Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стропи
Очікувана вартість
72 200,00 UAH
UA-2021-02-11-009701-a 08da7bba992e42c089f177211043d3a2
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирилл Федорчук

+380633289283 kpautopark@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міськавтопарк" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23357437
Вебсайт: https://miskautopark.dp.ua/
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., М. ДНІПРО, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 18, ПОВЕРХ 2
Контактна особа: Кирилл Федорчук
+380633289283
kpautopark@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 24 лютого 2021 14:54
Очікувана вартість: 72 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 722,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39540000-9: Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
151 штуки
Стропи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39541220-4 — Стропи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2021 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 15:20
Вимоги до закупівлі_тр стропи 300.docx
12 лютого 2021 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2021 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 15:20
Вимоги до закупівлі_тр стропи 300.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 16 лютого 2021 22:26
Згідно п.4 інструкції з підготовки пропозицій, учаснику необхідно надати : п.п.1 -Довідку в довільній формі про наявне обладнання, устаткування та матеріально-технічну базу Учасника, (з адресою сервісного центру для гарантійної підтримки у м.Дніпро не далі 6 км від вул Крсантська та графіком роботи пн-пт з 9-00 до 18-00 або кращим за часовими показниками) для своєчасного термінового виконання гарантійних зобов’язань з обслуговування або ремонту та заміни або забезпечити самовивіз та зворотню доставку товару протягом двох годин з моменту звернення. п.п.2.1- Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як у сервісному центрі так і з постачання. п.п.3.1- Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про виконання Учасником аналогічного* договору, яка має містити інформацію про предмет договору а саме постачання строп, реквізити договору (номер та дата), назву, адресу, номер телефону контактних осіб замовника, періоду виконання робіт/надання послуг. Аналогічним вважається договір з прописаними аналогічними гарантійними зобовязаннями. Звертаємо Вашу увагу на те, що стропи НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ РЕМОНТУ ТА ГАРАНТІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННЮ. Стропи повинні бути перевірені перед використанням і зняті з експлуатації, якщо виявлені механічні пошкодження та стропи не відповідають якісним вимогам замовника, про що, до речі, зазначено у п.п.3.5,3.6 проекту договору викладеному Вами у вимогах до закупівлі. Таким чином, Ваші вимоги про наявність сервісного центру для гарантійної підтримки у м.Дніпро, наявність працівників, які мають знання та досвід у сервісному центрі, наявність аналогічного договору з прописаними аналогічними гарантійними зобов’язаннями є недоцільними , дискримінаційними та свідомо обмежуючими конкуренцію. Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни у п.4 інструкції з підготовки пропозицій, а саме : п.п.1.1- виключити вимогу про наявність сервісного центру для гарантійної підтримки у м.Дніпро п.п.2.1.- виключити у вимозі про наявність працівників, які мають знання та досвід посилання на сервісний центр п.п.3.1- виключити у вимозі про наявність аналогічного договору посилання на прописані аналогічні гарантійні зобов’язання Також у п. 7.3.3. Проекту договору виключити фразу: « Забезпечити гарантійне обслуговування або ремонт» У разі ігнорування та не прийняття Вами рішення, стосовно внесення відповідних змін в вимоги до закупівлі, ми будемо вимушені звернутися до постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та до органів державного фінансового контролю з вимогою щодо прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-11-009701-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ТЕХІНКОМ-Т, Код ЄДРПОУ:41356322
Дата подання: 05 березня 2021 12:15
порушення вимог ст.14, ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" під час проведення спрощеної закупівлі
Протоколом №29 від 26.02.2021р. Пропозицію ТОВ «Техінком-Т» було відхилено з причини невідповідності кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) Відсутність виконання вимог розділу 4. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону п 1.1 Довідка в довільній формі про наявне обладнання, устаткування та матеріально-технічну базу Учасника, (з адресою сервісного центру для гарантійної підтримки у м.Дніпро не далі 6 км від вул Курсантська та графіком роботи пн-пт з 9-00 до 18-00 або кращим за часовими показниками) для своєчасного термінового виконання гарантійних зобов’язань з обслуговування або ремонту та заміни або забезпечити самовивіз та зворотню доставку товару протягом двох годин з моменту звернення, а також, не виконано вимоги розділу 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: 3.1. Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про виконання Учасником аналогічного* договору, яка має містити інформацію про предмет договору а саме постачання строп, реквізити договору (номер та дата), назву, адресу, номер телефону контактних осіб замовника, періоду виконання робіт/надання послуг. Аналогічним вважається договір з прописаними аналогічними гарантійними зобов’язаннями.
2) Не надано оригінал або нотаріально завірена копія довідки з органів Міністерства внутрішніх справ України про те, що службову (посадову) особу, яка підписала пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, датована не раніше ніж за 2 місяці відносно дати надання такої довідки.
- Стосовно першого пункту, повідомляємо: ТОВ «Техінком-Т» у складі пропозиції були НАДАНІ і довідка в довільній формі про наявне обладнання, устаткування та матеріально-технічну базу, і довідка у довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору, яка містить інформацію про предмет договору а саме постачання строп, реквізити договору (номер та дата), назву, адресу, номер телефону контактних осіб замовника, періоду виконання робіт/надання послуг, а також аналогічні договори, без наявності «сервісного центру для гарантійної підтримки у м.Дніпро не далі 6 км від вул Курсантська та графіком роботи пн-пт з 9-00 до 18-00 або кращим за часовими показниками».
З приводу вимоги про наявність сервісного центру у м.Дніпро,нагадуємо, що ТОВ «Техінком-Т» 16.02.2021р. звернулося до Вашої установи через електронну систему закупівель з вимогою виключити з кваліфікаційних критеріїв наявність сервісного центру для гарантійної підтримки у м.Дніпро, наявність працівників, які мають знання та досвід у сервісному центрі, наявність аналогічного договору з прописаними аналогічними гарантійними зобов’язаннями, оскільки зазначені критерії є недоцільними , дискримінаційними та свідомо обмежуючими конкуренцію.
Відповідь на звернення від Вашої організації ТОВ «Техінком-Т» не отримало. Таким чином Вами було порушено п.7 (абзац 3), ст.14, ЗУ «Про публічні закупівлі», в якому зазначено, що Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
-Стосовно другої причини відхилення , повідомляємо: згідно п.3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 (відсутність судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів)) частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів ЛИШЕ ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі через електронну систему закупівель, про що до речі зазначено у п.4 кваліфікаційних критеріїв до учасників у Ваших вимогах до закупівлі. На момент розгляду пропозиції, ТОВ «Техінком-Т» залишався УЧАСНИКОМ процедури закупівлі, а не ПЕРЕМОЖЦЕМ, тому пропозицію ТОВ «Техінком-Т» відхилили безпідставно.
В зв’язку з тим, що процедура закупівлі, з моменту публікації закупівлі , проводилася Вашою установою з порушенням п.5, п.7 ст.14; п.3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо відмінити спрощену закупівлю UA-2021-02-11-009701-a за ДК 021:2015-39541220-4-стропи.
У разі не прийняття Вами рішення, стосовно відміни закупівлі, ми будемо вимушені звернутися до органів державного фінансового контролю з вимогою щодо прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

05 березня 2021 12:15
вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2021 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТЕХІНКОМ-Т 61 200,00
UAH з ПДВ
56 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кусківський Олександр Володимирович 72 200,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2021 16:21
Електронний підпис
19 лютого 2021 16:19
19. проект договору.pdf
19 лютого 2021 16:19
18. тех.характ.pdf
19 лютого 2021 16:19
17. гарант.лист.pdf
19 лютого 2021 16:19
16. паспорта.pdf
19 лютого 2021 16:19
15. листи довідки.pdf
19 лютого 2021 16:19
14. довідка працівники .pdf
19 лютого 2021 16:19
13. довідка обладнання.pdf
19 лютого 2021 16:19
11. опис.pdf
19 лютого 2021 16:19
10. статут.pdf
19 лютого 2021 16:19
8. довідка ст.17.pdf
19 лютого 2021 16:19
6. аналог.догов 2.pdf
19 лютого 2021 16:19
5. аналог.догов 1.pdf
19 лютого 2021 16:19
3. витяг ПДВ.pdf
19 лютого 2021 16:19
2. виписка ЄДР.pdf
19 лютого 2021 16:19
1. пропозиція.pdf

Публічні документи

19 лютого 2021 10:54
Пропозиція сторінка 2.pdf
19 лютого 2021 10:54
Пропозиція сторінка 1.pdf
19 лютого 2021 10:54
Паспорт СТ.3 СН 442307.jpg
19 лютого 2021 10:54
Паспорт СТ.2 СН 442307.jpg
19 лютого 2021 10:54
Паспорт СН 442307.jpg
19 лютого 2021 10:54
Виписка з ЄДР ст.2.jpg
19 лютого 2021 10:54
Виписка з ЄДР ст.1.jpg
19 лютого 2021 10:54
2020-06-24-0002.pdf
19 лютого 2021 10:54
2019-12-24-0009.pdf
19 лютого 2021 10:54
2019-12-24-0008.pdf
19 лютого 2021 10:54
2019-12-24-0007.pdf
19 лютого 2021 10:54
2019-12-24-0005.pdf
19 лютого 2021 10:54
2019-12-24-0004.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕХІНКОМ-Т

ФОП Кусківський Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кусківський Олександр Володимирович
#2945321773
Очікує рішення 60 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2021 08:37
ТОВ ТЕХІНКОМ-Т
#41356322
Відхилено 56 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2021 08:37

Документи

03 березня 2021 08:37
Електронний підпис
01 березня 2021 12:28
29Протокол 29.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 березня 2021 08:17
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Реорганізація підприємства та зміна назви
Документи:
15 березня 2021 08:17
ПРОТОКОЛ 39 стропи.docx