Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури Козятинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26336594 |
Місцезнаходження: | 22100, Україна , Вінницька обл., КОЗЯТИН, вул. Героїв Майдану, буд.22 |
Контактна особа: |
Бондар Тамара Олександрівна 0434220860 kultura.kozyatin@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2021 15:38 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
11 лютого 2021 15:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-04-000007 ● 454810c304a84edcaf1a22b190c8baa4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2021 17:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.03.2021 №181
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.03.2021 №181
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2021-02-11-009811-a 11.02.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-10 17:19:55
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-11-009811-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. З яких підстав умовою для застосування переговорної процедури закупівлі (UA-2021-02-11-009811-а) обрано пункт 2 частини другої статті 40 Закону, а саме відсутність конкуренції з технічних причин, в той час, коли існує вільний ринок постачальників електроенергії?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-11 13:47:22
Підстави застосування переговорної процедури закупівлі
Доброго дня.
Переговорна процедура закупівлі була проведена керуючись до ст .40 ЗУ " Про закупівлі" , саме ч.2 п.1 ,якщо двічі відмінено процедуру відкритих торгів , у тому числі через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій,при цьому предмет закупівлі ,його технічні та якісні характеристики , а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог зазначених в тендерній документації. 10.02.2021 року було проведено переговори з учасником ТОВ Енера Вінниця , про визначення його постачальником електричної енергії. Про це свідчить Протокол переговорів. Під час оприлюднення на майданчику процедури було допущено технічну помилку при виборі умови застосування переговорної процедури. На жаль виправити помилку немає можливості після накладення КЕП. На майданчику завантажено протокол про намір укласти договір з зазначеною причиною застосування процедури закупівлі, а саме двічі відмінено процедуру відкритих торгів. Враховуючи вище згадане просимо Вас врахувати , що переговорна процедура закупівель була укладена саме відповідно до п.1 ч.2 ст 40 ЗУ Про закупівлі.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-03-11 14:06:01
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на підставі ціни за 1 кВт станом на 01.11.2020 року,а також моніторингу ціни по проведених закупівляхі .
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару.
Якість електричної енергії має відповідати фактичним значенням параметрів електричної енергії, встановленим ДСТУ:EN 50160-2014.
Товар повинен відповідати вимогам безпеки руху, охорони праці, екології та пожежної безпеки.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2021-03-15 17:01:44
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-11-009811-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Якими документами підтверджено коливання ціни на ринку, що призвело до внесення змін, в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, до договору від 18 лютого 2021 року №КО-150300?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-15 17:04:18
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-11-009811-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Якими документами підтверджено коливання ціни на ринку, що призвело до внесення змін, в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, до договору від 18 лютого 2021 року №КО-150300?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-16 12:26:15
Підтвердження коливання ціни на ринку , що призвело до внесення змін в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше на 10 %
Доброго дня .
Відповідно до ч.5 ст.41 істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання обовязків сторонами в овному обсязі , крім випадків: п.2 збільшення ціни за одиницю товару до 10% пропорційно збільшення ціни на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови , що така зміна не призведе до збільшення суми , визначеної в договорі про закупівлю ,-не частіше 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю , еле це обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у разі зміни умов договору про закупівлю електричної енергії . До Договору № 150300 від 18.02.2021 року , було укладено дод.угоду про зміну ціни за одиницю товару при цьому сума договору залишилася без змін. ТОВ Енера Вінниця надала пояснення зміни ціни. Додатки додаються.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-03-26 10:30:35
Зміна істотних умов договору та порушень під час проведення переговорної процедури закупівлі
Доброго дня.Укладаючи додаткому угоду від 18.02.2021 року Доброго дня. Постачальником до додаткової угоди було надано лист про збільшення ціни на електричну енергію у лютому 2021 року. У березні було надіслано еспертний звіт, в якому зазначається ,що дійсно в лютому місяці зросла ціна на електричну енергію . Даний еккспертний висновок надається за попередній місяць у тому датована березнем. Також під час моніторингу було звернення до Постачальника ще раз надати лист з підтвердження ,щодо збільшення ціни у лютому місяці 2021 року. Лист був завантажено до системи .Прошу врахувати пояснення.
Щодо інших порушень було надано пояснення.
Переговорна процедура закупівлі дійсно була проведена, після того , як двічі відмінено відкриті торги ,але в системі помилково зазначена інформація при виборі умов застосування переговорної процедури .Про це було зазначено в Протоколі уповноваженлї особи.
Надайте будь ласка інформацію ,щодо інших можливостей усунення порушень .
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
підтвердження внесення змін до істотних умов договору про закупівлю
2021-03-26 10:05:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пунктів 7, 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю"ЕНЕРА ВІнниця" #41835359 |
Переможець |
214 948,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 12:27
|
File.PDF | зміни до договору |
27 січня 2022 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:25
|
File.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 16:07
|
File.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2021 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 14:33
|
File.PDF | зміни до договору |
26 листопада 2021 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2021 11:19
|
File.PDF | зміни до договору |
04 листопада 2021 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2021 10:12
|
File.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2021 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2021 16:11
|
2 001.jpg | зміни до договору |
25 серпня 2021 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 15:06
|
2 001.jpg | зміни до договору |
20 серпня 2021 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 19:59
|
5 001.jpg | зміни до договору |
19 серпня 2021 19:58
|
додаткова угода 2.jpg | зміни до договору |
19 лютого 2021 09:32
|
додатк угода 1.jpg | зміни до договору |
18 лютого 2021 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 11:57
|
договір.jpg | укладений |
18 лютого 2021 11:56
|
догов стр 2.jpg | укладений |
18 лютого 2021 11:56
|
догов стр 3.jpg | укладений |
18 лютого 2021 11:56
|
дог стр 4.jpg | укладений |
18 лютого 2021 11:56
|
дог стр 5.jpg | укладений |
18 лютого 2021 11:56
|
дог стр 6.jpg | укладений |
18 лютого 2021 11:56
|
дог стр 7.jpg | укладений |
18 лютого 2021 11:56
|
дог стр 8.jpg | укладений |
18 лютого 2021 11:56
|
дод 1 стр 1.jpg | укладений |
18 лютого 2021 11:56
|
дод 1 стр 2.jpg | укладений |
18 лютого 2021 11:56
|
дод 2 стр 1.jpg | укладений |
18 лютого 2021 11:56
|
дод 2 стр 2.jpg | укладений |
18 лютого 2021 11:56
|
дод 3.jpg | укладений |
18 лютого 2021 11:56
|
дод 4.jpg | укладений |
18 лютого 2021 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із збільшенням ціни ч5 п2ст 41 Закону України " Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | КО-150300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із збільшенням ціни ч5п2 статті 41 Закону України " Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | КО-150300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.2 ч.5 ст41 ЗУ "Про публічні закупівлі" сума договору після внесення змін складає 214948грн |
Номер договору про закупівлю: | КО-150300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч.5 ст.41ЗУ "Про публічні закупівлі" сума Договору після внесення змін складає 214948грн. 00коп. |
Номер договору про закупівлю: | КО-150300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" сума договру після внесення змін складає 214948грн. |
Номер договору про закупівлю: | КО-150300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2 ч.5 ст 41 ЗУ "Про ублічні закупівлі" сума договору після внесення змін 2149848грн. 00коп. |
Номер договору про закупівлю: | КО-150300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" сума договору після внесення змін складає 214948грн. 00коп. |
Номер договору про закупівлю: | КО-150300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2ч.5ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" сума договору ісля внесення змін складає 214948грн |
Номер договору про закупівлю: | КО-150300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"сума договору, після внесення змін складає 214948грн |
Номер договору про закупівлю: | КО-150300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | КО-150300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | КО-150300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |