Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 40848524 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Конторська, 35 |
Контактна особа: |
Гриценко Олена Віталіївна +380577607261 poshtova_adresa_@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 13:50 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості послуг проводяться шляхом щомісячної оплати Замовником протягом 5 (п'яти) банківських днів після підписання акту приймання-передачі наданих послуг при наявності фінансування з бюджету територіальної громади м. Харкова. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
12 лютого 2021 13:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2021 13:23 |
Повідомлення про намір укласти договір.docx | |
12 лютого 2021 13:23 |
Протокол_рiшення_про_намiр_укласти_договiр.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-09-000032 ● 7775190ae6c14e48b4316f80da97ad8b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2023 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.02.2023 № 32
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.02.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.02.2023 № 32
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2021-02-12-003370-a 12.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-16 23:20:05
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021-2015 -72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка програмного забезпечення до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-12-003370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по цьому договору (зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-24 23:53:27
запит про надання пояснень
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021-2015 -72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка програмного забезпечення до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-12-003370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Прошу надати експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛОТ" #24488518 |
Переможець |
1 891 588,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2021 10:23
|
Додат.угода 2_.PDF | зміни до договору |
15 липня 2021 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 12:22
|
Додаткова Угода _1.PDF | зміни до договору |
25 лютого 2021 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2021 11:01
|
Договір 2402-1ТП.PDF | укладений |
24 лютого 2021 10:57
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021-2015 -72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка програмного забезпечення до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові) | 1 | послуга |
1 891 588,00
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 березня 2021 10:16
|
171 962,00 UAH | UA588201720344320006000097255 КП "Харківський Дата Центр" |
UA203005280000026004002370985 ТОВ "ЛОТ" |
Оплачений |
29 квітня 2021 12:48
|
171 962,00 UAH | UA588201720344320006000097255 КП "Харківський Дата Центр" |
UA203005280000026004002370985 ТОВ "ЛОТ" |
Оплачений |
28 травня 2021 11:08
|
171 962,00 UAH | UA588201720344320006000097255 КП "Харківський Дата Центр" |
UA203005280000026004002370985 ТОВ "ЛОТ" |
Оплачений |
30 червня 2021 10:37
|
171 962,00 UAH | UA588201720344320006000097255 КП "Харківський Дата Центр" |
UA203005280000026004002370985 ТОВ "ЛОТ" |
Оплачений |
30 липня 2021 10:17
|
171 962,00 UAH | UA588201720344320006000097255 КП "Харківський Дата Центр" |
UA203005280000026004002370985 ТОВ "ЛОТ" |
Оплачений |
31 серпня 2021 11:02
|
171 962,00 UAH | UA588201720344320006000097255 КП "Харківський Дата Центр" |
UA203005280000026004002370985 ТОВ "ЛОТ" |
Оплачений |
30 вересня 2021 10:27
|
171 962,00 UAH | UA588201720344320006000097255 КП "Харківський Дата Центр" |
UA203005280000026004002370985 ТОВ "ЛОТ" |
Оплачений |
29 жовтня 2021 11:34
|
171 962,00 UAH | UA588201720344320006000097255 КП "Харківський Дата Центр" |
UA203005280000026004002370985 ТОВ "ЛОТ" |
Оплачений |
13 грудня 2021 10:27
|
171 962,00 UAH | UA588201720344320006000097255 КП "Харківський Дата Центр" |
UA203005280000026004002370985 ТОВ "ЛОТ" |
Оплачений |
30 грудня 2021 10:35
|
171 968,00 UAH | UA588201720344320006000097255 КП "Харківський Дата Центр" |
UA203005280000026004002370985 ТОВ "ЛОТ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначення вартості ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 2402-1ТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості наданих послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 2402-1ТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021-2015 -72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка програмного забезпечення до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові) | 1 | послуга |
1 891 588,00
UAH з ПДВ
|