Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване опалення гуртожитків, Централізоване опалення навчально-адміністративних корпусів та клінік
Очікувана вартість
13 174 232,04 UAH
UA-2021-02-12-003171-a 1285856f689041c8bc361dd5d6e7a5d4
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вакуленко Валентина Миколаївна

+380487123153 tender@onmedu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010801
Місцезнаходження: 65082, Україна , Одеська обл., Одеса, Валіховський провулок, 2
Контактна особа: Вакуленко Валентина Миколаївна
+380487123153
tender@onmedu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Підставою застосування переговорної процедури закупівлі Пари, гарячої води та пов’язаної продукції – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09320000-8, а саме – з (Централізоване опалення гуртожитків, Централізоване опалення навчально-адміністративних корпусів та клінік), відповідно до пункт 2 частини 2 статті 40 Закону «Про публічні закупівлі» є: «відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи». Відповідно до п.2 ст.5 Закону України «Про природні монополії» Антимонопольним комітетом України ведеться зведений перелік суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг та в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій – національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органах виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Згідно інформації оприлюдненої станом на січень 2021 року на сайті Антимонопольного комітету України опубліковано зведений перелік суб’єктів природних монополій. КП «ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ» входить до переліку суб’єктів природних монополій на території міста Одеси щодо транспортування теплової енергії магістральними та місцевими тепловими мережами (Ліцензія НКРЕКП серія АД №041800 від 07.09.2012р) та постачання теплової енергії (Ліцензія НКРЕКП серія АД №041801 від 07.09.2012р). З технічних причин повністю виключається можливість постачання централізованого опалення для всіх будівель та споруд університету з інших джерел та іншими постачальниками тому, що внутрішні теплові мережі ОНМедУ підключені до магістральних мереж КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ». Конкуренція у даному випадку відсутня. Керуючись вищенаведеним, єдиним постачальником централізованого опалення в місті Одесі є КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ».Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. - Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII; - Закон України «Про природні монополії» від 20.04.2000 р.№ 1682-III Розпорядження АМКУ «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» від 28.11.2012 р. №874-р

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2021 14:15
Оскарження наміру укласти договір: 18 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1850 Гкал
Централізоване опалення гуртожитків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65082, Україна, Одеська область, Одеса, До об'єктів ОНМедУ за присвоєними юридичними адресами (юридична адреса ОНМедУ 65082, м. Одеса, Валіховський пров., 2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09323000-9 — Централізоване опалення
5330 Гкал
Централізоване опалення навчально-адміністративних корпусів та клінік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65082, Україна, Одеська область, Одеса, До об'єктів ОНМедУ за присвоєними юридичними адресами (юридична адреса ОНМедУ 65082, м. Одеса, Валіховський пров., 2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09323000-9 — Централізоване опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

12 лютого 2021 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2021 13:06
26 12022021 протокол про намір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ"
#34674102
Переможець 13 174 232,04
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 14:15

Документи

12 лютого 2021 14:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2021 14:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ"
#34674102
13 174 232,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2021 14:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 травня 2022 14:41
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:11
ДУ 3 до договору 5175 5 18.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:10
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 13:23
ДУ 2 до договору 18 від 02.03.2021.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 13:19
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 10:59
ДУ 1 до договору 18 від 02.03.2021 року.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 10:58
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 16:09
Договір укладений
02 березня 2021 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5175/5/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 5175/5/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 5175/5/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2021 — 15 квітня 2022
Сума оплати за договором: 10 570 293,26
UAH (в тому числі ПДВ 1 761 715,54 UAH)