Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road of state importance T-20-02 Ternopil-Skalat-Zhvanets km 0 + 000 - km 36 + 000 in Ternopil region (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Контактна особа: |
Стрілецька Марія Василівна 380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Ternopil region |
National ID: | 25887079 |
Contact point: |
Striletska Mariia 380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 15:37 |
Очікувана вартість: | 974 445 799,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 872 229,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29000000 UAH |
Publication date: | 12 лютого 2021 14:03 |
Enquiries until: | 28 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 квітня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 974 445 799 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 872 229 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право у межах одержаних асигнувань, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для надання послуг (виконання робіт) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості послуг (робіт) | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично надані послуги (виконані роботи) у термін протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання представлених Виконавцем актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2021 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2021 15:19 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 3.docx | |
30 березня 2021 15:19 |
Додаток 1 Перелiк_документiв нова редакція 2.docx | |
30 березня 2021 15:19 |
тендерна документація поточний ремонт Т-20-02 нова редакція 3.docx | |
16 березня 2021 15:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 2.docx | |
05 березня 2021 14:20 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
12 лютого 2021 14:00 |
Додаток 2 Технічне завдання Т-20-02.xls | |
12 лютого 2021 14:00 |
додаток 3 проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 11 березня 2021 20:37
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-24-000004 ● 663e2506b4e04d8089a85395471aab7d
- Статус: завершено ● Дата: 31 січня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2022 14:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2022 № 275
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-02-12-001847-b 12.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-02 09:02:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-02 Тернопіль-Скалат-Жванець км 0+000 – км 36+000 у Тернопільській області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-001847-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 23 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту виникнення зобов’язань за договором та на строк дії договору про закупівлю (в тому числі й із урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковими угодами від 18.02.2022 № 8 та від 03.03.2022 № 9).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 10.08.2021 № 1, від 30.08.2021 № 2, від 09.09.2021 № 3, від 16.11.2021 № 4, від 18.11.2021 № 5, від 03.12.2021 № 6, від 22.12.2021 № 7, від 18.02.2022 № 8, від 03.03.2022 № 9, від 04.08.2022 № 11 до договору від 18.05.2021 № 2П.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-07 12:16:29
Службою автомобільних доріг у Тернопільській області розглянуто запит Державної аудиторської служби України м. Київ від 02.12.2022 р.
Згідно отриманого запиту повідомляємо наступне:
1. Щодо питання першого повідомляємо наступне. Проектною організацією ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ» виготовлено проектну документацію щодо поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-02 Тернопіль-Скалат-Жванець км 0+000 – км 36+000 у Тернопільській області, відповідно до завдання Замовника. Дана документація пройшла експертизу та отримала позитивну експертну оцінку від 04.02.2021 № 00986-20.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі: СОУ 42.1-37641918-085:2018 Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва; Г.1-218-182:2011, Ресурсних елементних кошторисних норм та вищезазначених документів.
2. Щодо питання другого повідомляємо наступне. На виконання умов пункту 23 тендерної документації, переможцем процедури закупівлі ТОВ «Техно-Буд-центр» під час підписання договору надано гарантію виконання зобов'язань № 016-001-21857-2021 від 14.05.2021. Дана гарантія міститься в електронній системі закупівель у розділі «Укладений договір». У відповідності до умов Договору та у зв'язку з настанням форс-мажорних обставин, визначених розділом 9 Договору забезпечення виконання договору повернуто Виконавцеві. Дане забезпечення виконання договору буде надано повторно Виконавцем протягом 20 робочих днів після закінчення обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) або з дня фактичного відновлення робіт на об'єкті.
3. Щодо питання третього повідомляємо наступне. На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), переможцем закупівлі надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, а саме копію протоколу № 10 загальних зборів учасників ТОВ «Техно-Буд-Центр» від 06.11.2018, відповідно до якого директору ТОВ «Техно-Буд-Центр» Тесельському Петру Івановичу надано право підпису та укладення договорів за результатами участі у процедурах закупівель, а також копію ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності від 04.04.2016 № 13-Л. Також дані документи містяться у складі тендерної пропозиції ТОВ «Техно-Буд-Центр».
4. Щодо питання четвертого повідомляємо наступне. Додатковою угодою № 1 від 10.08.2021 року було внесено зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років. Частиною 7 статті 41 Закону передбачено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Внесені зміни до умов договору не є істотними. Враховуючи наведене дана угода не підлягала обов'язковому оприлюдненню у електронній системі закупівель, а була опублікована лише за рішенням Замовника.
Додатковою угодою № 2 від 30.08.2021 року було внесено зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років. Внесені зміни до умов договору не є істотними. Враховуючи наведене дана угода не підлягала обов'язковому оприлюдненню у електронній системі закупівель, а була опублікована лише за рішенням Замовника.
Додатковою угодою № 3 від 09.09.2021 року було внесено зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років. Внесені зміни до умов договору не є істотними. Враховуючи наведене дана угода не підлягала обов'язковому оприлюдненню у електронній системі закупівель, а була опублікована лише за рішенням Замовника.
Додатковою угодою № 4 від 16.11.2021 року було внесено зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років. Внесені зміни до умов договору не є істотними. Враховуючи наведене дана угода не підлягала обов'язковому оприлюдненню у електронній системі закупівель, а була опублікована лише за рішенням Замовника.
Додатковою угодою № 5 від 18.11.2021 року було внесено зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років. Внесені зміни до умов договору не є істотними. Враховуючи наведене дана угода не підлягала обов'язковому оприлюдненню у електронній системі закупівель, а була опублікована лише за рішенням Замовника.
Додатковою угодою № 6 від 03.12.2021 року було внесено зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років. Внесені зміни до умов договору не є істотними. Враховуючи наведене дана угода не підлягала обов'язковому оприлюдненню у електронній системі закупівель, а була опублікована лише за рішенням Замовника.
Додатковою угодою № 7 від 22.12.2021 року було внесено зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років. Внесені зміни до умов договору не є істотними. Враховуючи наведене дана угода не підлягала обов'язковому оприлюдненню у електронній системі закупівель, а була опублікована лише за рішенням Замовника.
Додатковою угодою № 8 від 18.02.2022 року було продовжено строк дії договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника. Постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 № 65 «Деякі питання дорожнього господарства» не було передбачено усієї суми коштів для здійснення оплати послуг у повному обсязі на відповідний рік. Дані обставини послужили підставою для продовження дії договору. Враховуючи наведене, керуючись пп. 3. п. 16.1. розділу 16 «Інші умови» Договору та п.4. ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» було продовжено строк дії договору.
Додатковою угодою № 9 від 03.03.2022 було внесено зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років. Внесені зміни до умов договору не є істотними. Враховуючи наведене дана угода не підлягала обов'язковому оприлюдненню у електронній системі закупівель, а була опублікована лише за рішенням Замовника.
У Закон України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» та постанову Кабінету Міністрів України від 09.06.2022 р. № 590 «Про внесення змін до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 07.07.2022 р. № 765) було внесено зміни щодо здійснення оплат за бюджетні кошти. Додаткову угоду № 11 від 04.08.2022 було укладено для приведення умов договору у відповідність з діючими нормами законодавства щодо здійснення оплат. Дані зміни були внесені для приведення умов договору у відповідність з діючими нормами законодавства, а тим самим для покращення якості предмету закупівлі.
Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. У зв'язку з введенням воєнного стану на території України, фактичною відсутністю фінансування та зупинення надання послуг, Службою внесено зміни додатковою угодою № 11 від 04.08.2022 року до Договору, в частині порядку забезпечення виконання зобов'язань за Договором, з метою покращення якості предмета закупівлі та подальшого безпереривного виконання зобов'язань у майбутньому.
Додаток:
- Експертна оцінка від 04.02.2021;
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2021 18:05
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2021 18:07
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2021 18:08
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2021 18:09
|
КОНСОРЦІУМ "ДОРЛІДЕР" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
825 648 050,00
UAH з ПДВ
|
825 648 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
901 421 300,00
UAH з ПДВ
|
901 421 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
825 648 050,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2021 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2023 17:31
|
Додаткова угода №15.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2023 17:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2022 09:58
|
Додаткова угода № 12 від 07.12.2022 до Договору № 2П.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2022 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2022 17:26
|
Додаткова угода №11 від 04.08.2022 до Договору № 2П.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2022 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2022 17:49
|
Додаткова угода № 10 до договору 2П від 18.05.2021.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2022 17:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2022 14:35
|
Додаткова угода № 9 до Договору № 2 П від 18.05.2021 р..pdf | зміни до договору |
03 березня 2022 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2022 14:35
|
Додаткова угода №8 до Договору №2П від 18.05.2021_20220218_0001.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2022 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:03
|
Додаткова угода №7 від 22.12.2021 до Договору № 2П.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 16:02
|
Додаткова угода № 6 від 03.12.2021 до Договору №2П.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 11:26
|
Додаткова угода № 5 від 18.11.2021 до Договору № 2П.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2021 10:48
|
Додаткова угода № 4 від 16.11.2021 до Договору № 2П.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2021 15:11
|
Додаткова угода № 3 від 09.09.2021 до Договору № 2П.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2021 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 13:32
|
Додаткова угода №2 від 30.08.2021 до Договору №2П.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2021 11:28
|
Додаткова угода №1 від 10.08.2021 до Договору №2П (1).pdf | зміни до договору |
10 серпня 2021 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 13:16
|
016-001-21857-2021.zip | укладений |
18 травня 2021 13:14
|
Договір 2П.pdf | укладений |
18 травня 2021 13:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікувного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років та продовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі шляхом внесення змін в п. 16.8. договору |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі шляхом внесння змін у пункти 4.2., 4.3., 4.1. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |