Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин та дизельне пальне
Очікувана вартість
2 996 000,00 UAH
UA-2021-02-12-000043-a ● 9d5a89848acb4b74b8ebe43d7ecc2028
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ" МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03327090 |
Вебсайт: | http://www.melvoda.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 100 |
Контактна особа: |
Чеботар Олег Романович +380972571164 GRANDDD2011@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2021 07:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 2 996 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51500 л.
бензин А-92 по талонах або скретч-картках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
81000 л.
дизельне паливо талонах або скретч-картках у розмірі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Після підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2021 07:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 07:50 |
Тендерна документація.docx | |
25 березня 2021 15:14 |
Оновлена Тендерна документація.docx | |
23 березня 2021 08:24 |
Протокол змін.pdf |
13 квітня 2021 07:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
13 квітня 2021 07:50 |
Тендерна документація.docx
|
||||||||||||
25 березня 2021 15:14 |
Оновлена Тендерна документація.docx
|
||||||||||||
23 березня 2021 08:24 |
Протокол змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-12-000043-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 17 лютого 2021 12:17
ДИСКРИМІНАЦІЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо:
- надання договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, акт відбирання зразка палива;
- надання талонів єдиного зразка;
- надання оригіналу листа від власника або орендаря АЗС/АЗК з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК протягом 2021 року за талонами зразка Учасника;
- наявності у місті Мелітополь не менше п’яти брендових АЗС в Учасника.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
- надання договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, акт відбирання зразка палива;
- надання талонів єдиного зразка;
- надання оригіналу листа від власника або орендаря АЗС/АЗК з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК протягом 2021 року за талонами зразка Учасника;
- наявності у місті Мелітополь не менше п’яти брендових АЗС в Учасника.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2021 14:27
Розділом «Вимоги щодо обігу палива на ринку» Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927 передбачено:
5. Дозволяється виготовлення, введення в обіг і обіг палив, які відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
6. Під час оптового постачання (реалізації) палива постачальник (продавець) повинен надати покупцеві на його вимогу копію декларації про відповідність.
7. Під час роздрібного постачання (реалізації) палива позначення палив повинне бути розміщено у місцях, доступних для споживача (на паливо-розподільчому обладнанні), а також відображено в розрахункових документах.
На вимогу споживача (покупця) продавець повинен надати копію документа про якість (паспорт якості) палива та копію декларації про відповідність.
8. Кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (паспорт якості) палива.
9. Документ про якість (паспорт якості) палива повинен містити:
дату видачі і номер документа;
назву, марку палива;
товарний знак підприємства-виробника, його назву та адресу;
назву та адресу постачальника (за наявності);
дату виготовлення палива;
дату відбирання проби та дату проведення випробування;
нормативні значення та фактичні результати випробувань, які підтверджують відповідність марки палива вимогам цього Технічного регламенту;
відомості щодо декларації про відповідність;
посилання на нормативні документи на методи випробування згідно з нормативним документом на паливо;
номер партії (резервуара);
дані про вид та кількість добавок (присадок);
підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
10. Вимоги щодо позначення автомобільного бензину і дизельного палива наведені у додатку 1 до цього Технічного регламенту.
Відпуск палива, який відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю.
Замовник є комунальним підприємством, на балансі котрого знаходяться транспорті засоби різного призначення (спеціальний транспорт, вантажний транспорт, бульдозери, екскаватори, тощо) у кількості до 70 одиниць. Ці транспортні засоби щоденно виконують роботи, передбачені діяльністю Замовника. Вказані роботи виконуються як у межах міста, так і поза містом, тобто у Мелітопольському районі. Заправка паливом на одній, двох або навіть трьох АЗС такої кількості автотранспорту зайняла би багато часу, що негативно відобразилось би на якості робіт Замовника, як при ліквідації аварії, так і при роботах по заявках населення та інших підприємств.
Аналогічна позиція викладена у Рішенні № 811-р/пк-пз від 18.01.2021 Постійно діючій адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: «Відповідно до пункту 4.3 розділу І Документації кількість стаціонарних АЗС – не менш 5 у м. Мелітополь. АЗС не повинні бути розташованими на центральної вулиці міста Мелітополь (пр-т Б. Хмельницького) та на автошляху Е105/ М-18 Харків-Симферополь на виїздах з міста Мелітополь.
Скаржник (щодо кількість стаціонарних АЗС) не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Отже, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому.
Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
5. Дозволяється виготовлення, введення в обіг і обіг палив, які відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
6. Під час оптового постачання (реалізації) палива постачальник (продавець) повинен надати покупцеві на його вимогу копію декларації про відповідність.
7. Під час роздрібного постачання (реалізації) палива позначення палив повинне бути розміщено у місцях, доступних для споживача (на паливо-розподільчому обладнанні), а також відображено в розрахункових документах.
На вимогу споживача (покупця) продавець повинен надати копію документа про якість (паспорт якості) палива та копію декларації про відповідність.
8. Кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (паспорт якості) палива.
9. Документ про якість (паспорт якості) палива повинен містити:
дату видачі і номер документа;
назву, марку палива;
товарний знак підприємства-виробника, його назву та адресу;
назву та адресу постачальника (за наявності);
дату виготовлення палива;
дату відбирання проби та дату проведення випробування;
нормативні значення та фактичні результати випробувань, які підтверджують відповідність марки палива вимогам цього Технічного регламенту;
відомості щодо декларації про відповідність;
посилання на нормативні документи на методи випробування згідно з нормативним документом на паливо;
номер партії (резервуара);
дані про вид та кількість добавок (присадок);
підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
10. Вимоги щодо позначення автомобільного бензину і дизельного палива наведені у додатку 1 до цього Технічного регламенту.
Відпуск палива, який відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю.
Замовник є комунальним підприємством, на балансі котрого знаходяться транспорті засоби різного призначення (спеціальний транспорт, вантажний транспорт, бульдозери, екскаватори, тощо) у кількості до 70 одиниць. Ці транспортні засоби щоденно виконують роботи, передбачені діяльністю Замовника. Вказані роботи виконуються як у межах міста, так і поза містом, тобто у Мелітопольському районі. Заправка паливом на одній, двох або навіть трьох АЗС такої кількості автотранспорту зайняла би багато часу, що негативно відобразилось би на якості робіт Замовника, як при ліквідації аварії, так і при роботах по заявках населення та інших підприємств.
Аналогічна позиція викладена у Рішенні № 811-р/пк-пз від 18.01.2021 Постійно діючій адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: «Відповідно до пункту 4.3 розділу І Документації кількість стаціонарних АЗС – не менш 5 у м. Мелітополь. АЗС не повинні бути розташованими на центральної вулиці міста Мелітополь (пр-т Б. Хмельницького) та на автошляху Е105/ М-18 Харків-Симферополь на виїздах з міста Мелітополь.
Скаржник (щодо кількість стаціонарних АЗС) не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Отже, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому.
Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-12-000043-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 23 лютого 2021 13:02
Дата подання: 23 лютого 2021 13:02
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Просимо зобов'язати Замовника вилучити дискримінаційні умови, щодо:
- надання договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, акт відбирання зразка палива;
- надання талонів єдиного зразка;
- - наявності у місті Мелітополь не менше п’яти брендових АЗС в Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2021 13:11
рішення від 25.02.2021 №3473 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2021 13:11
інформація про перенесення розгляду скарги від 09.03.2021 №2984.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 10:52
інформація про резулятивну частину рішення від 17.03.2021 №5300.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 15:13
рішення від 17.03.2021 №5300.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 18:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до Рішення Постійно діючей адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5300-р/пк-пз від 17.03.2021 внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 23 березня 2021 08:30
Номер скарги: UA-2021-02-12-000043-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 25 березня 2021 11:47
Дата подання: 25 березня 2021 11:47
НЕВИКОНАННЯ ЗАМОВНИКОМ РІШЕННЯ АМКУ.
Прошу зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство «ВОДОКАНАЛ» Мелітопольської міської ради Запорізької області виконати Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5300 -р/пк-пз від 17.03.2021 р. та вилучити дискримінаційні умови шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів за ідентифікатором UA-2021-02-12-000043-a
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 березня 2021 09:08
Рішення від 29.03.2021 № 6216 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 09:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.04.2021 № 7276.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 18:33
Рішення від 07.04.2021 № 7276.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2021 21:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до частини другої статті 24 Закону замовник має право з власної
ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель,
викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8
цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження
внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації
строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній
системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації
до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи
днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та
відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної
документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із
змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що
вносяться.
Замовником усунуте порушення у частині порядку внесення змін до тендерної документації шляхом публікації у електронної системі закупівель початкової редакції тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 13 квітня 2021 08:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
2 996 000,00
UAH з ПДВ
|
2 996 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
21 квітня 2021 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій