Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на Курськ) на ділянці км 69+000 – км 79+150, Чернігівська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Overhaul of the highway of state importance H-07 Kyiv - Sumy - Yunakivka (to Kursk) on the section km 69+000 - km 79+150, Chernihiv region (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
Overhaul of the highway of state importance H-07 Kyiv - Sumy - Yunakivka (to Kursk) on the section km 69+000 - km 79+150, Chernihiv region (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
Очікувана вартість
266 989 000,00 UAH
UA-2021-02-12-000744-a ● cccf97e0cbf24bfa9bd5f98801dbaf66
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Контактна особа: |
Велігорська Оксана 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Chernihiv Oblast |
National ID: | 25901106 |
Contact point: |
Veligorska Oksana 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 09:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2021 14:15 |
Очікувана вартість: | 266 989 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 669 890,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1334945 UAH |
Publication date: | 12 лютого 2021 09:48 |
Enquiries until: | 09 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 квітня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 266 989 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 669 890 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Розгорнути
Згорнути
Category of customers: 3) enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law "On Public Procurement". Highways Service in Chernihiv Region, 14005 Chernihiv, 17 Kyivska Street, USREOU code 25901106. All tender documents prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10150 метри
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на Курськ) на ділянці км 69+000 – км 79+150, Чернігівська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Київська 17
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: H-07 — Київ - Суми - Юнаківка (на м. Курськ)
Overhaul of the highway of state importance H-07 Kyiv - Sumy - Yunakivka (to Kursk) on the section km 69+000 - km 79+150, Chernihiv region (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до наказу Укравтодору за №42 від 10.02.2020 р. протягом поточного бюджетного періоду. Розмір оплати – 30%. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття їх замовником, або поетапно проміжними платежами в міру їх надання та надходження бюджетних коштів. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися на підставі довідки (форма №КБ-3, КБ-2в), підписаної уповноваженими представниками сторін в межах фінансування Замовника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській службі. Розмір оплати – 70% | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2021 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2021 16:49 |
_Т_Д_К_Р_Н_07_км69_000_км79_150_2021_Зміни_3.docx | |
08 квітня 2021 16:49 |
_Зміни_3_Т_Д_К_Р_Н_07_км69_000_км79_150_2021.docx | |
24 лютого 2021 15:49 |
Технічне завдання Н-07 69-79 скориговане.rtf | |
24 лютого 2021 15:49 |
Технічне завдання Н-07 69-79 скориговане.PDF | |
12 лютого 2021 09:48 |
Оголошення К.Р.Н-07 км69 000-км79 150 2021.docx | |
12 лютого 2021 09:48 |
Проект дог. К.Р.Н-07 км69 000-км79 150 2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 16 лютого 2021 17:19
Дата відповіді: 17 лютого 2021 16:43
У Технічному завданні є пункт по влаштуванню шару основи із щебенево-піщаної суміші ЩПС-20 укріпленої цементом М20…
Просимо уточнити марку та процентний вміст цементу у вищезгаданій суміші.
Відповідь: Шановний учаснику, на ваше питання повідомляємо, що Технічним завдання передбачено влаштування шару основи з ЩПС-40, марки М-20 згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016. Вимоги до даного матеріалу наведені в розділі 8, а орієнтовний вміст неорганічного в'яжучого вказано в п.8.1.1.3 та табл. 4 ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016. Фактичний склад визначається лабораторним методом.
Технічне завдання
Дата подання: 22 лютого 2021 11:46
Дата відповіді: 23 лютого 2021 09:12
В технічному завданні не винесені основні матеріали та не зазначені зворотні матеріали. Прохання для уникнення непорозумінь при складанні договірної ціни надати відомість ресурсів для співставлення кількості матеріалів.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше питання. Повідомляємо , що в технічному завданні вказані технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Види та обсяги робіт, передбачені технічним завданням, повинні бути виконані згідно діючих будівельних норм та стандартів.
Учасник розраховує свою тендерну документацію з урахуванням наявних можливостей по забезпеченню матеріально-технічними ресурсами. При цьому він має право на виготовлення суміші на власних заводах, або купувати готові, самостійно вибирати джерела отримання матеріалів. Такі дії передбачені п.1 та п.2 технічного завдання. Слід зауважити, що витрати матеріалів можуть відрізнятись від витрат, передбачених відомістю ресурсів в інвесторській кошторисній документації. Щодо зворотніх матеріалів, до яких відносяться, в тому числі лісоматеріали, то роботи по демонтажу та рубки дерев , їх кількість передбачені в технічному завданні. Визначення вартості зворотніх сум передбачено п.5.4.16 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Учасник розраховує свою тендерну документацію з урахуванням наявних можливостей по забезпеченню матеріально-технічними ресурсами. При цьому він має право на виготовлення суміші на власних заводах, або купувати готові, самостійно вибирати джерела отримання матеріалів. Такі дії передбачені п.1 та п.2 технічного завдання. Слід зауважити, що витрати матеріалів можуть відрізнятись від витрат, передбачених відомістю ресурсів в інвесторській кошторисній документації. Щодо зворотніх матеріалів, до яких відносяться, в тому числі лісоматеріали, то роботи по демонтажу та рубки дерев , їх кількість передбачені в технічному завданні. Визначення вартості зворотніх сум передбачено п.5.4.16 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Технічне завдання
Дата подання: 22 лютого 2021 15:24
Дата відповіді: 24 лютого 2021 14:36
Прохання додатково розмістити креслення штучних споруд для детального підбору складових.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше питання. Повідомляємо , що технічне завдання на об'єкт закупівлі складено на основі проектної документації стадії «ПРОЕКТ», розробленої та затвердженої в установленому порядку.
Стадія «ПРОЕКТ», згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст Проектної Документації на Будівництво», визначає об'єми основних будівельних робіт, потреб в обладненні, будівельних матеріалах та конструкцій, положень з організації будівництва без надмірної деталізації у складі та обсязі, достатньому для обгрунтування проектних рішень.
Для детального підбору складових, Учасник-переможець замовляє проектну документацію стадії «Р», як і передбачено п.5 Технічного завдання.
Стадія «ПРОЕКТ», згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст Проектної Документації на Будівництво», визначає об'єми основних будівельних робіт, потреб в обладненні, будівельних матеріалах та конструкцій, положень з організації будівництва без надмірної деталізації у складі та обсязі, достатньому для обгрунтування проектних рішень.
Для детального підбору складових, Учасник-переможець замовляє проектну документацію стадії «Р», як і передбачено п.5 Технічного завдання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-12-000744-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 25 лютого 2021 13:48
Надання довідок з обслуговуючих банків
Шановний замовник!
У п.5 Додатку 2 Тендерної документації від учасників торгів вимагається надання інформації про залишок грошових коштів на відкритих банківських рахунках, а також про стан розрахунків за діючими кредитними угодами.
Звертаємо Вашу увагу, що наше товариство та більшість господарських товариств - потенційних учасників торгів відносять дану інформацію до інформації з обмеженим доступом та вживають усі можливі заходи щодо її зберігання і нерозголошення стороннім особам чи, тим більше, невизначеному колу осіб.
Відповідно до ст.21 Закону України «Про інформацію» інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація. Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом.
Також, відповідно до положень статей 60-62 Закону України «Про банки та банківську діяльність» витребувана Вами інформація є банківською таємницею та може бути надана відповідним державним органам лише на підставі обґрунтованого запиту у визначеному Законом порядку.
Стаття 505 Цивільного кодексу України визначає, що комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.
Крім того, згідно ст. 36 Господарського Кодексу України відомості, пов'язані з фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею.
У той же час дана норма визначає проявом недобросовісної конкуренції схиляння до розголошення комерційної таємниці.
З урахуванням викладеного, просимо пояснити дану вимогу тендерної документації:
1)яким чином інформація про наявні банківські рахунки та залишки коштів на них на певну дату допоможуть визначити переможця торгів?
2) яким чином замовник може гарантувати, що розміщена у електронній системі закупівель конфіденційна фінансова інформація учасників торгів, буде охоронятись від доступу сторонніх осіб?
У протилежному випадку замовник, встановлюючи дану вимогу у тендерній документації, фактично примушує розголошувати учасниками торгів охоронювану ними власну конфіденційну інформацію невизначеному колу осіб!
І такі вимоги замовника будуть проявами недобросовісної конкуренції, оскільки надають як банкам-партнерам учасників торгів, так і їх конкурентам вільний доступ до охоронюваної учасниками власної фінансової інформації, яка є конфіденційною.
З урахуванням вищевикладеного звертаймося до Вас з проханням видалити вимогу щодо надання:
- Довідки (ок) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) та залишків на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
У п.5 Додатку 2 Тендерної документації від учасників торгів вимагається надання інформації про залишок грошових коштів на відкритих банківських рахунках, а також про стан розрахунків за діючими кредитними угодами.
Звертаємо Вашу увагу, що наше товариство та більшість господарських товариств - потенційних учасників торгів відносять дану інформацію до інформації з обмеженим доступом та вживають усі можливі заходи щодо її зберігання і нерозголошення стороннім особам чи, тим більше, невизначеному колу осіб.
Відповідно до ст.21 Закону України «Про інформацію» інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація. Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом.
Також, відповідно до положень статей 60-62 Закону України «Про банки та банківську діяльність» витребувана Вами інформація є банківською таємницею та може бути надана відповідним державним органам лише на підставі обґрунтованого запиту у визначеному Законом порядку.
Стаття 505 Цивільного кодексу України визначає, що комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.
Крім того, згідно ст. 36 Господарського Кодексу України відомості, пов'язані з фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею.
У той же час дана норма визначає проявом недобросовісної конкуренції схиляння до розголошення комерційної таємниці.
З урахуванням викладеного, просимо пояснити дану вимогу тендерної документації:
1)яким чином інформація про наявні банківські рахунки та залишки коштів на них на певну дату допоможуть визначити переможця торгів?
2) яким чином замовник може гарантувати, що розміщена у електронній системі закупівель конфіденційна фінансова інформація учасників торгів, буде охоронятись від доступу сторонніх осіб?
У протилежному випадку замовник, встановлюючи дану вимогу у тендерній документації, фактично примушує розголошувати учасниками торгів охоронювану ними власну конфіденційну інформацію невизначеному колу осіб!
І такі вимоги замовника будуть проявами недобросовісної конкуренції, оскільки надають як банкам-партнерам учасників торгів, так і їх конкурентам вільний доступ до охоронюваної учасниками власної фінансової інформації, яка є конфіденційною.
З урахуванням вищевикладеного звертаймося до Вас з проханням видалити вимогу щодо надання:
- Довідки (ок) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) та залишків на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2021 15:06
Шановний учаснику, повідомляємо, що відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, Замовником у розділі 5 додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції довідки(ок) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю.
Дана інформація про учасника важлива Замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з державного бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови своєчасного та якісного виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області.
Також Замовник бажає знати - чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту Замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.
На підставі вищевикладеного, Замовник не вбачає у вищевказаній вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Отримання довідок з установ банку є стандартною процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється надання довідок із застосуванням електронного документообігу.
За таких обставин, Ваша позиція, викладена у Вимозі, позбавлена будь-якого нормативно-правового обґрунтування, і, як наслідок є такою, яка не підлягає задоволенню у повному обсязі, оскільки дана вимога встановлена Замовника правомірно.
Що стосується тверджень, щодо відомостей про банківські рахунки клієнтів, які є банківською таємницею пояснюємо наступне. Замовник не ставить під сумнів вимоги статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність», посилання на яку містяться у тексті Вимоги.
Разом з тим, частиною першою статті 61 цього ж Закону визначено, що саме банки зобов'язані забезпечити збереження банківської таємниці, у зв`язку з чим питання надання чи/або ненадання витребуваних довідки(ок) всіх обслуговуючого (их) банку (ів) про наявність рахунку (ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, міститься у сфері компетенції виключно учасників, і жодним чином не стосується правовідносин між Замовником і банками.
Так, Замовником у розділі 5 додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції довідки(ок) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю.
Дана інформація про учасника важлива Замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з державного бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови своєчасного та якісного виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області.
Також Замовник бажає знати - чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту Замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.
На підставі вищевикладеного, Замовник не вбачає у вищевказаній вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Отримання довідок з установ банку є стандартною процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється надання довідок із застосуванням електронного документообігу.
За таких обставин, Ваша позиція, викладена у Вимозі, позбавлена будь-якого нормативно-правового обґрунтування, і, як наслідок є такою, яка не підлягає задоволенню у повному обсязі, оскільки дана вимога встановлена Замовника правомірно.
Що стосується тверджень, щодо відомостей про банківські рахунки клієнтів, які є банківською таємницею пояснюємо наступне. Замовник не ставить під сумнів вимоги статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність», посилання на яку містяться у тексті Вимоги.
Разом з тим, частиною першою статті 61 цього ж Закону визначено, що саме банки зобов'язані забезпечити збереження банківської таємниці, у зв`язку з чим питання надання чи/або ненадання витребуваних довідки(ок) всіх обслуговуючого (их) банку (ів) про наявність рахунку (ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, міститься у сфері компетенції виключно учасників, і жодним чином не стосується правовідносин між Замовником і банками.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-12-000744-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 10 березня 2021 22:45
Дата подання: 10 березня 2021 22:45
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (детальніше у доданій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 березня 2021 17:31
рішення від 12.03.2021 № 4816 + лист Замовнику + лист Скаржнику .pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 17:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.03.2021 № 5778.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 18:54
рішення від 23.03.2021 № 5778.pdf
Дата публікації: 26 березня 2021 17:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №5778-р/пк-пз 23.03.2021 року виконане.
Дата виконання рішення замовником: 01 квітня 2021 12:51
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 травня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ДОРЛІДЕР" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2021 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
265 895 245,00
UAH з ПДВ
|
265 895 245,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
265 920 000,00
UAH з ПДВ
|
265 920 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
265 895 245,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 14:22
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 25 травня 2021 14:22
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
265 895 245,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:41
|
ДУ 9 Дог 21201.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2023 10:30
|
ДУ 8 Дог 21201.PDF | зміни до договору |
14 вересня 2023 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2022 08:22
|
ДУ 7 дог 21201.PDF | зміни до договору |
19 серпня 2022 08:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2022 12:48
|
ДУ 6 Дог 21201.PDF | зміни до договору |
01 серпня 2022 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:24
|
ДУ 5 дог 21201.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:31
|
ДУ 4 Дог 21201.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 09:53
|
ДУ 3 дог 21201.PDF | зміни до договору |
18 листопада 2021 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2021 13:02
|
ДУ 2 дог 21201.PDF | зміни до договору |
13 жовтня 2021 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2021 11:07
|
ДУ 1 дог 21201.PDF | зміни до договору |
14 червня 2021 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2021 11:03
|
Дог 21201 14.06.21.PDF | укладений |
14 червня 2021 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 21201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи Постанову КМУ від 17 лютого 2021 р. № 122 (зі змінами), керуючись пунктом 3 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони з метою покращення якості предмета закупівлі, домовились про уточнення договірної ціни , відповідно до затверджених бюджетних призначень та пункт 2.1 Договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 21201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та пункт 2.1 Договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 21201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1 Договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 21201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 2,.1 , 13.2, 13.10, 12.6 , 3.1, 3.5 Договору викладено у новій редакції, зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 21201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ V доповнено п. 5.6 |
Номер договору про закупівлю: | 21201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5.6 Договору викладено в новій редакції; зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 21201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1; 3.1; 3.5 Договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 21201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |