підрядник зобов’язан дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля при виконанні робіт, про що необхідно надати довідку у довільній формі.
Дякуємо.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що проектом не передбачено водовідлив при будівництві КНС. Як наслідок, усі витрати з виконання можливих додаткових робіт будуть покладені на Підрядника. Дякуємо.
Вимоги про усунення порушення
Шановний Учаснику, відповідно до Вашої вимоги повідомляємо про наступне:
1. Усі документи, які можливо і були скановані, не містять печатки і підпису, тому не можуть бути прийняті до розгляду.
2. На порушення вимог ТД Додатку №1 п.2 «В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати (завірену учасником копію) договір з усіма додатками, що підтверджує його виконання (акт виконаних робіт, тощо)» Не є завіреною учасником копією, а є скан копією оригіналу.
3. На порушення вимог ТД п.1.3 «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням «...pdf», «...jpeg», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.»
Надана скан-копія у форматі, а саме для розкриття та перевірці не придатна для машинозчитування.
Відповідно, зазначений документ не відповідає вимогам тендерної документації та не може бути прийняти до розгляду.
4. Для виконання у мов Договору Вами було надано перелік осіб, відповідно кожен з них повинен був надати згоду на обробку персональних даних.
5. Ускладі пропозиції Учасника ТОВ «Промуніверсалсервіс» фактично зазначені відомості про компанію ТОВ «Емпірей-Буд», а не про самого Учасника ТОВ «Промуніверсалсервіс».
Відповідно, зазначений документ не відповідає вимогам тендерної документації та не може бути прийняти до розгляду.
Дякуємо.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-29-000022 ● 419d664cb9214fbda69929118dc84e5e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 липня 2021 13:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.07.2021 № 442
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 29.07.2021 № 442
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-02-12-004050-a, 12.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-13 14:03:14
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-12-004050-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому у тендерній документації не зазначений кінцевий термін подання тендерних пропозицій?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до результату моніторингу органом державного фінансового контрою з закупівлі Засувки порушень щодо вказаних порушень а саме кінцевого строк подання тендерних пропозицій , що вказана інформація вказана Замовником у оголошенні до закупівлі та п. 7 Тендерної документації. Відповідно до п.7 розділу 1 Тендерної документації зазначено : - Кінцевий строк подання пропозицій відповідно до умов оголошення, розміщеного на електронному торгівельному майданчику. . Відповідно, зазначена інформація сформована системою Prozorro автоматично та зазначена в оголошенні Замовника, а саме: ЗАКУПІВЛЯ ОГОЛОШЕНА 12.02.21; ПЕРІОД УТОЧНЕНЬ до 19.02.21; ПЕРІОД ОСКАРЖЕНЬ до 25.02.2021; ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ до 01.03.2021; АУКЦІОН 02.03.2021р.; КВАЛІФІКАЦІЯ ПЕРЕМОЖЦЯ 02.03.2021 ПРОПОЗИЦІЇ РОЗГЯНУТІ 10.03.2021. Враховуючи вище наведене, посилання на наявність кінцевого строку є у оголошенні. Замовником прийнято до відома та внесені зміни до затвердженої тендерної документації.
2021-08-26 15:48:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Подано позов до суду номер та дата провадження будуть відомі після відкриття провадження по справі. |
Дата публікації: | 07 вересня 2021 |
Документи:
07 вересня 2021 13:13
|
Електронний підпис |
07 вересня 2021 13:11
|
опис та доручення |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2021 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМУНІВЕРСАЛСЕРВІС" |
10 823 548,32
UAH з ПДВ
|
10 670 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬФАСПЕЦСТРОЙ" |
10 671 861,64
UAH з ПДВ
|
10 671 861,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ |
11 049 883,99
UAH з ПДВ
|
10 992 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІКНО СЕРВІС" |
11 158 619,22
UAH з ПДВ
|
11 047 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМУНІВЕРСАЛСЕРВІС" #21885445 |
Відхилено |
10 670 000,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 13:24
|
|
ТОВ "АЛЬФАСПЕЦСТРОЙ" #40159381 |
Відхилено |
10 671 861,64
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 16:33
|
|
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ #39805812 |
Переможець |
10 992 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 16:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 15:28
|
скан ТОВ ДНЕПР ЕКострой.pdf | укладений |
13 січня 2022 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 14:50
|
Дод.угода 3 Консервна.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2021 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2021 15:24
|
201.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2021 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2021 16:03
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
28 травня 2021 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 13:03
|
Договір 201-1.pdf | укладений |
31 березня 2021 12:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 201/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення реквізитів сторони |
Номер договору про закупівлю: | 201/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 201/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |