Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стропи
Очікувана вартість
72 200,00 UAH
UA-2021-02-11-009701-a ● 08da7bba992e42c089f177211043d3a2
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міськавтопарк" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23357437 |
Вебсайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., М. ДНІПРО, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 18, ПОВЕРХ 2 |
Контактна особа: |
Кирилл Федорчук +380633289283 kpautopark@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2021 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2021 14:54 |
Очікувана вартість: | 72 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 722,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39540000-9: Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
151 штуки
Стропи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39541220-4 — Стропи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2021 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2021 15:20 |
Вимоги до закупівлі_тр стропи 300.docx |
12 лютого 2021 10:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 лютого 2021 15:20 |
Вимоги до закупівлі_тр стропи 300.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 16 лютого 2021 22:26
Згідно п.4 інструкції з підготовки пропозицій, учаснику необхідно надати :
п.п.1 -Довідку в довільній формі про наявне обладнання, устаткування та матеріально-технічну базу Учасника, (з адресою сервісного центру для гарантійної підтримки у м.Дніпро не далі 6 км від вул Крсантська та графіком роботи пн-пт з 9-00 до 18-00 або кращим за часовими показниками) для своєчасного термінового виконання гарантійних зобов’язань з обслуговування або ремонту та заміни або забезпечити самовивіз та зворотню доставку товару протягом двох годин з моменту звернення.
п.п.2.1- Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають
необхідні знання та досвід як у сервісному центрі так і з постачання.
п.п.3.1- Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про виконання Учасником аналогічного* договору, яка має містити інформацію про предмет договору а саме постачання строп, реквізити договору (номер та дата), назву, адресу, номер телефону контактних осіб замовника, періоду виконання робіт/надання послуг. Аналогічним вважається договір з прописаними аналогічними гарантійними зобовязаннями.
Звертаємо Вашу увагу на те, що стропи НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ РЕМОНТУ ТА ГАРАНТІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННЮ. Стропи повинні бути перевірені перед використанням і зняті з експлуатації, якщо виявлені механічні пошкодження та стропи не відповідають якісним вимогам замовника, про що, до речі, зазначено у п.п.3.5,3.6 проекту договору викладеному Вами у вимогах до закупівлі.
Таким чином, Ваші вимоги про наявність сервісного центру для гарантійної підтримки у м.Дніпро, наявність працівників, які мають знання та досвід у сервісному центрі, наявність аналогічного договору з прописаними аналогічними гарантійними зобов’язаннями є недоцільними , дискримінаційними та свідомо обмежуючими конкуренцію.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни у п.4 інструкції з підготовки пропозицій, а саме :
п.п.1.1- виключити вимогу про наявність сервісного центру для гарантійної підтримки у м.Дніпро
п.п.2.1.- виключити у вимозі про наявність працівників, які мають знання та досвід посилання на сервісний центр
п.п.3.1- виключити у вимозі про наявність аналогічного договору посилання на прописані аналогічні гарантійні зобов’язання
Також у п. 7.3.3. Проекту договору виключити фразу: « Забезпечити гарантійне обслуговування або ремонт»
У разі ігнорування та не прийняття Вами рішення, стосовно внесення відповідних змін в вимоги до закупівлі, ми будемо вимушені звернутися до постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та
до органів державного фінансового контролю з вимогою щодо прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-11-009701-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ТЕХІНКОМ-Т, Код ЄДРПОУ:41356322
Дата подання: 05 березня 2021 12:15
порушення вимог ст.14, ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" під час проведення спрощеної закупівлі
Протоколом №29 від 26.02.2021р. Пропозицію ТОВ «Техінком-Т» було відхилено з причини невідповідності кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) Відсутність виконання вимог розділу 4. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону п 1.1 Довідка в довільній формі про наявне обладнання, устаткування та матеріально-технічну базу Учасника, (з адресою сервісного центру для гарантійної підтримки у м.Дніпро не далі 6 км від вул Курсантська та графіком роботи пн-пт з 9-00 до 18-00 або кращим за часовими показниками) для своєчасного термінового виконання гарантійних зобов’язань з обслуговування або ремонту та заміни або забезпечити самовивіз та зворотню доставку товару протягом двох годин з моменту звернення, а також, не виконано вимоги розділу 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: 3.1. Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про виконання Учасником аналогічного* договору, яка має містити інформацію про предмет договору а саме постачання строп, реквізити договору (номер та дата), назву, адресу, номер телефону контактних осіб замовника, періоду виконання робіт/надання послуг. Аналогічним вважається договір з прописаними аналогічними гарантійними зобов’язаннями.
2) Не надано оригінал або нотаріально завірена копія довідки з органів Міністерства внутрішніх справ України про те, що службову (посадову) особу, яка підписала пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, датована не раніше ніж за 2 місяці відносно дати надання такої довідки.
- Стосовно першого пункту, повідомляємо: ТОВ «Техінком-Т» у складі пропозиції були НАДАНІ і довідка в довільній формі про наявне обладнання, устаткування та матеріально-технічну базу, і довідка у довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору, яка містить інформацію про предмет договору а саме постачання строп, реквізити договору (номер та дата), назву, адресу, номер телефону контактних осіб замовника, періоду виконання робіт/надання послуг, а також аналогічні договори, без наявності «сервісного центру для гарантійної підтримки у м.Дніпро не далі 6 км від вул Курсантська та графіком роботи пн-пт з 9-00 до 18-00 або кращим за часовими показниками».
