Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 -72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка програмного забезпечення до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові)
Очікувана вартість
1 891 588,00 UAH
UA-2021-02-12-003370-a d677a2be210a4828a212a74be7b4efc2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Олена Віталіївна

+380577607261 poshtova_adresa_@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 40848524
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Конторська, 35
Контактна особа: Гриценко Олена Віталіївна
+380577607261
poshtova_adresa_@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Відповідно до Листа ТОВ «ЛОТ» від 05.02.2021 року вих. № 05/02-21/13 є власником комп’ютерної програми «Система детекції, навігації і оплати вільної парковки «GUIDO», що підтверджується Свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір № 75126 від 01.12.2017 року, в якому міститься наступне: «03 жовтня 2019 року між Комунальним підприємством «Харківський Дата Центр» та ТОВ «ЛОТ» був укладений Ліцензійний договір № 0310 на права використання програмного забезпечення (ідентифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-18-000684-b) права на використання програмного забезпечення до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові, на яке майнові права не передаються замовнику, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначене програмне забезпечення залишаються у розробника (постачальника)) та є об’єктом інтелектуальної власності, на підставі Свідоцтва про реєстрацію авторського права на комп’ютерну програму «Система детекції, навігації і оплати вільної парковки «GUIDO» № 75126 від 01.12.2017 року авторські майнові права належать ТОВ «ЛОТ». Також 29 грудня 2020 року ТОВ «ЛОТ» було передано Департаменту Цифрової трансформації Харківської міської ради ліцензію на використання програмного забезпечення «GUIDO», яке є об’єктом інтелектуальної власності ТОВ «ЛОТ», на підставі Свідоцтва про реєстрацію авторського права на комп’ютерну програму «Система детекції, навігації і оплати вільної парковки «GUIDO» № 75126 від 01.12.2017 року. - Згідно розділу 5 даної ліцензії від 29.12.2020 року та на підставі листа №13/0/580-21 від 06.01.2021року Департаменту цифрової трансформації Комунальному підприємству «Харківський Дата Центр» надано права на використання комп’ютерної програми «Система детекції, навігації і оплати вільної парковки «GUIDO» яка включає в себе програмні модулі та програмні підсистеми, завдяки яким виконується процес ефективного обліку фактично наданих послуг щодо автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування, що відповідає вимогам до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові. Технічна підтримка третіми особа, може призвести до порушення інтелектуальної власності . Програмне забезпечення комп’ютерної програми «Система детекції, навігації і оплати вільної парковки «GUIDO» включає в себе програмні модулі та програмні підсистеми, завдяки яким виконується процес ефективного обліку фактично наданих послуг щодо автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування, що відповідає вимогам до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові. ТОВ «ЛОТ» є власником комп’ютерної програми «Система детекції, навігації і оплати вільної парковки «GUIDO», що підтверджується Свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір № 75126 від 01.12.2017 року Наявне програмне забезпечення, потребує постійного технічного та консультативного супроводу з боку власника . Тому для надання послуг щодо технічної підтримки програмного забезпечення до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові, за кодом ДК 72260000-5, можливе лише власником майнових прав інтелектуальної власності на програмне забезпечення. Технічна підтримка о третіми особа, може призвести до порушення інтелектуальної власності . Враховуючи наведене вище та ситуацію що склалася, з метою забезпечення належного безперервного функціонування діючої автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові на протязі 2021 року, з урахуванням що технічна підтримка програмного забезпечення може бути надана за необхідності захисту прав інтелектуальної власності, тільки власником ТОВ «ЛОТ», є підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2021 13:50
Оскарження наміру укласти договір: 23 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 1891588UAH з ПДВ
ДК 021-2015 -72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка програмного забезпечення до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Конторська буд.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості послуг проводяться шляхом щомісячної оплати Замовником протягом 5 (п'яти) банківських днів після підписання акту приймання-передачі наданих послуг при наявності фінансування з бюджету територіальної громади м. Харкова. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-09-000032 ● 7775190ae6c14e48b4316f80da97ad8b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 лютого 2023 17:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
08.02.2023 № 32
(дата)
м.Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.02.2023 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.02.2023 № 32

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

4 UA-2021-02-12-003370-a 12.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-16 23:20:05

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021-2015 -72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка програмного забезпечення до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-12-003370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по цьому договору (зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-24 23:53:27

запит про надання пояснень

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021-2015 -72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка програмного забезпечення до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-12-003370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Прошу надати експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 березня 2023
Кінцевий строк оскарження: 21 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛОТ"
#24488518
Переможець 1 891 588,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 13:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2021 13:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛОТ"
#24488518
1 891 588,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 10:23
Додат.угода 2_.PDF зміни до договору
15 липня 2021 10:22
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 12:22
Додаткова Угода _1.PDF зміни до договору
25 лютого 2021 12:19
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 11:01
Договір 2402-1ТП.PDF укладений
24 лютого 2021 10:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021-2015 -72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка програмного забезпечення до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові) 1 послуга 1 891 588,00
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 березня 2021 10:16
171 962,00 UAH UA588201720344320006000097255
КП "Харківський Дата Центр"
UA203005280000026004002370985
ТОВ "ЛОТ"
Оплачений
29 квітня 2021 12:48
171 962,00 UAH UA588201720344320006000097255
КП "Харківський Дата Центр"
UA203005280000026004002370985
ТОВ "ЛОТ"
Оплачений
28 травня 2021 11:08
171 962,00 UAH UA588201720344320006000097255
КП "Харківський Дата Центр"
UA203005280000026004002370985
ТОВ "ЛОТ"
Оплачений
30 червня 2021 10:37
171 962,00 UAH UA588201720344320006000097255
КП "Харківський Дата Центр"
UA203005280000026004002370985
ТОВ "ЛОТ"
Оплачений
30 липня 2021 10:17
171 962,00 UAH UA588201720344320006000097255
КП "Харківський Дата Центр"
UA203005280000026004002370985
ТОВ "ЛОТ"
Оплачений
31 серпня 2021 11:02
171 962,00 UAH UA588201720344320006000097255
КП "Харківський Дата Центр"
UA203005280000026004002370985
ТОВ "ЛОТ"
Оплачений
30 вересня 2021 10:27
171 962,00 UAH UA588201720344320006000097255
КП "Харківський Дата Центр"
UA203005280000026004002370985
ТОВ "ЛОТ"
Оплачений
29 жовтня 2021 11:34
171 962,00 UAH UA588201720344320006000097255
КП "Харківський Дата Центр"
UA203005280000026004002370985
ТОВ "ЛОТ"
Оплачений
13 грудня 2021 10:27
171 962,00 UAH UA588201720344320006000097255
КП "Харківський Дата Центр"
UA203005280000026004002370985
ТОВ "ЛОТ"
Оплачений
30 грудня 2021 10:35
171 968,00 UAH UA588201720344320006000097255
КП "Харківський Дата Центр"
UA203005280000026004002370985
ТОВ "ЛОТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення вартості ПДВ
Номер договору про закупівлю: 2402-1ТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості наданих послуг)
Номер договору про закупівлю: 2402-1ТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021-2015 -72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка програмного забезпечення до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові) 1 послуга 1 891 588,00
UAH з ПДВ