Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з цілодобового спостереження та технічного обслуговування устаткувань автоматичної пожежної сигналізації встановлених в підпорядкованих закладах відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Очікувана вартість
439 960,00 UAH
UA-2021-02-11-010042-a ● 4bc0ee1d8ee944b58b789922650f9d45
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02124781 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32 |
Контактна особа: |
Соломка Сергій Іванович 0978942189 tk_vo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2021 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2021 11:08 |
Очікувана вартість: | 439 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 199,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з цілодобового спостереження та технічного обслуговування устаткувань автоматичної пожежної сигналізації встановлених в підпорядкованих закладах відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником шляхом щомісячного перерахування коштів на рахунок Виконавця на підставі отриманої Замовником рахунку-фактури та акту здачі – прийняття надання послуг. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 15:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 15:03 |
ТД обслуговування АПС Зі змінами 22.02.2021 (8).docx | |
22 лютого 2021 15:03 |
Перелік змін до тендерної документації від 22.02.2021 (1) (1).docx | |
11 лютого 2021 15:57 |
ТД обслуговування АПС 11.02.2021.docx |
22 лютого 2021 15:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 лютого 2021 15:03 |
ТД обслуговування АПС Зі змінами 22.02.2021 (8).docx
|
|||
22 лютого 2021 15:03 |
Перелік змін до тендерної документації від 22.02.2021 (1) (1).docx
|
|||
11 лютого 2021 15:57 |
ТД обслуговування АПС 11.02.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі
Дата подання: 15 лютого 2021 11:19
Дата відповіді: 17 лютого 2021 18:07
Доброго дня, шановний Замовнику!
Відповідно до Регламенту №1 та №2 Порядку надання послуг з технічного обслуговування АПС, зазначених у Додатку 4 до ТД, перелік послуг не містить інформації про послугу з цілодобового спостереження, тобто закупівля передбачає лише технічне обслуговування системи АПС та системи оповіщення про пожежу. Таким чином, просимо внести зміни в Додаток 1 до ТД, а саме: Інші документи п. 4 - видалити; в п. 6 - "керівник/виконавці робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту" змінити на "керівник/виконавці робіт з підпримання експлуатаційної придатності або технічного обслуговування"; п.п г) п. 4 "наявність одного налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики)" змінити на "наявність одного електромонтера охоронно-пожежної сигналізації". Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Ми переглянемо свою тендерну пропозицію.
Пульт
Дата подання: 17 лютого 2021 19:33
Дата відповіді: 19 лютого 2021 16:19
У тендерній документації міститься вимога: "Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про наявність пульта цілодобового пожежного спостереження в м. Кривий Ріг, а також завірені належним чином копії документів, які підтверджують наявність права власності та/або користування учасника на централізований пульт цілодобового пожежного спостереження (моніторингову станцію), та копії технічних паспортів на обладнання СПТС. Також, Гарантійний лист про прибуття ремонтного персоналу до об’єкта спостерігання – протягом 24 години з моменту виклику."
Надайте пояснення, на підставі якого нормативно-правового акту сформульована дана вимога? Чому пульт повинен знаходитись у м.Кривий Ріг? Просимо виключити з документації місто знаходження пульта, оскільки дана вимога дискримінує велике коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день шановний Учасник! Виконання послуг з пожежного спостереження за установками пожежної автоматики даного об'єкту, що передбачено технічним завданням та проєктом договору, вимога щодо розташування пульта спостереження саме в місті в якому знаходиться об'єкт є повністю обгрунтованою. Звертаємо увагу заявника на те, що замовник не встановлює вимог щодо належності пульта саме учаснику, пульт спостереження може належити будь-яким суб'єктам господарювання та використовуватись учасником на договірних або інших незаборонених законом підставах.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-11-010042-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", Код ЄДРПОУ:35269494
Дата подання: 12 лютого 2021 08:02
дискримінаціна вимога
Вимога щодо наявності пульта цілодобового спостереження в м. Кривий Ріг є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Законодавчі підстави для встановлення даної вимоги відсутні. В зв’язку з цим вимагаємо привести дану вимогу у відповідність до нормативних документів, а саме «Правил з пожежного спостерігання», затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.03.2015 №349 та внести зміни в п. 4 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, виклавши даний пункт в наступній редакції : «Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про наявність пульта цілодобового пожежного спостереження, а також завірені належним чином копії документів, які підтверджують наявність права власності та/або користування учасника на централізований пульт цілодобового пожежного спостереження (моніторингову станцію), та копії технічних паспортів на обладнання СПТС.»
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2021 17:14
Шановний Учасник! Наявність пульта цілодобового пожежного спостереження в м. Кривий Ріг передбачає оперативне та своєчасне реагування на пожежно-аварійну ситуацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2021 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» |
303 000,00
UAH з ПДВ
|
300 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХОРС КР" |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
360 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖІНІРІНГ-КОМПАНІ" |
439 927,20
UAH з ПДВ
|
439 927,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» #41922960 |
Переможець |
300 800,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 12:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 березня 2021 12:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:10
|
ду1 дог.23ВТ.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 12:22
|
Договір 23ВТ від 26.03.21.pdf | укладений |
26 березня 2021 12:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зменшенням обсягів робіт, Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1. Договору №23ВТ від 26.03.2021р., а саме: зменшити суму договору на 25 137,96 грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |