Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2021 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 18:09 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 12:41 |
Очікувана вартість: | 118 655 184,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 593 275,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 593275.92 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник, керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України № 1070 від 04 грудня 2019 року, №1764 від 27 грудня 2001 року, № 1198 від 02.12.2020 р. має право надати Генпідряднику та, у разі наявності звернення Генпідрядника, субпідряднику за рахунок бюджетних коштів попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання, конструкцій, виробів у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (але в будь якому разі до кінця бюджетного року) | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 13:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 13:39 |
Перелік змін.docx | |
26 лютого 2021 13:39 |
ТД нова редакція Орлове Іванівка.doc | |
11 лютого 2021 18:05 |
1 додаток 3 проект договору.doc | |
11 лютого 2021 18:05 |
Додаток 2 технічне завдання.docx |
26 лютого 2021 13:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 лютого 2021 13:39 |
Перелік змін.docx
|
||||||
26 лютого 2021 13:39 |
ТД нова редакція Орлове Іванівка.doc
|
||||||
11 лютого 2021 18:05 |
1 додаток 3 проект договору.doc
|
||||||
11 лютого 2021 18:05 |
Додаток 2 технічне завдання.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000077 ● 9b096924ca784ff691898c4da0f13acf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 №
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
38. UA-2021-02-11-010665-a 11.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-07 14:03:54
Роз'яснення щодо висновку
Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" (далі по тексту – замовник) не погоджується з твердженням Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-11-010665-a (далі – Висновок) з наступних підстав.
І. Щодо суті виявлених порушень.
1.1. Відповідно до констатуючої частини Висновку: «Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). При цьому, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник вимагає надання забезпечення тендерних пропозиції в розмірі 593 275,92 гривень. Однак, інформація щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій Замовником в оголошенні не зазначена, що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону».
Повідомляємо, що на дату публікації та проведення публічної закупівлі UA-2021-02-11-010665-a, предмет закупівлі –Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220609 Орлове - Іванівка на ділянці км 6+000 - км 13+000, Херсонська область» такі поля в оголошені як «забезпечення тендерних пропозицій» не передбачались електронною системою публічних закупівель на майданчику «Держзакупівлі.Онлайн».
Замовником, з метою виконання пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в полі «Примітки» оголошення про закупівлю зазначено: Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації.
Відсутність в електронній формі оголошення відповідних граф (полів) для заповнення замовником (тобто технічна неможливість замовника вказати необхідну інформацію) не є виною замовника і не може слугувати причиною для притягнення його до відповідальності внаслідок порушення вимог законодавства про публічні закупівлі.
1.2. Відповідно до констатуючої частини Висновку: «За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ОАО «СМТ № 8» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відповідно до вимог підпункту 1.1.1. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати інформаційну довідку про перелік видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Так, учасником ОАО «СМТ № 8» надано довідку від 10.03.2021 №4-5/416-1, яка містить інформацію про перелік видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, в які зазначено спеціальний автокран 10-25Т, МАЗ 500, 1977 року виготовлення та кран-маніпулятор, КАМАЗ 4310, 1990 року виготовлення. Також, на виконання вимог підпункту 1.1.1. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації учаснику необхідно надати чинний дозвіл або декларацію Держпраці (чи його територіальним органом), що надає право експлуатувати вантажопідіймальні крани. Однак, на порушення вимог підпункту 1.1.1. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником ОАО «СМТ № 8» надано декларацію від 18.02.2021 №18/02/2021 на обладнання, яке не зазначено у довідці від 10.03.2021 №4-5/416-1, чим не підтверджено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі.».
Дане твердження Висновку є хибним та не відповідає дійсності. Учасник ОАО «СМТ № 8» підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з умовами тендерної документації, у зв’язку з чим у замовника були відсутні підстави для відхилення такі тендерної пропозиції згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У відповідності з наведеними вище положеннями Закону, пунктом 5 розділу 3 тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220609 Орлове - Іванівка на ділянці км 6+000 - км 13+000, Херсонська область», встановлено наступне:
«Учасники в складі тедерної пропозиції подають документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації), а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Додатком 1 до тендерної документації встановлено, що учасник має подати:
«1.1.1. Інформаційна довідка, складена згідно наданої форми, з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі із зазначенням підстав користування - власне, орендоване або залучене, в кількості не менше:
Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5-10т - не менше 1 од;
Автомобiлi-самоскиди, вантажопiдйомнiсть не менше 15 т – не менше 5 од;
Трактори на гусеничному ходу – не менше 1 од;
Крани, вантажопiдйомнiсть 10 - 25 т не менше 2 од;
Електростанцiї пересувнi, потужнiсть не менше 4 кВт не менше 1 од;
Компресори пересувнi продуктивність 5-10 м3/хв -не менше 1 од;
Екскаватори на гусеничному ходу, мiсткiсть ковша не менше 0,65 м3 - не менше 4 од;
Бульдозери, потужнiстю 59-79 кВт [80*-108 к.с.] маш-год - не менше 1 од;
Бульдозери потужністю не менше 116 кВт [155 к.с.] - не менше 2 од;
Установка пневматична для забивання стояків бар'єрного огородження - не менше 1 од;
Автогрейдери середнього типу, потужнiсть не менше 99 кВт [135 к.с.] - не менше 1 од;
Автогрейдер, тип важкий, потужність не менше 137 кВт [186 к.с] - не менше 1 од;
Заливальник швiв на базi автомобiля - не менше 1 од;
Котки дорожнi самохiднi вiбрацiйнi гладковальцеві, маса 1,5-3 т - не менше 1 од;
Коток дорожній самохідний вібраційний грунтовий, маса 14-19 т - не менше 3 од;
Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий , маса 6- 10 т - не менше 1 од;
Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса не менше 14т - не менше 1 од;
Котки дорожнi самохiднi на пневмоколiсному ходу, маса 14-16 т - не менше 1 од;
Нарiзувачi поздовжніх та поперечних швiв у бетонi, що затужавiв - не менше 3 од;
Машини для нанесення плiвкоутворювальних матерiалiв - не менше 1 од;
Машина маркирувальна - не менше 1 од;
Віброущільнювачі [віброплити] маса до 100 кг - не менше 1 од;
Машини поливально-мийнi, мiсткiсть 6000 л - не менше 3 од;
Розподiльники щебеню та гравiю - не менше 1 од;
Асфальтоукладальник на гусеничному ходу - не менше 1 од;
Бетоноукладальник, продуктивність 50-80 м3/год - не менше 2 од;
Дорожня фреза, ширина фрезерування не менше 1000 мм - не менше 1од;
Машина для зняття фасок - не менше 1 од;
Машина для обробки швів та тріщин - не менше 1 од;
Агрегати для травосiяння - не менше 1 од;
Установки для свердлення отворiв в залiзобетонi дiаметром до 160 мм - не менше 1 од;
Автобус для перевезення пасажирів – не менше 1 од.
№
з/п Назва Марка, модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** (вказується для позицій, які не є власними)
1
2 3 4 5 6
* якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право Учасника на користування транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу, надання послуг з користування або в інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці.
1.1.1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на таку, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), подаються:
посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, надання послуг користування та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг);
посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
Крім того Учасником надаються:
- чинний Дозвіл або декларація Держпраці (чи його територіальним органом), що надає право експлуатувати вантажопідіймальні крани;
- чинний атестат виробництва/відповідності на маркірувальну машину разом з договором про проходження атестації.».
У повній відповідності до вимог тендерної документації учасником ОАО «СМТ № 8» у складі тендерної пропозиції надано, зокрема:
1) Інформаційну довідку про перелік основних видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі Вих. №4-5/416-1 від 10.03.2021, яка містить техніку в кількості не меншій, ніж передбачено тендерною документацією. Серед іншого, у пунктах 4.1. та 4.2. цієї довідки вказано про наявність:
№
з/п Назва Марка, модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності Документ, підтверджуючий приналежність ** (вказується для позицій, які не є власними)
4.1. Автокран Спеціальний вантажний автокран 10-25Т-С, МАЗ 500, 1977 р.в. 1 Надання послуг техніки
Договір надання послуг техніки з ПП «ЦЕНТР - МОНТАЖ ЕНЕРГО»
№03-09-20 від 03.09.2020р.
4.2 Кран-маніпулятор Спеціальний вантажний –С, КАМАЗ 4310, 1990 р.в. 1 Надання послуг техніки
Договір надання послуг техніки з ПП «ЦЕНТР - МОНТАЖ ЕНЕРГО»
№03-09-20 від 03.09.2020р.
Вимогою тендерної документації було вказувати в колонці 3 таблиці саме МАРКУ, МОДЕЛЬ, РІК ВИПУСКУ техніки, а ніякі не інші параметри (як то: заводські номери, типи встановленого обладнання тощо).
2) Лист-роз’яснення щодо надання реєстраційних документів на техніку від 10.03.2021 №4-5/416-2;
3) посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів на залучену техніку, зокрема договір надання послуг техніки № 03-09-20 від 03.09.2020, предметом якого є надання послуг будівельної техніки (в переліку техніки, згідно Додатку 1 до даного договору, вказано, зокрема, крани, що внесені в Інформаційну довідку під пунктами 4.1 та 4.2):
4) посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів та документи, що посвідчують право власності (обліку) на будівельні (дорожні) машини та механізми, які не підлягають державній реєстрації, у тому числі на крани, вказані у довідці:
3) Лист-підтвердження від ПП «Центр-Монтаж-Енерго» № 86/03 від 09.03.2020;
4) Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці № 07-03/91, у якій вказано, зокрема, крани:
5) чинний атестат виробництва на маркірувальну машину разом з договором про проходження атестації.
Отже, учасником ОАО «СМТ № 8» повністю виконано вимоги тендерної документації щодо подання документально підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям (згідно з переліком документів, наведених у Додатку 1 до тендерної документації).
Що стосується твердження Висновку «учасником ОАО «СМТ № 8» надано декларацію від 18.02.2021 № 18/02/2021 на обладнання, яке не зазначено у довідці від 10.03.2021 №4-5/416-1, чим не підтверджено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі», то воно не відповідає дійсності так як учасником ОАО «СМТ № 8» у складі його тендерної пропозиції не надавалась декларація від 18.02.2021 за номером № 18/02/2021.
Насправді учасником ОАО «СМТ № 8» у складі його тендерної пропозиції надана декларація від 18.02.2021 № 07-03/9195.
Крім того, у тендерній документації даної закупівлі не вимагалось щоб інформація про обладнання, машини та механізми, що вказані у декларації, співпадали з інформацією про обладнання, машини та механізми, що вказані в довідці про перелік основних видів машин та механізмів, які будуть використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі.
Учасником ОАО «СМТ № 8» інформація про машини та механізми, які вказані у довідці, заповнювалась на підставі даних реєстраційних документів на техніку.
Тендерна документація не містила вимоги про документальне підтвердження інформації, вказаній у довідці про техніку, дозволам або декларацією що надає право експлуатувати вантажопідіймальні крани.
Також інформуємо, що у зв’язку з існуючими законодавчо визначеними порядками державної реєстрації транспортних засобів та оформлення декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, інформація, що вказується у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та у декларації - може відрізнятися.
Так, видача свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу здійснюється сервісними центрами МВС згідно Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів ycix типів, марок i моделей, причепив, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 07 вересня 1998 р. № 1338, яким встановлюється єдина на території України процедура державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі - транспортні засоби), оформлення та видачі реєстраційних документів і номерних знаків. Відповідно до п. з зазначеного Порядку, державна реєстрація транспортних засобів проводиться територіальними органами з надання сервісних послуг МВС (далі - сервісні центри МВС) з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції та технічного стану транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил і нормативів, дотриманням законодавства, що визначає порядок сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), використанням транспортних засобів в умовах воєнного і надзвичайного стану, а також для ведення їх обліку та запобіганню вчиненню щодо них протиправних дій.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про автомобільний транспорт», транспортний засіб спеціального призначення - транспортний засіб, призначений для виконання спеціальних робочих функцій (для аварійного ремонту, автокран, пожежний, автобетономішалка, вишка розвідувальна чи бурова на автомобілі, для транспортування сміття та інших відходів, технічна допомога, автомобіль прибиральний, автомобіль-майстерня, радіологічна майстерня, автомобіль для пересувних телевізійних і звукових станцій тощо).
Відповідно до ст. 19 цього ж Закону, при державній реєстрації вантажних автомобілів у реєстраційних документах роблять відмітку щодо їх призначення згідно з документами виробника (вантажний автомобіль, причіп, напівпричіп з бортовою платформою відкритого або закритого типу, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, для аварійного ремонту, автокран, пожежний, автомобіль-мішалка, вишка розвідувальна чи бурова на автомобілі, для транспортування сміття та інших відходів, технічна допомога, автомобіль прибиральний, автомобіль-майстерня, радіологічна майстерня, автомобіль для пересувних телевізійних і звукових станцій тощо).
Таким чином, у наданих свідоцтвах про державну реєстрацію транспортних засобів – спеціальний вантажний автокран 10-25Т-С, МАЗ 500, 1977 р.в. та Спеціальний вантажний –С, КАМАЗ 4310, 1990 р.в. – інформація про тип, марку, модель та рік випуску зазначена власне щодо транспортного засобу, на яку встановлена кранова установка (база або самохідне шасі), а також зроблена відмітка про призначення транспортного засобу - наявність кранової установки на шасі МАЗ 500 та крана-маніпулятора на шасі КАМАЗ 4310.
Щодо порядку оформлення декларації на крани, то цей порядок регулюється Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 3 Порядку (в редакції, діючій на момент реєстрації декларації – 25.02.2021 р.) , експлуатація машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки - довготривалий період використання під час виробничого процесу машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки з урахуванням їх експлуатаційних характеристик.
Відповідно до п. 21 Порядку, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за формою згідно з додатком 8 подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання. Відмова в реєстрації декларації не допускається.
У додатку 7 до Порядку «Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» у пункті 10 зазначено «10. Вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, підйомники та колиски для підіймання працівників».
У формі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Додаток 8 до Порядку) у відомостях про відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки зазначається, зокрема, найменування машин, механізмів устатковання підвищеної небезпеки, тип або марка (за наявності), номер партії, дата виготовлення, країна походження, які експлуатуються (застосовуються), а також відомості щодо експлуатаційної документації.
Тобто, у декларації відображається інформація про машини, механізми устаткування саме підвищеної небезпеки – в даному випадку на кранові установки, а не інформацію про автомобіль (базу, шасі) на якому розміщені кранові установки.
У наданій Декларації і зазначена інформація власне про тип або марку крана (наприклад, кран автомобільний КС-3571-1, кран-маніпулятор автомобільний СТС РК 15000D), номер партії (заводський номер), дата виготовлення, країна походження.
Тоді як у довідці, згідно вимог тендерної документації, необхідно було вказати марку, модель, рік випуску машин/механізмів/обладнання. Марка, модель та рік випуску у довідці вказуються згідно з даними Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, яке видається на шасі (авто), а не саму установку (кран), саме тому роки випуску, вказані у п.п. 4.1 та 4.2 відрізняються від років випуску, вказаних на ці ж крани у декларації.
Вказані у п.п. 4.1 та 4.2 довідки дані кранів повністю підтверджуються наданими у складі тендерної документації Свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів (сторінки 8-9 файлу «Договір ЦентрМонтажЕнерго тех.талони.pdf», що знаходиться у папці 5.1-5.3.Залучена техніка).
Саме відповідність даних, вказаних у довідці учасника про перелік основних видів машин та механізмів, обладнання, даним, вказаним у наданих Свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, і має перевірити замовник для підтвердження вимогам тендерної документації у частині підтвердження даного кваліфікаційного критерію. Що і було зроблено замовником.
Декларація ж на крани – це окрема вимога тендерної документації, не пов’язана із підтвердженням інформації, вказаної у учасника про перелік основних видів машин та механізмів, обладнання.
В той же час, інформація, що міститься у графі «особливі відмітки» у свідоцтвах про реєстрацію транспортного засобу дозволили замовнику ідентифікувати їх у наданій декларації від 18.02.2021 № 07-03/9195.
Враховуючи викладене вище, немає жодних підстав вважати, що переможець ОАО «СМТ № 8» не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником у тендерній документації.
ІІ. Щодо зобов'язання Держаудитслужби «усунути порушення шляхом припинення зобов'язань за договором» повідомляємо наступне.
Стаття 19 Конституції України встановлює: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Ні Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Положення «Про державну аудиторську службу України», затверджене постановою КМУ від 03.02.2016 № 43, - не містять повноважень органу державного фінансового контролю зобов'язувати припиняти зобов'язання за договором, що виникли між замовником та учасником за наслідками проведення публічних закупівель. Отже, така вимога є неправомірною і не підлягає виконанню.
Відповідно до ст. 202 Господарського кодексу України, господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. До відносин щодо припинення господарських зобов'язань застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.
Згідно зі ст. 598 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом.
ЦК України встановлені наступні підстави припинення зобов'язання: виконанням (ст. 599), переданням відступного (ст. 600), зарахуванням (ст. 601), за домовленістю сторін (ст. 604), прощенням боргу (605), поєднанням боржника і кредитора в одній особі (ст.606), неможливістю його виконання (ст.607), смертю фізичної особи (ст. 608), ліквідацією юридичної особи (ст. 609).
На сьогодні, жодної з перелічених підстав для припинення зобов’язань за договором наразі немає, у зв’язку з чим припинити такі зобов’язання з дотриманням положень Господарського кодексу та Цивільного кодексу України не є можливим.
Що стосується припинення зобов'язання на підставах, встановлених договором, то п. 18.4 укладеного між сторонами Договору № 190/Ду від 01.04.2021 року, замовник має право в одностононньому порядку розірвати договір, надіславши повідослення генпідряднику у разі:
- прийняття рішення про припинення будівництва, в тому числі шляхом консервації або ліквідації незавершеного будівництва;
- якщо генпідрядник за своєї вини не розпочав виконання робіт протягом семи днів з дня коли він повинен згідно з договором розпочати їх виконання;
- якщо генпідрядник не береться своєчасно за виконання договору або виконує роботу настільки повільно, що закінчення її у визначений строк стає явно неможливим;
- генпідрядник виконав роботи з істотними недоліками і не забезпечив їх усунення у визначений замовником строк;
- неодноразове (два і більше рази) порушення генпідрядником будівельних норм і правил безпеки руху інших нормативних документів;
- не усунення у встановлений термін (строк) недоліків, виявлених та зафіксованих замовником;
- генпідрядник допустив недоліки (дефекти), які виключають можливість використання Об'єкта для вказаної в договорі мети та не можуть бути усунені генпідрядником.
Жодної з перелічених у договорі підстав наразі немає, що унеможливлює припинення зобов'язання на підставах, встановлених договором.
Звертаємо увагу Держаудитслужби, що згідно зі статтею 3 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», одним із принципів здійснення державного нагляду (контролю) є здійснення державного нагляду (контролю) на основі принципу оцінки ризиків та доцільності.
На нашу думку, висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.06.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-11-010665-a є проявом надмірного формалізму та водночас не відображає дійсного вчинення порушень вимог тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі в частині зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором не відповідає принципу оцінки ризиків та доцільності, висновок не містить жодних мотивів стосовно дотримання прийнятно розумного балансу між необхідністю усунення виявлених порушень саме у такий спосіб та ймовірними несприятливими наслідками, у вигляді збитків бюджету та можливих виплат компенсацій, штрафів, збитків стороні договору у разі розірвання договору за ініціативою замовника.
Натомість, надані ОАО «СМТ № 8» документи у складі тендерної пропозиції у повній мірі дозволяють встановити їх відповідність вимогам замовника, визначеним в тендерній документації, та за результатами оцінки тендерних пропозицій визначити переможця, у відповідності до положень законодавства про публічні закупівлі. Жодних негативних наслідків для державного бюджету при здійсненні процедури закупівлі не настало, натомість замовником було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію.
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220609 Орлове - Іванівка на ділянці км 6+000 – км 13+000,становить значний суспільний інтерес для народу України. Відтак, держава зацікавлена у якісному та швидкому виконанні вказаних робіт, для забезпечення використання громадянами якісних доріг.
Враховуючи вищевикладене, а також те, що на день надання цих заперечень відсутні факти невиконання зобов’язань Генпідрядником ОАО «СМТ № 8» за укладеним договором, у Державної установи "Місцеві дороги Херсонщини" відсутні правові підстави для припинення зобов'язань за договором 190/ДУ від 01.04.2021 р.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Номер впровадження та дата відкриття впровадження в суді буде зазначена після відкриття справи |
Дата публікації: | 15 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 540/3531/21 |
Дата відкриття провадження: | 26 липня 2021 |
Документи:
30 липня 2021 09:19
|
Електронний підпис |
15 липня 2021 14:51
|
Електронний підпис |
15 липня 2021 14:43
|
Позовна заява |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ОАО "СМТ № 8" |
112 700 000,00
UAH з ПДВ
|
112 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
112 722 425,00
UAH з ПДВ
|
112 722 425,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI |
113 928 438,00
UAH з ПДВ
|
113 928 438,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ОАО "СМТ № 8" #100067972 |
Переможець |
112 700 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 13:55
|
Звіт про виконання | укладений |
26 січня 2023 13:54
|
квитанція | укладений |
26 січня 2023 13:54
|
повідомлення про відмову від договору | укладений |
26 січня 2023 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 14:12
|
Дод. уг. 3.pdf | зміни до договору |
26 січня 2022 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 14:08
|
Дод. уг. 3.pdf | зміни до договору |
26 січня 2022 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 17:15
|
Дод. уг. 2 Д-р 190 ДУ.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 14:49
|
Дод. уг. 1.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 16:52
|
Договір | укладений |
01 квітня 2021 16:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування у 2021 році та реквізити сторін |
Номер договору про закупівлю: | 190/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 190/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено реквізити та фінансування у 2021-2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 190/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначено обсяг фінансування робіт у 2022 році та уточнено реквізити підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 190/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 квітня 2021 — 29 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
59 080 214,52
UAH (в тому числі ПДВ 9 846 702,42 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Роботи по об’єкту не ведуться, прострочення виконання робіт дає підстави вважати, що закінчення робіт у строк, визначений договором підряду, стає неможливим. |