Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Мирноградвугілля" |
Код ЄДРПОУ: | 32087941 |
Місцезнаходження: | 85323, Україна , Донецька обл., Мирноград, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Руда Тетяна +380623964065 tender_dp_ku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 10:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2021 07:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2021 11:14 |
Очікувана вартість: | 4 425 425,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 127,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти підприємства | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2021 10:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2021 10:02 |
Проект договору .docx | |
12 лютого 2021 10:02 |
ТД 18 ВК Труба 273мм.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000051 ● 2f7c2cd3e25f44ddb859a7bec055f7aa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-02-12-000507-b 12.02.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 18:30:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі трубопроводу шахтного Ø273мм (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-000507-b) та відповідно до пунктів 6 та 11
статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-05 16:24:32
відповідь на запит ДАСУ від 28.04.21
На підставі ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення:
1. Закупівля здійснювалась за рахунок власних коштів підприємства, отриманих від реалізації своєї продукції Очікувана вартість визначена відповідно до Наказу Міністерства розвитку, торгів лі і сільського господарства України від 20.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін. Для чого було направлено три письмові запити цінових пропозицій (додаються) виробникам, та постачальникам відповідного товару. Очікувана вартість була визначена як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі виробничих потреб відокремлених підрозділів Замовника. Предмет закупівлі: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби. Відповідно до технології функціонування вугільних підприємств і видобутку вугілля, на кожній шахті є водовідливні системи по вертикальним стовбурам та гірничим виробкам. Термін використання цих систем на шахтах Замовника перевищує 30 років. У зв’язку з виникненням аварійної ситуації, пов’язаної із затопленням робочих горизонтів шахт, Замовник повинен забезпечити їх заміну. Обсяги закупівлі визначені відповідно до фактично використовуваних, які потребують заміни. Якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до вимог Правил техніки безпеки у вугільних шахтах та відповідних Державних стандартів для цього виду предмета закупівлі.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: https://www.mvug.com.ua/?page_id=4116
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-05 11:42:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі трубопроводу шахтного Ø273мм (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-000507-b) та відповідно до пунктів 6 та 11
статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерної пропозиції ТОВ «МК Корпорейшен» пункту 4 частини II додатку 3 тендерної документації, зокрема щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції зразків паспортів якості заводу-виробника, зважаючи на те, що
ТОВ «МК Корпорейшен» у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист, що паспорти якості будуть надані при постачанні товару?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-11 07:49:14
відповідь на запит ДАСУ від 05.05.2021
На підставі ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення:
Пунктом 4 частини II додатку 3 тендерної документації передбачалось для підтвердження відповідності предмета закупівлі нормативно-технічній документації та технічним і якісним характеристикам надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції зразків паспортів якості заводу-виробника. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Завод композитних виробів» міститься гарантійний лист, про те, що паспорти якості будуть надані при постачанні товару. При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «МК Корпорейшен» було враховане те, що паспорт якості завод-виробник видає на вже виготовлений товар. Оскільки ДП «Мирноградвугілля» товар ще не замовляло, можливість надання паспортів якості заводу-виробника відсутня, тому ТОВ «МК Корпорейшен» не мав змоги надати їх у складі своєї тендерної пропозиції.
А також, враховуючи те, що на шахті склалася аварійна ситуація, яка становила загрозу затоплення гірничих виробок та безпеці людей, з метою запобігання екологічній катастрофі, тому ТОВ «МК Корпорейшен» було визнано переможцем торгів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Інформація стосовно оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 21.05.2021 |
Дата публікації: | 28 травня 2021 |
Документи:
28 травня 2021 13:05
|
Електронний підпис |
28 травня 2021 13:04
|
Інформація стосовно оскарження рішення.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2021 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МК КОРПОРЕЙШН" |
4 394 137,27
UAH з ПДВ
|
4 394 137,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАВОД КОМПОЗИТНИХ ВИРОБІВ" |
4 412 075,49
UAH з ПДВ
|
4 412 075,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МК КОРПОРЕЙШН" #41286528 |
Переможець |
4 394 137,27
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 08:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2021 12:06
|
Дод.угода (1).pdf | зміни до договору |
22 березня 2021 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 11:47
|
Договір 18 ВК1.pdf | укладений |
22 березня 2021 11:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 18 ВК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |