Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for cleaning up quarterly passages, pedestrian walkways, green areas bordering the housing stock and territories where household waste containers are located
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлового господарства Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849090 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, Соборна, 59, каб.503 |
Контактна особа: |
Гречанюк Сергій Олександрович 380432595251 dzgvmr2020@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Housing Services of Vinnytsia City Council |
National ID: | 34849090 |
Contact point: |
Sergiy Grechanyk 380432595251 dzgvmr2020@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 12:53 |
Очікувана вартість: | 5 653 498,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 12 лютого 2021 11:45 |
Enquiries until: | 05 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 березня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 653 498 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 57 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2021 11:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2021 11:47 |
ДОДАТОК 4 Проект Договору в новій редакції.docx | |
12 лютого 2021 11:47 |
ДОДАТОК 3 Технічні вимоги в новій редакції.docx | |
12 лютого 2021 11:47 |
ДОДАТОК 2 Перелік документів.docx | |
12 лютого 2021 11:47 |
Тендерна документація.doc | |
12 лютого 2021 11:46 |
ДОДАТОК 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-17-000068 ● 5ccb5b29836d43cabce86cc34dcb6f1c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2021 14:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 16.09.2021 № 580
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.09.2021 № 580
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
11 UA-2021-02-12-002309-a 12.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Болдецька Н.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-20 15:41:08
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-002309-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
У відповідності до пункту 4-1 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-23 12:25:38
Пояснення на запит
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2021-02-12-002309-а повідомляємо наступне:
- щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі – технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідності до Правил благоустрою території Вінницької міської об’єднаної територіальної громади, затверджених рішенням Вінницької міської ради від 22.05.2020р. №2254;
- щодо розміру бюджетного призначення – розмір бюджетного призначення передбачено бю-джетом Вінницької міської територіальної громади на 2021 рік, затвердженого рішенням мі-ської ради від 24.12.2020р. №52;
- щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі – очікувана вартість предмета заку-півлі визначена на підставі проведених попередніх ринкових консультацій з підприємствами, які надали свої комерційні пропозиції щодо вартості послуг.
Департаментом житлового господарства Вінницької міської ради на офіційному сайті Вінницької міської ради (https://www.vmr.gov.ua) в розділі «Виконавчі органи міської ради» на сторінці департаменту житлового господарства у вкладці «Обгрунтування потреби у про-веденні конкурентних процедур закупівель» було оприлюднено оголошення про проведення попередніх ринкових консультацій щодо вартості послуг з прибирання (з розрахунку на 1 м.кв.) міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, зелених зон, які межують з житловим фондом та територій, на яких розміщені контейнери для побутових відходів. Також 29.12.2020 року було направлено лист №20-00-006-146906 з проханням надати свої комерцій-нї пропозиції щодо вартості вищевказаних послуг (з розрахунку на 1 м.кв.) на підприємства, які надають послуги з прибирання. Це такі підприємства як: МКП «УК «Господар Люкс»», МКП «УК «Замостя»», ДП «ЖЕК №26» ПП «Вектор-2».
На підставі наданих комерційних пропозицій департаментом житлового господарства було визначено очікувану вартість предмету закупівлі, яка розрахована як добуток очікуваної ціни за 1 м.кв. на загальну площу прибирання відповідно до Примірної методики визначення очі-куваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275.
Також зазначаємо, що Департаментом житлового господарства, на виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016р №710, оприлюднено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета заку-півлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті Вінницької міської ради (https://www.vmr.gov.ua) в розділі «Виконавчі органи міської ради» на сторінці департаменту житлового господарства у вкладці «Обгрунтування потреби у проведенні конкурентних процедур закупівель».
Додаток: лист департаменту житлового господарства – 1 аркуш; скан-копії комерційних пропозицій (3 аркуша).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент житлового господарства Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849090 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, Соборна, 59, каб.503 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕКТОР-6" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП ПОЛІЩУК РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕКТОР-6" |
5 572 169,80
UAH з ПДВ
|
5 572 169,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ПОЛІЩУК РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ |
5 645 896,57
UAH з ПДВ
|
5 645 896,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕКТОР-6" #37836393 |
Переможець |
5 572 169,80
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 08:32
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 08:30
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 11:46
|
Договір.pdf | укладений |
09 квітня 2021 11:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі, в результаті чого зменшилась ціна договору |
Номер договору про закупівлю: | 266 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |