Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Філе куряче охолоджене, яловичина охолоджена
Очікувана вартість
565 000,00 UAH
UA-2021-02-12-004008-a ● 6994daab98e547faad19e6ca70ca3dee
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 05494840 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська обл., Київ, вул. Котельникова,95 |
Контактна особа: |
Сорокіна Олександра Валеріївна 380444241868 kmkl7kmkl7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2021 13:13 |
Очікувана вартість: | 565 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 825,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограми
Філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Котельникова,95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1700 кілограми
яловичина охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Котельникова,95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2021 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2021 15:06 |
Тендерна документація м'ясо 01.2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-12-004008-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2285517516
Дата подання: 08 березня 2021 10:58
Щодо ненадання кваліфікаційних документів
Шановний замовнику! Згідно вимог вашої тендерної документації затвердженою рішенням Тендерного комітету № 1 від «28» січня 2021 р. щодо закупівлі ДК 021-2015 (CPV) – 15110000-2 «М’ясо» (Філе куряче охолоджене, яловичина охолоджена) в Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.5. зазначено:
«5.1. Відповідно до статті 16 закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Також в Додатку 1 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ Є ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» в таблиці 1 п.4. «Кваліфікаційна вимога» - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник повинен надати Копію фінансової звітності за 2020 рік.
Проте, в складі тендерної пропозиції Переможцем закупівлі ФОП Марченко Віта Олександрівна не надано в складі тендерної пропозиції копію фінансової звітності за 2020 р. Таким чином, ФОП Марченко Віта Олександрівна не дотримано кваліфікаційну вимогу замовника щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Також в складі тендерної пропозиції Переможцем закупівлі ФОП Марченко Віта Олександрівна надано декларацію виробника (посвідчення про якість) ФОП Сергієнко В.І. під номером 890 від 23.02.2021 р. на продукцію:
- м'ясо яловичини н/ф великошматковий м’якушевий (поперекова частина) на 100 кг;
- філе курей бройлерів на 220 кг.
Та декларацію виробника (посвідчення про якість) ФОП Сергієнко В.І. під номером 890 від 23.02.2021 р. на продукцію:
- м'ясо яловичини н/ф великошматковий м’якушевий (поперекова частина) на 100 кг;
Відповідні дані можуть свідчить про те, що дані декларації виробника (посвідчення про якість) містити ознаки підробки, оскільки виробник не може надати декларації під одним номером на різний вид продукції із зазначенням однієї і тієї ж накладної. Крім того вивчення тендерної пропозиції ще одного Учасника, а саме Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна виявлено аналогічні декларації виробника (посвідчення про якість) ФОП Сергієнко В.І. А це свідчить про те, що Учасники є взаємопов’язаними особами і проводять антиконкурентні дії стосовно інших Учасників закупівлі, що суперечить Закону Україна «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами).
Ми, фізична особа-підприємець Шапран Юрій Іванович просимо тендерний комітет ще раз уважно переглянути документи надані переможцем закупівлі ФОП Марченко В.О. та дискваліфікувати Учасника.
Розгорнути
Згорнути
«5.1. Відповідно до статті 16 закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Також в Додатку 1 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ Є ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» в таблиці 1 п.4. «Кваліфікаційна вимога» - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник повинен надати Копію фінансової звітності за 2020 рік.
Проте, в складі тендерної пропозиції Переможцем закупівлі ФОП Марченко Віта Олександрівна не надано в складі тендерної пропозиції копію фінансової звітності за 2020 р. Таким чином, ФОП Марченко Віта Олександрівна не дотримано кваліфікаційну вимогу замовника щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Також в складі тендерної пропозиції Переможцем закупівлі ФОП Марченко Віта Олександрівна надано декларацію виробника (посвідчення про якість) ФОП Сергієнко В.І. під номером 890 від 23.02.2021 р. на продукцію:
- м'ясо яловичини н/ф великошматковий м’якушевий (поперекова частина) на 100 кг;
- філе курей бройлерів на 220 кг.
Та декларацію виробника (посвідчення про якість) ФОП Сергієнко В.І. під номером 890 від 23.02.2021 р. на продукцію:
- м'ясо яловичини н/ф великошматковий м’якушевий (поперекова частина) на 100 кг;
Відповідні дані можуть свідчить про те, що дані декларації виробника (посвідчення про якість) містити ознаки підробки, оскільки виробник не може надати декларації під одним номером на різний вид продукції із зазначенням однієї і тієї ж накладної. Крім того вивчення тендерної пропозиції ще одного Учасника, а саме Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна виявлено аналогічні декларації виробника (посвідчення про якість) ФОП Сергієнко В.І. А це свідчить про те, що Учасники є взаємопов’язаними особами і проводять антиконкурентні дії стосовно інших Учасників закупівлі, що суперечить Закону Україна «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами).
Ми, фізична особа-підприємець Шапран Юрій Іванович просимо тендерний комітет ще раз уважно переглянути документи надані переможцем закупівлі ФОП Марченко В.О. та дискваліфікувати Учасника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 березня 2021 13:57
Вимога задоволена згідно протоколу №18 від 09.03.2021
Номер вимоги: UA-2021-02-12-004008-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3578004346
Дата подання: 09 березня 2021 16:59
ВИМОГА
Ми не погоджуємося із рішенням Замовника стосовно нашої дискваліфікації, а саме відповідно до п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Отже, виходить, що Замовник мав виставити нам повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, оскільки фінансова звітність є кваліфікаційним критерієм і може бути виставлена на виправлення невідповідності.
Стосовно декларації виробника, яка по словам учасника свідчить про ознаки підробки, то відповідно до додатку 4 - Учасник у документації має надати документи на якість: декларацій виробника. ФОП Марченко В.О. надала у складі пропозиції документи які підтверджують якість продукції – посвідчення про якість (декларації виробника).
Відповідно до ч.2 п. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Замовник вправі звернутися, до виробника продукції на яку надано документи якості, щоб підтвердити інформацію стосовно достовірності наданих документів.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника суми вартості скарги, за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Отже, виходить, що Замовник мав виставити нам повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, оскільки фінансова звітність є кваліфікаційним критерієм і може бути виставлена на виправлення невідповідності.
Стосовно декларації виробника, яка по словам учасника свідчить про ознаки підробки, то відповідно до додатку 4 - Учасник у документації має надати документи на якість: декларацій виробника. ФОП Марченко В.О. надала у складі пропозиції документи які підтверджують якість продукції – посвідчення про якість (декларації виробника).
Відповідно до ч.2 п. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Замовник вправі звернутися, до виробника продукції на яку надано документи якості, щоб підтвердити інформацію стосовно достовірності наданих документів.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника суми вартості скарги, за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 березня 2021 13:09
згідно протоколу тендерного комітету№ 23
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-12-004008-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3578004346
Дата подання: 19 березня 2021 19:39
Дата подання: 19 березня 2021 19:39
скарга
СКАРГА
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
12.02.2021 р. тендерним комітетом Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю продуктів харчування за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (далі - процедура закупівель)
09.03.2021 року протоколом №21 засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було дискваліфіковано нашу пропозицію в дані процедурі закупівель за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
Ми не погоджуємося із рішенням Замовника:
1.)
У протоколі зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Марченко В.О. відсутній документ згідно пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації, а саме - учасник мав надати «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітностю - Копію фінансової звітності за 2020 рік.»
Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Отже, виходить, що Замовник мав виставити нам повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, оскільки фінансова звітність є кваліфікаційним критерієм і може бути виставлена на виправлення невідповідності.
Так, як Замовником не було виставлено вимогу із виправленням недоліку, то ним було порушено статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме - Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
просимо Постійно діюча адміністративну колегію Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язати замовники усунути дане порушення, та розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
2.)