З приводу вимоги про наявність сервісного центру у м.Дніпро,нагадуємо, що ТОВ «Техінком-Т» 16.02.2021р. звернулося до Вашої установи через електронну систему закупівель з вимогою виключити з кваліфікаційних критеріїв наявність сервісного центру для гарантійної підтримки у м.Дніпро, наявність працівників, які мають знання та досвід у сервісному центрі, наявність аналогічного договору з прописаними аналогічними гарантійними зобов’язаннями, оскільки зазначені критерії є недоцільними , дискримінаційними та свідомо обмежуючими конкуренцію.
Відповідь на звернення від Вашої організації ТОВ «Техінком-Т» не отримало. Таким чином Вами було порушено п.7 (абзац 3), ст.14, ЗУ «Про публічні закупівлі», в якому зазначено, що Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
-Стосовно другої причини відхилення , повідомляємо: згідно п.3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 (відсутність судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів)) частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів ЛИШЕ ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі через електронну систему закупівель, про що до речі зазначено у п.4 кваліфікаційних критеріїв до учасників у Ваших вимогах до закупівлі. На момент розгляду пропозиції, ТОВ «Техінком-Т» залишався УЧАСНИКОМ процедури закупівлі, а не ПЕРЕМОЖЦЕМ, тому пропозицію ТОВ «Техінком-Т» відхилили безпідставно.
В зв’язку з тим, що процедура закупівлі, з моменту публікації закупівлі , проводилася Вашою установою з порушенням п.5, п.7 ст.14; п.3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо відмінити спрощену закупівлю UA-2021-02-11-009701-a за ДК 021:2015-39541220-4-стропи.
У разі не прийняття Вами рішення, стосовно відміни закупівлі, ми будемо вимушені звернутися до органів державного фінансового контролю з вимогою щодо прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1) Відсутність виконання вимог розділу 4. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону п 1.1 Довідка в довільній формі про наявне обладнання, устаткування та матеріально-технічну базу Учасника, (з адресою сервісного центру для гарантійної підтримки у м.Дніпро не далі 6 км від вул Курсантська та графіком роботи пн-пт з 9-00 до 18-00 або кращим за часовими показниками) для своєчасного термінового виконання гарантійних зобов’язань з обслуговування або ремонту та заміни або забезпечити самовивіз та зворотню доставку товару протягом двох годин з моменту звернення, а також, не виконано вимоги розділу 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: 3.1. Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про виконання Учасником аналогічного* договору, яка має містити інформацію про предмет договору а саме постачання строп, реквізити договору (номер та дата), назву, адресу, номер телефону контактних осіб замовника, періоду виконання робіт/надання послуг. Аналогічним вважається договір з прописаними аналогічними гарантійними зобов’язаннями.
2) Не надано оригінал або нотаріально завірена копія довідки з органів Міністерства внутрішніх справ України про те, що службову (посадову) особу, яка підписала пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, датована не раніше ніж за 2 місяці відносно дати надання такої довідки.
- Стосовно першого пункту, повідомляємо: ТОВ «Техінком-Т» у складі пропозиції були НАДАНІ і довідка в довільній формі про наявне обладнання, устаткування та матеріально-технічну базу, і довідка у довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору, яка містить інформацію про предмет договору а саме постачання строп, реквізити договору (номер та дата), назву, адресу, номер телефону контактних осіб замовника, періоду виконання робіт/надання послуг, а також аналогічні договори, без наявності «сервісного центру для гарантійної підтримки у м.Дніпро не далі 6 км від вул Курсантська та графіком роботи пн-пт з 9-00 до 18-00 або кращим за часовими показниками».
З приводу вимоги про наявність сервісного центру у м.Дніпро,нагадуємо, що ТОВ «Техінком-Т» 16.02.2021р. звернулося до Вашої установи через електронну систему закупівель з вимогою виключити з кваліфікаційних критеріїв наявність сервісного центру для гарантійної підтримки у м.Дніпро, наявність працівників, які мають знання та досвід у сервісному центрі, наявність аналогічного договору з прописаними аналогічними гарантійними зобов’язаннями, оскільки зазначені критерії є недоцільними , дискримінаційними та свідомо обмежуючими конкуренцію.
Відповідь на звернення від Вашої організації ТОВ «Техінком-Т» не отримало. Таким чином Вами було порушено п.7 (абзац 3), ст.14, ЗУ «Про публічні закупівлі», в якому зазначено, що Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
-Стосовно другої причини відхилення , повідомляємо: згідно п.3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 (відсутність судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів)) частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів ЛИШЕ ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі через електронну систему закупівель, про що до речі зазначено у п.4 кваліфікаційних критеріїв до учасників у Ваших вимогах до закупівлі. На момент розгляду пропозиції, ТОВ «Техінком-Т» залишався УЧАСНИКОМ процедури закупівлі, а не ПЕРЕМОЖЦЕМ, тому пропозицію ТОВ «Техінком-Т» відхилили безпідставно.
В зв’язку з тим, що процедура закупівлі, з моменту публікації закупівлі , проводилася Вашою установою з порушенням п.5, п.7 ст.14; п.3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо відмінити спрощену закупівлю UA-2021-02-11-009701-a за ДК 021:2015-39541220-4-стропи.
У разі не прийняття Вами рішення, стосовно відміни закупівлі, ми будемо вимушені звернутися до органів державного фінансового контролю з вимогою щодо прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кусківський Олександр Володимирович #2945321773 |
Очікує рішення |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 08:37
|
ТОВ ТЕХІНКОМ-Т #41356322 |
Відхилено |
56 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 08:37
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 березня 2021 08:17 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Реорганізація підприємства та зміна назви |
Документи:
15 березня 2021 08:17
|
ПРОТОКОЛ 39 стропи.docx |