Стосовно декларації виробника, яка по словам учасника свідчить про ознаки підробки, то відповідно до додатку 4 - Учасник у документації має надати документи на якість: декларацій виробника. ФОП Марченко В.О. надала у складі пропозиції документи які підтверджують якість продукції – посвідчення про якість (декларації виробника) .
Відповідно до ч.2 п. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Так,як Замовником не було здійснено ніяких звернень до виробника ланої продукції та не було отримано офіційного підтвердження про факт підроблення даного документа, просимо визнати дане рішення Замовника незаконним.
Отже, учасник ФОП Марченко В.О. виконує всі вимоги замовника , а тому її пропозиція не може бути дискваліфікована.
Щодо незаконного визначення переможцем закупівлі ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ":
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: 1) Документи, які є підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційним критеріям; 2) Вимоги на виконання ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; 3) Інші документи; 4) Технічні вимоги до товару; 5) Проєкт договору поставки; 6) Цінова пропозиція.
Учасник ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" надає у складі пропозиції файл «36. Додаток 4 (1).pdf» у якому міститься інформація про технічні вимоги до товар. У зазначеному документі міститься наступна інформація «товар повинен бути охолодженим….», «Повинне відповідати вимогам…..» « повинні мати особисту …», «повинен становити не менше ……»
Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «ПОВИНЕН », а не «БУДЕ » , а тому не відповідає вимогам Замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b; також відповідне рішення міститься і в рішенні №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а)) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі.
Отже пропозиція ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована.
ПРОШУ
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3) Перевірити тендерну пропозицію ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" у відкритих торгах на закупівлю товару ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника.
4) Визнати неправомірним рішення Замовника про визначення ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" та зобов’язати його скасувати рішення про визначення переможцем ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" у відкритих торгах на закупівлю товару ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
5) Перевірити тендерну пропозицію ФОП Марченко В.О. у відкритих торгах на закупівлю товару ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (далі - процедура закупівель) та визнати такою, що відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника.
6) Визнати неправомірним рішення Замовника про дискваліфікацію ФОП Марченко В.О. у відкритих торгах на закупівлю товару ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо, та зобов’язати його скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП Марченко В.О. у відкритих торгах на закупівлю товару ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 березня 2021 17:30
рішення від 24.03.2021 № 5901 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 17:30
інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2021 №6615.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 17:15
рішення від 31.03.2021 №6615.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 19:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відхилено учасника-Переможця ФОП Шапран Ю.І. , скасоване рішення про дискваліфікацію ФОП Марченко В.О. та оголошено переможцем закупівлі ФОП Марченко В.О.
Дата виконання рішення замовником: 09 квітня 2021 15:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2021 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна |
557 160,00
UAH з ПДВ
|
546 899,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" |
564 000,00
UAH з ПДВ
|
546 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
564 486,00
UAH з ПДВ
|
564 486,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна #3578004346 |
Рішення скасоване |
546 899,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 14:57
|
|
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна #3578004346 |
Рішення скасоване |
546 899,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 15:47
|
|
ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" #2285517516 |
Рішення скасоване |
546 900,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 15:47
|
|
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна #3578004346 |
Переможець |
546 899,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 15:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2021 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:59
|
д у 6 дог 75.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:51
|
д у 5 дог 75.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 09:17
|
д у 4 дог 75.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2021 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2021 15:28
|
д у 3 дог 75.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2021 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2021 13:44
|
д у 2 дог 75.PDF | зміни до договору |
30 липня 2021 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2021 10:54
|
д у 1 дог 75.PDF | зміни до договору |
29 квітня 2021 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 08:29
|
Дог 75.PDF | укладений |
20 квітня 2021 08:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з реєстрацією шлюбу змінила прізвище з Марченко на Кравченко |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з підвищенням ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'зку із зміною банківських реквізитів "Покупця" |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підняття ціни за одиницю товару до 10% |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення обсягу товару та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
яловичина охолоджена | 1700 | кілограми |
158,00
UAH з ПДВ
|